Opmerkingen over de geschiedenis in Genshin Impact - missie van de wereld Simulanki, dat verwijst naar de gebeurtenis "Zomer! Draken? Sprookje!". Binnen dit raamwerk is het noodzakelijk om vertegenwoordigers van de drie grote clans van de magische wereld te helpen de waarheidsgetrouwheid van de hen bekende geschiedenis te begrijpen. Bezoek alle belangrijke plaatsen en open schatkamers om alle boekrollen te redden die zijn geschreven door de hand van de Godin van het Lot. De zoektocht naar details zal, ondanks de verwachtingen, niet eindigen met het gelukkigste einde in de geest van kindersprookjes.
Deze gids laat je zien hoe je de Story Notes-missie in Simulank start en voltooit, de tekening van de orakelpilaren voltooit en de heilige plaats van de empathieclan verlaat. We zullen ook overwegen waar we alle verdachte plaatsen en bewijsmateriaal in Mayatnikov Lane kunnen vinden.
Hoe de zoektocht te starten Verhaalnotities
Om de zoektocht 'Opmerkingen over de geschiedenis' te beginnen, moet je:
- voltooi de missie "Het verhaal begint in een bos waar geen regen valt";
- start de zoektocht "Ze volgen de sterren". Ga tijdens de passage naar het platform van de Constellation Capital met Kirara и Nijl in een opgeknapte trein.
Praat hierna opnieuw met de nekomata die het team verliet en aan de kust bleef.
Walkthrough Quest Opmerkingen over het verhaal in Genshin Impact
Kirara onthult dat ze wat onderzoek moet doen. Uit nieuwsgierigheid help je samen met Paimon het meisje en los je, als onderdeel van de test, verschillende puzzels op, vind je bewijs en verzet je je tegen de detective.
Volg Kirara naar het dorp
Volg dan Kirara tot je een woongebouw bereikt op de tweede verdieping van de locatie, links van de hut, half ondergedompeld in de grond.
Verken het pad dat voor je ligt
Luister naar het 'verhaal' tot het einde om de volgende aanwijzing te krijgen: 'Het pad aan de linkerkant straalde een charmante geur uit, alsof het wilde zeggen:' Ik zal je naar rijkdom en glorie leiden! Ga vervolgens vanuit je startpositie in noordelijke richting: beweeg in een rechte lijn totdat je een afdaling in een grot tegenkomt en glijd het ondergrondse gebied in.
Al snel stop je bij een kleine vijver. De monoloog van de verteller wordt onderbroken door Kirara's bange schreeuw. Het verdere pad wordt geblokkeerd door een obstakel: luister naar het verhaal zodat de poort omhoog gaat en de doorgang naar het volgende deel van de kerker vrijmaakt.
Verken de toekomstige verblijfplaats van de markies
In het volgende deel van het gebied ga je naar de drie stenen tronen die een halve cirkel vormen. Er zal een briefje op een voetstuk in het midden van de hal worden geplaatst "Unie van Getuigen" - lees de tekst door naar Boborano te luisteren.
Hier kunt u met elke troon communiceren. Als je op degene gaat zitten met de perzikkleurige stroperige substantie erop, bekijk dan een extra dialoogfilmpje. De actie zelf heeft op zijn beurt op geen enkele manier invloed op de voltooiing van de missie.
Verwijder de grote mechanische sleutel
Nadat je de tekst op het leesitem “Writers' Union” hebt gelezen, ga je een niveau omhoog, naar het volgende stenen voetstuk. Je vindt er op mechanische sleutel, waar Kappett ook over zal praten.
Benader het object en gebruik de actieve actie "Trekken". Je zult de sleutel niet meteen eruit kunnen halen: de verteller zal opmerken dat je hem eerst moet aanvallen. Raak het item herhaaldelijk met een normale aanval totdat de trekactie verandert in "Harder trekken". Hiermee kun je het questitem "Ancient Mechanical Key" oppakken, wat later meer dan eens van pas zal komen.
Drie houten mannen komen de hal binnen. Praat met het trio uit de Future Abode of the Marquis door naar hen toe te gaan, en de vreemdelingen zullen zichzelf voorstellen als bewaarders van de geschiedenis van de drie grote clans van Simulanka. Volgens hun verhaal wachtten ze al lang op iemand die de oude sleutel eruit kon halen. Naar hun mening is hij het die hen moet helpen een historisch geheim van de sprookjeswereld te ontdekken.
Reis naar de heilige plaats van Clan Kappet
Na de dialoog in de Future Abode of the Marquis worden de aanwezigen automatisch vervoerd naar een plek die Kappet ‘heilig’ zal noemen voor zijn clan. Versla de vijanden die in de buurt op de loer liggen om het voetstuk voor de mechanische sleutel te ontgrendelen. De kleine mensen zullen je bedanken voor je hulp en uitleggen wat er vervolgens moet gebeuren.
Kappet zal het embleem van zijn clan tonen, de Form of Courage, met een toren. De punten en lijnen die bovenaan de figuur zijn getekend, geven de juiste locatie aan van de pilaren van het orakel, die vervolgens zullen worden aangepast.
Voltooi de tekening van de pilaren van het orakel
Nadat je de dialoog hebt beëindigd, steek je de grote mechanische sleutel in het voetstuk en sla je er meerdere keren op om de orakelzuil omhoog te brengen. Door de draad uit te rekken tussen de kolommen die verschijnen, voltooi je de tekening van de pilaren van het orakel op de heilige plaats van de Kappet-clan.
Kappet zal je vragen om de lijnen met elkaar te verbinden om een familiewapen te creëren. Begin met de figuur getekend op de Form of Courage en maak een soortgelijk patroon opnieuw. Om dit te doen, ga je bij de paal staan waarnaar je een lijn moet trekken, en kijk je naar het uiteinde van het touw en gebruik je een speciale vaardigheid door deze in de rechter benedenhoek van het scherm te activeren.
Trek aan de draad zoals weergegeven in de afbeelding hierboven om de puzzel te voltooien. Lees het waargebeurde verhaal van de Bravery Clan, teruggevonden uit een rijke kist die bij het raadsel verscheen.
Video-walkthrough van het raadsel:
Reis naar de heilige plaats van de Boborano-clan
De speciale plaats van de tweede clan bevindt zich bijna in het centrum van de Constellation Capital. Benader de hut met de ronde deur en praat met de aanwezigen. Om toegang te krijgen tot lokale relikwieën, moet je eerst de poort ontgrendelen door drie vragen van de Stem van achter de deur te beantwoorden.
Juiste antwoorden op vragen Stemmen van achter de deur
Vraag één: wie ben jij?
- Doe open, politie!
- We zijn hier voor routine-inventarisatie.
- Markies en zijn gevolg. - goed antwoord.
Vraag twee: welke deugden hielpen de Ouden de boze draak te verslaan?
- Kracht en moed.
- Hard werken en rijkdom.
- Wisdom. - goed antwoord.
Vraag drie: wat is betrouwbaarder: fictie in de grote wereld of waarheid in een fictieve wereld?
- Ik weet het niet.
- Alles is fictie.
- Misschien... zijn ze even betrouwbaar. - goed antwoord.
Ongeacht de gekozen opties gaat de missie door totdat de deur het juiste antwoord ontvangt.
Binnenin zit nog een aanwijzing voor de toekomstige puzzel, de Vorm van Wijsheid met de afbeelding van de sleutel en de bijbehorende lijnen en pilaren.
Voltooi de tekening van de pilaren van het orakel
Steek de mechanische sleutel in het voetstuk dat opengaat na de dialoog aan de deur. Raak er meerdere keren op om alle pilaren omhoog te brengen en de tekening van de orakelpilaren op de heilige plaats van de Boborano-clan te voltooien.
Volg de aanwijzingen op het Wijsheidsformulier om een sleutelpatroon te creëren en de ware geschiedenis van de Wijsheidclan te lezen. Als beloning voor het oplossen van de puzzel kun je een rijke kist naast het raadsel openen, evenals een gewone, rijke en kostbare kist naast de hut.
Video-walkthrough van het raadsel:
Reis naar de heilige plaats van de Albizzi-clan
De zetel van de laatste clan bevindt zich ook in de Constellation Capital, vlakbij Boborano. Loop over de brug en volg de zoektochtmarkering totdat je een gebied bereikt dat wordt bewaakt door bewakers.
Zoek het voetstuk voor de grote mechanische sleutel
Je kunt niet rechtstreeks bij de sokkel komen. Om de bewakers te omzeilen, zul je naar andere manieren moeten zoeken. Je kunt de aanwijzingen van de verteller volgen en links rondlopen met de gele pijlen, of zelf de dozen aan de rechterkant beklimmen.
De laatste aanwijzing kun je ter plekke zien. De vorm van empathie zal vies zijn, waardoor het onmogelijk wordt om het hele patroon te zien.
Voltooi de tekening van de pilaren van het orakel
Steek de sleutel in het voetstuk en sla er meerdere keren op om de orakelzuilen omhoog te brengen. Vernietig daarna de kratten naast de pilaren om nog twee puzzelstukjes te onthullen en voltooi het ontwerp van de orakelpilaren op de heilige plaats van de Albizzi Clan.
Ga in de verste hoek van het speelveld staan en maak het spiraalpatroon na. Keer dan terug naar het voetstuk van de Grote Mechanische Sleutel en verzamel de laatste beloning uit de rijke kist. Lees het waargebeurde verhaal van de Empathy Clan en kom tot de conclusie dat alle standpunten juist waren.
Video-walkthrough van het raadsel:
Verlaat de heilige plaats van de Empathy Clan zo snel mogelijk
De acties van de aanwezigen zullen de aandacht van de bewakers trekken. Er zal een bel rinkelen, wat aangeeft dat alle soldaten op zoek gaan naar overtreders. Volg de prompt "Ga weg!", sluip naar buiten en ga naar de aangegeven locatie, terwijl je op de nabijgelegen dozen klimt. Daal vanaf de muur af naar de brug en ren weg van de gigantische bewakers die de achtervolging zijn begonnen.
De race wordt bemoeilijkt door plassen lijm die op de brug worden gemorst, evenals door andere obstakels. Vermijd oranje vlekken op de grond om uw loopsnelheid niet te vertragen.
Gebruik in het midden van het pad magische draden om het obstakel op de drijvende platforms aan de linkerkant te omzeilen. Aan het einde van de brug praat je met iedereen en spreek je af om elkaar later te ontmoeten.
Als je wordt betrapt door een grote soldaat, moet je je ontsnapping helemaal opnieuw beginnen.
Video-walkthrough van de ontsnapping:
Wacht tot de volgende ochtend (na 08:00 uur) door de tijd terug te spoelen in het Paimon-menu of andere dingen te doen in Simulank.
Ga naar Mayatnikovy Lane
De volgende dag ga je, volgens de aanwijzingen van de verteller, naar Pendulum Lane, gelegen in het noordelijke deel van de Constellation Capital. Praat met iedereen die zich op straat heeft verzameld.
Activeer het uurwerkvoetstuk en ontdek de waarheid
Om de details van de aanval op Kappet te achterhalen, gebruik je het uurwerkvoetstuk dat vlakbij staat. Kom dichter bij hem en sla hem. Spoel de tijd terug en bekijk een herhaling van gebeurtenissen uit het verleden om de volgorde te achterhalen van wat er is gebeurd.
Vind verdachte plaatsen en bewijsmateriaal
Zoek naar aanwijzingen in de buurt om erachter te komen wie er achter de aanval op het papiermannetje zit. In totaal kun je in het gebied zes aanwijzingen vinden:
- Een ongebruikelijke houweel achter een grote doos nabij de aanvalsplaats.
- Een van de bewakers zal je vertellen dat hij zijn speer is kwijtgeraakt nadat hij deze tijdens een alarm had gegooid.
- De speer waar de bewaker het over had, vind je bovenaan de trap achter de soldaten.
- Verderop in de straat vindt u een winkeleigenaar die u meer zal vertellen over de kenmerken van de gevonden houweel.
- Bovenaan de trap naast de winkel ontmoet je de eigenaar van de supermarkt. De kleine man zal je vertellen dat hij één vergrootdrankje heeft verloren.
- Het Verloren Magnifying Potion bevindt zich naast de supermarkt, achter de lantaarnpaal.
Praat met Paimon en Kirara en probeer te achterhalen welk wapen werd gebruikt om de misdaad te plegen
Keer terug naar de plaats delict en bespreek met Kirara alles wat er in het steegje is gevonden. De aanwezigen zullen aannemen dat Cappet werd geraakt door een van de drie voorwerpen.
Kirara zal de Reiziger de vraag stellen: “Laten we aannemen dat de aanvaller een van deze items als wapen heeft gebruikt. Maar welke? Je kunt een van de drie opties kiezen. De missie gaat pas verder na de juiste:
- Uitbreidingsdrankje.
- De speer van de bewaker.
- Kirk. - goed antwoord.
Activeer het uurwerkvoetstuk en zie opnieuw wat er werkelijk is gebeurd
Zet de houweel terug op zijn plaats en begin de tijd opnieuw op te spoelen met behulp van het uurwerkvoetstuk. Tijdens de reconstructie van de gebeurtenissen leer je dat de aanvaller zelf de ‘detective’ was. De aanvaller zal niet zo gemakkelijk toegeven en wegrennen van de aanwezigen.
Vang de slechterik: neem het op tegen de detective
Volg de aanwijzingen en klim eerst op de kratten door lang op Kirara's elementaire vaardigheid te drukken. Achtervolg de voortvluchtige totdat je een afgrond tegenkomt. Herstel de magische draad door deze tussen de twee pilaren uit te rekken en ga naar de tegenoverliggende platforms. Gebruik Kirara's vermogen om weer tegen de muur op te klimmen.
Spring naar beneden en ren dan over de brug, waarbij je de lijmplassen ontwijkt. Beklim opnieuw de muur om te proberen de "detective" in te halen.
Herstel nog een magische draad door op het juiste moment te wachten wanneer beide slingers aan weerszijden van het touw staan. Ren achter de aanvaller aan langs de drijvende platforms.
Onderweg zullen er een groot aantal obstakels verschijnen in de vorm van lijmplassen, hekken en dozen. Ontwijk ze en ren als een held over de platforms totdat ze verdwijnen. Gebruik Kirara's vaardigheid om de muur op te klimmen en de slechterik in te halen die zich voordoet als detective. Praat met de verhalenverteller zodat hij toegeeft wat hij heeft gedaan en ermee instemt gestraft te worden.
Video-walkthrough van hardlopen op platforms:
Als je van de platforms valt, begint de missiefase vanaf het allereerste begin en moet je de detective opnieuw via de dozen inhalen.
Volgende zoektocht met Cappet, Boborano en Albizzi - "Definitieve tekst".
Awards
Na het voltooien van de missie ontvang je de volgende beloning:
- 450 avontuurlijke ervaring;
- 50 bron stenen;
- 50 pestilentie;
- 5 boeken held ervaring;
- 4 magisch win ertsen.
We hopen dat deze gids je heeft geholpen bij het leren voltooien van de Story Notes-missie, het voltooien van de Oracle Pillar-tekeningen en het vangen van de slechterik in Genshin Impact. Als er iets onduidelijk blijft, kunt u vragen stellen via opmerkingen. Lees andere nuttige artikelen over het spel in de secties voorbijgaan, gidsen, bouwt, лор и nieuws.