Alle herinneringen van de B-12 in Stray - waar te vinden en hoe je de prestatie I Remember!

B-12 en Tramp in Stray: allemaal herinneringen

Geheugen cellen в Stray (Verdwaald) - een belangrijk onderdeel van de Dire Maul-verhaallijn, die in het verre verleden een druk paradijs was. Van een afstand ziet dit verzamelobject eruit als een fel gloeiende substantie die een specifiek object verlicht, en interactie ermee leidt de B-12 naar verhalen over het leven vóór diepe slaap. Hij verlangt er wanhopig naar om vergeten beelden in zijn mechanismen wakker te maken, en alleen met de hulp van de roodharige Vagebond is dit mogelijk.

In de onderstaande gids zullen we het demonstreren de locatie van alle herinneringen van de B-12 in Stray, waarvan de inning rechtstreeks verband houdt met de ontvangst prestaties "Ik herinner me!".

Квартира

De herinneringen van het appartement zijn de eerste B-12-geheugencel die de hoofdpersoon van The Tramp tegenkomt. Dit fragment is een soort gids om de functie van zo'n ongebruikelijk verzamelobject te begrijpen.

Geheugen 1/27

Buiten geheugen 1

De eerste herinnering kan worden verkregen tijdens de passage van de hoofdqueesteketen, gekoppeld aan bekendheid met de B-12. Zodra de kat is geïntroduceerd juiste deurcode in het hoofdstuk "Appartement", en de nieuwe metgezellen gaan naar de volgende kamer, een filmpje begint waar de mini-robot zal scannen Buiten ansichtkaart.

sloppenwijk

De Shantytown-herinneringen zijn moeilijk te vinden, maar als je ze vindt, zal de Vagebond leren om snel door de gesplitste systemen, ventilatiekanalen en pijpen te reizen die door het hele gebied verspreid zijn. Dit is een uitstekende voorbereiding op andere, gevaarlijkere uitgestrektheden.

Geheugen 2/27

Flashback 2 in de sloppenwijken

Extra Memory Fragment Slums bevindt zich op muur in de vorm van graffiti - van muzikant Moruscu kijk in de smalle opening aan de linkerkant en klim naar de hogere grond met behulp van de ventilatieboxen en metalen richels.

Geheugen 3/27

Flashback 3 in het appartement van Elliot in de sloppenwijken

3 herinneringen zijn te vinden in het appartement programmeur Elliot. Interactie met een bloem zal ontwaken in B-12 vergeten beelden uit het verleden, toen mensen planten redden van de behoefte aan constant zonlicht.

Geheugen 4/27

Geheugen 4 in Slum Lane

Ga de centrale trappen van het centrale plein van de sloppenwijken af, ga rechtdoor en sla bij de splitsing in smal steegje. Hier, aan de muur, staat het opschrift "RIP HUMANS", waardoor de mini-metgezel zal praten over de dood van de hele mensheid.

Geheugen 5/27

Flashback 5 in Momo's appartement in Slums

5 memory wacht op de Vagebond Momo's appartement - Onderzoek het schilderij verborgen achter het gordijn.

Geheugen 6/27

Flashback 6 bij Slum Bar

Een ander stuk geheugen B-12 zal in de bar staan, op een kleine tafel.

Geheugen 7/27

De volgende herinnering bevindt zich heel dichtbij - ga naar rode automaatom het te gebruiken om op het dak van een huis met twee verdiepingen te springen. Hier moet je het "dode" lichaam van de robot benaderen, leunend tegen het bord van de bar en drie gehavende koffers.

Geheugen 8/27

Wisselaar Azuz en 8 herinneringen in de sloppenwijken

Het laatste fragment van de herinnering aan de locatie in kwestie kan pas worden verkregen nadat de kat energiedrankjes voor de Azusa-wisselaar heeft gevonden in een hoeveelheid van drie stuks.

Meer details in een aparte gids - Energiedrankjes voor Azusa in Stray: hoe krijg je een B-12-geheugen.

dak

Herinneringen aan de daken kunnen voor wat problemen zorgen, aangezien deze locatie het eerste territorium is waarin de rode kat de Zurks zal moeten confronteren met slechts één wapen: behendigheid.

Geheugen 9/27

Slot 9 is een van de gemakkelijkste herinneringen om verborgen te raken in het Rooftops-gebied. Nadat je met kleine groepen Zurks te maken hebt gehad, ga je door de grote pijp diep de open ruimte in en activeer je het gloeiende gebied ernaast. gebroken neonreclame.

Geheugen 10/27

Flashback 10 op Rooftops

Het volgende stukje herinnering wacht in het interieur van de wolkenkrabber, gehuld in rode eieren van monsterverslinders. Benader het bord van Neco Corporation om het te krijgen.

Geheugen 11/27

Flashback 11 op Rooftops

De laatste herinnering wordt automatisch opnieuw geactiveerd omdat is perceel. Nadat Tramp de zender op de antenne heeft aangesloten, stort B-12 zich opnieuw in gedachten aan een vergeten verleden.

impasse

De herinneringen van Dead End zijn, ondanks het gevaar van het nieuwe territorium, buitengewoon gemakkelijk te vinden - in vergelijking met de bovenstaande fragmenten hoeft de Vagebond niet van richting te veranderen bij de splitsingen en de hoeken en gaten te verkennen.

Geheugen 12/27

Geheugen 12 op doodlopende weg

Eenmaal in het nieuwe deel van de cyberstad voltooi je het filmpje en ga je naar de roestige gesloten poort, iets achter de kat. Hier kan het 12e geheugenfragment worden geactiveerd.

Geheugen 13/27

Laat de meeste Zurks achter die dromen van het eten van een roodharige zwerver, stop bij de splitsing tussen de muur met graffiti en een vrije opening, aan het einde waarvan je kunt zien gat in het hek. Ga er naar toe en ga met behulp van een kleine houten brug naar de "dode" robot om het 13e extra geheugen te krijgen.

Geheugen 14/27

Geheugen 14 op doodlopende weg

Het laatste herinneringsfragment van B-12 is te vinden in Doc's schuilplaats na interactie met de mannequin naast de bank bezaaid met puin.

Канализация

Herinneringen aan de Sewers zullen op hun beurt de kleine reiziger doen rennen, aangezien het grootste deel van deze locatie is gehuld in Zurk-eieren en enorme oogkassen die de geest van behendige monsters manipuleren.

Geheugen 15/27

Geheugenfragment 15 B-12 kan worden verkregen onmiddellijk nadat de rode kat Momo's boot verlaat en de enorme metalen deur achter hem sluit.

Geheugen 15 in het riool

Schakel op het kruispunt tussen een vrije weg en een steeg vol Zurks de verslindende vijanden uit met de wapens die in de minirobot zijn ingebouwd en spring in het gat, gehuld in slijmmonsters. Daarachter gaat een nieuwe kamer open, en zonder zwaartekracht - een herinnering.

Geheugen 16/27

Hebben ingehaald diep ingedeukte leidingen, spring over naar een kleinere pijp. Volg het in een "lineaire" richting totdat je jezelf in een kamer bevindt, waarvan het grootste deel gevuld is met enorme oogkassen.

Robofeeder

Herinneringen aan Robobuck zullen niet veel tijd kosten van de held: het volstaat om twee niveaus van de locatie te verkennen om de ontbrekende cellen in dit gebied op te slaan.

Geheugen 17/27

Herdenking 17 in Robovinik

De eerste herinnering aan de betreffende locatie is verhaallijn: Het wordt onmiddellijk aan de collectie toegevoegd nadat de metgezellen de brug zijn overgestoken en de rommel van manden, planken en een versierde boot naderen.

Geheugen 18/27

Herdenking 18 in Robovinik

Een extra geheugenfragment kan worden verkregen door naar hogere niveaus te klimmen en de graffiti naast de robot te scannen, uitgespreid op de bank.

Midtown

Memories of Midtown - zeven gedenkwaardige fragmenten (één verhaal en zes extra) die verspreid zijn over de neonstad buiten Robovenik.

Geheugen 19/27

Geheugen 19 in Midtown

Het eerste locatiegeheugenfragment wordt direct bij de ingang van de Midtown-metro verkregen. Het verhaallijnen dus automatisch geactiveerd.

Geheugen 20/27

Geheugen 20 in Midtown

Laat de elektrische trein achter, ga naar de tweede verdieping van de metro en ga naar het oorspronkelijke huis van de teruggetrokken robot. Boekenplank interactie zal leiden tot de aanvulling van B-12-geheugens.

Geheugen 21/27

Eenmaal in de open steeg, die koppig wordt schoongemaakt door de Neco Corporation-robot, let je op de ventilatiebox ernaast blauw neonbord. Gebruik het om hoger te klimmen, naar het open gat dat naar de lege woonruimte leidt. Een knusse bank met kussens wordt het startpunt voor verhalen over vroeger van een minirobot.

Geheugen 22/27

Tegenover de robot, dommelend op de bank, staat een huis van twee verdiepingen met een open raam op de begane grond. Spring eroverheen, beland zo in het appartement en kruip onder het bed om een ​​stukje herinneringen door de systeemeenheid te halen.

Geheugen 23/27

Eenmaal binnen in het café, waar achter de toonbank een charmante robot met krachtige dreadlocks staat, spring je op de scheidingsmuur en vervolgens op de open plafondholte. Ga een beetje dieper aan de dradenom het geheugenfragment te activeren.

Geheugen 24/27

Om tot 24 herinneringen te komen, moet je de zoektochtreeks voltooien die bij Clementine hoort en haar puzzel in het appartement oplossen. Zodra deze stappen zijn voltooid, stelt u de reis naar de nachtclub een tijdje uit om te bezoeken beveiligings centrum en een gebouw dat aan deze functie is gewijd.

Nu is het open - ga naar binnen en kijk rond drone foto Neco Corporation.

Geheugen 25/27

Zodra het 24e herinneringsfragment is gevonden, kun je op zoek gaan naar de laatste herinnering aan deze locatie. Het bevindt zich natuurlijk in de nachtclub, die de Clementine's Outsider-zoekketen voortzet.

Eenmaal binnen in een lawaaierig etablissemyont, ga je achter de bar en ga naar de lift - hij zal de Vagebond naar een geheime kamer brengen, waar je nog een lichtgevend deeltje op tafel kunt pakken.

De gevangenis

Herinneringen aan de Gevangenis zijn de voorlaatste geheugencellen in de geschiedenis van de Vagebond. In tegenstelling tot fragmenten op andere "gesloten" locaties, zal deze alleen gevonden moeten worden, nadat je de binnenplaats volledig hebt bestudeerd.

Geheugen 26/27

Flashback 26 in de gevangenis

26 extra geheugen kan worden verkregen nadat de kat en Clementine B-12 uit de gevangenis hebben bevrijd en de dikke muren van het spook hebben verlaten. Genoeg om bij te komen robot die tegen de muur ligt, wiens geheugen werd gewist door de Guardians.

controle kamer

De herinneringen aan de controlekamer zijn de laatste stukjes waarmee B-12 en zijn trouwe viervoeter het hoofd moeten bieden.

Geheugen 27/27

Geheugen 27 in de controlekamer

Het zal worden ontvangen automatisch - zodra de Vagebond en de wetenschapper de kamer achter de gesloten deur binnenkomen, verschijnen er foto's van zijn verleden, verbonden met het lijden van zijn familie en de hele mensheid, in het geheugen van de minirobot.

Hoe de prestatie I Remember te krijgen! in Stray

Krijg alle herinneringen zodat het account daarna automatisch wordt gekocht prestatie "Ik herinner me!" in Stray.

Meer Stray-gidsen en informatie zijn te vinden op relevante sectie plaats.

Elfemoe
Wotpack.ru - games, nieuws, gidsen, walkthroughs
Abonneren
Melden over
gast
4 commentaar
Nieuw
Oud
Intertekst beoordelingen
Bekijk alle reacties
4
0
Laat een reactie achter! Schrijf op wat je van het artikel vindt.x