Alle Sumeru-kerkers in Genshin Impact: hoe te openen en te passeren

Alle Dungeons of Sumeru Genshin ImpactSumeru's Kerkers Genshin Impact verdeeld in wegwerp en herbruikbaar. De eerste belonen de speler met waardevolle eenmalige prijzen, waaronder primogenen и veel ervaring. De tweede zijn gemaakt voor landbouwartefacten, materialen voor het vergroten van talenten en wapens. Het aantal avonturen van de laatste is onbeperkt. Totaal ten tijde van versie 3.6 in de open ruimtes regio Dendro er zijn 17 kerkers.

Hieronder vindt u algemene informatie over alle kerkers Sumeru. Elk gaat vergezeld van links naar gedetailleerde gidsen die laten zien hoe je uitdagingen kunt vinden, openen en voltooien, met speciale aandacht voor tips voor vechten, het verzamelen van de juiste teams en het oplossen van alle puzzels.

Sumeru Dungeon-kaart

Kaart van alle kerkers in de Sumeru-jungle

De schermafbeelding toont alle beschikbare kerkers van de regio Dendro. Sommigen van hen zijn moeilijk om in te komen. Als je moeite hebt om de ingangen van de kerkers op de kaart te vinden, raadpleeg dan de onderstaande gidsen.

Interactieve kaart van Sumeru helpt u bronnen en interessante plaatsen te vinden.

Alle Sumeru-kerkers in Genshin Impact: waar te vinden en hoe er doorheen te komen

Laten we eens kijken naar de unieke aspecten van elke kerker in de Dendro-regio.

Donkere vallei

Locatie: Ashavan Land, ten westen van Apam Struikgewas.

Unieke uitdagingskerker Spirit Tree-paviljoen, een arena waar je een tijdje tegen de kluizenaars moet vechten - Sumeru's unieke vijanden. De belangrijkste moeilijkheid ligt in de gevechtsomstandigheden in de arena. De speler krijgt 30 seconden en voor elke verslagen menigte krijgt hij +15 seconden voor de timer. Het doel is om 20 vijanden te verslaan zonder de deadline te overschrijden.

De enige voorwaarde voor toegang tot de Dark Valley is de noodzaak om te hebben karakter dendro in een team. Zonder dit is het niet mogelijk om in de arena van de test te vliegen.

Bekijk de volledige Dark Valley-gids in Genshin-impact.

Zon en regen coördinaten

Locatie: Ashavan Land, Apam Struikgewas.

Eenmalige uitdagingskerker aard van zon en regen biedt aan om een ​​puzzel op te lossen om de oerbarnsteen te vinden die de deur opent naar het laatste gevecht. Hoewel slagen voor de test niet de moeilijkste is, zal het doorzettingsvermogen vergen om het te ontgrendelen. De lijst met missies die nodig zijn om zon- en regencoördinaten te ontgrendelen, wordt hieronder weergegeven:

Om de raadsels van de test te halen, heb je nodig boogschutter.

In de gids door de coördinaten van zon en regen door te geven er wordt in detail verteld waar te vinden en hoe de ingang binnenin te openen, hoe alle raadsels van de test te doorstaan.

Onder de schaduw van een paraplu

Locatie: Lokapal Jungle, Motiyima-bos.

In deze eenmalige kerker moet je een tijdje golven van schimmels en ongedierte afweren. De belangrijkste voorwaarde is dat de intervallen tussen het doden van mobs niet 20-40 seconden mogen zijn, afhankelijk van de golf. Om de kerker te activeren, moet je ook een eenvoudige puzzel met Dendro-monumenten oplossen.

In een gids gewijd aan ondergronds Onder de schaduw van een paraplu tips voor het voeren van gevechten worden beschreven, de beste karakters voor het opruimen worden gepresenteerd. Bijzondere aandacht wordt besteed aan de puzzel die de kerker ontgrendelt.

Fragment van kinderdromen

Locatie: Vishuddhi Meadows, ten noorden van Pardis Dhyay.

De meest ontoegankelijke en moeilijk te passeren eenmalige kerker. Om de kamer met een deur in de kerker te bereiken, moet je het waterpeil in het ondergrondse deel van de locatie verlagen. In de handleiding leest u hoe u dit doet Een overstroomde teleporter in Genshin Impact. Om de deur naar de kerker te openen, moet je nog een puzzel met Dendro-doelen oplossen.

De proef zelf Jungle van omgekeerde dromen nogal gecompliceerd. Hoewel er binnen geen sterke vijanden zijn, moet je puzzels oplossen om oerbarnsteen te verzamelen en lichtpaden door middel van schakelaars te manipuleren. Boogschutter is vereist om de klas te halen.

Lees de doorloopgids Fragment van kinderdromen. Aan elke puzzel wordt aandacht besteed.

Torenspits van eenzame verlichting

Locatie: Avidya-bos, Gandha-helling. De minimale avontuurrang is 30.

Domein voor het kweken van Sumeru-artefacten. Er zijn geen toegangsbeperkingen. Binnen zul je moeten vechten met de kluizenaars van Sumeru. De anomalie van de slagaders van de aarde bevordert de keuze van helden met een hoge beheersing van de elementen.

Een apart artikel geeft gedetailleerde informatie over Spits van eenzame verlichting, inclusief teamopties, compatibele helden en speelstijltips.

Toren van verachtelijke trots

Locatie: Ashavan Land, ten oosten van de Dahri-ruïnes. De minimale avontuurrang is 16.

Domein voor het kweken van Sumeru-wapenbeklimmingsmaterialen, inclusief Ambacht. Open voor gratis bezoeken. Je zult schimmels en insecten moeten bestrijden, die kunnen worden verzwakt door de stimulatiereactie, dankzij de lokale anomalie van de aardslagaders. Kies sterke Dendro- en Electro-personages en ga de strijd aan.

In de gids over Toren van verachtelijke trots verzamelde alle informatie over de passage en beloningen.

toren van onwetendheid

Locatie: Avidya-bos, Chatrakam-grot. De minimale avontuurrang is 27.

Een kerker om de Talent Ascension-materialen van Sumeru's personages te verzamelen. Anomalie van de slagaders biedt aan om een ​​team van 4 verschillende elementen te vormen om meer schade toe te brengen aan de bewakers en draken van de ruïnes. Het aanbevolen karakterniveau om de gemakkelijkste versie van de kerker binnen te gaan is 38.

Gids naar Toren van onwetendheid bevat tips om het opruimen gemakkelijker te maken, evenals informatie over vijanden, arteriële anomalieën en beloningen.

Workshop Dzeruri

Locatie: Avidya-bos, Chinvat-kloof.

Locatie van de wekelijkse baas Seki geen kami in Tsumer. Het gaat pas open na het voltooien van de verhaalzoektocht "Akasha-puls en kalpa-vlam". Kom elke week naar deze arena om tegen te vechten Scaramuccia en ontvang Talent Ascension-materialen voor helden zoals Nahida, Alhaitham, Faruzan, evenals andere waardevolle onderscheidingen.

In een apart artikel spraken ze over de tactiek van de strijd met de baas, geschikte opties voor eenheden en welke prijzen verborgen zijn Seki geen kami.

Alle woestijnkerkers in Genshin Impact: waar te vinden en hoe te openen

Er zijn 9 kerkers beschikbaar in dit deel van de regio, ze zijn allemaal gemarkeerd op de kaart. Laten we ze in meer detail bestuderen.

Drempel Rode Woestijn

Locatie: Lower Setekh Land, in Abju Pit.

Een eenmalige kerker met een arena-uitdaging genaamd Rand van het noodlot, die vanaf 32 is toegestaan avontuurlijke rang. Je zult moeten vechten tegen 3 golven van krachtige vijanden: mitachurlov, geowensen en lavachurlov. Er is geen tijdslimiet, maar het is belangrijk om je goed voor te bereiden op de strijd door een squadron van Dendro-, Pyro- en Cryo-personages samen te stellen met ten minste één wapen met twee handen. Het Dendro-element is nodig voor de reacties versterkt door de Anomaly, de andere twee zijn nodig om Electro en houten schilden te vernietigen.

Om de ingang te openen, begin je met het spelen van de wereldtaak Verdwaald in het zand. De weg leidt naar de ontdekking van Abju Pit, waar de kerker zich bevindt.

In een apart artikel beschrijven we alle subtiliteiten van het passeren van de kerker Drempel Rode Woestijn.

Mirage altaar

Locatie: Woestijn Colonnades.

Wegwerpkerker in de ondergrondse diepten van de woestijn Colonnades, die de test verbergt Achter een illusoir gordijn met een stevige eenmalige prijs. Vereist avontuurlijke rang – 28. In de arena moet je 4 golven afweren kluizenaars, inclusief bijzonder krachtige summoners. Gevechten zijn relatief moeilijk en vereisen voorbereiding.

De arena bereiken is niet eenvoudig. In totaal moet je 3 wereldmissies van de lijn voltooien gouden land van dromen:

In de gids voor Naar het altaar van luchtspiegelingen we beschrijven het pad naar de verborgen kerker en geven advies over het voeren van de strijd.

Tuin van eindeloze kolommen

Locatie: Colonnade Desert, noord.

Eenmalige uitdagingskerker woestijn vivarium, waar je verschillende platforms moet beklimmen, de tijdtest moet doorstaan ​​en moet vechten beschimmeld. Om de Garden of Endless Pillars te openen, moet je de Pyro Monuments-uitdaging voltooien, die direct na aankomst in de woestijn beschikbaar is. Nodig avontuurlijke rang - 24.

In een apart artikel over Tuin van eindeloze kolommen we laten je zien hoe je het pad naar de kerker opent, interne tests doorstaat en de volgorde van acties niet verwart met platforms.

stad van goud

Locatie: in de buurt van Haj Nisut. De minimale avontuurrang is 22.

Kerker met artefacten voor Anemo-schade en beheersing van de elementen. Gelegen onder Haj Nisut: de deur is uitgesneden in de muur op de bodem van de woestijnafgrond, waarover de tempel zweeft. Deze plaats op hoog niveau wordt bewoond door Moroviki met een groot aantal HP en elementair slijm. De anomalie van de slagaders moedigt een team aan met Anemo-helden op de voorgrond. Het minimaal aanbevolen teamniveau voor de gemakkelijkste Citadel-moeilijkheidsgraad is 59.

Tips om het gemakkelijker te maken om de arena leeg te maken, informatie over vijanden, afwijkingen van de slagaders en een beschrijving van de beloningen worden gepresenteerd in een aparte gedetailleerde gids voor Stad van goud.

Panjwahe-tempel

Locatie: Hadramavet-woestijn, in het noordoosten.

Deze eenmalige kerker biedt een gevechtsuitdaging Overpeinzing van vervagen, waar je mee gaat botsen kluizenaars и ongerepte structuren in de arena zonder tijdslimiet. Vijanden zijn verdeeld in 4 golven, waaronder een gevaarlijke Windhunter. Om toegang te krijgen tot de challenge beslist de Reiziger raadsel met 2 feeën: om de eerste te begeleiden, moet je de puzzel met vervallen obelisken uit elkaar halen, voor de tweede om te verslaan Draak ruïneren. Nodig avontuurlijke rang - 28.

In het materiaal op Panjwahe-tempel we tonen in detail de oplossing van de puzzel bij de ingang. We zullen helpen met advies bij de voorbereiding op de strijd met kluizenaars en structuren.

Stad van de verlorenen

Locatie: Hadramavet-woestijn, in het oosten.

 

Domein met een unieke uitdaging De zuchten van de doden, waarin de speler een lineaire keten van arena's voltooit met monsters, een tijdrit en een gevecht. Hoewel de tegenstanders niet moeilijk zijn, hebben velen elementaire immuniteiten, dus het is beter om een ​​​​team van helden uit te rusten met 4 verschillende elementen. Om de City of the Lost te ontgrendelen, ga je naar een kleine grot in het Qusayr al-Inhid-gebied van de Hadramawet-woestijn, zoek je de verzegelde schakelaar en ontgrendel je deze door de fakkelpuzzel op te lossen. Nodig avontuurlijke rang voor toegang tot de kerker - 32.

Als je moeite hebt om de ingang te vinden, de deur naar de kerker te openen of in een gevecht zit, bekijk dan de afzonderlijke gedetailleerde gids op Naar de stad van de doden.

Gesmolten fort

Locatie: Gavireh Lajaward, zuid.

Artifact Dungeon instellen De uitstraling van Vurukashi и Droom van een nimfdie uit de test zijn verlaten bolwerk. De eerste set verhoogt HP en verhoogt onder bepaalde omstandigheden ook aanzienlijk de schade van de elementexplosie en E-shki. De tweede is gespecialiseerd voor Hydro-personages, verbetert Hydro-schade en aanvalskracht. De deur naar de kerker is uitgehouwen in de rots en staat open sinds het begin van het bezoek aan het noorden van de Sumeru-woestijn. Vecht van binnen mitachurls, evenals Anemo en Hydro verschoppelingen. Anomaly beschikt over het spel van Dendro-reacties. Aanbeveling voor het bezoeken van de 1e moeilijkheidsgraad van de kerker is niveau 59 karakters.

Lees de handleiding voor meer informatie over de kerker, de beloningen en vijanden. Gesmolten fort.

Binnenzee van Somalatië

Locatie: Koninkrijk Farahkert, zuid.

Unieke uitdagingskerker Merrie Terrae, waarin je moet overleven in de arena tegen 3 golven vijanden, zonder timer. Om de deur te openen, moet je de Dendro Monuments-puzzel oplossen. Om gemakkelijk door de kerker te komen, moet je een geschikt team vormen dat in staat is om te vernietigen mallen, Morovikov и heilige gehoornde krokodil. De laatste vijand vereist een speciale aanpak en behendigheid: ontwijk zijn reeks aanvallen en gebruik op het juiste moment Hydro-vaardigheden om zijn energieabsorptieblok te doorbreken en te verdoven. Om toegang te krijgen tot de kerker, moet je de 40e bereiken avontuurlijke rang.

Lees de kerkergids om te leren hoe je het raadsel met de Dendro-monumenten kunt oplossen, de test kunt doorstaan ​​en alle beloningen kunt krijgen. Binnenzee van Somalatië.

reinigende lente

Locatie: Farahkert Kingdom, noord.

Uniek domein met uitdaging Heiligdom van Plechtigheid, waarin je er twee moet bevechten heilige roofdieren: beest en krokodil. Leer de bewegingen van je vijanden om te voorkomen dat je geraakt wordt door hun ingrijpende en snelle aanvallen, en vernietig op het beslissende moment hun Dendro- en Hydro-absorptieblokken met slagen om te verlammen en verwoestende schade aan te richten. Je kunt de Cleansing Spring openen, voltooien en beloningen ontvangen bij het bereiken van de 40e avontuurlijke rang. Puzzels zijn niet nodig om de deur te openen.

Vind tips over het kiezen van helden, teams en gevechtstactieken in het artikel over Reinigende lente.

We hopen dat informatie over de kerkers in Genshin Impact bleek handig. Volg anderen Sumeru gidsen op onze website, en in de reacties kun je jouw tips delen.

Bobik
Wotpack.ru - games, nieuws, gidsen, walkthroughs
Abonneren
Melden over
gast
4 commentaar
Nieuw
Oud
Intertekst beoordelingen
Bekijk alle reacties
4
0
Laat een reactie achter! Schrijf op wat je van het artikel vindt.x