Teddy is binnengekomen Zenloze Zone Nul – het derde hoofdstuk van het verhaal van agent Qingyi, waarin de proxy achter de Sobez-officier de grot in moet gaan en haar moet helpen bij het zoeken naar de vermiste banbu. In plaats van één verloren huisdier zullen er echter niet alleen andere robothazen zijn, maar ook een heel crimineel netwerk dat zich bezighoudt met de verkoop van gestolen onderdelen.
In deze gids vertellen we je hoe je de Teddy Unchained-missie voltooit en achter de deur komt met een combinatieslot in ZZZ.
Hoe te beginnen met het studeren van Teddy Unchained in ZZZ
Om de Studie van Teddy Unchained in ZZZ te openen, moet je:
- bereiken Internotniveau 32 of hoger;
- voltooi het tweede hoofdstuk van Agent Qingyi's verhaal "De verdwijning van de Banbu".
Start de eerste fase van de “Is dit...”-bestelling [Agent] Phaëton in dienst van Sobez, met behulp van het videoarchief op de eerste verdieping van de huurwoning. Om dit te doen, ga naar het tabblad “Agent Stories”, selecteer de tape “Disappearance of the Banbu” en klik op “Agent Story inschakelen” in het derde hoofdstuk van het verhaal.
Terwijl je wacht op berichten van Qingyi bij het verhuurkantoor, open je de deur voor iemand van de sociale zekerheid. In plaats van een automatische machine zal dit keer een menselijke medewerker de huurwoning bezoeken en melden dat de agent een dag vrij heeft genomen en daarom niet persoonlijk kon komen, en Zhu Yuan bezig met een belangrijke taak.
Nadat je over de vrije dag hebt gehoord, zoek je met de hulp van de Fee de bestelling die het meisje op internet heeft achtergelaten, maak je verbinding met de harde schijf en ga je naar de grot om Qingyi te vinden, die de banba alleen is gaan redden.
Walkthrough van de zoektocht Teddy Unchained in Zenless Zone Zero
Start de [Onderzoek] Teddy Unchained-bestelling in het Main Line-gedeelte van het Agent's Story om je bij de beveiligingsagent in de grot te voegen. De proxy moet de bron van het noodsignaal vinden en Qingyi helpen Teddy te vinden door achter de combinatiedeur in ZZZ te gaan staan.
Agenten worden aanbevolen voor het passeren vurig, fysiek и elektrische attributen. Ze zal zelf als testpersonage optreden. Qingyi, en de overige twee slots kunnen worden gevuld met je eigen helden. Banbu is niet toegestaan in het team.
Help Qingyi Teddy te vinden
Nadat je Eos naar de grot hebt gestuurd en contact hebt opgenomen met Qingyi, begin je het korte verhaal 'Proxies for Sobez', waarin de automaatofficier Phaeton, de meest gezochte proxy, een beetje zal uitschelden omdat hij een onbekende order van Internot heeft aangenomen zonder de veiligheid te garanderen.
Infiltreer het hol van een bende Banboo-ontvoerders en red Teddy, wiens sporen zijn gevonden op Lumina Square. Onderzoek de tekenen van activiteit in de grot en bereik de cel met het vergrootglas om een nieuw gebied te openen. Onderweg kun je Dennies en Sixerlings verzamelen, wat later van pas zal komen.
Ga naar de bron van het noodsignaal
In het gebied dat opengaat, verzamel je zeslingen, een voorraaddoos en de eerste bewakingsgegevens, ga dan verder:
- Stap op de groen omrande kooi en wring je vervolgens door de geparkeerde vrachtwagen om de verborgen doorgang te bereiken. Ga de cel binnen met het vergrootglas, waardoor een nieuw gebied op het speelveld wordt geopend.
- Nadat je een vreemd noodsignaal hebt ontvangen, ga je naar de zuiger en gebruik je deze om naar een ander deel van de kaart te gaan. Pak de sixlings en dennies op die naast de schakelaar liggen.
- Draai de hendel in het midden van de kamer twee keer om de bovenste zuiger in de gewenste richting te draaien. Gebruik het dan en ga naar het gebied waar het noodsignaal vandaan kwam.
- Verzamel sixerlings en dennies en ga dan naar de kapotte banb in het midden van de kamer - het zal een valstrik blijken te zijn. Tijdens de keuring zal het bijzondere evenement “The Bandit Has Came” van start gaan. Eos zal worden aangevallen door grotovervallers die betrokken zijn bij de ontvoering van robothazen en gevangen worden genomen.
- Qingyi zal zich haasten om te helpen. Er zal een strijd plaatsvinden met twee golven gewone en elitecriminelen. Nadat hij heeft gewonnen, zal de automaatofficier getuigenissen van de gevangenen afleiden, waarna hij hulp zal bieden bij het redden van de gewonde Eos.
Tijdens de twee tussenfilmpjes “AI en AI”, evenals “Starting synchronization”, zie je de interactie tussen Fairy en Qingyi. Omdat hij een automaat was, stemde de Sobez-werknemer ermee in om zich tijdelijk met Eos te verenigen om enkele van zijn beschadigde functies te herstellen en de symptomen van infectie te verlichten, en een aantal daarvan op zich te nemen.
Ga verder langs de verborgen doorgang gemarkeerd met een portaalpictogram. Verzamel onderweg Dennies, Sixlings en een voorraaddoos. Bovendien kunt u verloren HP op de groene cel herstellen.
Analyseer Shark in het Mind Palace
In de kamer vind je een levenloze banboo, niet zoals Teddy. Onderzoek de gehandicapte Sharkab om Qingyi de kans te geven het Mind Palace te lanceren. In de herinneringen van de robothaas zie je een crimineel geheime deuren openen en het wachtwoord invoeren «1138». Zodra je de informatie hebt die je nodig hebt, verlaat je het Mind Palace en ga je verder met het verkennen van de grot op zoek naar Teddy.
Ga achter een deur staan met een cijferslot
Keer terug naar de realiteit en onderzoek de gevonden banbu opnieuw. Onder de sticker op zijn buik staan vier cijfers gegraveerd, 1138, wat het wachtwoord is voor de gesloten deur. Steek dan je hand in de mond van de haai en druk op de geheime schakelaar. Voltooi vervolgens de verkenning van het lichaam.
Voer het juiste wachtwoord in op de schermen die verschijnen, benader de bijbehorende schakelaars en activeer ze het vereiste aantal keren om de geheime doorgang te openen. Elke lancering van de hendels voegt één toe aan het getal waar ze onder staan. Door 1138 te bellen, ontgrendelt u het hek.
Als je een fout maakt bij het invoeren van de code, blijf dan op de schakelaar drukken totdat je een volledige cirkel van cijfers hebt doorlopen en het aftellen opnieuw begint.
Vind Teddy's sporen en verken Elektroba
In de nieuwe kamer vind je beloningen in de vorm van dennies, sixerlings en voorraaddozen, evenals een bewegende vijand.
- Neem alle middelen en probeer te voorkomen dat je met de crimineel oversteekt. Als je echter een eenheid tegenkomt, begint het gevecht ermee niet. In ruil voor 5 of 15% HP kun je ontsnappen of de vijand neutraliseren. Klik op de rode knop om toegang tot de nieuwe kamer te openen.
- Onderzoek alle lichamen van de banbu om ze niet alleen later uit de grot te verwijderen, maar ook om sixerlings te verkrijgen. Zodra je het geld hebt verzameld, ga je terug naar de vorige kamer om de deur voor 6 Sixlings te ontgrendelen en een voorraadkist te pakken.
Sommige Banboos worden niet alleen gered, maar ook aan de selectie toegevoegd. Een onderzochte Avokabu zal hulp bieden bij volgende gevechten en zal ook een sleutel delen die later van pas zal komen.
Ga verder door de grot:
- Ga naar de kamer erboven en verzamel de tweede bewakingsgegevens. De getroffen eenheid kan worden genezen op groene cellen. Gebruik de ontvangen sleutel om de deuren naar Elektrob te openen. Het pad naar Banbu zal worden geblokkeerd door een andere groep criminelen. Vecht met hem om bij de gewonde robothaas te komen.
- Voordat je naar de banbu gaat, pak je de sixlings, dennys en thirds op bewakingsgegevensverscheen op het veld.
Voltooi je meditaties in de Mind Chamber
- Door verbinding te maken met Electrob zal Qingyi het Mind Palace opnieuw lanceren. Daarin kun je de locatie van Teddy zien, evenals de confrontatie met Banbu-criminelen. Klik op “Doorgaan” om te zien hoe de evenementen zich verder ontwikkelden. Betreed de kooi met het oog en zie een nieuw deel van de herinneringen met de leider van de criminele bende.
- Raap Elektroba op om hem aan je team toe te voegen en verlaat vervolgens het Mind Palace om Teddy te redden.
Bewaar Teddy
- Voordat je naar Teddy gaat, bezoek je de kamer aan de linkerkant via de lopende band. Hierin kun je Denny en een voorraaddoos verzamelen. Volg de gang boven en druk op de rode knop om terug te keren naar de centrale hal.
- Vanaf daar volg je hetzelfde lint naar rechts om de kamer met de baas en andere banboos binnen te komen.
- Het is niet mogelijk om zomaar de grot te verlaten: de terugtrekkende Qingyi zullen worden aangevallen door verschillende groepen criminelen. Neem het op tegen elite-tegenstanders om de kapotte Banboo groot te brengen, voltooi de uitdaging en ervaar het 'One Step Only'-filmpje.
Na het redden van de banbu zal een automaatofficier de verhuur bezoeken om de resultaten van de operatie te rapporteren. Een gesprek tussen een robotmeisje en een proxy wordt als een bijzondere gebeurtenis beschouwd. “Heb je het geraden? Of niet?". Praat na de dialoog met Wise of Belle in de kamer om het verhaal af te ronden.
Prestatie Ban-ban-ban-ban-banditisme in Zenless Zone Zero
Voltooi het verhaal van agent Qingyi 'De verdwijning van de Banbu' om de prestatie te ontgrendelen "Ban-ban-ban-ban-banditisme" in Zenless Zone Zero uit de sectie "Leven - Agentverhalen" en ontvang 10 polychromen als beloning.
Awards
Voor de volledige voltooiing van de Teddy Unchained-bestelling kunt u het volgende krijgen:
- 85 polychromen;
- 850 Internota-kredieten;
- 4 vaktijdschriften;
- 2 versterker-energiemodules;
- 1 etherische coating;
- 2 banbu algoritmische modules;
- 2 Elite Explorer-voorraadkratten;
- 4 x Senior Explorer-benodigdheden;
- 21 dennen.
We hopen dat deze gids je heeft geholpen te leren hoe je de bestelling van Teddy Unchained kunt voltooien en achter de gecodeerde deur van Zenles Zone Zero kunt komen. Mochten zich tijdens de implementatie moeilijkheden voordoen, dan kunt u deze melden in opmerkingen. Lees andere nuttige artikelen in de secties: voorbijgaan, gidsen, bouwt и nieuws.