Profetie binnen Zenloze Zone Nul - een geheime opdracht uit de categorie "Onderzoek", die meer dan twee uur duurt en verschillende eindes heeft. De taak is een RPG-minigame, waarin de proxy zijn eigen kenmerken van kracht, behendigheid en intelligentie zal moeten verbeteren om de laatste tegenstander te verslaan. Als onderdeel van de missie kun je vrienden worden met alle zonden en deugden om gezamenlijk de profetie te voorkomen.
In de gids zullen we je vertellen hoe je de profetie in ZZZ voor alle eindes kunt voltooien, waar je alle zonden en deugden kunt vinden, heilige uitrusting kunt vinden en de baas kunt verslaan in elke versie van het einde.
Hoe begin je met het onderzoeken van profetie in ZZZ?
Om te beginnen met het onderzoeken van de Profetie in ZZZ, moet je bereiken 40 niveaus Internota. Ga daarna 's ochtends naar de poort die naar de Random Play-parkeerplaats leidt, lopend vanaf de zijkant van de coffeeshop. Bij de poort ontmoet je twee tieners: Roy en Jonah, praat met ze.
Wacht tot de avond valt en ga naar dezelfde plek waar een opgewonden voorbijganger bij de bocht zal staan. Het meisje zal je vragen de telefoon op te nemen, en aan de andere kant van de hoorn zal een vreemde gesprekspartner over de profetie beginnen te praten.
Ga naar bed, 's morgens zal de Fee je vertellen dat ze een vreemde bestelling heeft gevonden. Ga naar internet en open het gedeelte 'Waarschuwingen'. Daar vindt u een bericht “We hebben iemand nodig die niet verdwaalt in een vreemde grot”. Eenmaal geaccepteerd, verschijnt de bestelling 'Omgekeerde toren' in uw agenda.
Open het HDD-systeem en ga naar het tabblad 'Hoofdstuk 2', waar je de volgorde 'Profetie' in de Onderzoeksgrot vindt.
Alle eindes in de volgorde Profetie in ZZZ
De stijl van passage, moeilijkheidsgraad en, als gevolg daarvan, beloningen zijn rechtstreeks afhankelijk van het gewenste einde. In totaal zijn er drie eindes in de Prophecy-zoektocht met karakteristieke kenmerken.
Normaal einde
Er zijn geen vereisten voor het normale einde: ga zoals je wilt, kies eventuele metgezellen, aan het einde hoef je alleen maar de Eerste Held en de Profeet te verslaan. Naarmate je verder komt, kun je toegang krijgen tot alle observatiegegevens op de kaart, maar aan het einde van het verhaal kun je geen speciaal plot krijgen.
echt einde
Voor het echte einde betekent dit dat je alle inhoud moet sluiten. Je hebt het volgende nodig:
- Maak vrienden met alle deugden.
- Overwin en maak vrienden met alle zonden.
- Verzamel alle legendarische uitrusting.
Als je het echte einde ontgrendelt, kun je de hele kaart leegmaken en ook een zilveren trofee krijgen director's cut op PlayStation 5. Dit einde heeft een aantal functies, die hieronder worden beschreven.
Waar vind je legendarische uitrusting
Voor het echte einde en het verhogen van je statistieken heb je legendarische uitrusting nodig, die uit 4 items bestaat:
Hoe je vrienden kunt maken met deugden
Om vrienden te worden met Deugden, moet je aan verschillende voorwaarden voldoen, die vele malen moeilijker zijn dan die van Zonden. De tabel toont alle 6 karakters die op de kaart voorkomen:
Hoe je vrienden kunt maken met Sins
Om vrienden te worden met de Sins, volstaat het om ze simpelweg te verslaan, maar sommige Sins hebben mogelijk te hoge parameters en extra vaardigheden:
Alternatief einde
Met het alternatieve einde kun je de in-game prestatie Hero's Journey in ZZZ behalen. Om deze finale met succes te bereiken, is het noodzakelijk vriendschap met alle zonden en deugden te vermijden:
- Omzeil redeneren en woede.
- Steel de bom niet van Vergeving.
- Val Vriendelijkheid niet aan en versla Vriendelijkheid niet.
Probeer met niemand te vechten of dialogen te starten, en gebruik ook zorgvuldig de stelvaardigheid om de toegang tot het einde niet te blokkeren. In dit einde kun je slechts één pakket met observatiegegevens verkrijgen en moet je het laatste gevecht in je eentje voltooien. niet geschikt voor de eerste playthrough.
Hoe de profetie in Zenless Zone Zero tot het ware einde te voltooien
Aanval, behendigheid, intelligentie-indicatoren Het is de moeite waard om gelijkmatig te pompen, aangezien je uiteindelijk in elk 50 punten moet hebben. Tijdens het onderzoek is het aan te raden om er vooral voor te kiezen om de statistieken te verhogen; je mag ze niet verliezen. Als de keuze een toename van andere kenmerken omvat: krit. kans, kans op ontwijken en anderen, pak ze. HP kan altijd in grote hoeveelheden worden ingewisseld voor zeslingen, dus de statistiek heeft geen prioriteit.
Puntverdeling
Helemaal aan het begin van de reis ontmoet je de Profeet, die je zal informeren over het doel van de taak: je moet het belangrijkste etherische vernietigen. Allereerst worden er 5 vaardigheidspunten toegekend, die moeten worden onderverdeeld in kenmerken:
- 2 sterkte.
- 2 intelligentie.
- 1 behendigheid.
Je kunt alles in kracht pompen, maar dit is alleen het belangrijkst in het alternatieve einde. Op de een of andere manier zul je alle parameters moeten oppompen, daarom kun je ze in het begin gelijkmatig verspreiden.
Redelijkheid helpen
Ga naar de rechterkant van het veld en houd onderweg rekening met de etherische wezens. Direct bij de doorgang ontmoet je twee vechtende banboos: Wrath en Prudence. Als je op weg bent naar het echte einde, kies dan de kant van Reasoning. Na het gevecht verhuist Wrath naar een ander deel van het veld.
Als je Woede helpt, is Discretie voor altijd zal van de kaart verdwijnen en blokkeert het einde.
Mentor en herberg
Er zijn twee mentoren en twee herbergen op de kaart:
- cafe fungeert als de plaats waar de proxy naartoe gaat nadat hij al zijn gezondheid heeft besteed om 30 eenheden gratis te herstellen. Op dit punt kunt u ook een behandeling krijgen en aanvullende gezondheid verwerven. Je kunt 10, 100 en 1000 pk kopen.
- Mentor - een winkel waar je statboosts kunt kopen. Bij 3, 9, 18 aankopen ontvangt u een geschenk bom. In de toekomst zal er nog een winkel op de kaart worden geopend, daarom is het niet raadzaam om aankopen te doen voor een prijs boven de 3 sixlings.
Steel de bom van Vergeving
Ga de kaart af en houd rechts aan, waar je Vergeving aan de rand vindt. Nadat je met hem hebt gesproken, kun je de prijs verlagen en een bom kopen. Vanwege de beperkte hoeveelheid verzamelde valuta kun je echter proberen het instrument te stelen en tegelijkertijd vriendschap te sluiten met een van de deugden. Evalueer de kansen op succes voordat u gaat stelen: upgrade behendigheidals de waarschijnlijkheid uiterst klein is.
Open een kamer met Zuiverheid
Ga door de startherberg naar beneden en ga de grote kamer binnen waar de eindbaas zich bevindt. Ga naar links om een kamer te bereiken met sixerlings en een teleporter. Spring erin, je bevindt je in een kamer met Purity. Je zult er later op terug moeten komen met de verzamelde 30 sixerlings. Verzamel alle munten en verlaat de kamer.
In de kamer waardoor ze naar de teleport liepen, er zijn dwalende etherische wezens. In de toekomst kun je met ze vechten om munten en statistieken te verzamelen als je de tegenstanders op de kaart niet kunt verslaan.
Open de weg naar matigheid, trots en bescheidenheid
Als je een bom krijgt, ga dan het labyrint in waar een groot aantal etherische wezens zijn. Om dit te doen, laat je het apparaat naast de tweede herberg tot ontploffing komen om een sterke vijand van het pad te verwijderen. Matiging wordt een vriend op zichzelf: wanneer je 40 etherische wezens verslaat, praat met haar.
Als je in hetzelfde labyrint naar links gaat, zul je Pride vinden, maar het gevecht met haar moet tot het einde toe worden bewaard passeren. Als je hoger gaat, kom je in een grote kamer terecht met 3 etherische wezens. Ze moeten verslagen worden, om vriendschap te sluiten met Modesty, pak de “Heilige Harnas” en observatiegegevens op.
Maak vrienden met Bescheidenheid
Plaats een bom naast een menigte etherische wezens en laat deze tot ontploffing komen. Praat hierna met Modesty, zij zal een vriend van de proxy worden. Neem de Sacred Armor, die je een aantal bonussen, gegevens en EHBO-koffers oplevert.
Als er in de huidige fase van de doorgang niet voldoende explosieven zijn, controleer dan of de bom uit de automaat aan het begin van de locatie is gehaald.
Holy Armor- en bewakingsgegevenspakket 1
Nadat je alle etherische wezens hebt verslagen, word je vrienden met Modesty. Daarna kunt u ophalen "Heilige wapenrusting", die extra schade aanricht die gelijk is aan 5% van de gezondheid, evenals een pakket bewakingsgegevens.
Vrije hebzucht
Ga vanuit de kamer met vergeving door de gang naar links en ga naar beneden. In een grote kamer, omringd door een menigte etherische wezens, staat een tv met het kenmerkende “SOS”. Pak de vijanden aan en help Greed. Vervolgens moet je haar verslaan om vrienden te maken.
Versla afgunst
Nu kun je terugkeren naar de plaats waar je eerder Rede en Wrath ontmoette. Ga net boven dit punt en je zult Envy vinden. Als hebzucht overwinnen, en praat dan met Envy, krijg +5 intelligentie. Versla een vijand om vrienden met hem te worden.
Maak vrienden met woede en matigheid
Ga vanuit Temperance naar beneden, je zult nog een rustplaats vinden, waar een herberg is en Wrath, die de strijd met Temperance heeft verloren. Versla haar om vrienden te worden. Hierna kun je een grote gang ingaan met ronddwalende etherische wezens, of het labyrint ingaan om 40 vijanden te kweken en vrienden te maken met Temperance.
Versla Hrum-Hrum
Als je in de gang met dwalende etherische wezens naar de linkerkant gaat, zul je een hond vinden genaamd Khrum-Khrum. Hij heeft 300 gezondheid en 300 aanvallen, vecht met hem om vrienden te worden. Als je wint, ontvang je ijzer voor het “Heilige Schild”.
Zoek het ronde schild
Ga naar de rechter benedenhoek, daar vind je etherische wezens en sloten voor zeslingen, waarachter explosieven verborgen zijn. Ga naar de rechter benedenhoek en plaats de bom om de doorgang te openen. Voor drieduizend zeslingen kun je het kopen en toegang krijgen tot het ronde schild.
Heilig schild en bewakingsgegevens 2
Keer terug naar Vulcan en breng hem wat je gevonden hebt rond schild, sterkste ijzer en 5 sixerlings. Je kunt ze gebruiken om een “Heilig Schild” te maken.
De uitrusting geeft 10% kans op genezing in plaats van schade door een vijandelijke aanval. Bovendien krijgt u na het maken toegang tot een tweede bewakingsgegevens.
Heilig zwaard en bewakingsgegevens 3
Ga naar de rechterbovenhoek, waar drie luiken zijn. Voltooi de Challenge Gate met 30 puntencontroles voor elke vaardigheid. Achter de zegels bevinden zich twee voorraadkratten, een derde pakket met observatiegegevens en een "Heilig Zwaard".
Het wapen geeft een toename van aanvalskracht en kritiek. schade en is het derde deel van de set.
Dood vriendelijkheid en sluit vriendschap met Zuiverheid
Bezoek de hal waar de eindbaas zich bevindt, waar Khrum-Khrum eerder werd gevonden. Bovenaan vind je een Vriendelijkheid, die je kunt gebruiken om vrienden te maken en zeslingen te ontvangen ter waarde van honderd keer de toegebrachte schade.
Keer terug naar Purity in de linkerbovenhoek van de kaart, naast het rustgebied. Geef haar 30 zeslingenom het dubbele bedrag te krijgen en vrienden te worden.
Ontvang het Ware Heilige Zwaard
Ga naar de Infected Man, het krachtigste etherische aan de onderkant van de kaart. Het is noodzakelijk om het 'Ware Heilige Zwaard' van hem te stelen, waarbij alle kenmerken worden gecontroleerd. Om dit te doen, pomp je eerst je behendigheid op naar 40 punten en selecteer je vervolgens “Diefstal” in de dialoog met de baas.
Er verschijnt een heilig zwaard naast de baaskooi. Het moet worden teruggetrokken om een krachtige toename van de aanvalskracht te krijgen. De krachtparameter vergroot de kans op succes enigszins, en intelligentie vermindert het verlies aan gezondheid. Houd er rekening mee dat het zelfs met hoge sterkte veel pogingen zal kosten om het wapen te bemachtigen.
Door het effect van het Ware Heilige Zwaard zullen aanvallen altijd het doelwit raken en zal de aanvalskracht worden verdubbeld.
Open de gevangenis
Onderaan de kaart, naast het veld met vliegende etherische wezens, bevindt zich een gevangenis. Gebruik een bom, of word drie keer betrapt bij het stelen om binnen te komen. Door de muur aan de zijkant af te breken, kun je de kerker betreden. Er staat een inquisiteur in het midden van de eerste zone; het is niet nodig om met hem te vechten.
Met 15 behendigheidspunten steel je van de Inquisiteur gevangenis sleutel. In het gedeelte aan de linkerkant staat een nieuweling die naar de gevangenis is gestuurd. Open de uitgang van de kerker en praat met de gevangene om een steen te ontvangen die de kracht van tegenstanders vermindert.
Versla Buridan, Verlangen en Trots
Als je alle items hebt verzameld en voldoende bent gestegen, ga dan de strijd aan met de resterende zonden - Buridan, verlangen en trots.
Buridan heeft slechts één HP, maar heeft een zeer hoog ontwijkingspercentage. Klik gewoon totdat je hem één keer raakt. De wens heeft een aanvalskracht van 80 punten en een gezondheid van 1000 punten, daarom moet deze tot het laatst worden uitgesteld.
Trots is de krachtigste zonde, aanvankelijk heeft het 20 aanvalskracht en 000 gezondheid, maar na praten zal het dalen tot 56 HP en 000 aanvalskracht. In het eerste gevecht zal hij bezwijken en zich drie keer laten aanvallen, bij daaropvolgende pogingen slechts één keer.
Versla de eerste held
Wanneer je alle benodigde middelen verzamelt en vrienden maakt met iedereen, de achtergrond van de kaart zal verdwijnen, net als veel van de muren - dit is een teken dat aan de voorwaarden voor het echte einde is voldaan. Ga naar een Besmette persoon met de volgende kenmerken:
- PK: 11.
- Aanvalskracht: 400.
- Crit kans treffers: 15%.
- Kreta. schade: 200%.
- Ontduikingskans: 10%.
De vijand zal twee keer verslagen moeten worden. In de eerste fase moet je alleen winnen en geleidelijk aanvallen uitvoeren.
Tweede baasfase - Eerste held met statistieken:
- PK: 28.
- Aanvalskracht: 280.
Vecht met hem tot het einde, nadat je hebt gekozen "Huil om hulp", wat nog niet zal werken. Versla de baas om het einde te bereiken. De vijand schaalt zijn kracht op en vergroot deze met elke slag. Het wordt aanbevolen om tot 60% ontwijking of hoger te levelen, geld uit te geven en 3-4 duizend HP te kopen, en ook je kracht te vergroten tot 760 of meer.
Na de dialoog met de Eerste Held zul je de Profeet opmerken, die van plan is de proxy te vermoorden. Bevecht hem, ook al kun je hem niet verslaan.
Als je sterft, verschijnt het gebruikelijke bericht over het verliezen van HP, maar deze keer gaat de proxy niet naar de herberg. Zonden en deugden zullen de held te hulp komen, die er alles aan zal doen om de profeet te doden. Het enige dat overblijft is op de aanvalsknop klikken totdat het gevecht eindigt.
Na het gevecht verzamelen alle vrienden zich in een cirkel. Praat met elk van hen om een gouden kist te krijgen en voltooi het avontuur.
Hoe je de Hero's Journey-prestatie kunt behalen in ZZZ: Alternatief einde
Win een episch één-op-één gevecht in de Prophecy-missie om de Hero's Journey-prestatie in Zenless Zone Zero te verdienen. Om dit te doen, moet je naar een alternatief einde gaan.
Om tot een alternatief einde te komen er mogen geen vrienden zijn. Het is niet nodig om met zonden en deugden te vechten, en het is ook niet nodig om een bom van vergeving te stelen.
Omzeil redeneren en woede
Wanneer u met uw walkthrough begint, investeer dan alle punten geldig. Blaas de doorgang in de hoek op om Rede en Toorn te omzeilen en je niet te bemoeien met hun confrontatie. Als je per ongeluk op een cel stapt, moet het level opnieuw worden gestart.
Dood rondzwervende etherische wezens
Ga naar het onderste gedeelte waar de baas zich bevindt om de rondzwervende etherische wezens daar te doden. Met hun hulp kunt u uw parameters upgraden en krijgen geld om gezondheid te kopen. Voordat je met ze gaat vechten, moet je natuurlijk door gewone vijanden gaan om je basiskenmerken te verbeteren. Probeer te investeren in behendigheid om het gemakkelijker te maken om succesvolle diefstallen uit Zonden en Deugden te omzeilen.
Het proces van het kweken van zeserlingen en de kenmerken ervan is de belangrijkste hulp tijdens de overtocht. Investeer al je verzamelde geld in gezondheid en vecht totdat je 50 van elke statistiek hebt om de rest van de kaart te verkennen.
Neem het Heilige Zwaard en het Ware Heilige Zwaard
Nadat je voldoende indicatoren in alle drie de parameters hebt verzameld, ga je naar de bovenkant van de kaart om het “Heilige Zwaard” op te pakken.
Onmiddellijk daarna kun je naar de geïnfecteerde persoon gaan en, nadat je eerder je behendigheid hebt verhoogd naar 40, het 'Ware Heilige Zwaard' van hem stelen. Vervolgens moet je het eruit trekken: de sterkte-indicator vergroot de kans om het wapen te trekken, en de intelligentie-indicator vermindert de straf als de uitkomst niet succesvol is.
Bereid je voor op de strijd
Ga vóór het gevecht naar de linkerkant van de kaart. In het labyrint vind je power-up-apparaten. Voor elk van hen moet u uw kenmerken verhogen tot 50 punten om verhogingen van parameters, waaronder gezondheid, te krijgen. Optimale prestaties, wat moet worden bereikt voordat versterkers worden gebruikt en door kan gaan naar het laatste gevecht:
- Kracht vanaf 60, aanvalskracht vanaf 600 punten;
- Behendigheid boven de 50, ontwijkingskans 45%;
- Intelligentie ouder dan 50, crit. kans ongeveer 45%;
- Gezondheid vanaf 7 eenheden zonder gebruik van een booster.
Neem indien mogelijk een steen om de kracht van tegenstanders van een gevangene in de gevangenis te verminderen en ga ten strijde.
Win een episch één-op-één duel
Ga de strijd aan met de besmette persoon. Na de gebruikelijke overwinning moet je je vrienden bellen, maar dit zal niet werken, omdat de held ze niet heeft. Volg de route achter de vijand en win het eindgevecht.
De eindstrijd is sterk hangt af van het toeval door aanvallen en technieken. Vul altijd uw gezondheid aan, gevolgd door prioriteit te geven aan technieken met een constante boost: "Elbow Strike", "Series of Strikes". Het zal een enorme hulp zijn om een techniek te gebruiken die één keer per ronde een extra beurt garandeert, maar de verschijning ervan in de lijst met vaardigheden is willekeurig.
Als het je bij de eerste poging niet lukt, ga dan opnieuw de grot in en ga naar het scherm in de linkerbovenhoek van de startkamer - de overgang leidt rechtstreeks naar het laatste gevecht in het alternatieve einde.
Nadat je de eerste held in een eerlijk gevecht hebt verslagen, hoor je een bekentenis van hem. Hij zal vertellen over zijn verleden en zijn herinneringen, waarna hij zal verdwijnen in de grot. Voltooi het gesprek om de Hero's Journey-prestatie te ontvangen en de reis te voltooien.
Awards
Voor het voltooien van de echte eindmissie kun je de volgende beloningen ontvangen:
- 30 polychromen;
- 600 Internota-kredieten;
- 12 deni;
- 2 banbu algoritmische modules;
- 16 Senior Explorer-voorraaddozen;
- 5 Elite Explorer-voorraadkratten.
We hopen dat onze gids je heeft geholpen te begrijpen hoe je de Prophecy-bestelling in Zenles Zone Ziro voor alle eindes kunt voltooien, en hoe je de Hero's Journey-prestatie kunt behalen. Als je vragen hebt, stel ze dan in de reacties, we zullen ze zeker beantwoorden. Lezen walkthrough van de plot van het spel en andere gidsen over ZZZ in de secties: speurtochten voltooien, gidsen, laatste nieuws и karakter opbouwt.