Mallen в Genshin Impact - vaste tegenstanders uit de categorie mystieke beesten. Deze vijanden zijn overal in Sumeru te vinden. De middelen die je van hen kunt krijgen, worden gebruikt om personages en wapens te verheffen.
Deze gids laat je zien waar je schimmels kunt vinden in Genshin Impact op de Sumeru-kaart en hoe je ze efficiënt kunt kweken.
Soorten mallen
Mallen zijn onderverdeeld in vele kleine soorten verschillende elementen en grotere mallen. Elke vijand heeft 10% weerstand tegen alle soorten schade, met uitzondering van enkele.
Stijgende vormers
- Drijvende hydrovorm. Deze vijand kan een bubbel om zich heen creëren voor zijn eigen bescherming, en deze naar de speler lanceren, waarbij hij hydroschade aanricht. Dat wil zeggen, hij is geen elementair wezen niet elementair geladen standaard (zoals Slyme).
- Stijgende dendro-schimmel is in staat Dendro-energieballen op de speler af te vuren: één projectiel, drie projectielen en één met verhoogde schade. De vijand heeft weerstand in zich 25% naar je element.
- Stijgende Anemo Mold. Schiet bolletjes Anemo-energie naar de speler, waarbij 60% van Anemo's aanvalsschade wordt aangericht. Na erop te zijn gegooid, zal Electro 3 bollen vrijgeven, nadat hij op Pyro is gegooid, zal het de schade verhogen tot 100% van de aanvalskarakteristiek. Hij kan ook duwen, waarbij hij fysieke schade aanricht.
Cirkelende vormers
In totaal zijn er drie soorten van dergelijke wezens. Ze onderscheiden zich door een weerstand van 20% tegen Dendro-elementen en hun eigen elementen.
- Wervelende Electro Mold. De eigenaardigheid van deze vijand ligt in het feit dat hij tijdens de aanval snel ronddraaiend naar de speler vliegt. De aangepaste vaardigheid ziet er hetzelfde uit, maar hij probeert tegen zijn tegenstander aan te botsen.
- Wervelende cryovormer. Tijdens zijn normale aanval verbergt deze vijand zich ondergronds en benadert hij de speler snel. In aangepaste versies van deze vaardigheid hookt hij zijn tegenstander drie keer of brengt hij meer schade aan.
- Wervelende pyrovorm. Steekt in de grond en na het opladen explodeert het, waarbij 60% van Pyro's aanval als AoE-schade wordt aangericht. Na het casten zal Electro de aanval versnellen en 3 explosies achter elkaar maken. Eenmaal geworpen, zal Elemental Pyro de aanvalssnelheid verminderen, maar het explosiegebied en de schade vergroten (tot 100% van de aanval). Ook in staat om snel te roteren en fysieke schade aan te richten (30% aanval).
Rek mallen
Zijn gebruikelijke aanval is dat hij zijn hoed uitrekt, oplaadt en ronddraait, waarbij hij schade aanricht. Ze hebben 20% weerstand tegen Dendro en hun element.
Drie soorten zijn te vinden in Sumeru:
- Rekbare pyrovorm. Tijdens de vaardigheid springt deze vijand de lucht in en valt op de plek waar de speler staat. Deze aanval kan worden verbeterd: verhoog de snelheid en verminder de cooldown, of verhoog de normale en AoE-schade.
- Anemo-vorm uitrekken. Tijdens de vaardigheid vuurt deze vijand maximaal 3 projectielen af op de speler. Versterking, het kan de snelheid en het aantal ladingen verhogen, of schade toebrengen.
- Rekbare Geo Mold. Tijdens de vaardigheid laadt het op en begint het in de richting van de speler te "tuimelen". Als het gemachtigd is, verhoogt het de snelheid en vermindert het de cooldown, of verhoogt het de schade.
- Rekbare elektromal. Strekt de hoed uit en draait deze, waarbij 30% van de aanval wordt gedaan als fysieke schade. Eenmaal gecast, verhoogt Electro de aanvalssnelheid. Door Pyro met een element aan te vallen, wordt de snelheid verlaagd, maar neemt de schade toe met maximaal 60% en de kans om de held terug te slaan. Schiet ook ballen naar de vijand en deelt 60% van de aanval uit als elektroschade. Na het casten schiet Electro 3 ballen achter elkaar. Na het werpen zal Pyro de schade van de ballen verhogen tot 100% aanval.
Moroviki
Wortelen zijn groot van formaat en hun weerstand tegen Dendro en hun element is 30%. Er zijn in totaal vier soorten:
- Earth Hydro Carrier. De gebruikelijke aanval is een simpele trap. Soms roept hij 1 of 2 grote waterbellen op en lanceert ze naar de speler.
- Gevleugelde Dendro Morovik. Kan vliegen. De vijand heeft weerstand in zich 40% tot Dendro-schade. Bij een normale aanval klappert hij met zijn vleugels naar zijn tegenstander. Van tijd tot tijd maakt de trooper een Dendro-bal en lanceert deze naar de speler, soms kan de vijand omhoog vliegen en 2 bommen laten vallen.
- Gevleugelde cryo morovik. Hij onderscheidt zich, net als zijn Dendro-broer, door het vermogen om te vliegen. Een normale aanval is om de speler met vleugels te slaan. Tijdens de vaardigheden gaat de morovik rammen en schade aanrichten.
- Aardgeo Morovik. In staat om een combinatie van 2 fysieke treffers uit te voeren (75 en 80% aanval), naar het doelwit te rennen (tot 85% aanval), en ook springen, de grond raken met een hoed en AoE Geo-schade veroorzaken. In alle gevallen zal het toepassen van Electro de snelheid van aanvallen en Pyro-schade verhogen.
Waar vind je schimmels in Genshin Impact op de kaart: landbouwroutes voor sporen, pollen, kristalcysten
Schimmels zijn overal in Sumeru te vinden, en er zijn er veel. Je vindt deze vijanden zowel aan de oppervlakte als ondergronds. We zullen ook verschillende handige routes analyseren die rekening houden met het terrein in de woestijnsubregio Sumeru. Je kunt de Underground Shaft Mines bezoeken, maar er zijn maar weinig wezens.
Doe open Gids voor reizigers, selecteer de "vijanden”, en je kunt de locatie van de dichtstbijzijnde schimmel of bug op de kaart volgen.
Jungle Lokapal
Bos van Motiyama
Er zijn 2 landbouwroutes in het Motiyima-bos: een grote en een kleine. Ga naar de zuidelijke teleport, ga naast ze staan en vlieg naar de andere kant. Teleporteer daarna naar het noorden, loop langs de klif en ga naar het "lagere" deel van het bos.
Chatraka-grot
Chatrakam Cave heeft er maar 1, maar een zeer efficiënte landbouwroute. Ga naar de ondergrondse teleport, die wordt geopend als onderdeel van de zoektochtketen Agnihotra Sutra. Vanaf daar kunt u naar het zuiden of noorden gaan.
In de buurt van Electro Fern
Zuidwesten van Electro varen er is een klein moeras waar je veel schimmels zult vinden. Een ander punt is vlakbij, op een heuvel. De teleport die het dichtst bij de baas is, leidt naar zijn grot en niet naar de vijanden.
Vanarana
Het gebied opent om zoek Mir aranar.
Ten oosten van locatie
Ten oosten van Vanarana vind je enorme schimmelgroei. Ga naar de teleporter boven de Vanarana of the past. Volg vanaf daar de route en kom uit bij een punt bij de waterval. Sommige vijanden zijn ondergronds, naast gevederde schimmel. Ook daar kun je verdienen Prestatie Toeschouwer wint.
Locaties in het westen
In het westen van Vanarana is er maar één schimmelcluster. Teleporteer naar de meest oostelijke teleporter en ga naar het pad dat naar de stad Sumeru leidt.
Bos van Avidya
Helling Gandha
Er zijn twee hoofdroutes op de helling van Gadha, maar beide zijn ondergronds en bestaan uit grottenstelsels. Om volledige toegang tot de landbouw in dit gebied te krijgen, moet je de opdrachtenreeks voltooien Agnihotra Sutra.
De ingang van de eerste grot bevindt zich langs het pad van de teleport gemarkeerd op de route naar het noorden. Ren langs de weg tot je een gebouw ziet met een raadsel en een kist aan de linkerkant: er tegenover is een afdaling. Voor een volledige reiniging moet u het water laten zakken. De allereerste groep vijanden is aan de oppervlakte.
Om de tweede route te starten, ga je naar het Dendro Archon-standbeeld in Gandarkhva en ren je naar het noorden. Zoek een klein huis waarachter de ingang van de grot is: het wordt geblokkeerd door wortels. Het is ook de moeite waard om van bovenaf rond het reliëf te gaan, buiten de grot ontmoet je ook Plesennikov.
Chinvat-kloof
Chinvat Gorge heeft 2 paden en 1 cluster. Ga naar de teleport naast Sumeru City en ga van daaruit richting Gandarhva. Teleporteer vanaf daar naar het westen en ga naar het zuiden. Ga aan het einde naar het Archon-standbeeld onder Gandha Slope.
Stad Sumeru
Sumeru City heeft 2 kleine stippen in het westen van het gebied, onder de wortels van de boom.
Ten zuiden van de Yazadah-vijver
Er zijn twee kleine clusters van "champignons" ten zuiden van de Yazadah-vijver. Ga vanuit de teleport in het oosten van Vishuddhi Meadows naar rechts op de kaart en dan naar het zuiden.
Vishuddhi-weiden
In alle Vishuddhi Meadows zijn er slechts 4 punten met Schimmels. De route kan worden gestart vanaf de teleport op de top van de berg boven Pardis Dhyai. Ga rond 2 plaatsen op de rots en ga naar het noorden in de richting van het standbeeld van de Archon. In die berg is grot met mysteries.
Ardravi-vallei
Ten oosten van de berg Devantaki
Ten oosten van Mount Devantaki zijn er 2 routes: ondergronds en bovengronds. Om in de grot te komen, ga je naar de rechterkant van de enorme automaat, er is een pad dat naar binnen in de rots leidt. De tweede route gaat langs het oostelijke deel van de locatie. Er zijn ook zoekreeksen vimana agama.
Ten westen van de berg Devantaki
Ten westen van Mount Devantaki zijn er ook 2 routes. Ga vanaf het standbeeld van de Archon naar de andere kant, richting Port Ormos. Bewerk de vormers en ga naar het noorden. Ga daarna naar de zuidelijke teleport in Vimara Village en ga naar het oosten: er zijn meer vijanden aan de andere kant.
Land Ashavan
Pardis Dhyai
Om vormers te bewerken in Pardis Dhyai, ga je naar het Archon-standbeeld in het zuidoosten van de locatie. Ga naar het noorden en dan naar het oosten naar de rand van de vlakte. Vanaf daar gaat u richting Apam Struikgewas.
Het monument is duidelijk
Jasna Monument heeft 1 zeer efficiënte route, die is opgedeeld in 3 delen om het opruimen gemakkelijker te maken. Ga vanaf het standbeeld van de Archon onder Pardis Dhyay naar het noordwesten en vandaar naar het "hoofdgedeelte". Bij de splitsing in de paden kun je naar het noorden, verder naar het westen of naar het zuiden gaan - de laatste optie is de meest "winstgevende". Er is een enorme opeenhoping van schimmels op het grondgebied boven de Caravan Ribat.
Struikgewas Apam
Apam Struikgewas heeft 2 routes: 1 aan de westkant en 1 aan de oostkant. Er zijn niet veel schimmels en het kan moeilijk zijn om ze te vinden: sommige ondergronds, sommige in bomen. Het is de moeite waard om deze plek te beschouwen als een van de laatste op de wereldwijde farmaroute. Ondergrondse grotten worden bezocht in een zoektocht Gebed om regen op vruchtbaar land.
Ruïnes van Dahri
Alle mallen in de ruïnes van Dahri bevinden zich op het oostelijke deel van de berg: ga vanaf de zuidelijke teleport langs de rand van de klif en ga naar de ruïnes zelf, waar nog een paar vijanden zijn.
Land van Beneden Setekh
Bij de Karavaan Ribat
Langs de zijkanten van het pad naar het dorp Aaru liggen verschillende groepen schimmels verspreid. Ook zijn er 3 groepen te vinden in het noorden en noordwesten van de Karavaan Ribat.
Bij het dorp Aaru
Geen erg handige route vanwege de noodzaak om veel bergen te beklimmen. Schimmels zijn te vinden op de hoogten van de kliffen rondom het dorp. De meest veelbelovende route kan worden gebouwd vanuit de teleport in het noordwesten van het dorp: deze bevindt zich op een heuvel en het is gemakkelijk om van daaruit 3 groepen mobs te bereiken.
Bij Hajj Nisut
Rondom de tempel op de toppen van de bergen, evenals in de ruïnes in de buurt, zijn er veel schimmels. Naast het opruimen van doelen in de buurt van de tempel zelf, kun je gaan jagen met de nabijgelegen teleporters die op de schermafbeelding zijn gemarkeerd.
Ten zuiden van Dar al-Shifa
Vanaf het teleportatiepunt ten zuiden van het voormalige ziekenhuis zijn veel schimmels en ongedierte goed bereikbaar. Velen van hen kozen 2 oases, waarvan er één in de buurt van de tempel ligt enorme obelisk (verdwijnen als u het wist). Een uitstekende route zonder klimmen: je kunt vanaf de helling vlot naar het westen afdalen en eindigen bij de oase bij de obelisk.
Lees hoe je de verborgen prestatie en beloningen kunt krijgen gids voor drie enorme obelisken.
Land van Boven Setekh
In het noorden van de locatie
Begin bij het standbeeld van de zeven archons en ga naar het westen, en dan vanaf de kant van de berg naar het zuiden. Ontmoet tijdens de campagne 5 groepen gewenste vijanden.
In het zuiden van de locatie
Uiterst onhandige route, omdat. de meeste vormers worden gevonden in kleine ondergrondse grotten en er zijn maar weinig plaatsen waar meerdere groepen geconcentreerd zijn. Als je echter weet waar de grotten zijn, kun je alles omzeilen en relatief snel sporen opdoen. In dit geval presenteren we een kaart van de ondergrondse regio's in het Land van Opper-Setekh.
Sommige grotten gaan pas open na het voltooien van de wereldtaak Het dilemma van Afratu.
Woestijn Colonnade
Onder de magmaduin
Ga naar om vormers te vinden Duin Magma en ga naar de ondergrondse gang onder de piramide, waarin 4 groepen wonen. Bekijk een aparte oplossingsgids puzzels in Magma Dune, als u problemen heeft om toegang te krijgen tot de ondergrondse ruimte, of ga gewoon naar de dichtstbijzijnde ondergronds teleporterenals de locatie open is. Op deze route is het belangrijk om de grotpassages niet te verwarren en geen onnodige plaats te worden. Gebruik de kerkerkaart om je weg gemakkelijker te maken.
In een grot ten westen van de tombe
Er zijn ook veel vormers en blighters te vinden in de kerkers ten westen van de tombe van koning Deshret, maar het pad naar alle mobs is in eerste instantie kronkelig: je moet rondlopen om toegang te krijgen tot tweede deel Sobek-grotten, waar zich ook bevindt verborgen verwelkingszone. Vergeet niet om een kort pad te openen tussen de delen van de grot (aangegeven in de screenshot).
In het noorden van de locatie
Begin met een eenmalige kerker Tuin van eindeloze kolommen en ren naar het zuiden. Het pad splitst: je kunt naar het westen gaan om de vormers bij de enorme obelisk te verslaan (als je die nog niet hebt opgeruimd), of naar het oosten gaan en je pad eindigen bij Duin feest. Verschillende mobs bevinden zich in de kleine piramide, op het lagere niveau.
Hoe je de puzzel in de Dune of Feasts doorgeeft, ontdek je in apart materiaal.
Woestijn Hadramavet
In de Hadramavet-woestijn kun je ook veel schimmels vinden. Tegenstanders komen veel voor, zowel aan de oppervlakte als in ondergrondse ruimtes. Hieronder zullen we de routes bekijken voor het opruimen van alle delen van de regio waar deze wezens worden gevonden.
Zuid Hadramavet
In het zuiden van Hadramavet is het het handigst om het landbouwpad te beginnen vanaf het standbeeld van de archons. Omzeil het kamp, vlieg naar de top en verzamel middelen van tegenstanders in westelijke richting. Ga daarna naar de ruïnes van Safkhe Shatranj. Er is ook een ander verzamelpunt in het noorden, onder Wadi al-Majuj.
Wadi al-Majuj
Om de vormers in Wadi al-Majuj te vinden, ga je naar het oostelijke teleportatiepunt en ga je langs de helling naar het noordwesten. De route op deze locatie omvat slechts vier plaatsen waar tegenstanders zich verzamelen. Sommigen zitten in een spleet.
Oost Hadramavet
In het oosten van de woestijn is er één volwaardige route voor landbouwgrondstoffen van vormers: bij de Ghoul Pass. Er is ook elk een verzamelpunt in de Steel Dunes, vlakbij de metro kerker stad van de doden en aan de oppervlakte dichtbij Neergehaalde Seteha.
Qusayr al-Inhidha
Reis naar de ondergrondse teleport in Qusayr al-Inhid, die werd geopend door zoektocht "Overvloed onder de zandduinen 1". Volg naar het oosten en overwin daar een stel schimmels, en dan van hier - naar het noordwesten. Teleporteer daarna opnieuw naar hetzelfde punt en schakel twee nabije vijandelijke clusters uit. Verken vervolgens de ruïnes verder naar het westen.
Land van drie kanalen
In het Land van Drie Kanalen is de belangrijkste farmaceutische route de ondergrondse, die zal worden geopend door zoektocht "Overvloed onder de zandduinen 2". Begin vanaf het teleportatiepunt onder de oppervlakte, maak de ruimte vrij aan de oost- en noordwestzijde. Gebruik dan de teleport in het oosten van het gebied en vind de vormers links en rechts ervan. Daarna kun je via twee inzamelpunten in het noorden van de locatie rennen.
Break-legs vallei
Er zijn twee manieren om te boeren in Break Legs Valley. De meeste mallen zijn te vinden onder het oppervlak van de locatie, ten noordoosten van de ondergrondse teleport. Je vindt ook twee verzamelpunten in de golem en je kunt ze bereiken via de bovenste teleport in het westen. Zo ziet de locatie eruit als deze klaar is. Quest "Overvloed onder de zandduinen 3".
Ondergrondse spleetmijnen
Tegenstanders treffen elkaar ondergrondse mijnen van de Rift; specifiek: in de ondergrondse wateren, in de lichtgevende doorgangen en in de ruïnes in het zuiden.
Het grondwater
We gaan naar links van het teleportpunt in Underground Waters, we gaan diep de grotten in. We komen bij de klif en gaan met het zweefvliegtuig naar beneden. Schimmels bevinden zich aan de oevers van het meer.
Gloeiende passages en ruïnes in het zuiden
Teleporteren naar Lichtgevende passages en we gaan vooruit, stroomafwaarts en de watervallen af. Er zijn hier de meeste schimmels, maar je moet op je hoede zijn: je komt ze tegen truien, Hydro slijm en andere vijandige wezens.
В zuidelijke ruïnes mobs zijn te vinden recht onder een deel van de verwoeste brug. Nadat je drie tegenstanders hebt gedood, verschijnen er nog een aantal, evenals Crio trui.
Druppel uit mallen
schimmel sporen
schimmel sporen - een normale drop van dit type vijand. Het valt uit als geen tegenstanders overbrengen naar een van de twee “speciale staten”, d.w.z. Je kunt aanvallen met Fiz (witte aanvallen), Cryo, Hydro. Er zijn drie soorten zeldzaamheid voor dit item:
- ⭐️schimmel sporen – vanaf niveau 0. 3 geschillen, 15 geschillen voor helden. 2 sporen, 8 sporen voor wapens.
- ⭐️⭐️gloeiend stuifmeel – vanaf niveau 40. 12 stuifmeel, 18 stuifmeel voor helden. 6 stuifmeel, 9 stuifmeel voor wapens.
- ⭐️⭐️⭐️Crystallocyst stof – vanaf niveau 60. 12 stof, 24 stof voor helden. 6 stof, 12 wapenstof.
Materialen geproduceerd uit sporen zijn nodig voor:
- karakters: Dendro Reiziger, Tighnari, Nahida, Nijl, Kaveh, Bai Zhu.
- wapens: bogen Verdorren, Erfgenaam van de verblindende zon, katalysatoren vrucht van aanvulling, dwalende ster, Dromen van duizend nachten, Herinneringen aan Tulaytullah, De pracht van het azuurblauwe gewelf, speren Personeel van Scarlet Sands.
schimmel korrels
schimmel korrels - een alternatief type drop van dit type vijand. Het valt uit als aan een van de volgende voorwaarden is voldaan:
- Val de vijand aan vuur: Het komt in de verschroeide staat.
- Val de vijand aan Elektro: Het gaat naar de geactiveerde status.
Er zijn drie soorten kernzeldzaamheid, die elk worden gebruikt om wapens te rangschikken:
- ⭐️Inactieve vormkern: – vanaf niveau 0. 5 kernen, 18 kernen voor de jachtroute. 3 kernen, 12 kernen.
- ⭐️⭐️Slapende vormkern – vanaf niveau 40. 9 kernen, 18 kernen voor het jachtpad. 6 kernen, 12 kernen.
- ⭐️⭐️⭐️Gezonde schimmelkern – vanaf niveau 60. 14 kernen, 27 kernen voor het jachtpad. 9 kernen, 18 kernen.
Lijst met wapens waarvoor kernen nodig zijn:
- лук Verdorren;
- лук Geschatte koning;
- лук jachtpad;
- katalysator dwalende ster;
- katalysator Herinneringen aan Tulaytullah.
We hopen dat onze gids je heeft geholpen het maximale aantal vijanden te verslaan en effectief sporen en schimmelkernen te kweken in Genshin Impact. Als u vragen heeft, kunt u deze stellen op opmerkingenen wij zullen helpen. Lees onze andere Genshin Impact-gidsen in het desbetreffende gedeelte van de site.