muziek в Stray (Verdwaald) - een van de soorten verzamelobjecten. Ze zijn overal verspreid sloppenwijken en moest krijgen prestaties miauw lodia. Om aantekeningen te verzamelen, moet je totaal verschillende acties uitvoeren: onderhandelen, appartementen binnensluipen en zelfs kluizen kraken.
In de gids laten we de locatie van alle notities zien en vertellen we je hoe je de Meow Lodia-prestatie in Stray kunt ontgrendelen.
Waar vind je Morusca in Stray
Morusk is een robotmuzikant die de gevonden noten moet doorgeven, waarna hij gaat spelen en de Vagebond kan genieten van de melodie. Om deze metgezel in de sloppenwijken te vinden, moet je naar de lift gaan waar de Guardian naast staat. Ga met je rug naar de bar staan, draai links en ga de trap af: zoek de muzikant links.
Waar vind je alle notities in Stray
Opmerkingen 1
Je vindt het eerste muziekstuk voor Morusca in het appartement Momo. Ga met je rug naar de hub staan, klim op het rechter dak en passeer twee arbeiders die met verfblikken gooien. Klim hoger en ga naar het appartement met het oranje bord. Ga naar binnen door het gat in de onk.
Wanneer je de robot voor het eerst ontmoet, verken dan zijn appartement. Naast de hal waar Momo zit en de tv aan staat, zijn er nog andere kamers: draai links en weer links om een donkere kamer binnen te gaan. Kijk rond en vind de dozen: je kunt ze gebruiken om op de plank te klimmen waar het gekoesterde verzamelobject ligt.
Opmerkingen 2
Een ander blad met aantekeningen bevindt zich in de buurt woningen van Clementinewaar je aantekeningen 6/8 kunt verzamelen. Eerst moet je op het dak van de bar klimmen met behulp van de gespleten systemen die uit de muren steken. Sta bovenaan het etablissemyont, met je rug naar de Keeper, ga naar links, net als voor het appartement Buitenstaander. Ga door de leidingen naar het eerste balkon (het zal aan de rechterkant zijn). Klim naar het bijgebouw en pak het blad van de tafel.
Opmerkingen 3
Vanuit de "naaf" met de keeper, draai je om en beweeg je richting de balk, ga voorbij de ingang van het etablissemyont en sla linksaf en dan direct rechts. Om de hoek hangt een wit bord: in dit gebouw woont programmeur Elliot. "Klop" op de deur en wacht tot Nestor de kat binnenlaat. Ga naar binnen en vind het item dat je nodig hebt: een robotschilderij hangt tegenover de voordeur en aan de linkerhoek zijn briefjes bevestigd die je kunt oppakken.
Opmerkingen 4
Het vierde verzamelobject kan vrijwel onmiddellijk worden verkregen. Deze bankbiljetten voor Morusca kunnen worden gekocht bij Wisselaar Azusa, die met de Guardian rechts van de lift zit: de robot staat klaar om de creatie van een onbekende muzikant te verkopen voor slechts één bank energie. Daarnaast kan de handelaar andere artikelen aanbieden: een daarvan is nodig voor herinneringenen nog een voor de plot.
Draai je om en ga naar de plek waar Morusk zit: recht voor hem staat een automaat waar je een item voor ruilhandel kunt krijgen. Benader het object, communiceer en wacht tot de kracht eruit vliegt. Pak het item op en breng het naar Azuz.
Opmerkingen 5
Als je naast de keeper bent, moet je je omdraaien en dieper de stad in gaan. Ga naar bar, ga de eerste deur aan de linkerkant binnen en verken vervolgens de tweede verdieping van de instelling in meer detail. In totaal zijn er drie tafels voor klanten in de hal, maar de meest interessante is de middelste, omdat daarop de bankbiljetten worden geplaatst.
Opmerkingen 6
De zesde noten voor Morusca zijn binnen clementines woning. Ga vanaf de plek met de Guardian naar de wasserette: klim erop en bereik het einde van de kabelbaan met een emmer. Als je met je rug naar Momo's woning staat, zie je op het tegenoverliggende gebouw een blauwe muur en daarop staat een witte smiley. Rechts op de foto is er een raam, na over de daken en leidingen gelopen te hebben ga je de woning binnen. Ga door de eerste kamer tot je houten schuifdeuren tegenkomt: op sommige plekken is geen glas en door deze gaten kun je springen. Op de plank rechts staan dezelfde biljetten.
Opmerkingen 7
Noten 7/8 zijn te vinden in Doc is thuiswaar een enorme bibliotheek is. Ga om te beginnen naar de andere rand van de stad vanaf de Guardian, naar de linkerhoek: een grootmoeder zit daar en breit. Klim op het dak: rechts van het neonbord zie je het bord van de Outsiders, ga naar dit appartement. Spring over de gesplitste systemen en inactieve machines om bij de deur te komen. Helemaal onderaan zit een opening voor de kat, waar je doorheen moet knijpen. Ga vanaf de ingang van het appartement naar rechts en vervolgens naar links om je in een grote kamer te bevinden met een kapotte robot en een piano. Noten hangen aan een muziekinstrument.
Opmerkingen 8
De nieuwste notities zijn direct naast Morusk te vinden. Ga naar het einde van het steegje waar de straatrobotmuzikant zit, sla linksaf bij de doodlopende weg. In de berg afval ligt veilig, en daarop staat een briefje met een binaire code. Degenen die zich willen onderdompelen in het spel, kunnen zelf een combinatie vinden door naar de programmeur te gaan en vervolgens naar de bar. Benader de kluis, communiceer ermee en voer de code in 1283, pak het verzamelvoorwerp en lever het in bij de robot.
Stray: alle codes van deuren, kluizen en terminals en waar deze te vinden zijn
Hoe de Meow Lodia-prestatie in Stray te krijgen
Om de prestatie te ontgrendelen miauw lodia in Stray moet je Morusca vinden en hem alle 8 biljetten geven. Benader de robot, praat met hem en druk op "Artikel tonen”, selecteer een van de items en geef het aan de muzikant. Wanneer Morusk de melodie ziet, begint hij deze te spelen, dus we raden je aan de noten geleidelijk los te laten, maar allemaal tegelijk: dit bespaart tijd. Na de overdracht van alle verzamelobjecten zal de muzikant de kat bedanken en hem geven muziek icoon en de Meow Lodia-prestatie.
Больше gidsen en informatie over Stray is te vinden in relevante gedeelte van de website.