Gedetailleerde gids voor Sanhua in Waanzinnige golven met een volledige analyse van alle capaciteiten van de resonator, zowel actief als passief, de gameplay en rotatie in de meest effectieve teams. In het artikel zullen we alle resonantiecircuits opsommen, de meest bruikbare ervan benadrukken, en praten over de voor- en nadelen van het personage. We zullen ook geschikte wapens voorstellen, de beste Echo-sets om het maximale potentieel van de heldin te ontsluiten, en op welke kenmerken je moet letten in substatistieken. In de gids vind je een lijst met middelen en materialen die nodig zijn om Sanhua en zijn talenten te upgraden.
Sanhua is de trouwe lijfwacht van Jinxi en was vroeger een asura. Sanhua heeft speciale vaardigheden waardoor ze kan zien wat anderen niet kunnen zien. Ondanks haar uiterlijke kalmte en standvastigheid neemt het meisje haar werk serieus, bestudeert ze zorgvuldig alle mensen en staat ze elk moment klaar om haar mes te trekken. In het spel is Glacio een episch ondersteunend personage dat vecht met een zwaard.
Waardering | A-positie binnen streepje lijst |
Zeldzaamheid | ⭐⭐⭐⭐ |
Элемент | Glacio |
Wapen type | Zwaard |
wanneer toegevoegd aan het spel | 23 mei 2024 stad |
Verjaardag | januari 20 |
Geslacht | Vrouwelijk |
Rol in het spel | Kleine DD |
Kenmerkende wapens | Geen |
Stem actrices |
|
Hoe Sanhua te krijgen in Wuthering Wave
Sanhua in Wuvering Waves is een epische resonator, die met enige kans kan worden verkregen via zowel de standaardbanner als de wapen- en evenementenbanner. De resonantiecircuits van het personage worden ontgrendeld nadat ze duplicaten van de heldin hebben ontvangen.
Naast banners wordt Sanhua beloond voor dagelijkse check-ins aan het begin van het spel, op de vijfde dag.
Kenmerken van Sanhua
Bij het upgraden van Sanhua nemen haar gezondheid, aanvalskracht en verdedigingswaarden toe. Alle kenmerken op elk niveau staan aangegeven in de tabel:
Niveau | Basis HP | Basisaanval | Basis bescherming |
1 | 805 | 22 | 77 |
20 | 1416 | 39 | 134 |
40 | 4524 | 127 | 424 |
50 | 5739 | 162 | 538 |
60 | 6954 | 197 | 651 |
70 | 8169 | 227 | 764 |
80 | 9384 | 256 | 878 |
90 | 10063 | 275 | 941 |
De maximale energie van Sanhua is 100 eenheden. Bovendien kun je bij het verbeteren van de talenten van de heldin haar aanvalskracht en Glacio-schade met 12% vergroten.
Sanhua's capaciteiten
Sanhua is een Glacio-resonator die dient als secundaire schadehandelaar. Het personage combineert zowel gevechtsvaardigheden als bufferpotentieel, gerealiseerd met behulp van de Outro-vaardigheid van de heldin. Sanhua maakt verschillende ijsconstructies en schiet ze vervolgens neer met een geladen aanval voor grote aantallen. Dankzij de korte en snelle rotatie neemt het personage vrijwel geen gevechtstijd in beslag, waardoor de belangrijkste schadehandelaar vrijelijk tegenstanders kan aanvallen.
Ondanks de eenvoud van de Sanhua-vaardigheden, is het de moeite waard om ze allemaal van dichterbij te bekijken om te begrijpen hoe ze werken. Bovendien houden de capaciteiten van het personage rechtstreeks verband met zijn resonantiecircuits, die ook de moeite waard zijn om vertrouwd mee te raken en de belangrijkste te benadrukken.
Actieve vaardigheden
- Basis- en zware aanval, luchtaanval, tegenaanval [Frigide licht]
Basisaanval [Basisaanval] — Sanhua lanceert maximaal vijf opeenvolgende aanvallen die schade aan Glacio aanrichten.
Zware aanval [Zware aanval] - Absorbeert een deel van je uithoudingsvermogen en voert een krachtigere Glacio-aanval uit.
luchtaanval [Aanval in de lucht] - Terwijl hij in de lucht is, verbruikt hij uithoudingsvermogen en voert hij een aanval uit, waarbij hij schade toebrengt aan Glacio.
Tegenaanval [Ontwijkteller] - Gebruik na het succesvol ontwijken een normale aanval om Glacio-schade aan het doelwit toe te brengen.
- Resonantievaardigheid "Eternal Frost" [Resonantievaardigheid: eeuwige vorst]
Sanhua zwaait met haar zwaard en creëert 1 ijsprisma voor haar, wat schade toebrengt aan Glacio.
- Resonante release "Icy Glare" [Resonantiebevrijding: glaciale blik]
Sanhua raakt Glacio met schade en creëert 1 gletsjer.
- Resonantieschaal “Helderheid van geest” [Forte Circuit: helderheid van geest]
Zware aanval: ontploffing [Zware aanval: ontploffen] — terwijl hij een basisaanval vasthoudt, begint de cursor op de resonantieschaal te bewegen. Als hij een vastgehouden aanval loslaat terwijl hij zich in het Frostbite-gebied bevindt, zal Sanhua een detonatieaanval uitvoeren, die telt als zware aanvalsschade.
ijs explosie [IJs barst] - zware aanval Detonatie doet alle ijspieken, ijsprisma's en gletsjers in de impactradius exploderen. Schade door Ice Blast wordt beschouwd als schade door de Resonance-vaardigheid.
Bevriezingsgebied [Bevriezingsgebied] — het bevriezingsgebied neemt toe voor elke ontvangen stapel Clarity en kan maximaal twee keer worden gestapeld. Stapels verdwijnen na gebruik van de zware aanval Detonation. In de volgende gevallen kan duidelijkheid worden verkregen:
- Voer een volledige rotatie van basisaanvallen uit (5 treffers).
- Na het voltooien van de Intro-vaardigheid.
- Gebruik de resonantievaardigheid.
- Activeer resonante release.
Passieve vaardigheden
- Aangeboren vaardigheid 1 ‘Condensatie’ [Inherente vaardigheid: condensatie]
Na gebruik van de Intro-vaardigheid neemt de schade van de resonantievaardigheid gedurende 20 seconden met 8% toe.
- Aangeboren vaardigheid 2 Lawine [Inherente vaardigheid: lawine]
Schade door ijsexplosies veroorzaakt door detonatie wordt gedurende 20 seconden met 8% verhoogd. na het uitvoeren van de hele reeks basisaanvallen.
Schakelvaardigheden
- Introvaardigheid “Chilling Thorns” [Introvaardigheid: doornen bevriezen]
Sanhua creëert 1 Ice Spike, die schade toebrengt aan Glacio.
- Outro-vaardigheid “Silver Snow” [Outro-vaardigheid: Silversnow]
De volgende Resonator in het team (of een ander personage uit het dichtstbijzijnde team dat de Outro-vaardigheid heeft gebruikt) ontvangt een bonus van 38% op de basisaanvalschade gedurende 14 seconden. of totdat de held het slagveld verlaat.
De volgorde van pompvaardigheden
Resonante release ≥ Resonantiemeter > Resonantievaardigheid > Introvaardigheid > Basisaanval
Om het maximale voordeel uit Sanhua te halen en de beperkte voordelen correct te verdelen, moet je haar vaardigheden in een bepaalde volgorde upgraden:
- Resonante uitgave [Resonance Liberation] is een vaardigheid die de meeste schade aan het personage veroorzaakt. Sanhua gebruikt haar ultieme als het afkoelt en vol raakt, dus de vaardigheid wordt regelmatig geactiveerd.
- Resonantie schaal [Forte Circuit] - gespeeld in combinatie met een ult-, vaardigheids- en intro-vaardigheid, waarbij gecreëerde objecten exploderen met een zware aanval en extra schade veroorzaken, naast de schade van de vaardigheden zelf. Het wordt parallel aan de vorige vaardigheid geüpgraded, omdat ze even belangrijk zijn.
- Resonantievaardigheid [Resonantievaardigheid] - upgrades samen met eerdere vaardigheden. Het gebruik ervan is verbonden met de resonantieschaal.
- Intro-vaardigheid [Introvaardigheid] - In tegenstelling tot eerdere vaardigheden richt deze veel minder schade aan, maar werkt hij ook samen met de resonantieschaal dankzij de creatie van "Ice Spike".
- Basisaanval [Basisaanval] - Basisaanvallen worden gebruikt in de Sanhua-rotatie om duidelijkheid te krijgen en de tweede aangeboren vaardigheid te activeren. Je kunt het oppompen als je over extra middelen beschikt, maar ze zijn alleen nodig als je schade van Sanhua uit je hand nodig hebt, en niet alleen uit vaardigheden.
Resonante circuits (consts)
De resonantiecircuits van Sanhua kunnen in de onderstaande tabel in meer detail worden bestudeerd:
Naam | beschrijving |
1. De omhelzing van eenzaamheid | Het uitvoeren van een vijfde basisaanval verhoogt de kritiek. kans op Sanhua met 15% gedurende 10 sec. |
2. Sneeuwhelderheid | Verbruik van uithoudingsvermogen voor zware aanvallen Detonatie wordt met 10 verminderd. Wanneer Sanhua de Eternal Frost-resonantievaardigheid activeert, wordt haar onderbrekingsweerstand gedurende 10 seconden verhoogd. |
3. Afwijkend zicht | Als de HP van vijanden minder dan 70% bedraagt, wordt de schade van Sanhua met 35% verhoogd. |
4. Mesbeheersing | Resonance Release Icy Gaze herstelt 10 resonantie-energie. De schade van je volgende ontploffing wordt gedurende 120 seconden met 5% verhoogd. |
5. Het lot ontrafelen | Kreta. Schade door ijsexplosies van de resonantieschaal wordt met 100% verhoogd. IJsstructuren (Spike, Prism en Glacier) zullen exploderen, zelfs als ze niet tot ontploffing zijn gebracht. |
6. Uitstraling bij het aanbreken van de dag | Nadat een ijsprisma of gletsjer tot ontploffing is gebracht, wordt de aanvalskracht van alle bondgenoten gedurende 10 seconden met 20% verhoogd. Het effect stapelt maximaal 2 keer op. |
Bijna alle ketens van Sanhua zijn nuttig en maken hem sterker, maar het is de moeite waard om speciale aandacht te besteden aan drie ervan:
- Vierde circuit zorgt voor extra resonantie-energie en verbetert ook detonatie na gebruik van een ult. Omdat Sanhua bij rotatie altijd Resonance Release gebruikt om eerst Glacier te creëren en deze vervolgens laat exploderen, zal de totale schade aanzienlijk toenemen. Houd er echter rekening mee dat de buff slechts 5 seconden duurt, dus het is beter om de ult helemaal aan het einde van de rotatie vóór de ontploffing te gebruiken.
- Vijfde keten geeft extra kritiek. schade, waardoor je er minder naar hoeft te zoeken in de kenmerken van Echo. Bovendien hoef je met deze ketting de zware aanval Detonation niet te gebruiken om ijsstructuren te laten ontploffen.
- Zesde keten Geeft een extra aanvalskrachtverbetering van 20% aan het hele team. Omdat Sanhua in bijna alle gevallen zowel het Prisma als de Gletsjer laat ontploffen, zullen er altijd twee stapels van het effect actief zijn.
Voor- en nadelen van Sanhua
Laten we, nadat we de capaciteiten van Sanhua in WuW hebben behandeld, aandacht besteden aan de voor- en nadelen van het personage:
Voordelen | Beperkingen |
Hij is een nuttig en krachtig personage dat niet alleen in zijn eentje veel schade aanricht, maar ook andere bondgenoten versterkt, inclusief hun normale aanvallen. | Hoewel basisaanvallen de helderheid herstellen en de schade van Ice Blast vergroten, gebruikt Sanhua ze niet vaak in de rotatie, en hun nut in termen van totale schade is twijfelachtig. |
Kan de resonantieschaalvaardigheid vrijwel onmiddellijk na het betreden van het slagveld gebruiken, wat de rotatie aanzienlijk vereenvoudigt en de actieve tijd van de belangrijkste schadedeler vergroot. | De bewegende cursor op de resonantieschaal voor het gebruik van Detonation is niet erg handig, vooral niet tijdens een moeilijk gevecht, wanneer alle aandacht op de vijand is gericht. |
Het heeft vrij lage kosten voor het vrijgeven van resonantie, waardoor het bijna tijdens het afkoelen kan worden gebruikt. | |
Vanwege het goedkope ultieme in de statistieken van Echo, kun je je concentreren op statistieken die de schade direct vergroten. Energieherstel vind je terug in secundaire kenmerken. |
Sanhua upgraden
De tabel geeft een overzicht van alles wat Sanhua nodig heeft in Wuthering Waves om niveau 90 te bereiken en haar vaardigheden te ontwikkelen:
Niveau omhoog | Nivellering van vaardigheden |
×4 LF Whisperin-kern | ×25 LF Whisperin-kern |
×12 MF Whisperin-kern | ×28 MF Whisperin-kern |
×12 HF Whisperin-kern | ×40 HF Whisperin-kern |
×4 FF Whisperin-kern | ×57 FF Whisperin-kern |
×46 Geluidsisolerende Tacet-kern | ×25 Inerte metalen druppel |
×60 Winterklok | ×28 Reactieve metalen druppel |
170 Shell-credits | ×55 Gepolariseerde metalen druppel |
×67 Geheteriseerde metalen druppel | |
×26 Oneindige vernietiging | |
2 Shell-credits |
De beste builds voor Sanhua in WuVa
Sanhua is een sterke secundaire schadehandelaar die weinig tijd op het slagveld doorbrengt, maar op dat moment alle investeringen in zichzelf weet te rechtvaardigen. Ze heeft geen ondersteunende kenmerken nodig, dus als je haar in elkaar zet, moet je letten op de statistieken die haar schade maximaliseren: Glacio-schadebonus, aanvalskracht en kritiek. schade en kritiek. kans.
Naast gevechtskenmerken is het de moeite waard aandacht te besteden aan energieterugwinning. Vanwege de goedkope vrijgave van resonantie is deze statistiek niet erg belangrijk voor Sanhua, maar je kunt je ultieme vaker activeren, wat een goede toename van de algehele schade zal opleveren. Als dit kenmerk wordt vergroot met behulp van wapens, moet je er niet naar zoeken in Echo.
Aanbevolen waarde van kenmerken
Bij het selecteren van wapens en het nivelleren van Echo voor Sanhua, moet je naar bepaalde indicatoren in de kenmerken streven om het volledige potentieel van het personage te ontsluiten:
- Aanvalskracht: ongeveer 2000-2500.
- Kreta. kans и Kreta. schade moet ongeveer in de verhouding 1:2 liggen, op voorwaarde dat de kritische kans ongeveer 60%-75% bedraagt.
- Energieterugwinning: ongeveer 115% -125%.
- Glacio-schade: rond 40%-75%
- gezondheid: vanaf 15.
Het beste wapen
Wapens voor Sanhua zouden de aanvalskracht moeten vergroten of kritieke treffers moeten opleveren. Bij wijze van uitzondering kun je een wapen nemen om energie te herstellen, maar in dit geval zul je een aanval op Echo moeten toevoegen. Let ook op de passieve vaardigheden van zwaarden, waarbij je ook op zoek moet naar geschikte statistieken.
Naam | beschrijving |
---|---|
Smaragd van Genesis ⭐⭐⭐⭐⭐ Basisaanval: 47-587 Kritieke kans: 5.4-24.3% | Verhoogt energieterugwinning door 12.8% -25.6%. Na gebruik van de resonantievaardigheid wordt de aanvalskracht vergroot met 6% -12%. Het effect duurt 10 seconden. en vouwt tot 2 keer op. |
Commando van overtuiging ⭐⭐⭐⭐ Basisaanval: 33-412 Aanvalskracht: 6.8-30.4% | Nadat je de Intro-vaardigheid hebt geactiveerd, wordt de aanvalskracht vergroot 15% -30% gedurende 15 sec. |
Maansnijder ⭐⭐⭐⭐ Basisaanval: 33-412 Aanvalskracht: 6.8-30.4% | De wapendrager ontvangt 6 stapels Eed nadat hij het slagveld betreedt. Elke stapel vergroot de aanvalskracht met 2% -4%. Het effect treedt eens per 1 seconden op. Eedstapels worden elke 12 seconden met 1 verminderd. Na het verslaan van tegenstanders ontvangt de resonator nog 2 stapels. |
Lumingverlies ⭐⭐⭐⭐ Basisaanval: 31-387 Aanvalskracht: 8.1-36.5% | Na gebruik van de resonantievaardigheid wordt de schade van basis- en zware aanvallen vergroot met 20% -64%. Het effect duurt 10 seconden. en komt één keer per seconde voor. |
Zwaard#18 ⭐⭐⭐⭐ Basisaanval: 31-387 Aanvalskracht: 8.1-36.5% | Als de HP van de media hieronder zakt 40% -80%, neemt de schade van zware aanvallen toe met 18% -36%. Zware aanvallen herstellen 5% -10% PK. Het effect treedt eens per 8 seconden op. |
Schaal: Slasher ⭐⭐⭐⭐ Basisaanval: 27-337 Energieterugwinning:11.52-51.84% | Nadat de resonantievaardigheid is geactiveerd, herstelt deze 8-16 eenheden energie van het concert eens per 20 seconden. |
Zwaard van de nacht ⭐⭐⭐ Basisaanval: 22-325 Aanvalskracht: 5.4-24.3% | Verhoogt de aanvalskracht met 8% -16% gedurende 10 sec. na het gebruik van de Intro-vaardigheid. |
Beste echo
Echo voor Sanhua moet, net als wapens, volledig overeenkomen met welke kenmerken het personage nodig heeft. De beste optie zou een ondersteuningskit zijn om energie te herstellen, maar in dit geval zul je het gebrek aan schade-effecten moeten compenseren met behulp van hoge statistieken en wapens. Als de persoonlijke schade van een personage belangrijker is dan het helpen van de groep, dan moet je letten op sets via Glacio-schade of aanvalskracht.
Echo-instelling (ingesteld) | Hoofdecho voor bellen | aanbeveling |
---|---|---|
Maanverlichte wolken 2 delen: Verhoogt de energieterugwinning met 10%. 5 delen: Het gebruik van een Outro-vaardigheid verhoogt de aanvalskracht van de volgende resonator met 22.5% gedurende 15 seconden. | Vergankelijkheid Reiger Effect: verandert de resonator in een wezen, vliegt omhoog en brengt 194.10-310.56% schade toe aan Havok. Behoud het vermogen om tijdens het vliegen een tijdje vlammen te spuwen, waarbij je 34.86-55.73% Havok-schade aanricht. Na het raken van een vijand met een aanval, worden 10 eenheden hersteld. resonantie energie. Als een personage binnen 15 seconden een Outro-vaardigheid gebruikt, neemt de schade van de volgende resonator gedurende 12 seconden met 15% toe. Afkoelen - 20 sec. | De beste set voor Sanhua, die niet alleen haar energiebehoeften volledig dekt, maar ook de schade en aanvalskracht van de volgende bondgenoot vergroot. Omdat het activeren van de verbeteringen alleen het gebruik van de Out-vaardigheid vereist, kan de Echo-vaardigheid helemaal aan het einde van Sanhua's rotatie worden gebruikt. |
Maanverlichte wolken 2 delen: Verhoogt de energieterugwinning met 10%. Bevriezen Vorst 2 delen: Verhoogt Glacio-schade met 10%. | Vergankelijkheid Reiger Effect: verandert de resonator in een wezen, vliegt omhoog en brengt 194.10-310.56% schade toe aan Havok. Behoud het vermogen om tijdens het vliegen een tijdje vlammen te spuwen, waarbij je 34.86-55.73% Havok-schade aanricht. Na het raken van een vijand met een aanval, worden 10 eenheden hersteld. resonantie energie. Als een personage binnen 15 seconden een Outro-vaardigheid gebruikt, neemt de schade van de volgende resonator gedurende 12 seconden met 15% toe. Afkoelen - 20 sec. | Als je geen volledige set Echo's kunt verzamelen voor energieherstel, kun je als alternatief de set in delen krijgen voor Glacio-schade. Deze set levert geen bonussen op voor de ploeg, maar zal de schade aan Sanhua zelf vergroten. Net als in het vorige geval kan de Echo-vaardigheid helemaal aan het einde worden gebruikt. |
Bevriezen Vorst 2 delen: Verhoogt Glacio-schade met 10%. 5 delen: Na gebruik van Glacio's basis- of zware aanval wordt de schade met 10% verhoogd. Het effect stapelt zich tot 3 keer op en duurt 15 seconden. | Lampylumen talloze Effect: verandert de resonator in een wezen dat drie opeenvolgende aanvallen uitvoert, schade toebrengt aan Glacio en tegenstanders bevriest. De eerste twee treffers veroorzaken elk 3-125.10% schade, de laatste veroorzaakt 200.16-168,80%. Elke treffer verhoogt Glacio's Resonator-schade en Resonance-vaardigheidsschade met 266,88% gedurende 4 seconden. Het effect stapelt zich maximaal 15 keer op. Afkoelen - 20 sec. | Een set die geschikt is voor Sanhua, die de positie inneemt van een volwaardige sub-DD, die haar bondgenoten geen extra boosts hoeft te geven, behalve de Outro-vaardigheid. De rotatie van Sanhua omvat in dit geval basis- en zware aanvallen, zodat ze de bonus van de vijf stukken van de set actief kan houden. |
Bevriezen Vorst 2 delen: Verhoogt Glacio-schade met 10%. Aanhoudende melodieën 2 delen: aanvalskracht is verhoogd met 10%. | Lampylumen talloze Effect: verandert de resonator in een wezen dat drie opeenvolgende aanvallen uitvoert, schade toebrengt aan Glacio en tegenstanders bevriest. De eerste twee treffers veroorzaken elk 3-125.10% schade, de laatste veroorzaakt 200.16-168,80%. Elke treffer verhoogt Glacio's Resonator-schade en Resonance-vaardigheidsschade met 266,88% gedurende 4 seconden. Het effect stapelt zich maximaal 15 keer op. Afkoelen - 20 sec. | Een andere optie om de schade van Sanhua te maximaliseren, maar dan met een aanvalskrachtverbetering. Je kunt deze set voor de eerste keer plaatsen totdat je een set krijgt voor het herstellen van energie met goede statistieken. |
Wanneer u Echoes voor Sanhua upgradet, moet u op hun belangrijkste kenmerken letten:
4 Kosten | Kreta. schade of kritiek. kans |
3 Kosten | Glacio-schade |
3 Kosten | Glacio-schade |
1 Kosten | Aanvalskracht % |
1 Kosten | Aanvalskracht % |
In de secundaire (lagere) statistieken moet je op de volgende indicatoren letten:
- Energieterugwinning (ongeveer 115%-125%).
- Kreta. schade.
- Kreta. kans.
- Aanvalskracht %.
- Resonantie Bevrijding DMG-schade.
- Resonantievaardigheid DMG-schade.
Eenheden voor Sanhua
Sanhua in Wuthering Waves is een secundaire schadehandelaar die, met behulp van een Outro-vaardigheid, de basisaanvallen van de volgende resonator die het slagveld betreedt, verbetert. Daarom is het bij het selecteren van een Sanhua-team beter om te wedden op die helden die de meeste schade aanrichten met behulp van reguliere handaanvallen. Haar rotatie is een van de kortste in het spel, dus andere personages in het gezelschap hebben geen tijdslimiet en kunnen zoveel aanvallen als ze nodig hebben.
Beste karakters
Laten we de helden opsommen die in hetzelfde team met Sanhua kunnen spelen:
karakter | Klasse | Элемент | Functies |
---|---|---|---|
Jiyan [Jiyan] | Een sterke hoofd-DD met een Aero-element. Speelt door middel van eenvoudige en zware aanvallen, dus het implementeert verbeteringen uit Sanhua. Als de heldin zes kettingen heeft, kan ze de generaal bovendien de extra aanvalskracht geven die hij nodig heeft. | ||
Calciaro [Calcharo] | Nog een belangrijke schadehandelaar, die, ondanks het overwicht van geladen aanvallen in de rotatie, vrij vaak aanvalt met basisaanvallen, die Sanhua zal versterken. Heeft veel tijd nodig op het slagveld en combineert dus goed met de snelle Sanhua. | ||
Chixia | Standaard hoofdschadedealer die Fusion schade op afstand behandelt. Het komt hard aan met de resonantievaardigheid, maar wint stapels door het gebruik van regelmatige aanvallen. Net als Calcharo kost het veel tijd in de strijd en heeft het snelle subdammen nodig. | ||
Rover Havoc | Een sterke Havok-hoofd-dd, die beschikbaar komt naarmate je verder komt in het verhaal. Bij toerbeurt gebruikt hij voornamelijk basisaanvallen, die Sanhua aanzienlijk zullen versterken. | ||
Danjin | Danjin is een van de krachtigste epische schadedealers in het spel en richt met al zijn vaardigheden veel schade aan. Tijdens het gevecht besteedt het zijn HP, daarom heeft het naast Sanhua een genezer in de ploeg nodig. | ||
Yang Yang [Yangyang] | Standaard subschade met Aero-schade. In staat om tegenstanders naar één punt te trekken en de resonantie-energie van bondgenoten te herstellen met behulp van de Outro-vaardigheid. Met de hulp van Yang kan Yang Sanhua haar ultieme vaker gebruiken, wat haar schade zal vergroten. | ||
Lin Yang [Lingyang] | De legendarische Glacio-schadedealer, die afwisselend een combinatie van basisaanvallen heeft die Sanhua kan versterken. Ze kan op elk moment het slagveld betreden, zodat ze tijdens het gevecht consequent met de heldin kan communiceren en verbeteringen kan ontvangen. | ||
Jianxin [Jianxin] | Een ondersteunend personage met veelzijdige vaardigheden die voor schilden, genezing en een dekvloer zorgen. Heeft een lange rotatie, die wordt gecompenseerd door het snel indrukken van Sanhua-vaardigheden. | ||
Yin Lin [Yinlin] | Ondanks het feit dat Yin Lin meestal als sub-deader fungeert, kan ze ook de rol spelen van een hoofdschadehandelaar en vijanden aanvallen met alle capaciteiten, inclusief basisaanvallen. | ||
Anker [Toegift] | Een universele schadehandelaar die schade uitdeelt op verschillende afstanden, afhankelijk van de stand. In de strijd gebruikt hij meestal normale aanvallen, dus hij is een van de meest geschikte partners voor Sanhua. | ||
Verina [Verina] | Spectro is een ondersteunend personage dat de ploeg veel genezing en verbeteringen geeft. Wanneer het volledig is geüpgraded, kan het dode bondgenoten weer tot leven wekken. | ||
Baiji [Baizhi] | Een standaardgenezer die teamleden geneest en ook een van hen bufft. In tegenstelling tot Verina kan ze alleen weer tot leven komen als er sterrenbeelden zijn. |
Topteams
Van de hierboven genoemde resonatoren kun je de volgende eenheden voor Sanhua maken:
Hoofd-DD | Sub-DD | Sub-DD/Ondersteuning |
---|---|---|
Jiyan | Sanhua | Yang Yang [Yangyang] Verina [Verina] |
Een groep onder leiding van Jiyan, die het grootste deel van de schade aanricht met steun van Sanhua, die zijn basisaanvallen verbetert. Op het laatste vakje kun je Verina plaatsen, die zowel extra verbeteringen als genezing geeft, of Yang Yang, die vijanden op het slagveld bestuurt met behulp van een dekvloer.
Houd je tijdens het spel aan de volgende rotatie:
- Begin het gevecht met het personage in het laatste slot. In het geval van Yang Yang gebruik je haar vaardigheden om schade aan te richten en activeer je ook haar Resonant Release om vijanden op één plek te groeperen. Zodra de energie van het concert vol is, schakel je over naar Jiyan om zijn energie te herstellen.
- Val aan met de generaal, maar vul de energie van het concert niet volledig. Als je het bijna op het maximum hebt gezet, ga dan naar Sanhua en voer haar rotatie uit, aan het einde daarvan moet je Echo activeren.
- Zodra het pictogram van Jiyan oplicht, ga je naar hem toe en voer je een volledige rotatie uit onder de verbeteringen van normale aanvallen. Als u klaar bent, begint u vanaf punt 1.
Hoofd-DD | Sub-DD | Sub-DD/Ondersteuning |
---|---|---|
Calcharo | Sanhua | Yin Lin [Yinlin] Mortefi |
In deze eenheid krijgt Calcharo boosts voor zowel basisaanvallen van Sanhua als zware treffers of resonerende releases van Yin Lin of Mortefi. Omdat er geen genezer in het team zit, moet je voorzichtig spelen, alle power-ups om de beurt activeren en de vaardigheden van alle helden gebruiken.
De rotatie in de strijd voor dit team is als volgt:
- Omdat dit team twee buffers heeft waarvan de verbeteringen slechts op één personage van toepassing zijn, begin je het gevecht met Sanhua. Gebruik haar vaardigheden om ijsconstructies op te zetten en blaas ze vervolgens op met de zware aanval Detonation.
- Schakel over naar Yin Lin of Mortefi en gebruik Sanhua's Outro-vaardigheid om hun normale aanvallen te verbeteren. Roteer en veroorzaak schade aan je tegenstanders.
- Als Outro klaar is, schakel je over naar Calciaro. Gebruik de Echo-vaardigheid voor een extra versterking en val vervolgens aan terwijl alle versterkingen actief zijn.
Hoofd-DD | Sub-DD | Ondersteuning/Sub-DD | Functies |
---|---|---|---|
Chixia | Sanhua | Baizhi | F2P-team met standaardpersonages. Chixia bevindt zich het grootste deel van de tijd op het slagveld en richt het grootste deel van de schade aan. Baiji geneest de ploeg en kan ook zowel Chixiu als Sanhua versterken, die op hun beurt strikt vóór Chixiu het slagveld moeten betreden. |
Havok GG [R-Havoc] | Sanhua | Verina [Verina] | Een groep waarin de grootste schade wordt aangericht door Havok Rover onder verbeteringen van andere personages. Sanhua versterkt zijn basisaanvallen en richt ook schade aan met Detonation. Verina komt uit haar zak om haar ult te genezen en te activeren. |
Danjin | Sanhua | Jianxin | Een team met Danjin dat het grootste deel van hun tijd op het slagveld doorbrengt. Sanhua bufft haar en vervangt haar ook in geval van HP-verlies. Jianxin haalt vijanden neer met zijn ultieme wapen, terwijl hij ook de genezing en schilden levert die Danjin nodig heeft om veilig te spelen. |
Toegift Lin Yang [Lingyang] | Sanhua | Verina [Verina] Spectro GG [R-Spectro] | Een groep waarin de belangrijkste schadeverdelers voornamelijk basisaanvallen gebruiken, zodat ze bijna altijd aan de strijd kunnen deelnemen, waarbij ze soms overstappen op Sanhua om haar Outro-vaardigheid te activeren. Verina betreedt het slagveld als dat nodig is. |
Yin Lin [Yinlin] | Sanhua | Yang Yang [Yangyang] Jianxin | Yin Lin Squad als belangrijkste DD. Sanhua vervangt haar in de strijd en verbetert haar basisaanvallen. Op het laatste slot kun je Yang Yang plaatsen voor extra schade en een dekvloer, of Jianxin, die de ploeg zal beschermen en genezen. |
Hoe speel je als Sanhua: rotatie
Sanhua is een uniek personage dat in een paar seconden een volledige rotatie kan uitvoeren, schade kan aanrichten en in de pocket kan gaan, waardoor de volgende schadedealer wordt versterkt. De kern van haar gameplay is het creëren van constructies van ijs, die ze vervolgens met een zware aanval door de resonantiemeter explodeert. De grootste moeilijkheid van Sanhua is een soort quick-time game (QTE) op resonantieschaal, waarbij je tijd nodig hebt om een zware aanval uit te voeren terwijl de cursor zich in het gewenste gebied bevindt, oplopend afhankelijk van het aantal stapels Clarity . Op basis hiervan zijn er twee manieren om als Sanhua te spelen:
- voer detonatie uit onmiddellijk na het maken van de structuur;
- activeer verschillende constructies om het Frostbite-gebied te vergroten en gebruik vervolgens Detonation.
Gezien het bovenstaande is de rotatie van Sanhua in Wuwaring Waves als volgt:
- Als er meerdere buffers in de ploeg zijn, gebruik dan de boosts van de tweede steun voordat Sanhua naar buiten komt, en schakel dan naar haar over om de Intro-vaardigheid te activeren en de “Ice Spike” in te stellen.
- Druk na de intro op de vaardigheid en laat de Sanhua Resonance los om het “Ice Prism” en de “Glacier” te creëren.
- Houd een zware aanval vast en wacht tot de cursor op het Frostbite-gebied staat en laat de slag los, nadat je op de ijsvoorwerpen hebt gericht om ze te laten ontploffen. Herhaal detonatie indien nodig.
- Wanneer je via Moonlit Clouds speelt, druk je helemaal aan het einde van de rotatie op de Echo-vaardigheid en gebruik je de Outro-vaardigheid, waarbij je overschakelt naar de hoofdschadedeler. Als je door Glacio-schade speelt, moeten Echo-vaardigheden worden gebruikt aan het begin van Sanhua's rotatie.
Totaal
Sanhua in WuWa is een episch personage dat een paar dagen na het starten van het spel door alle spelers kan worden verkregen. Ze is een sterke, veelzijdige dealer van secundaire schade die gemakkelijk in vrijwel elk team past vanwege haar hoge schade, snelle rotatie die een paar seconden duurt en een nuttige vaardigheid waarmee ze de basisaanvallen van de volgende held in het team kan verbeteren. .
Sanhua heeft een eenvoudige gameplay en is pretentieloos in elkaar te zetten, omdat het alleen aanvalskracht en voltreffers nodig heeft, en de keuze aan geschikte wapens voor de heldin erg breed is. Ook is het personage behoorlijk sterk zonder de aanwezigheid van resonantiecircuits, die haar verder versterken, maar de hele gameplay niet radicaal veranderen.
We hopen dat deze gids je heeft geholpen bij het samenstellen van de beste build voor Sanhua in Wuvering Waves. Lees gedetailleerd spelgids voor beginners en nieuwe handleidingen op de website in Wuthering Waves-sectie.