kluizenaars в Genshin Impact - een speciale factie van huurlingen die op het grondgebied actief zijn Sumeru. Ze zijn verdeeld in vele groepen, waarvan sommige extreem vijandig staan tegenover de Reiziger. Huurlingen gaan vaak in grote groepen, zelden 1-2 personen.
In de gids zullen we het hebben over de variëteiten van deze vijanden, waar te vinden en hoe Hermits te verslaan in Genshin Impact, evenals wat er uit valt.
Soorten kluizenaars: hoe te winnen
Gewone kluizenaars
- Bijl - Hermit Girl maakt vaak een of twee zwaaibewegingen met haar bijl en gooit soms zand naar de speler, wat een visueel effect oplegt (zoals de doodgraver die aarde gooit).
- kruisboogschutter - aanvallen met verschillende technieken: een enkel schot met volledige schade, tot 5 schoten met verminderde schade en een schot met een geladen Dendro-schicht die bij een botsing een giftige mist achterlaat.
- Hellebaardier - in melee valt de vijand gewoon aan, als de kluizenaar ver weg is, zal hij rennen met verminderde schade en dan springen.
- Stormtrooper - Zijn standaardaanval is om zijn wapen diagonaal te zwaaien. Voert af en toe een 3-hit combo uit. In sommige gevallen laadt het zich vóór een reeks aanvallen op, waarna het de aanvalssnelheid verhoogt.
- zwaardvechter - Zijn belangrijkste gevechtsvorm is een enkele slag en terugtrekken. Soms begint de vijand herhaaldelijk met het zwaard te zwaaien en de speler te naderen.
Kluizenaar: gloeiend ijs
Kluizenaar vlammend ijs is een speciale tegenstander die eigenaar is Cryo-element. Deze vijand heeft 20% minder weerstand tegen fysieke schade en 10% meer weerstand tegen alle elementen. Hij heeft, in tegenstelling tot gewone tegenstanders, een grote lijst met vaardigheden met elementaire schade:
- Het Flaming Ice smelt zijn messen samen en voert vervolgens een cirkelvormige vegende aanval uit, waarbij hij schade aanricht in een gebied.
- De vijand slaat eerst twee keer toe met zijn zwaarden en voert dan een cirkelvormige aanval uit, waarbij hij schade aanricht.
- Wanneer de gezondheid van Burning Ice naar beneden zakt 70%, kan het in een verbeterde staat gaan. Zijn aanvallen zullen sterker worden, evenals weerstand tegen onderbrekingen. Dit buff duurt 20 seconden, waarna de huidige aanval wordt onderbroken, en hij vijand is gedurende 8 seconden verdoofd.
- De kluizenaar voegt zijn messen samen en gooit ze in een verticaal wiel dat een korte afstand vliegt en naar hem terugkeert. Aanval wordt alleen gebruikt wanneer bevoegd.
- Flaming Ice voegt zich ook bij zijn bladen en gooit ze in een horizontaal wiel dat cirkelt en ernaar terugkeert. De aanval wordt alleen in verbeterde vorm toegepast.
Kluizenaar: Een bron in het zand
Kluizenaar Lente in het zand is een speciale vijand in de gelederen van de groep en is eigenaar van Hydro-element. Dit meisje heeft een 20% verminderde weerstand tegen fysieke schade en een 10% hogere weerstand tegen alle elementen. Net als haar 'elite'-tegenhangers heeft ze unieke vaardigheden die elementaire schade aanrichten:
- Een veer in het zand voert een combinatie van twee slagen uit: horizontaal en vervolgens verticaal.
- Nadat ze haar armen heeft gekruist, zal het meisje naar voren rennen.
- Als de speler ver weg is, begint de kluizenaar een "wiel" te maken, waarbij hij iedereen in de weg raakt met een hydro-effect.
- Wanneer haar gezondheid eronder zakt 70%, wordt het krachtiger en krijgt het meer schade en weerstand om aanvallen te onderbreken. Dit toestand duurt 20 seconden, waarna haar lopende aanval wordt geannuleerd en het meisje zelf 8 seconden verdoofd.
- De spring in the sands voert de eerste combo uit, maar maakt aan het einde een cross-cut.
- Het meisje slaat snel verticaal, dan horizontaal, en aan het einde kruist ze haar bladen en maakt een uitval.
- De vijand voert een waterrad uit, waarna hij zijn wapen kruist en een sprint maakt.
Kluizenaar: brandende donder
brandende donder is een "elite" lid van de Hermits en bezit Elektro-element. Deze eenheid heeft 20% minder weerstand tegen fysieke schade en 10% meer weerstand tegen alle elementen. Net als zijn speciale bondgenoten heeft hij een breed scala aan elementaire schadevaardigheden:
- Voert een draaiende trap uit.
- Heft langzaam zijn bijl op, waarna hij de vijand drie keer raakt.
- Als de speler ver weg is, zal de kluizenaar naar zijn vijand springen en twee draaiende aanvallen uitvoeren.
- Als de gezondheid van Burning Thunder lager is 70%, zal het in een verbeterde staat komen. In deze "vorm" slaat hij harder en wordt hij beter bestand tegen onderbrekingen door zijn aanvallen. Staat duurt 20 seconden, waarna Hermit wordt gedurende 8 seconden verdoofd, en zijn voortdurende aanval zal worden onderbroken.
Kluizenaar: Windjager
Windhunter is een elitevijand die het Anemo-element hanteert. Laat bij het ontvangen van een bepaalde hoeveelheid schade een boze vliegergeest los. Heeft zowel normale als speciale aanvallen:
- creëert een Anemo-speer en slaat voor hem uit;
- voert een drievoudige combo uit met een Anemo-speer;
- als het personage in de verte staat, zal hij scherp naderen en met een speer toeslaan;
- schiet een Anemo-pijl naar de held;
- springt op en creëert een zuigtrechter en schiet hem dan neer;
- vliegergeestcombinatie: creëert een grote zuigtrechter en vuurt een Anemo-pijl af.
Kluizenaar: stenen tovenaar
Stone Enchanter - Een Geo Deserter die een elitevijand is. Nadat hij een bepaalde hoeveelheid gezondheid heeft verloren, roept hij de boze geest van de stenen draak op. Heeft een verscheidenheid aan aanvallen:
- laat twee Geo-golven los op het personage;
- triple combo: twee treffers van Geo met een zwaard en Geo-golven;
- draaiende aanval: benadert de held en slaat bovendien aan het einde toe;
- springt op en raakt Geo in het gebied;
- raakt Geo slechts één keer met een zwaard na het oproepen van de draak;
- creëert alleen een Geo-schild na het oproepen van een draak;
- Triple Earthquake: stuitert en raakt het gebied, dan kruipt de draak uit het zand en valt, waarbij hij ook enorme schade aanricht.
Kluizenaar: brandende verteller
Dit woestijnmeisje valt Pyro aan met elementen. Blazing Narrator heeft 20% minder weerstand tegen fysieke schade en 10% meer weerstand tegen alle elementaire schade. De kenmerken van de tegenstander zijn als volgt:
- op een bepaald punt in de strijd roept ze een schorpioengeest op. Hij brengt ook schade toe aan Pyro, en als hij wordt vernietigd, zal de eigenaar een tijdje stoppen met handelen en in een verzwakte toestand raken;
- lanceert vier Pyro-projectielen de lucht in, die omhoog vliegen en van bovenaf op het personage vallen;
- laat verschillende vurige bollen tegelijk los, gericht op de held.
Kluizenaar: Bladcirkeldanser
De Leaf Circle Dancer hanteert het Dendro-element. Haar fysieke weerstand wordt met 20% verminderd en haar elementaire weerstand wordt met 10% verhoogd tegen alle elementen. Heeft de volgende eigenschappen:
- na enige schade te hebben ontvangen, laat het een slangengeest los. Hij raakt de held met het Dendro-element, en nadat hij hem heeft overwonnen, stopt de kluizenaar met aanvallen en bevindt ze zich in een verzwakte toestand;
- lanceert in de strijd twee roterende cirkels, waaronder het personage Dendro-schade zal oplopen;
- gooit Dendro een cirkel richting de held;
- In staat om korte afstanden te teleporteren.
Waar Hermits te vinden op Sumeru en Desert-kaart in Genshin Impact [landbouwroutes]
Je kunt groepsleden vinden in elke locatie in Sumeru, alleen op sommige plaatsen hebben ze hun kamp niet opgezet. In de volgende paragrafen zullen we in detail handige routes voor de landbouw laten zien.
Jungle Lokapal
В Jungle Lokapal er zijn relatief weinig Hermits gevestigd: ze hebben slechts 5 kampen opgezet, in totaal vind je daar maximaal 16 tegenstanders. 3 "groepen" vijanden bevinden zich dicht bij elkaar, maximaal 2 anderen kunnen worden bestuurd of verplaatst naar teleportaties in de buurt.
Ga naar de teleport ten westen van Beelden van de archont. Bij de eerste markering vind je meteen het bandietenkamp.
Volg het zuidoosten, onder de enorme paddenstoelen zijn er veel paden waarlangs de kluizenaars patrouilleren. Versla ze en ga verder.
Ga vanaf het tweede punt naar het westen richting de kust. Ren langs het Fatui-kamp en nader de splitsing in de rivier (of ga naar de dichtstbijzijnde teleporter). Verschillende Hermits worden bijna altijd bij de boot gevonden, en één bevindt zich op de rots aan de rechterkant.
ten westen van Bossen van Motiyama er is een teleport op de rots, waaromheen de weg is gelegd. In het zuidoosten van deze klif, naast het pad, vind je het kamp van de Hermits. Wis het en ga naar het laatste punt op deze locatie.
Het laatste punt bevindt zich iets boven de meest noordelijke teleport in de Lokapal Jungle. Ga naar de juiste plek en ga naar het noorden: verschillende Hermits patrouilleren langs de paden, die zullen geven rode zijde.
Vanarana
In de Varanare, dankzij de aranars zul je geen enkele kluizenaar kunnen ontmoeten. Maar in de nabijgelegen gebieden en paden is het mogelijk om 8 verzamelplaatsen van deze vijanden te vinden. In totaal vind je 28 vijanden op de locatie, gevend rode zijde.
Het eerste punt is gemakkelijk te bereiken als je naar de gemarkeerde teleport in het zuiden van gaat Vanaranen. Ren langs de klif naar het noorden en je ziet meteen de eerste buitenpost van de Hermits. Maak het vrij en inspecteer de weg in de buurt: er zijn vaak patrouilles op.
Ga over het pad naar het westen, bij de ingang van een van de grotten zie je de structuur van de Hermits en vlakbij de vijanden zelf.
Ga iets verder en aan de rechterkant vind je weer een kamp van deze tegenstanders.
Ga naar de teleport ten westen van Beelden van de Archon in Vanaran. Ga over het pad naar het zuiden, aan de linkerkant zie je een kleine halte van de Hermits.
Volg hetzelfde pad naar het zuiden, voordat je het kruispunt bereikt, vind je nog een Hermit-halte, maar deze is groter. Maak het schoon en ga verder.
Als je het pad naar het oosten verlaat, zie je op het naburige eiland nog een groep kluizenaars.
Keer terug naar het vorige pad en ga rechtdoor naar het zuiden richting de rivier. Aan de andere kant hebben de Hermits nog een "basis" gebroken, verlies je kans niet en boer een beetje rode zijde.
Keer terug naar de weg en volg deze naar het westen. Niet ver van de plek waar het pad begint te kronkelen, vind je verschillende huizen waarin de kluizenaars wonen.
Vishuddhi-weiden
В Vishuddhi-weiden hebben 11 punten, waar kluizenaars wonen, waaronder 3 bijzonder grote.
Vanuit het noorden Beelden van de archont ga naar het zuiden en je ziet meteen een enorm Hermit-kamp. Sla voedsel in en neem een genezer, ga dan vijanden uitroeien en Red Silk bewerken. Als je een beetje naar het oosten gaat, zul je een ander huis vinden.
Volg het pad verder naar het oosten en vind een klein Hermit-kamp.
Ga naar Vijver van Yazadakh in de buurt van Sumeru City om nog meer vijanden te vinden bij de aanlegsteiger.
vierde punt gelegen op de kruising van Gandharva naar Pardis Dhyai. Aan een van de oevers van de rivier vind je het botenhuis van de Hermits.
Ga vanuit het vorige kamp naar het noorden: in ondiep water vind je nog een boot met vijanden.
Op de hierboven getoonde plaats is er af en toe een eenzame kluizenaar, maar als je snel moet boeren, verspil dan geen tijd aan dit punt.
Verplaats naar teleporteer in het noorden van Jasna's Monument en kijk naar het zuiden: je zult meteen verschillende vijanden zien. Ga vanaf dezelfde plek naar het noorden, naar de weg: vanaf de klif zie je een grote "basis" van de Hermits.
Ga vanuit dit kamp naar het zuidwesten. Ren vaker en vind een andere "basis" van de Hermits, maar al een beetje kleiner.
Teleporteer naar het Archon-standbeeld dat zich bevindt tussen Apam Struikgewas en Pardis Dhyay. Ga van daaruit naar het noordwesten, in het laagland vind je een vijandelijk kamp.
Ren vanaf het vorige punt naar het zuidwesten, naar een enorme vlakte onder het Yasna-monument. Op de kaart heeft deze plaats twee ondergrondse ankerplaatsen. Dit hele gebied staat onder controle van de Hermits: enorme bases en patrouilles op de paden.
Ardravi-vallei
В Ardravi-vallei heeft 5 plaatsen, waar de Hermits wonen: 3 van hen op Mount Devantaki, waar je eerst moet klimmen.
Ga naar de gemarkeerde teleporter, daal af, versla een paar Hermits, keer dan terug naar de teleporter en klim naar de top van de berg.
Er staan twee punten op noordelijk deel van de berg Devantaki. Let meteen op de Hermit-kampen: een enorm zandstenen gebouw, waarnaast nog een aantal vijanden zitten. We raden je aan om eerst af te rekenen met die tegenstanders die naar de yaks kijken.
Ga naar de teleport ten noordwesten van Port Ormos. Ga naar het noorden en al vanaf de klif zie je twee grote kampen van de Hermits.
Land Ashavan
Er zijn twee hoofdroutes in Ashavan Land, waarbinnen je 5 Hermit-verzamelplaatsen kunt bezoeken. Ze bevinden zich allemaal ten westen van Apam Struikgewas.
Ga naar de teleport onder het Yasna Monument. Terwijl je op de berg bent, ga je naar het oosten: het Hermits-kamp is beneden opgesteld.
Ga daarna vanaf dezelfde berg naar het westen. Aan beide kanten van het pad patrouilleren de Hermits, en op sommige plaatsen bevinden zich hun "bases".
Ga naar teleporteren ten zuiden van de Dahri-ruïnes. Ga van daaruit naar het oosten, naar het kleine "paleis" van de Hermits.
Nadat je het vorige punt hebt gewist, ga je naar het noorden, de serpentijn af. Onderweg ontmoet je de eerste buitenpost van de Hermits, waar verschillende vijanden wonen.
Loop hetzelfde pad verder, naar de zijkant kerkers Toren van Verachtelijke Trots. Er is nog een punt dat wordt bewaakt door de Hermits.
Land van Lagere Setekh
In het Land van Neder-Setekh zijn er 5 hoofdplaatsen waar de kluizenaars het meest geconcentreerd zijn. Vrijwel overal in de regio zijn enkele tegenstanders te vinden.
In Haj-nisut zwerven deserteurs ten westen van de ruïnes, onder het teleportatiepunt.
In het dorp Aaru vind je een groep vijanden op de heuvels ten oosten van het standbeeld van de archons.
In de Pit van Abju zijn rovers verspreid kerkers Red Desert Threshold.
Ook in de zuidelijke omgeving van Yama Abju zie je verschillende clusters van tegenstanders op de rotsen.
In Dar al-Shifa bevinden de huurlingen zich in de ruïnes van gebouwen, op daken en stenen richels.
Land van Boven-Setekh
In het Land van Opper-Setekh zijn de deserteurs op 4 hoofdpunten te vinden. Bovendien zijn de vijanden in kleine hoeveelheden verspreid over bijna het hele grondgebied van de regio.
Veel kluizenaars bevinden zich in de put ten noordoosten van het standbeeld van de archons.
Er is een groep tegenstanders in een laagland in het noorden van Lamb Eater Rock, ten oosten van een kleine oase.
Er is een verzamelpunt voor huurlingen ten oosten van obelisk, recht boven de ondergrondse teleporter.
Vijanden zijn ook gebruikelijk rond de teleporter bij Lamb Eater Rock.
Woestijn Colonnade
Er zijn niet veel kluizenaars in de Colonnadeswoestijn. De meesten van hen leven aan de oppervlakte, in de laaglanden van de heuvels en in de buurt van de ruïnes.
Op de heuvel naast het standbeeld van de archons kom je vijandige kampen tegen.
Voor Duin feest zoek naar kluizenaars in de buurt van de heuvels en kleine ruïnes.
In het westen van de Colonnades is er een groep vijanden nabij de oase ernaast obelisk.
Veel huurlingen verzamelden zich in de kamers en gangen van de ondergrondse ruïnes voor Magma Duin.
Waar kluizenaars te vinden zijn in de Hadramavet-woestijn
Je kunt ook zijde kweken van kluizenaars in de Hadramavet-woestijn.
Zuid Hadramavet
In het zuiden van de woestijn zijn huurlingen geconcentreerd op plaatsen met stenen ruïnes, evenals op glooiende zandhellingen.
Op de helling ten noorden van het Standbeeld van de Archons in Camp Tanith vind je verschillende groepen kluizenaars.
In de ruïnes van Wadi al-Majuj, op stenen torens en platforms, kun je tegenstanders ontmoeten.
In het westen van Safkh Shatranj zijn er twee woestijnkampen, één bevindt zich bij de teleport in puin, en de tweede is langs de stenen paden net boven de ruïnes.
Oost Hadramavet
In het oosten van Hadramavet vestigen huurlingen zich in kampen langs de wegen, hier vind je verschillende grote concentraties vijanden.
In de Steel Dunes, ten zuiden van de teleport, zetten de overvallers één schuilplaats op.
Ten westen van de Steel Dunes en ten noorden van Qusayr al-Inhid, in de ruïnes langs de weg, vind je nog een halte in de woestijn.
Er zijn een stel huurlingen in het westen van Ghoul Pass. Ze zwerven langs het pad of staan bij de tenten die op houten vlonders staan.
Er is ook een vijandelijk concentratiepunt in het zuiden van Ghoul Pass, in een tent op een heuvel.
Noordwesten van de regio
In de Desert Northwest zijn de vijanden meestal aan de oppervlakte geconcentreerd, hun kampen zijn meestal langs de wegen te vinden. Daarnaast zijn er twee ondergrondse landbouwpunten in de Panjwah-ruïnes.
In het noorden van de aarde van drie kanalen plaatst een handjevol vijanden hun schuilplaatsen langs de wegen.
In het oosten op deze locatie vestigen de kluizenaars zich onder de boomkliffen en op de toppen van de heuvels.
Ook in het Land van Drie Kanalen staan tenten met kluizenaars langs de paden dichter bij het centrum van Hadramavet.
Bij de weg in het noorden van de Break-legs Valley, voordat je de splitsing bereikt, zul je een halt toeroepen aan huurlingen.
In de Panjwah-ruïnes zijn twee vijandelijke kampen onder de oppervlakte te vinden. Ze bevinden zich in het noorden, vlakbij het pad dat naar de uitgang buiten leidt.
Drop van kluizenaars
Nadat je de Hermits hebt verslagen, kun je Faded, Banded of Goldenweave Red Silk krijgen, afhankelijk van het niveau van de vijand:
- ⭐️Vervaagde rode zijde - vanaf niveau 0.
- ️ ⭐️ Gestreepte rode zijde - vanaf niveau 40.
- ⭐️⭐️⭐️Goldenweave rode zijde - vanaf niveau 60.
De hulpbron is nodig om de karakters te verheffen Dori, Candace, al-Haytham, Faruzan, Dehya, Sethos en wapens jachtpad, Sleutel van Hajj Nisut, houten mes, Regalia van het bos, Xyphos maanlicht, Rietzee Vuurtoren, Blad gesneden licht, ibis snavel.
We hopen dat onze gids je heeft geholpen om alle Hermits in te vinden Sumeru en versla ze. Schrijven aan opmerkingenAls u vragen heeft, zullen wij deze beantwoorden. Volg onze andere Genshin Impact-gidsen in het desbetreffende gedeelte van de site.