Stray: alle codes voor kluizen, deuren en terminals

Codes voor deuren en kluizen in Stray en waar ze te vinden zijn

Bij het verkennen van de mysterieuze en uitgestrekte cyberstad, zal de roodharige zwerver van tijd tot tijd struikelen over gesloten kamers, kisten en kluizen, die alleen kunnen worden geopend met behulp van bijzondere combinaties, vlakbij verstopt. Natuurlijk is het vinden en invoeren van de juiste cijfers of symbolen noodzakelijk om waardige prijzen of andere missies te behalen die de hoofdverhaalcampagne voortzetten.

Deze gids is verzameld alle codes в Stray (Verdwaald) van kluizen, deuren en terminals, en toonde ook de exacte locatie van aanwijzingen voor hen op locaties.

Lijst met alle codes in Stray

  • Code van de deur tot Hoofdstuk 2 [Appartement] - 3748
  • Code van de kluis in Hoofdstuk 4 [Sloppenwijken] - 1283
  • Code van de deur tot Hoofdstuk 6 [Sloppenwijk. Deel 2] - 2511
  • Code van de kluis in Hoofdstuk 10 [Middenstad. Stadscentrum] - 8542

Codes voor kluizen, deuren en terminals in Stray en waar ze te vinden zijn

Deurcode in appartement B-12

plaats: appartement met B-12.
Juist combinatie: 3-7-4-8 (3784).

De zoektocht naar de eerste combinatie is de eenvoudigste: nadat je B-12 hebt gevonden, ga je naar een nieuwe kamer met een speciale sleutel. Schakel daarna de zaklamp in, geleid door de spelhint over de nieuwe mechanica, en ga de kamer aan de rechterkant binnen.

De kamer rechts in appartement B-12

Hier, Op het bureau, wordt een reeks cijfers weergegeven, wat de sleutel is om de gesloten deur te ontgrendelen. Om alle symbolen te zien, ga naar de plank en gooi de verfemmer weg.

De code voor de kluis in de sloppenwijken

plaats: Sloppenwijken.
Juist combinatie: 1-2-8-3 (1283).

De kluis die geopend moet worden bevindt zich in het smalle steegje van de Slums. Hier, in de locatie, hoor je het charmante getokkel van een robotmuzikant. Allereerst om een ​​tip te krijgen voor de juiste combinatie pak het briefje met de binaire code programmeur Elliot.

Ren daarna naar de bar Slums en dump de foto met het opschrift "DUFER BAR". Deze actie opent de "verborgen" reeks cijfers, de code voor de kluis.

Binnen is te vinden 8/8 noten voor Morusca.

De code voor de terminal in Seamus' appartement

plaats: Seamus' appartement OF Doc's geheime lab.
Juist combinatie: 2-5-1-1 (2511).

Om de code voor de terminal in het geheime laboratorium van Doc te krijgen, onderzoek je alle schilderijen in het appartement van Seamus en zoek je naar een briefje met een cryptische inhoud: "De tijd zal het leren". Natuurlijk is dit bericht een soort hint om tot de juiste combinatie te komen.

Bekijk de klok die in de kamer hangt. Noteer de tijd die erop staat aangegeven (van links naar rechts).

Symbolen voor de code - de cijfers die aangeven kleine wijzer.

Code voor de kluis in het stadscentrum

plaats: Binnenstad, Binnenstad.
Juist combinatie: 8-5-4-2 (8542).

Eenmaal in het centrum van Midtown, volledig omringd door een groot aantal neonlichten, ga je naar de winkel (geel gebouw) gelegen in rechterkant van locatie. Naast hem zal een robot met een strohoed en een wit jasje zalig rusten - van hem moet je erin springen open gat (raam) van de toonbank en ga daarbij naar de nieuwe kamer. In de kamer, op de plank, kun je zien veilig.

Om een ​​aanwijzing te vinden om de juiste combinatie ervan te onthullen, moet je onderzoek de affichevastgelijmd aan de achterkant van de plank. B-12 om hulp vragend, zal hij het volgende zeggen: “2458:edoc”, - zoals je zou kunnen raden, zijn de symbolen achterstevoren aangegeven en daarom is de juiste code voor de kluis 8542.

Binnen is te vinden verzamelbare kattenbadge.

Больше gidsen en informatie over Stray is te vinden in relevante gedeelte van de website.

Elfemoe
Wotpack.ru - games, nieuws, gidsen, walkthroughs
Abonneren
Melden over
gast
0 commentaar
Nieuw
Oud
Intertekst beoordelingen
Bekijk alle reacties
0
Laat een reactie achter! Schrijf op wat je van het artikel vindt.x