Lente binnenplaats van weleer в Genshin Impact - dit is een zoektocht die rechtstreeks verband houdt met het evenement Zomer zeereis. Het voltooien van een taak is een van de voorwaarden voor het openen van toegang tot Naar spookachtige rijken en gratis bon Fischl. Tijdens het avontuur zal een team van helden mystieke fenomenen tegenkomen en proberen te achterhalen wat hier gebeurt. We hebben een gedetailleerde gids samengesteld voor het voltooien van de zoektocht met stapsgewijze instructies.
Bekijk ook gedetailleerde walkthroughs met het oplossen van puzzels en alle kisten in andere delen van de Summertime Odyssey-zoekreeks:
- Vlam Lied.
- Apocalyps van de eeuwige nacht.
- oude azuurblauwe sterren.
- Rijm en melodie van een zomerdroom.
Alle kerkers voltooid 100%.
Hoe start je de zoektocht Spring Yard van weleer
De taak komt een dag na de start van het hoofdevenement beschikbaar. Om het te openen, moet u de taak voltooien. Nog een vakantie in de Golden Apple-archipel. Hiermee ontgrendel je de toegang tot de tijdelijke locatie waar de zoektocht zal plaatsvinden. De taak verschijnt automatisch in het dagboek, u hoeft geen contact op te nemen met de NPC.
Walkthrough Spring Yard van weleer 1 in Genshin Impact
Сначала rust tot morgendoor tijd over te slaan door het menu. Hiermee ontgrendel je de toegang tot het hoofdgedeelte van de zoektocht.
Ga dan naar het starteiland en praat met Paimon. De dialoog start automatisch na het teleporteren naar het dichtstbijzijnde punt.
Volgens de plot zal Paimon de Reiziger (-tsu) wakker maken en melden dat er iets vreemds aan de hand is op het eiland: een pratende boot met een intelligente eekhoorn is afgemeerd aan de kust. Binnenkort zullen andere personages zich bij de dialoog voegen. Ze zullen praten over andere anomalieën. Midden in het gesprek begint een storm, waarbij de contouren van majestueuze gebouwen op de rotsen verschijnen.
Klim aan boord van Meatballs
De groep zal de geanimeerde wavewalker Meatball noemen. De boot zal aanbieden om er mee op reis te gaan. Zwem naar de Meatball en druk op de "F"-knop om aan boord te komen.
Ga naar het eiland waar vreemde verschijnselen worden waargenomen
Richt de golfrover op het eiland waar de anomalieën optreden. Ga naar de quest marker in het oosten. Je kunt ook gewoon naar het eiland teleporteren als je een waypoint hebt geopend.
Op het eiland vindt de groep een pot. Hij is ook abnormaal: de bonsai was van de familie Kazuhic, maar was eerder verloren.
Raak de bonsai aan
De rechtmatige eigenaar zal besluiten iets in de pot te doen en het aan te raken, waarna de personages naar een onbekend landhuis worden vervoerd. Iedereen behalve Kazuha. De groep gaat de locatie verkennen.
In de zijkamers zijn prismatische reflectoren и de toren. Benader een van de apparaten. Het trainingsvenster wordt geopend.
Torens kunnen loslaten pijlen, die verspreid afdrukken dezelfde kleur. Energiestromen kunnen in verschillende richtingen worden gedraaid en gericht. Om nieuwe kleuren pijlen te openen, moet u prismatisch selecteren kristallen.
Verken de omgeving: hoe pak je een geel kristal op
In een van de kamers naast de toren zweeft een geel kristal, maar kan niet worden opgepakt vanwege de barrière.
Activeer gewoon de toren voor hem: de reflector staat al in de juiste positie. Pak het kristal en breng het naar de zender om de kleur van de projectielen te veranderen.
Gebruik het apparaat en blijf ontdekken
Ga verder. De grote aparte ruimte heeft een interactieve een briefje. Haar ophalen. Afgaande op de inhoud is het geschreven door Kazuha's vader.
Hoe de gele barrière van de normale kist in de gang te verwijderen
Probeer een apparaat met een hendel in de centrale kamer te gebruiken. Kies een optie "Onbekende kamer".
De centrale deuren gaan dicht. Als ze weer opengaan, zullen ze achter hen staan сундук met gele slagboom en gang. De kamer in het apparaat krijgt ook een naam De gang.
Om de barrière te verwijderen:
- Draai de reflector voor de toren zodat deze naar het midden van de kamer is gericht.
- Draai de andere reflector tegenover de eerste en richt hem op de volgende.
- Start de gele energiestroom.
De straal van de toren moet door alle zendapparatuur gaan en de barrière raken.
Na het verzamelen van buit uit de kist loop door de gangom een nieuwe kamer binnen te gaan.
Het bevat een prismatische toren en een ander apparaat dat van kamer verandert. Doei gebruik niet het.
Hoe de gele barrière uit de rijke kist in de verzamelhal te verwijderen
Eerste kamer: Verzamelkamer
Blijf vooruitgaan. Er zal een briefje in de volgende kamer liggen, raap het op. In de brief wordt uitgelegd waarom de bonsai niet bij Kazuha is gebleven.
Er is een kist in de kamer aan de linkerkant. Onthoud voorlopig deze plek: het verwijderen van de barrière vereist geel kristal, dat niet in deze kamer is. Terugkomen.
Tweede kamer: Dojo
Open de tweede kamer met het apparaat. Achter de deur zal verschijnen dojo. Zweeft naar binnen geel kristal. Om de barrière eruit te halen, versla je 2 groepen nobushi. Kairagic beter tegelijkertijd doden!
Hoe de barrière te verwijderen en de kist in de eerste kamer te krijgen
Om de verzegeling te verwijderen:
- Pak het kristal op en ren ermee naar de toren om de gele kleur te ontgrendelen.
- Overschakelen naar collectie kamer via het apparaat.
- Draai de reflectoren zoals weergegeven in de schermafbeelding. Ze moeten een enkele lijn vormen tussen de toren en de kist.
Daarna blijft het alleen nog om de pijl te lanceren en de buit te verzamelen.
Verken het gebied rondom en vind een manier om de deur te openen: waar vind je melodische omamori
Deblokkeren laatste kamer het apparaat gebruiken en vooruit gaan. Het trainingsvenster wordt geopend en het systeem zal u adviseren om te selecteren Melodieuze omamori om de deur te openen. Ze moeten speciaal worden geplaatst heiligdommenom de omgeving te veranderen.
Er zijn 2 van deze heiligdommen naast de volgende deur. Ze moeten geactiveerd worden.
De eerste omamori stijgt rechts van de ingang van de kamer, kijkend naar de gesloten deur. Loop er gewoon naar toe en raap het op, en breng het dan naar een van de heiligdommen.
Om de tweede omamori op te pakken, ga je vooruit door de gang. Klim op de kisten, ga rechts de ladder op, ren over de planken over het gat, draai rechts, spring links naar beneden, draai om en draai links naar de ladder, ga erop en draai rechts. Het gewenste item bevindt zich erachter kamer met vallen. Ren door, probeer niet geraakt te worden door pijlen, pak de omamori op en pak de buit van de kist ernaast.
Laat je door het gat in de hoek van de kamer vallen om een kortere weg te nemen. Plaats de omamori in het tweede heiligdom. De deur gaat open.
Hoe het raadsel van vier kamers op te lossen
Ga naar de volgende kamer. Het zal een toren bevatten en een apparaat dat toegang geeft tot 4 kamers. Schakel direct over naar tweede kamer, als je extra buit wilt krijgen: de eerste is alleen nodig voor de plot.
Tweede kamer: Dojo - geel kristal
De tweede kamer zal geel kristal. Versla 3 golven vijanden om het te claimen. Breng het kristal naar de toren.
Derde kamer: magazijn - rood kristal
Schakel over naar de derde kamer - magazijn. Draai slechts één reflector: op de benedenverdieping naast de trap. Het moet recht vooruit kijken, niet schuin. Pas hiervoor de hoogte twee keer aan.
Lanceer een pijl. Lees aan het einde van de gang op de benedenverdieping opmerking en open de kist. Ga terug en ontgrendel de vierde kamer.
Vierde kamer: Hal - drie kisten
Verzamel eerst de kisten: de eerste is beneden in de kamer bij de ingang, de tweede is helemaal bovenaan, naast 2 reflectoren.
Terug naar reflectoren:
- Pas de derde vanaf het begin aan door deze 1 keer te draaien. Hij moet omhoog kijken.
- Draai vervolgens de voorlaatste reflector zodat deze naar de laatste wijst. Wijzig hiervoor de hoogte twee keer.
- Lanceer de rode pijl.
Nadat je de buit hebt verzameld, keer je terug naar het apparaat, ontgrendel je de eerste kamer (binnenplaats) en ga je deze binnen.
Plaats een offer: waar vind je omamori en heiligdommen
Eerste kamer: binnenplaats
Kom naar omamori en activeer het. Een gesprek tussen Kazuha's grootvader en vader zal worden gehoord. Neem daarna de omamori mee. Klim de ladder op en plaats hem erin heiligdom.
Ga verder. Tussen de eerste en tweede verdieping komt een klein bordes met daarachter een scherm normale borst.
Stijg nog hoger. Luisteren naar tweede omamori en pak het op: het item staat in de weg, maar het model is vaag, dus je kunt het per ongeluk missen. Draai rechts na de volgende ladder en ga naar heiligdom.
Klim omhoog en raap de derde omamori op. Blijf vooruitgaan. Rechts van een van de verhogingen zal zijn сундук, mis het niet.
Het laatste heiligdom is bij de deur. Doe de omamori erin. Kazuha zal voor de deur staan.
Walkthrough Spring Yard van weleer 2 in Genshin Impact
Verken de omgeving om de benodigde items te vinden
Praat met de zwaardvechter om te proberen te begrijpen wat er is gebeurd. Kazuha gaat ervan uit dat je moet communiceren om terug te keren bonsai. Dit zal helpen.
Al in de echte wereld zal de zwaardvechter je vragen om hem te helpen met de bonsai: om een paar items voor decoratie te vinden. Teleporteer naar de zoekzone.
Omhoog klimmen. Pyro en Electro zullen er zijn magiërs van de afgrond и michael. Dood ze om de kist te openen.
Teleporteer terug. Leg de steen in de bonsaipot.
Verken het gebied rondom om de uitgang te vinden: puzzel omamori-schrijn
De groep keert terug naar abnormale ruimte. Kazuha zal er niet meer zijn.
Er zal een deur in de kamer zijn die je moet openen met behulp van heiligdommen en een gang. Loop erin.
De kamer bevat een vergrendeld apparaat, een omamori en een heiligdom. Om de reis voort te zetten:
- Pak het amulet op en plaats het in de cel. Daarna zal de luchtstroom verschijnen. Spring op en vertrek.
- Ga door de gang naar voren en naar links. De volgende kamer heeft een apparaat, een deur en 2 heiligdommen aan weerszijden ervan.
- Activeer het apparaat. De kamer zal omslaan.
- Pak de omamori op die eerder aan het plafond hing.
- Spring in het gat. Er is een heiligdom, maar het is geblokkeerd.
- Draai de laatste reflector zodat deze naar het heiligdom is gericht.
- Draai de eerste reflector naar de tweede.
- Pak de omamori in de hoek.
- Laat een pijl los.
- Klim terug omhoog met de luchtstroom.
- Activeer het apparaat opnieuw om de kamer terug te draaien.
- Steek een omamori in 2 heiligdommen.
- In de volgende kamer zal er een apparaat en een toren zijn, waarvan de pijl de barrière van het amulet moet verwijderen. Draai alle reflectoren om het projectiel te richten Rechtsaf.
- Schiet een gele pijl.
- Activeer het apparaat en spring naar beneden waar de luchtstroom woedt.
- Oppakken geel kristal.
- Keer terug door de luchtstroom.
- Activeer het apparaat en ren naar de toren om de kleur van de pijl te veranderen.
- Lanceer een energieprojectiel.
- Pak een omamori.
- Activeer het apparaat, spring naar beneden en steek de omamori in het heiligdom.
Achter de geopende deur komt een gang. Volg het. In de tuin wordt een filmpje uit Kazuha's verleden geactiveerd.
Betreed de dojo en versla de vijand. Ze zullen een samurai zijn. Het gevecht is eenvoudig, de vijand heeft geen sterke speciale vaardigheden. Verzamel buit uit een ontgrendelde kist.
Gebruik je apparaat om een nieuw gebied binnen te gaan
Ga terug naar het apparaat. Als je het pad niet kunt vinden, gebruik dan de quest marker. Draai aan de hendel om de kamer om te draaien. Spring naar beneden in de geopende doorgang.
Hoe de groene en rode barrières te verwijderen
Ga vooruit door de gang naar het apparaat en de kamer met 2 heiligdommen. Draai de hendel. Haast je niet om naar beneden te springen en vervolg je weg: controleer de zijkanten. Ze bevatten 2 kisten.
Er is nog een kist onderaan. Om er te komen, spring je van boven naar beneden en vouw je het zweefvliegtuig.
Er zijn 2 torens, 2 omamori en een groep reflectoren in de kamer eronder. Stuur pijlen in een recht pad naar de amuletten niet mogen: De kleur van de barrières komt niet overeen met de kleur van de lading. Je zult om moeten gaan.
Om de groene barrière te verwijderen, draait u de reflectoren zoals weergegeven in de schermafbeelding: de eerste twee moeten eruit zien Rechtsaf.
Lanceer een projectiel.
Draai nu de reflectoren zodat ze naar elkaar toe wijzen links, zoals in het voorbeeld.
Lanceer de rode pijl. Verzamel beide omamori. Ga terug en activeer het apparaat. Wanneer de kamer omdraait, plaats je de amuletten op de heiligdommen. Klim op de windstroom. Vlieg de gang in.
Barrières verwijderen in een omgekeerde kamer
In de volgende kamer zal er nog een puzzel zijn met torens en een apparaat. Om het op te lossen:
- Draai de eerste reflector naar rechts en de tweede naar boven.
- Draai de kamer om met het apparaat.
- Draai de derde reflector naar de omamori met de groene barrière.
- Pak een kristal. Het zal in de toekomst nuttig zijn. Draai de kamer om en breng hem naar de toren, maar breng hem terug naar de schelpen groen kleur.
- Lanceer een pijl.
- Draai de kamer om.
- Draai de reflectoren zoals weergegeven in de schermafbeelding.
- Draai de kamer om.
- Lanceer de rode pijl.
- Activeer het apparaat en verzamel de omamori.
- Draai de kamer om. Klim omhoog en plaats de amuletten op de heiligdommen. Verzamel buit uit de kist.
- Vlieg naar de geopende deur en volg het pad.
In de volgende kamer begint nog een filmpje tegen de muur, waarin het verleden wordt getoond. Ga na haar de dojo binnen door de quest marker te volgen en de nobushi te verslaan. Open de kist.
Volg de stem
Terugdraaien. Verlaat de gang en keer terug naar de plaats waar het filmpje speelde.
Klim de trap op en ga naar Kazuhe. Ga de laatste deur achter hem binnen door op te drukken Open de deur.
Ga door onbekende ruimte
De camera beweegt naar de zijkant. Ga al bewegend door een onbekende ruimte links en luisteren naar Kazuha's regels.
Walkthrough Spring Yard van weleer 3 in Genshin Impact
Verken de omgeving om de benodigde items te vinden
De personages keren terug naar oude illusoire ruimte. Nu zal Kazuha weer bij hen zijn. De groep flitst dan terug naar de realiteit en besluit nieuwe bonsai-items te zoeken.
Teleporteer dichter naar het volgende zoekgebied. Spring van de berg af en versla de mobs ernaast borst: mitachurls, slimes en Electro magiër van de afgrond. Pak de buit en kom terug met de juiste items. Leg de steen in de bonsaipot.
Blijf vooruitgaan in de verbrijzelde ruimte
De personages keren terug naar abnormale ruimte. Deze keer zal het volledig worden vernietigd.
Gebruik in de eerste kamer onmiddellijk de toren om een omamori te krijgen. Pak het amulet op en installeer het in het heiligdom.
Vertrek op de luchtstroom en ga naar de volgende kamer. Echo's uit het verleden zijn daar te horen: Kazuha, de laatste vertegenwoordiger van zijn soort, besluit zijn leven radicaal te veranderen en het verleden achter zich te laten. Pak de omamori boven de tafel en plaats deze in het heiligdom.
Stijg op de luchtstroom en vlieg door de ringen. Activeer het apparaat op het volgende platform. Blijf door de stroom en de ringen bewegen.
Waar vind je omamori en echo shell
Zoek de volgende omamori in de open lucht. Klim de trap af. Op deze verdieping vindt u echo schelp и сундук. Buiten is een heiligdom. Leg er een omamori in.
Stijg op en vlieg door de ringen. Op het volgende stuk van het pad klinken de stemmen van de soldaten die het Oog van God gaan confisqueren. Kazuha helpt zijn vriend zich te verstoppen. Volg Electro Fairy.
Draai rechts en open de kist. Ren naar het heiligdom. Er verschijnt een luchtstroom. Beweeg door de ringen.
Verzamel op het kleine platform de omamori en buit uit de kist en ga dan terug door de ringen.
Hoe de barrière van het kristal en omamori te verwijderen
Ga de kamer binnen. Draai de hoekreflector bij het kristal links en vuur de pijl af. Pak het kristal op en plaats het in de toren.
Draai nu twee keer de reflector tegenover de toren Rechtsaf. Lanceer een projectiel. Schik de omamori bij de heiligdommen.
Direct buiten de deur staan een toren en een kist met buit. Verzamel je beloning en lanceer gewoon een projectiel: Alle reflectoren zijn correct gepositioneerd. Plaats de resulterende omamori in het heiligdom. Blijf de fee volgen.
Steek de brug over en versla de soldaten die de Eyes of God in beslag nemen. Verzamel de kist op hetzelfde platform en ga verder naar de volgende groep soldaten.
Op het volgende platform pak je 2 omamori op. De een zweeft midden in de zone, de ander verschuilt zich onder een houten constructie. Plaats ze in nabijgelegen heiligdommen.
Blijf door de ringen bewegen. Op het volgende platform moet je 2 groepen bewakers bevechten. Nadat je ze hebt verslagen, verschijnt er een nieuwe brug. Pak de kist ernaast en ga verder.
Versla een nieuwe groep vijanden. Activeer de geopende toren en breek de barrière. Ren over de brug.
Op het volgende platform schiet je gewoon op de toren als de fee er naar toe vliegt en pak je de omamori en de buit uit de kist. Loop verder over de brug.
Nadat je de volgende menigte hebt verslagen, plaats je de amuletten op de heiligdommen in de buurt. Ze staan op hetzelfde platform.
Stap op de boot. Uit de echo's uit het verleden zal duidelijk worden: de veerman bood Kazuha hulp aan, maar niet gratis en niet vol. Neem de beloning uit de kostbare kist.
Gebruik de luchtstroom om naar het volgende platform te gaan. Versla 3 golven van bewakers. Daarna zullen ze ingrijpen piraten en nodig Kazuha uit het verleden uit om met hen mee te gaan.
Luister naar de stem op de pier en ga aan boord van de Alcor
Verzamel buit uit de kist en ga aan boord van de Alcor via de brug. Kazuha zal er zijn. Na een korte dialoog start een filmpje in de game.
Keer terug naar het kamp en neem contact op met Venti
De groep keert terug naar het kamp. Spring na het gesprek op de rots en probeer contact te maken venti. Je kunt hem niet bereiken, maar Mona zal naar de Reiziger (-tse) en Paimon komen en melden dat de vage beelden in de waarzegschaal veranderd zijn. Dit is een hint naar de opkomst van vergelijkbare zoektochtketens voor andere personages.
Volgend deel evenement speurtochten => Flame Song: Hoe alle puzzels op te lossen en de zoektocht te voltooien.
Awards
Voor het voltooien van de taak ontvang je:
- 90 bron stenen;
- 60 000 pestilentie;
- 6 boeken held ervaring.
Als er iets niet duidelijk is, stel dan vragen in opmerkingen. Lezen gids voor het Summertime Odyssey-evenement en volg Genshin Impact-walkthroughs op onze website.