Natlans verhaal Genshin Impact zal het vijfde deel zijn van de algemene geschiedenis van Teyvat, waarvan de acties zich op het grondgebied zullen ontvouwen Pyro-koninkrijk. Op zoek naar de ontbrekende tweelingbroer gaat de hoofdpersoon naar de vurige regio, die wordt geleid door de Archon Mavuika. In Natlan zul je, naast het leren kennen van nieuwe landen en het ontdekken van de waarheid over een familielid, ook te maken krijgen met veel lokale problemen die verband houden met de naderende catastrofe van de Abyss.
In deze gids zullen we je vertellen hoe je de plot van Natlan kunt openen en de taken van de archonten van deel 5 kunt voltooien, evenals interessante details van de geschiedenis van het Pyro-koninkrijk kunt analyseren en aangeven hoeveel hoofdstukken er in deel 5 zijn.
Geschiedenis van Natlan
Dankzij in-game beschrijvingen van artefacten en wapens werd het achtergrondverhaal van Natlan bekend, waarin de gebeurtenissen werden verteld die plaatsvonden voor en na de wereldwijde catastrofes van Teyvat.
Verzameling van de rechtvaardigen
Er was eens, in een tijd waarin vrede tussen de stammen heerste, Natlan geregeerd door een halfmenselijke tiran. Nadat hij de volkeren in één enkele staat had verenigd, vestigde de onbekende heerser zijn dictatuur en verbood hij de inwoners om elementaire beschermheren te geloven en te aanbidden, zoals tientallen generaties Natlans eerder hadden gedaan. Ondanks het einde van de bloedige oorlogen en conflicten hebben de mensen van het koninkrijk de geest van eenheid verloren, waardoor het altijd brandende heilige vuur is gedoofd en de hele regio in duisternis is gestort.
In deze verschrikkelijke tijden arriveerde een naamloze held, een jonge man met brandende scharlakenrode ogen, in Natlan. Nadat hij de voorspelling van de ziener had ontvangen, ging hij op zoek naar de rechtvaardigen die nog steeds een vuur wilden aansteken en hun thuisland naar zijn vroegere grootsheid wilden leiden. Toen hij de helden ontmoette, naderde de onbekende waaghals zijn doel stap voor stap.
Onder leiding van een vreemdeling met scharlakenrode ogen verzamelde zich een team van een naamloze spion, de legendarische tweeling Atavallpa en Vascar, en de stille krijger Yupanqui. De laatste die zich bij hen voegde was een getalenteerde ambachtsman, die ooit een ‘warm welkom’ van de tiran had ervaren. Samen bedachten de helden een plan om Natlan te bevrijden sauriërsonderdrukt door de slechterik.
Het verenigen van de stammen
Uiteindelijk verenigde de naamloze held niet alleen de verdedigers van het koninkrijk, maar ook alle rebellenvolkeren, het kasteel van de tiran, versloeg zijn leger en brandde de oude stad plat om een nieuwe te herbouwen. De overwinning op de slechterik werd behaald, de stammen herwonnen hun onafhankelijkheid en konden terugkeren naar hun vroegere overtuigingen, en de Saurianen werden niet langer vervolgd. De leider-bevrijder zelf verdween echter spoorloos, alsof hij nooit had bestaan.
Een onbekende jongeman met brandende scharlakenrode ogen kwam volgens de legende uit de rook tevoorschijn en keerde er onmiddellijk na de overwinning naar terug. Sindsdien hebben de stammen alleen maar legendes gecomponeerd over de grote strijd en de naamloze held, die nog steeds worden vereerd door de Natlans.
Het einde van zes helden
De strijd met de tiran verliep niet spoorloos voor de bevrijdende helden. Jaren later bleef alleen het meisje van het legendarische gezelschap in leven en bleef de herinnering aan haar vrienden behouden. Nadat ze haar kameraden vele decennia had overleefd, koesterde de eigenaar van de mijnen alle herinneringen die verband hielden met de helden. Omdat ze al een oude vrouw was geworden, verzamelde en kocht ze van de Natlan-bevolking zowel namaakartikelen als luxe sieraden, ooit gemaakt door dezelfde ambachtsman die de naamloze held hielp.
Aan het einde van haar dagen koos de legendarische heldin de meest waardevolle vondsten en ging naar de verre landen van de nacht, om nooit meer terug te keren. Om haar nagedachtenis te eren verzamelden lokale bewoners zich bij de boom, ooit versierd met de gouden kroon van de oude vrouw, en beloofden haar laatste wens te vervullen, waarbij ze voor altijd de naam van de ambachtsman uit de geschiedenis van het koninkrijk zouden wissen.
Tenochs heldenreis
De landen van Natlan werden, vanwege hun nabijheid tot de afgrond, altijd bedreigd door een verscheidenheid aan gevaren. Ongeveer 500 jaar vóór de game-evenementen, tijdens Kaenri'ah-ramp, en zelfs vóór de verschijning van de Aszee verscheen er een onbekende held genaamd Tenoch in het koninkrijk. Gewapend met een knuppel van obsidiaan reisde hij door een regio die verwikkeld was in burgeroorlogen, waarbij hij helden verenigde voor de komende strijd tegen het kwaad.
De een na de ander ontmoetten prominente persoonlijkheden van elke stam die toen bestond, onderweg. Samenwerken met de hardloper Wanjiru (het Lot van de Vruchtbare Landen), Menelik (de Clan van de Bloemenveer), Sanjah Compore (Lords of the Night Wind), Burkin (Afstammelingen van de Kronen), Sundiata (Kinderen van de Echoes) en de gigantische Tupac (People of the Springs), vertegenwoordigers van de zes naties, vertrok Tenoch naar de “bergen van de duisternis”, waar de laatste strijd plaatsvond, waarbij de strijdende stammen werden verenigd en Natlan eeuwenlang vrede werd geschonken. Volgens geruchten keerde geen van de helden levend terug van de gevaarlijke reis.
Hoeveel hoofdstukken zijn er in het plot van Natlan?
Net als in eerdere verhalen over de regio's, wordt verwacht dat de plot van het Pyro-koninkrijk vijf hoofdhoofdstukken zal bevatten en een extra zesde, dat vertelt over de tweelinghelden zelf. dainsleife en de afgrond. IN update 5.2 Er zijn 4 hoofdstukken van het 5e deel van de taken van de Archons in Natlan en één Intermezzo beschikbaar.
Wanneer wordt het vervolg van Natlans verhaal vrijgegeven?
Vermoedelijk binnen patch 5.3 Hoofdstuk 5 van deel 5 zal beschikbaar komen, waarin zal worden verteld over de reis van de Reiziger en de Archon naar de laatste bron van de afgrond. Dit zal echter niet het definitieve einde van het verhaal zijn. Met enige waarschijnlijkheid kan er een uitgave komen van Hoofdstuk 5.5 of de epiloog van Deel 6 in versie 5 of hoger.
Hoeveel hoofdstukken bevat deel 5
Het is nog niet bekend hoeveel hoofdstukken er zullen zijn in deel 5 van de Archon-speurtochten, gewijd aan de Piro-regio van Natlan. Hoogstwaarschijnlijk zullen de eerste vijf delen vertellen over de confrontatie tussen het koninkrijk en de krachten van de Abyss, en in hoofdstuk 5 kun je de tweeling opnieuw ontmoeten en het deel voltooien.
Hoe het complot van Natlan te beginnen
Hoofdstukken uit het verhaal van Natlan komen beschikbaar nadat aan een aantal voorwaarden is voldaan:
- bereikt avontuur rang 40 of hoger;
- voltooide hoofdstuk 6 van deel 4 van de taken van de Archons "Verhaaltje voor het slapengaan".
Voor beginners en iedereen die snel wil beginnen met het voltooien van een nieuw verhaal, zal de functie echter beschikbaar zijn "Snelle start". Om het te openen heb je nodig:
- bereik avontuurrang 28 of hoger;
- Voltooi Hoofdstuk 3, Volume 1 van de Archons Quests "De aanpak van een nieuwe ster".
Met dit mechanisme kun je hoofdstuk 1 van deel 5 onmiddellijk ontgrendelen en naar Natlan reizen zonder dat je de verhalen van Inazuma, Sumeru en Fontaine hoeft te voltooien.
De optie “Snelle start” is beschikbaar tot naar patch 6.0.
Walkthrough van Natlan's verhaal in Genshin Impact: alle hoofdstukken
In totaal heeft de verhaallijn van Piro Kingdom vijf opeenvolgende hoofdstukken die het verhaal van Natlan zelf vertellen, en één extra hoofdstuk, dat nieuwe details over de tweeling zal onthullen. Hieronder zullen we alle taken van de archons van het vijfde deel bekijken en een korte hervertelling van de plot van de regio presenteren met links naar meer gedetailleerde walkthroughs van de speurtochten.
Het is vanwege verschillende factoren vrij moeilijk om precies te zeggen hoe lang het duurt om het plot van Natlan te voltooien. Als je snel alle dialogen overslaat en de handleidingen gebruikt, heb je dit misschien nodig ongeveer 12-14 uurom alle hoofdstukken van de verhaallijn te voltooien. Een grondigere walkthrough kan nodig zijn vanaf 20 uur of meer. Het nieuwe deel zal veel groter en langer zijn dan de geschiedenis van Fontaine. Eerder beloofden de ontwikkelaars dat Archon-missies vanaf nu meer gericht zullen zijn op het vertellen van verhalen via dialogen en tussenfilmpjes, in plaats van op gameplay en verkenning.
Hoofdstuk één: Bloemen onder de brandende zon
Het begin van Natlan's complot houdt verband met de voorbereidingen voor het komende heilige ritueel van de pelgrimstocht - een toernooi tussen vertegenwoordigers van de stammen van het koninkrijk. Nadat hij voor de eerste keer voet op de vurige landen heeft gezet, maakt de Reiziger vrijwel onmiddellijk kennis met Kachina, een meisje van de Children of Echoes dat zich voorbereidt op deelname aan een gala-evenement. De nieuwe kennis stemt er graag mee in om de vreemdeling kennis te laten maken met haar thuisland.
Terwijl de datum van de pelgrimstocht nadert, verzamelen toekomstige kanshebbers voor de titel van helden en gewone toeschouwers zich in het stadion van de Heilige Vlam. Nadat hij Kachina heeft vergezeld op een reis naar de arena, slaagt de Reiziger erin andere deelnemers aan het toernooi te ontmoeten: de gids van de People of the Springs Mualani en de jager van de nakomelingen van Kron Kinicha.
Zonder toestemming te krijgen om aan het ritueel deel te nemen, kan de hoofdpersoon alleen vanaf de tribunes kijken naar wat er gebeurt. In de finale van de competitie nemen twee goede vrienden het tegen elkaar op. Nadat hij als overwinnaar uit het duel met Mualani is gekomen, krijgt Kachina de kans om zich bij een team van helden aan te sluiten en op expeditie te gaan tegen de krachten van de Abyss.
Na het toernooi nodigt de verliezende gids een nieuwe kennis uit om haar geboortedorp te bezoeken om te ontspannen in de warmwaterbronnen en de lokale cultuur beter te leren kennen. De zorgeloze vakantie wordt echter onderbroken door een reeks verschrikkelijke gebeurtenissen.
Een apart artikel bevat gedetailleerde informatie het voltooien van de taak "Bloemen onder de brandende zon".
Hoofdstuk twee: Zwarte steen begraven onder wit
Het verblijf in de nederzetting van de People of the Springs wordt onderbroken door een bericht uit het stadion van de Heilige Vlam. De expeditie van helden, die een paar dagen geleden op pad ging, is eindelijk teruggekeerd. De kleine Kachina kon de moeilijke taak niet overleven en stierf in de klauwen van de afgrond. Volgens de al lang bestaande Natlan-traditie kunnen dergelijke helden echter door de Piro Archon zelf weer tot leven worden gewekt door een speciaal ritueel uit te voeren.
Aangekomen bij het stadion met Mualani, sluit de held zich aan bij rituele gezangen die zijn ontworpen om de geest van de held te helpen een uitweg te vinden uit het Koninkrijk van de Nacht. Maar om de een of andere reden verdween het bewustzijn van de overledene in de andere wereld, en daarom kon Mavuika hem niet uit het Heilige Vuur halen. De resulterende commotie wordt snel gestopt door de Archon, en een team van uitmuntende helden wordt ingeschakeld om samen met de Reiziger het noodgeval op te lossen.
Terwijl het Mualani-team met behulp van speciale rituele apparaten op zoek is naar een manier om de oude naam Kachina te vinden, breekt er tegelijkertijd een gevecht uit in het stadion. Aangekomen met een delegatie Capitano stelt voor dat Mavuike, die blijkbaar haar positie verliest, de macht overdraagt aan Fatui. De Archon weigert en dwingt de Harbinger de heilige plaats te verlaten.
Nadat ze alles hebben voorbereid wat nodig is voor het ritueel, vertrekt een team van prominente stamvertegenwoordigers naar het Koninkrijk van de Nacht om persoonlijk hun vriendin te vinden en haar via een gat in de barrière weer tot leven te brengen. De helden blijven bijna voor altijd in een soort vagevuur, maar worden gered door het bewustzijn van Mavuiki, waarna de vuurgodin besluit alle kaarten te onthullen in haar plan om Natlan te redden.
Een apart artikel bevat gedetailleerde informatie voltooiing van de zoektocht “Zwarte steen begraven onder wit”.
Hoofdstuk drie: Achter rook en spiegels
Na de gebeurtenissen in de eerste twee hoofdstukken begint de situatie in het koninkrijk op te warmen. De krachten van de Abyss ontwaken geleidelijk en Mavuika, die de hulp van Fatui weigerde, heeft nog steeds niet genoeg helden om het reddingsplan uit te voeren. Naast het zoeken naar prominente inwoners onder de lokale stammen, moet de Archon een oude naam voor de Reiziger creëren om zijn veiligheid in de komende oorlog te garanderen. Om deze taak te voltooien, moest ze zich wenden tot een van de meest getalenteerde smeden van de Children of Echoes.
Naast de vaardigheid en uitgebreide kennis van smeden, Shilonen Ik heb de hulp nodig van een waarzegster Citlali, die alles weet over de Vaiobs en het Koninkrijk van de Nacht, dat oude namen schenkt. Nadat hij contact heeft opgenomen met de waarzegger, sluit de Reiziger een deal met haar, waarbij hij ermee instemt haar instructies uit te voeren in ruil voor het helpen van de smid.
Op verzoek van 'Grootmoeder Itztli' gaat de held op zoek naar Ororona, een leerling van de Lords of the Night Wind. De aanwijzingen die de jongeman in de buurt van zijn huis heeft achtergelaten, leiden niet alleen naar de gevangene van Fatui, maar ook naar de kapitein zelf, waardoor hij persoonlijk met de Harbinger kan praten. De machtigste agent van de koningin onthult meer over het alternatieve plan van Natlan en geeft aan dat de Pyro Archon een geheim verbergt.
Met de ontvangen informatie keren de helden terug naar het Stadion van de Heilige Vlam, waar ze nieuwe informatie delen over Fatui en hun acties in het koninkrijk. Chaska en haar zus Kuichi, die net was teruggekeerd van een verkenningsmissie.
Een apart artikel bevat gedetailleerde informatie voltooiing van de taak "Achter de rook en spiegels".
Hoofdstuk vier: De regenboog is gedoemd te branden
Na de informatie van Capitano te hebben gehoord, besluit de Reiziger persoonlijk contact op te nemen met Mavuika en haar meer te vragen over alle bestaande plannen om Natlan te redden en de gevolgen daarvan. Volgens haar zal het Fatui-mechanisme dat Chaska tijdens verkenningen zag binnenkort worden gebruikt om de slagaders van de aarde te herstellen, wat gelijk staat aan het gebruik van de God's Heart Pyro. Om de vernietiging van het Koninkrijk van de Nacht en alle herinneringen van generaties te voorkomen, verzamelt de Archon een team van helden en gaat op zoek naar de Voorbode.
Capitano slaagt er samen met Ororon in om gevangen te worden in een grot onder Teticpak Peak. Een korte activering van het oude mechanisme brengt het ontwaken van de Heer van de Nacht met zich mee, evenals het ontvangen van een oude naam voor de jonge mannen. Nadat hij met de ontwaakte engel heeft gesproken en zijn fout heeft toegegeven, stemt de Harbinger ermee in samen te werken met Natlan met de belofte de krachten te bundelen met Mavuika om vervolgens tegen de afgrond te vechten totdat de laatste held voor haar plan is gevonden.
Het gebruik van dit mechanisme brengt het ontwaken van de afgrond met zich mee, en nu naderen de belangrijkste krachten van de duistere energie het koninkrijk. Om de regio van vernietiging te behoeden, zijn alle actieve Capitano- en Mavuiki-eenheden over het hele grondgebied verspreid om aanvallen af te weren. Tijdens een moeilijke strijd die het leven kostte aan duizenden Natlans en Saurians, kreeg Chaska een oude naam en werd hij de laatste held die nodig was voor het plan. Mavuika, die de energie van alle oude namen heeft geabsorbeerd, laat de ware krachten van de Archon vrij en verdrijft tegenstanders uit de regio, waarbij hij het Oog van de Abyss en een deel van de "valse hemel van Teyvat" vernietigt.
Na de overwinning verzameld in de feestzaal deelt Mavuika dat de strijd nog niet voorbij is. De laatste stap in de uiteindelijke ballingschap van de Abyss zal zijn zelfopoffering in de diepten van het Koninkrijk van de Nacht zijn. De kracht die wordt ontvangen van de godin van de dood Ronova zal niet alleen de overblijfselen van de duistere krachten vernietigen, maar ook de Archon zelf, aangezien de betaling voor iemands dood alleen maar een nieuwe dood kan zijn. Samen met de vurige minnares zal de Reiziger ook de diepten van Natlan in moeten gaan.
Een apart artikel bevat gedetailleerde informatie het voltooien van de zoektocht “De regenboog is gedoemd om te branden”.
Intermezzo: de vlam wordt één
Nadat ze de eerste overwinning in de strijd met de Abyss hadden behaald, hadden de Natlans de kans om de kracht te herstellen en de verliezen goed te maken. Een reiziger die niet aan de zijlijn wil zitten, zal ook deelnemen aan het werk en naar de Flower Feather Clan gaan, die meer te lijden heeft onder aanvallen dan andere nederzettingen. Het blijkt dat niet alleen de hoofdpersoon, maar ook Iansan, die hem al kende, arriveerde om Piro's mensen te helpen.
Nadat ze hun krachten hadden gebundeld, gingen de vrienden op pad om een speciale taak van de leider van de stam uit te voeren. Het is gebleken dat verschillende van de bij de strijd betrokken strijders zo zwaar werden getroffen door de invloed van de Abyss dat het hun mentale toestand beïnvloedde. De krijgers ontwikkelden sterke hallucinaties en irrationele angst, waar ze op eigen kracht niet mee om konden gaan. Dankzij hun gezamenlijke inspanningen vinden Iansan en de Traveller een aanpak voor bijna elke ‘patiënt’ en helpen ze met succes om te gaan met hun verwondingen.
De laatste krijger had serieuzere hulp nodig. Om de krijger van infectie te verlossen, biedt Capitano, die de stam helpt, hem een speciaal medicijn aan, ‘Elixir of Clarity’, dat de duistere energie binnenin permanent verzegelt. Het ongewone drankje is het resultaat van experimenten van Guthfrith, een voormalige adjudant van de Harbinger. Een man ontwikkelde een geneesmiddel, maar stierf op tragische wijze nadat hij proefversies op zichzelf had getest.
Het gesprek tussen de hoofdpersoon en de kapitein wordt onderbroken door Iansan, die zich haast om te melden dat Shilonen klaar is om het ritueel te beginnen om een oude naam te creëren. Verzameld in het Stadion van de Heilige Vlam wisselen vrienden meningen uit over de Reiziger om de juiste betekenis aan de toekomstige gravure te geven.
Een apart artikel bevat gedetailleerde informatie het voltooien van de zoektocht “De Vlam Wordt Eén”.
We hopen dat deze gids je heeft geholpen bij het starten en voltooien van de Natlan-verhaallijn in Genshin Impact. Als u vragen heeft over dit onderwerp, kunt u deze stellen in opmerkingen. Lees andere nuttige artikelen in de relevante secties van de site: лор, gidsen, voorbijgaan, bouwt и nieuws.