Voor de kinderen van vroeger в Genshin Impact - missie van de wereld Sumeru uit de missieketen Aranyaka Deel 3: Kwekerij van verloren dromen. Nadat de Ashwattha-tempel is geopend, krijgen de Reiziger en Arama de kans om in het Vanarana van het verleden te komen.
Het verwijderen van zeehonden en het vernietigen van Wither-tumoren is geen volledige lijst van wat er tijdens de zoektocht moet gebeuren. U vindt een gedetailleerd overzicht van elk van de fasen van de taak in de gids.
Hoe de zoektocht te starten In de naam van de kinderen uit het verleden
De zoektocht start automatisch nadat de zoektocht is voltooid In de naam van fruit, zaden en bomen.
Walkthrough In naam van de kinderen uit het verleden in Genshin Impact
Betreed de Vanarana van het verleden met Arama
Achter de geopende poorten begint een enorme verwelkingszone, dus het is noodzakelijk om dicht bij Arama te blijven om te worden beïnvloed door de afweerspreuk.
Bij het teleportatiepunt achter de poort begint een dialoog met de aranara, waarin hij je zal vertellen over de geschiedenis van de wezens en de eerste nederzetting van Vanaran. Marana, die deze landen verwoestte, werd verzegeld drie zegelsdie verwijderd moeten worden.
Om de eerste van de zegels te verwijderen, moet je verzamelen drie delen van herinneringen.
Ga op zoek naar herinneringen met Arama
Wanneer de dialoog eindigt, reist Arama naar de plek waar de eerste herinnering hoort te zijn. Blijf dicht bij hem om niet te worden beïnvloed door Marana en volg hem naar de plaats.
Krijg een record van herinneringen
Arama leidt naar een verlaten aranar-huis, waar je de eerste ingang kunt vinden. Voordat je naar binnen gaat, moet je vechten met de tegenstanders die deze plek bewaken. Er zijn er in totaal twee: een gevleugelde Dendro-mal en een gewone Dendro-vormer.
De plaat hangt in huis, aan de muur. Communiceer met haar door te klikken op de "Onderzoek” (standaard F). Ga na het lezen door met het zoeken naar de records van herinneringen die verborgen zijn op het grondgebied van de oude Vanarana.
Een tweede geheugeninvoer ophalen
Zodra je de eerste herinnering hebt verzameld, gaat Arama weer op pad. Volg hem, hij zal je langs het pad leiden, vol met verschillende tegenstanders. Onder hen: Geo-vormers en khilichurls.
Aan het einde van het pad kom je twee gap puppies en een stenen lavachurl tegen. Dit zijn de laatste tegenstanders onderweg, nadat je ze hebt verslagen, kun je naar het tweede aranar-huis gaan voor het tweede record aan herinneringen.
De derde geheugeninvoer ophalen
Ga op zoek naar het laatste geheugenitem door Arama te volgen. Onderweg kom je ook tegenstanders tegen. Maak je klaar om het op te nemen tegen de Ruin Patrolman en Sky Guardian.
Nadat je de laatste tegenstander hebt verslagen, vind je het aranar-huis met de derde geheugeninvoer.
Reis met Arama om af te drukken
Arama zal je laten weten dat het zegel nu kan worden verwijderd. Het bevindt zich naast het huis waar de laatste ingang werd gevonden. Ga naar beneden in de holle boom om de zeehond te zien die je zoekt.
Het zegel is vernietigd en de weg diep naar Vanarana is open. Ga verder met Arama en probeer onder de invloed van zijn beschermende spreuk te blijven. Onderweg kom je verschillende tegenstanders tegen in de vorm van Pyro Slimes en Geo Molds. Aan het einde van de gang zie je een Wither Zone Tumor.
Probeer de schofttumor te vernietigen
In de uitgestrekte verlaten hal waakt de Withering tumor een bewaker van de ruïnes. Er zijn geen Dendrogranums of takken om te vernietigen in deze zone, maar er zijn wel veel sporen die doelschichten van donkere energie op de Reiziger afvuren.
Om dit deel van de zoektocht te voltooien, breng je wat tijd door op het slagveld om projectielen en aanvallen van bewakers te ontwijken. Na een paar opmerkingen zal Paimon Arama te hulp schieten en de tumor vernietigen met een spreuk samen met de automaat.
Nu is er nog maar één taak over: alle zeehonden in de hal vernietigen.
Probeer het zegel te verbreken
De eerste drie zegels zijn in dezelfde kamer te vinden: ze staan allemaal naast de overblijfselen van automaten.
Gebruik de Pyro-aanval om ze te vernietigen.
De rest van de zeehonden zijn verborgen achter barrières, om te ontgrendelen waarmee je de lier moet spelen bloemen van Arayama Lied van het dierenpad. Om dit te doen, opent u de inventaris, selecteert u de lier en klikt u op "Aandoen". Je kunt het gebruiken met de sleutel Z (standaard).
Melodieën voor het openen van barrières: naar, zout, a la, ми, naar derde rij.
Er wordt een gang geopend, waar je nog twee zegels en Dendro-emblemen kunt vinden die worden geactiveerd door Dendrogranums.
Aan het begin van de gang is de eerste van de zegels. Als u het pad helemaal tot het einde volgt, vindt u een kleine hal met een tweede zeehond en Dendrogranums.
Om de Dendrogranums te activeren, moet je de Song of the Sprout-melodie op de lier spelen.
De melodienoten zijn als volgt: naar, zout, zout, a la, си derde rij.
Gebruik de Dendrogranums om de emblemen te activeren die in de Dendro Hall verschijnen. Gebruik de precisieaanval van de boogschutters om ladingen op elk van de emblemen af te vuren om een doorgang naar de laatste kamer te openen.
Wanneer alle emblemen zijn geactiveerd, gaat een doorgang geblokkeerd door wortels open, die naar de hal met het laatste zegel leidt.
In de gang tussen de hallen met de Emblemen en het laatste zegel, vind je het zesde zegel, bewaakt door verschillende Geovormers.
Het zevende zegel bevindt zich aan de rand van de hal met zand. Het vernietigen van de laatste steen zal een dialoog met Arama starten.
Vind je weg naar beneden
Aranar zal je vertellen dat je, om een doorgang naar beneden te vinden, op de een of andere manier het zand in de hal moet laten zakken.
Na het einde van de dialoog zal Arama een taak geven om een weg naar beneden te vinden, die kan worden voltooid door langs een slapende ruïne-dorser te gaan. De automaat wordt gelanceerd en begint een gevecht.
Versla de Ruïne Gear
Om het gevecht met de dorsmachine te voltooien, moet je hem drie keer verslaan. Elke keer dat de HP van het mechanisme naar 0 zakt, begint het regeneratieproces en begint de strijd opnieuw.
Wanneer de automaat voor de derde keer klaar is om te herstellen, komt Arama tussenbeide in de strijd en gebruikt opnieuw een vernietigende spreuk. Het mechanisme is verslagen en het zand in de hal is naar beneden gekomen, waardoor de weg naar beneden is geopend.
Ontmoet Arama
Arama is te vinden aan de oever van het stuwmeer waarin de Traveller viel na de afdaling van het zand. Aranar zal je vertellen dat de laatste zeehond op deze plek zou moeten zijn. Om aanwijzingen te vinden, zal Arama aanbieden om rond te kijken.
Ga door de hal en onderzoek alle mogelijke onderzoekspunten: Stoel, Aranara-huis, vijver, bagage en boeken.
Na het verkennen van de laatste van de voorgestelde punten, zullen muurschilderingen aan de andere kant van het reservoir openen.
Paimon vindt geen aanwijzingen over het laatste zegel en biedt aan om terug te keren naar Arama om de informatie die hij heeft verzameld met hem te delen. Aramukhukunda, een naamloze aranara van het Utsava Festival, zal deelnemen aan de dialoog. Hij is het die de laatste zeehond zal zijn, de cipier die Marana in de gaten houdt. Aranar zal de weg openen naar de diepten van de grotten voor de Reiziger en Arama.
Reis naar de diepten van de grot
Klim via de wortels omhoog en volg de zoektochtmarkering tot je de grot verlaat. Op deze zoektocht Voor de kinderen van vroeger zal eindigen. Het volgende deel zal beginnen - In de naam van kinderen die streven naar het leven.
Awards
Voor het voltooien van de zoektocht In naam van de kinderen uit het verleden kun je de volgende beloningen ontvangen:
- 60 Bron stenen;
- 500 avontuurlijke ervaring;
- 50 000 pestilentie;
- 5 held ervaring;
- 6 Betover Magisch Erts.
We hopen dat de gids heeft geholpen om de taak te volbrengen In de naam van de kinderen van vroeger in Genshin Impact, verbreek de zegels en elimineer de Wither Zone. Als er iets niet duidelijk is, stel dan vragen opmerkingen: de auteur of andere spelers zullen het je zeker vertellen. Lees onze andere gidsen op Sumeru-wereldzoektochten и Genshin Impact-walkthroughs in het desbetreffende gedeelte van de site.