Rijzende maan in Genshin Impact: waar vind je de runen en hoe verbreek je het zegel van de bloem voor de luipaarden

Rijzende maan in Genshin Impact: hoe het Barsam-bloemzegel te verbreken

Opkomende maan в Genshin Impact - de tweede zoektocht van de keten Agnihotra Sutra. Op verzoek van Aranakin gaat de Reiziger naar Aragar om hem te helpen bij het zoeken naar een bloem voor de luipaarden voor de rite of arachaoma in Schemering. Dit artikel presenteert de passage van de wereldzoektocht Rising Moon: waar vind je de runen en hoe verwijder je de zegels van de bloem voor staven.

Hoe de Rising Moon-zoektocht te starten

De voorwaarde om Rising Moon te ontgrendelen is "Hoofd van de Sterrennacht". Begin de zoektocht door Aragara te vinden ten noorden van de stad Sumeru, in de buurt van de Chatrakam-grot.

Walkthrough van Rijzende Maan in Genshin Impact

Maak kennis met de aranar en ontdek dat de destructieve invloed van de marana sterker wordt. Daarom is het noodzakelijk om ritueel van arachaoma, die de verspreiding van dit gevaarlijke fenomeen zal stoppen. Aragaru zal de Reiziger om hulp vragen bij het vinden bloem barsam om de rite te voltooien en de bossen van Sumeru te redden.

Maak de weg vrij met de kusava

Ga de grot in en loop vooruit naar een muur bedekt met ranken en bladeren. Hier kunt u ook kennis maken met de training over de bijgewerkte versie van de gadget.

Bijgewerkte versie van Kusava

Kusawa krijgt een nieuwe vaardigheid nadat hij met Aragaru heeft gesproken. Je kunt nu de tool gebruiken om een ​​aranar op te roepen voor hulp en smash stenen vernietigd door bloemen.

Na het openen van de doorgang verschijnen er schimmels. Versla ze en ga verder een grot ontdekken, vooruitlopend naar een kleine verwoeste brug.

Verken beschimmelde runen

De groep zal nog een paar wandelende paddenstoelen spotten. Versla de tegenstanders opnieuw en communiceer met de inscripties op de muur. Het blijkt dat dit oude runenherinneringen uit het verleden vasthouden. Aragaru zal aanbieden om naar andere symbolen in dit gebied te kijken.

Blijf zoeken naar runen: stenen vernietigen

Om de runen te vinden, is het noodzakelijk om de muren te vernietigen waarachter ze verborgen zijn. Ze zijn als de steen die samenkwam bij de ingang van de grot.

Waar vind je de eerste rune

De eerste rune bevindt zich een niveau hoger in de buurt van de schimmelcluster:

  • Draai rechts en ga de trap op.
  • Ren langs de mallen naar een rots bedekt met wijnstokken.
  • Werk samen met Kusava aan de steen om hem te vernietigen en toegang te krijgen tot de rune. Onderzoek vervolgens de symbolen.

Waar vind je de tweede rune

De volgende rune bevindt zich ten noordoosten van de eerste.

Ga verder de grot in voorbij een ander cluster mallen. Gebruik het gereedschap weer op de gebarsten steen en ontgrendel de runen.

Waar vind je de derde rune

derde rune

Loop naar de uitgang grote wortelbedekt met mos. Links van de muur is de laatste rune achter de steen. Herhaal de vorige stappen: activeer het gereedschap en breek de steen om de inscripties te onthullen.

Verlaat de grot

Praat met Aragaru en ga dan richting de uitgang. De uitweg wordt geblokkeerd door een muur met wijnranken. Gebruik Kusava's kracht om de doorgang vrij te maken.

Ga naar de grot met de Barsam Flower

Toegang tot de grot

Ga naar het eenzame eiland in het noordwesten. Na de praatscène gaan de klimplanten open en verschijnt er een gat dat toegang geeft tot de grot en Dendroculus.

Eenmaal binnen ga je dieper het Khab-koninkrijk in. Ook onderweg kom je er verschillende tegen die worden bewaakt door vormers. kisten.

Gebruik de beet om het zegel van de bloem te verbreken voor de barsam: de feeënpuzzel

Eenmaal op hun plaats zal de groep eindelijk de bloem ontdekken waarnaar ze op zoek zijn. Hij zal echter worden opgesloten achter zeehonden.

Begeleid de feeën

Om het zegel van de bloem aan de tralies te verbreken en de puzzel te voltooien, moet je vegen drie feeën naar hun tuinen en raak de totems aan die verborgen zijn achter de rotsen. twee waarvan wordt weergegeven in de bovenstaande schermafbeelding. Третья bevindt zich achter een groene barrière die pas geopend kan worden nadat de eerste twee feeën in hun tuinen zijn.

Vervolgens analyseren we stap voor stap wat er moet gebeuren om de zegels te verwijderen.

Waar vind je het eerste zegel 

Fee die naar het eerste zegel leidt

Laten we beginnen rechts feeën. Benader het en ga diep de grot in langs de volgende route:

  • Ren vooruit langs de tegenstanders en ga door het gat in de holte.

Ga de holte in

  • Gebruik het dendro-element op de meeldraad om te creëren vier blad symbool en gebruik het om omhoog te klimmen. Maak je klaar om het opnieuw te doen.
  • Ga naar beneden en ga de volgende passage in. De fee stopt bij een steen die bedekt is met ranken en bladeren. Maar er zal zijn leeg.
  • Eerste zegel verborgen achter de volgende steen. Gebruik Kusava's gereedschap om de barrière te doorbreken en een kleine groene totem te onthullen. Raak het aan en verwijder het zegel.

Steen met het eerste zegel

  • De volgende steen naast de paarse sporenproducerende paddenstoel is leeg.

lege steen

  • Achter die laatste staat het Dendro-monument, dat weer een uitgang opent.

Ondanks dat de doorgang opengaat, beweegt de fee niet. Ze moet terugkomen laterbegeleiden naar de tuin.

Waar vind je het tweede zegel

De fee aan de linkerkant leidt naar het tweede zegel

Ga na het verlaten van de grot naar fee aan de linkerkant en volg haar naar de volgende grot:

  • Ga in en uit de plaats met Dendro-monumenten rechts de doorgang in. De standbeelden zijn niet gerelateerd aan de zoektocht, maar je kunt er een kist voor krijgen. De derde is verborgen achter een rots op een heuvel.

Draai het gangpad in

  • Ga verder voor de fee. Er verschijnen geen extra bochten, dus ga gewoon in een rechte lijn naar de steen - die is er tweede zegel. Gebruik Kusava en raak de totem aan.

Steen met een tweede zegel

  • Vernietig er nog een met Kusava steen bij de uitgang en activeer het verschenen elementaire monument met Dendro om de doorgang te openen.
  • Begeleid de fee en ontgrendel een deel van het kasteel via de slagboom.

Keer terug naar de eerste fee en begeleid haar naar het standbeeld

Locatie van de eerste fee

Nu moeten we terugkeren naar eerste feeom haar ook naar de tuin te brengen. Het bevindt zich aan de overkant bij de uitgang aan de rechterkant.

Zodra de fee op haar beeldje staat, stort de barrière in en lijkt het mogelijk om het laatste zegel te verbreken.

Voordat je verder gaat, is het aan te raden om van tevoren je sterkste team mee te nemen genezer of schildje, want binnen wacht een groot aantal sterke tegenstanders. Je hoeft ze niet te bevechten, maar ze kunnen nog steeds serieuze schade aanrichten.

Waar vind je het derde zegel 

Fee die naar het derde zegel leidt

Ga de grot in voor de laatste fee en volg deze stappen:

  • In het gebied met schildwachten van de ruïnes dichtbij de muur is steen met Dendro-monument binnen. Het moet worden geactiveerd om verder te gaan. Vijanden kunnen niet worden aangevallen, maar ze kunnen tussenbeide komen, dus het is beter om ze eerst te verslaan en dan de doorgang te openen.
  • Ga verder naar de kamer met ruïne dorsmachinewie bewaakt derde zegelverscholen achter een grote groene rots. Versla vijanden om te ontgrendelen rijke borst en vernietig het blok met de hulp van Kusava. Raak de laatste totem aan en verwijder het zegel.

De fee vliegt meteen verder naar de steen met het monument. Het is echter niet vereist voor de zoektocht en is alleen nodig om te ontgrendelen borst.

Pluk de bloem tot aan de spijlen

Ga terug naar de uitgang om op te halen luipaard bloem. Gebruik het vierbladige symbool en ga naar boven.

Aragaru zal met de bloem praten en hem vragen om deel te nemen aan de rite van arahaoma. De plant accepteert het aanbod, waarna een klein filmpje begint, waar de grot zich begint te vullen met water.

Aragaru vraagt ​​de Reiziger om Aranaga te zoeken

Gelukkig blijft iedereen intact en in de volgende scène staan ​​ze buiten. Aranar zal de Reiziger en Paimon bedanken voor hun hulp en hen vragen Aranaga te zoeken. Dit is het tweede deel van de zoektochtketen. Agnihotra Sutra eindigt en opent "Laatste hoofdstuk".

Awards

Voor de succesvolle voltooiing van alle fasen van de taak worden beloningen uitgegeven:

We hopen dat deze gids je heeft geholpen bij het passeren van de Rijzende Maan. Als je vragen hebt over de zoektocht, stel ze dan in de reacties. Lees over Alle Sumeru World Quests en volg Genshin Impact-walkthroughs op onze website.

Anker
Wotpack.ru - games, nieuws, gidsen, walkthroughs
Abonneren
Melden over
gast
16 commentaar
Nieuw
Oud
Intertekst beoordelingen
Bekijk alle reacties
16
0
Laat een reactie achter! Schrijf op wat je van het artikel vindt.x