Laten we gaan, broer Zenloze Zone Nul — een taak uit hoofdstuk 2 “Oproep vanuit de diepten van de grot”, waarbij leden van de Belobog-fabriek zich wenden tot de proxy. Het bouwbedrijf verloor verschillende dure machines, waardoor het eerder een voordeel behaalde ten opzichte van zijn concurrenten. Nu Kolyada en haar team zijn bereid enorme sommen geld te betalen om de apparatuur in de grot te vinden. Als onderdeel van deze taak moet je een Boer vinden die zichzelf als een echte man beschouwt.
In de gids zullen we je in detail vertellen hoe je de zoektocht kunt voltooien. Laten we gaan, broer en Anton helpen snel door de grot in ZZZ te komen.
Hoe begin je met onderzoek? Laten we gaan, maat
Tijdens de ontmoeting met vertegenwoordigers van de Belobog-fabriek praat je met Kolyada, Grace en Anton. Tijdens het gesprek met laatstgenoemde ontvang je de opdracht Research Let's go, bro, to Zenless Zone Zero. Keer terug naar de verhuur en communiceer met de HDD om de missie te beginnen.
Walkthrough van de zoektocht Laten we gaan, broeders in Zenless Zone Zero
Een proefteam is beschikbaar als onderdeel van de bestelling:
Tijdens gevechten heb je het elektrische en ijskenmerk nodig, dus je kunt het uitgegeven commando achterlaten, het zal uitstekend werk leveren om je doelen te bereiken.
Ga naar uw bestemming
Ga eerst de grot binnen en zoek naar de grijper:
- Volg de directe route naar uw bestemming.
- Nadat je het vergrootglas hebt bereikt, ga je naar de volgende locatie.
Help Anton zo snel mogelijk door de grot te komen
Eenmaal in een ‘kamer’ vol vijanden, help je Anton door de grot te komen en de grijper terug te brengen naar de ZZZ. De man zal voor het konijn rennen, waardoor hij het kan besturen en zijn tegenstanders kan verslaan. Volg de instructies:
- Ga naar beneden en verzamel datapakket. Op deze manier kun je ook één vijand vernietigen. Ga dan naar links naar de kist, onderweg zul je een ander doelwit tegenkomen.
- Ga een stapje naar beneden om met Anton van plaats te wisselen en verplaats hem dan naar de bovenste kooi. Wissel dan met hem van plaats en duw hem naar beneden zodat het personage op de onderste rij komt te staan. Leid de held naar de rechtermuur om de vijand in de hoek te vernietigen. Wissel dan met hem van plaats en verplaats Anton naar boven.
- Nadat je de locatie hebt vrijgemaakt, gaat er een pad open, dat in een rechte lijn beweegt. In de "tunnel" vind je een paarse kist en aan het einde kom je een groep vijanden tegen. Daarna door de kloof moeten wurmen, Anton achterlatend.
- Eenmaal aan de andere kant van de muur ga je naar beneden. Het zicht zal gesloten zijn, maar er is niets om bang voor te zijn: op de cellen die je tegenkomt, vind je alleen een paarse kist. Als je helemaal onderaan bent aangekomen, open je de kaart en zie je aan de linkerkant een passage gevuld met vijanden. Ga nu terug naar boven.
- Opnieuw ga naar beneden en leid de jongeman met je mee van "Belobog" zodat hij met alle vijanden afrekent. Hierna verschijnen er Dennies in de plaats van de tegenstanders en gaat er aan de linkerkant een doorgang open. Ga door de tunnel om de gouden kist op te pakken, open de deur en pak hem op gegevens.
- Ga met een vergrootglas naar de tv om het verdere pad te openen.
Videogids voor het voltooien van de etappe:
Breng de zware grijper terug
Als je uit de grot komt, zul je een op hol geslagen auto vinden:
- Er gaat een nieuwe kamer met vijanden open: duw Anton naar links, doe dan een stap naar beneden en dan weer naar links. Aan het einde van de combinatie stap je op. Als gevolg hiervan worden alle tegenstanders zonder een enkel gevecht uitgeschakeld. In hun plaats zullen sixlings en dennies verschijnen.
- Na het vrijmaken van de locatie zal de grijper van locatie veranderen, waardoor de omgeving ook zal veranderen. Deze keer het zal niet zonder strijd gebeuren. Ga naar beneden en neem het op tegen een groep vijanden. Ga dan naar rechts zodat Anton de tegenstanders vernietigt. Wissel daarna met hem van plaats en duw hem naar links.
- Nadat je het onderste deel hebt vrijgemaakt, open je het pad naar de grijper, maar daarvoor heb je het nodig help Anton in de strijd. Nadat je de vijanden hebt afgehandeld, ga je naar de op hol geslagen auto. Indien nodig kun je jezelf voorgenezen door op de bijbehorende velden onderaan te gaan staan.
Vervolgens moet je de baas bevechten, waarna de taak zal worden voltooid.
Awards
Voor het voltooien van een opdracht om een zwerver te vinden, ontvang je de volgende beloning:
- polychromen ×60;
- Internot-leningen ×450;
- denny ×23100;
- Algoritmische module Banbu ×2;
- versterker energiemodule ×4;
- deskundigentijdschrift ×4.
We hopen dat onze gids je heeft geholpen bij het voltooien van de opdracht Laten we gaan, man, en de tunnelmachine terugbrengen naar Zenles Zone Ziro. Als u vragen heeft, kunt u deze stellen op opmerkingen, we zullen zeker antwoorden. Lees andere ZZZ-gidsen in de relevante secties van onze website: het voltooien van speurtochten, gidsen, karakter opbouwt и laatste nieuws.