Gedetailleerde gids voor Piper Wheel Zenloze Zone Nul met aanbevelingen voor montage en opdrachten. Wij zorgen voor een lijst met de beste sets schijven rijden en meest geschikt versterkersLaten we eens kijken naar de kenmerken van de heldin in de strijd, haar mechanica en vaardigheden analyseren. We zullen squadrons selecteren voor het meisje die haar potentieel op de best mogelijke manier kunnen ontketenen, inclusief gratis teams waarmee je inhoud kunt voltooien met minimale investeringen. Laten we alles opsommen wat Piper nodig heeft om het maximale niveau te bereiken en al haar vaardigheden te verbeteren.
Piper Wheel - monteur in de groep "Zonen van Calydon", waar vaak bestellingen voor transport worden aangenomen. Naast zijn interesse in auto's neemt hij als regelmatige hobby deel aan loterijen en loterijen. Als speelbaar personage valt ze vijanden aan met een fysiek kenmerk en beschikt ze over veel vaardigheden die haar tot een buitengewoon goede schadehandelaar maken.
Waardering | A-positie binnen streepje lijst |
Zeldzaamheid | ⭐⭐⭐⭐ |
wanneer toegevoegd aan het spel | 4 juli 2024 (versie 1.0) |
Hoe een personage te krijgen | Elke banner behalve 'Banbu Channel' |
Specialiteit [klasse] | Afwijking |
Kenmerk [element] | fysiek |
Impacttype | Hakken |
Fractie | Zonen van Calydon |
Rol in de ploeg | Primaire en secundaire DPS-agent |
Stem actrices |
|
Hoe Piper te krijgen in Zenless Zone Zero
Je kunt Piper Wheel op een aantal manieren verkrijgen:
- Samen met andere standaard A-klasse karakters kunnen ze buiten het stabiele ‘Star Lineup’-signaal vallen. Elke 10 spins valt er gegarandeerd een 4⭐ held of versterker.
- Met een bepaalde kans kan deze, samen met andere agenten die niet in de evenementenbanner zijn opgenomen, verschijnen bij het zoeken naar het “Dedicated Signal”. Elke 10 spins ontvang je een agent of versterker van klasse A.
- Met een kleinere kans kan het, net als andere A-klasse agenten, buiten het kanaal ‘Versterking’ vallen. Elke 10 spins ontvang je gegarandeerd een A-klasse versterker of held.
We hebben dit in meer detail besproken in een aparte gids, hoe het garantiesysteem werkt op verschillende banners. Wij raden tracking aan signaal schema, om op de hoogte te zijn van de release van nieuwe personages en herhalingen en om geen agent te missen.
De basisvaardigheden van Piper Wheel
Piper vecht met een enorme bijl, die ze ronddraait om schade rondom zichzelf aan te richten. Een van de belangrijkste mechanismen van de agent is de accumulatie van ladingen, waarvan het aantal de pieksterkte en de kracht van een verbeterde speciale aanval bepaalt. Piper's gameplay draait om haar speciale aanval, zowel met als zonder energieverbruik:
- Speciale aanval op het spinnewiel - Piper draait en richt schade aan. Als je de knop ingedrukt houdt, duurt de aanval langer en wordt er meer schade aangericht. Het oplaadniveau van de vaardigheid neemt tot 2 keer toe. Wanneer je een vaardigheid uitvoert na de derde treffer van een basisaanval, kun je het Spinnewiel snel activeren met een verhoogd oplaadniveau.
- Speciale aanval van biljoen ton - Laat tijdens het uitvoeren van het "Spinnewiel" de knop los zodat het meisje een "zware" slag van bovenaf uitvoert, waarbij schade wordt aangericht afhankelijk van het oplaadniveau.
- Verbeterde speciale aanval "Fast and Furious" — als de heldin voldoende energie heeft en het oplaadniveau van het draaiende wiel maximaal is, houd je de knop ingedrukt om de agent te laten draaien en schade aan te richten.
- Verbeterde speciale aanval "Super Thrust" — Laat tijdens het uitvoeren van “Fast and Furious” de knop los om van boven naar beneden aan te vallen. Als tijdens de Afterburner het energieniveau onder de toegestane waarde zakt, wordt deze vaardigheid automatisch gebruikt.
Naast de vier varianten van een speciale aanval is het ook de moeite waard om andere belangrijke Piper-vaardigheden te benadrukken:
- Primaire passieve vaardigheid "Reservekracht" — bij het uitvoeren van een draaiende trap ontvangt Piper 1 niveau van het “Power”-effect. Elk niveau verhoogt de efficiëntie van het accumuleren van fysieke attribuutafwijkingen met 2%, met een maximale toename van 40%.
- Extra mogelijkheid "Gesynchroniseerde race" – als de ploeg een agent heeft met een fysiek kenmerk of van de ‘Sons of Calydon’-factie, en Piper minstens 20 krachtniveaus heeft, neemt de schade van de ploeg toe met 18%.
Tijdens het gevecht ligt de nadruk vooral op een speciale aanval, de Makings brengen extra voordelen met zich mee, en van tijd tot tijd is het logisch om een supervaardigheid te gebruiken om de algehele schade in de positie van de hoofd- en secundaire schadedealer te vergroten. Terwijl je op het veld bent, is de handigste manier om te spelen om een speciale vaardigheid lange tijd vast te houden onmiddellijk na een tegenaanval tijdens het ontwijken - in dit geval draait het meisje bijna constant met de bijl, ongeacht de hoeveelheid verzamelde energie. Het is ook belangrijk op te merken dat de spin naar maximale snelheid na twee basisaanvallen sneller is dan wanneer de rotatie wordt gestart met een speciale vaardigheid.
De volgorde van nivelleringsvaardigheden
Verbeterde speciale aanval > Kenmerken > Ultiem = Kettingaanval > Basisaanval > Assist > Ontwijken
- De belangrijkste bron van schade voor het meisje is haar speciale aanval, in het bijzonder de verbeterde aanval. Het stelt de agent in staat “Kracht” te accumuleren en fysieke afwijkingen te veroorzaken, en daarom heeft het de hoogste pompprioriteit.
- De neigingen van Piper verhogen de accumulatiesnelheid van de fysieke anomalie en versnellen de ontvangst van Power-ladingen, waardoor de schade voor het hele team verder toeneemt. Het is de moeite waard om onmiddellijk na een speciale aanval een level omhoog te gaan.
- Een deel van de schade van de schadedealer komt voort uit haar reeks aanvallen. Daarom heeft de vaardigheid een gemiddelde nivelleringsprioriteit en stijgt deze na de bovenstaande vaardigheden.
- De basisaanval wordt uiterst zelden gebruikt vanwege gameplay-functies, dus deze wordt naar een hoger niveau getild als er 'gratis' middelen zijn, evenals als het meisje de rol van de belangrijkste schadedealer speelt.
- Hulp bij het nivelleren heeft vooral invloed op de accumulatie van verdoving, dus het is alleen om deze reden noodzakelijk om de vaardigheid te verbeteren.
- Piper's speelstijl draait om het maximaliseren van haar speciale vaardigheden, waardoor tegenaanvalschade een secundaire prioriteit wordt. Regelmatig ontwijken helpt je een cirkelvormige aanval uit te voeren zonder veel energieverbruik, maar meer ook niet.
De beste eidos van Piper Wil
Alle verbeteringen in het mentale beeld van Piper:
1: Een moment van vrede | Wanneer Piper een Spin Kick uitvoert en haar Spinning Wheel Special, Boosted Up Special of Ultimate activeert, heeft ze 50% kans om nog een Power-niveau te behalen, tot een maximum van 30. |
2: Inspiratie | Piper beweegt sneller wanneer ze haar speciale Spinning Wheel-aanval en de versterkte speciale Fast and Furious-aanval uitvoert. Trillion Ton Special, Super Thrust Supported Special en Super verhogen je neerwaartse verpletterende schade met 10% en nog eens 1% per krachtniveau. |
3: Vrachtwagenexpert | Het niveau van basisaanval, ontwijking, assist, speciale aanval en reeks aanvallen neemt toe met 2. |
4: Meester van zijn vak | Als een partijlid een vijand een attribuutafwijking toebrengt, krijgt Piper 20 HP terug. energie. Vuurt eenmaal per 30 seconden. |
5: Persoonlijke hobby | Het niveau van basisaanval, ontwijking, assist, speciale aanval en reeks aanvallen neemt toe met 2. |
6: Gemakkelijke inspiratie | Verlengt de duur van de speciale boostaanval met 2 seconden en de duur van het krachteffect met 4 seconden. |
De handigste Piper Wheel-constanten zijn: 1, 2, 4:
- Eidos “Moment van vrede” verhoogt de maximale gangreserve en geeft de heldin meer kansen om een aanklacht te krijgen. Met deze boost zal het voor haar gemakkelijker zijn om de snelheid te verhogen waarmee fysieke afwijkingen zich ophopen bij haar tegenstanders.
- "Inspiratie" Verhoogt de algehele schade bij het gebruik van haar speciale aanval en ultieme aanval. Bovendien schaalt de schade bij een open const sterker met het aantal stapels, dat wordt gecombineerd met de eerste const.
- Eidos “Meester in zijn vak” zorgt ervoor dat de agent energie kan herstellen telkens wanneer een teamlid een vijand een anomalie toebrengt. Hierdoor kan het meisje vaker een verbeterde speciale aanval gebruiken in de builds van teams waaruit ze spelen attribuutafwijkingen.
Voor- en nadelen van Piper
Nadat we hebben uitgezocht hoe de vaardigheden van Piper werken en welke eidos het nuttigst zijn voor dit personage, kunnen we een aantal algemene voor- en nadelen van deze heldin benadrukken:
Voordelen | Beperkingen |
Eenvoudige gameplay waarbij je alleen de vaardigheidsknop ingedrukt hoeft te houden. Tegelijkertijd is beweging tijdens het gebruik van de vaardigheid, in tegenstelling tot personages met vergelijkbare mechanica, niet erg moeilijk. | Het vergt veel tijd op het veld, wat een aanzienlijk nadeel is als het meisje in aanmerking komt voor de positie van secundaire schadedealer in een klassieke build met intimidatie- en aanvalshelden. |
Kan snel de fysieke ‘Onslaught’-afwijking aan vijanden toebrengen, wat grote schade aanricht en de verdoving die het doelwit ontvangt vergroot. Bovendien zullen de acties van vijanden met een kwetsbaarheid voor een type fysieke schade worden onderbroken. | Heeft problemen met vijanden die vaak en snel over het veld bewegen. In een dergelijk scenario gaat een groot deel van de schade door het draaiende wiel van een verbeterde speciale vaardigheid verloren. |
Na het uitvoeren van een verbeterde speciale aanval en het verzamelen van ladingen, verhoogt dit de schade van het squadron met 18%, en fungeert het als een soort buffer voor het squadron. | De ultieme bestaat uit verschillende opeenvolgende slagen, waarbij de bewegingen van het meisje slecht worden gecontroleerd. Zonder de juiste positionering voordat de vaardigheid wordt gelanceerd, kan de heldin het doel eenvoudigweg missen. |
Piper upgraden naar ZZZ
Om Piper naar niveau 60 te brengen, rekening houdend met het oppompen van al haar vaardigheden naar het maximale niveau, zijn de volgende verbruiksartikelen nodig:
Bloeden | materialen | kosten |
---|---|---|
Niveau | ×4 Anomalietoken op instapniveau ×32 Anomalietoken op het hoogste niveau ×30 Controllertoken | × 800 |
vaardigheden | ×25 Fysieke basischip ×75 Geavanceerde brandstichtingschip ×250 Gespecialiseerde fysieke chip ×5 Ga naar de hamsterkooi | ×2 |
Ingrediënten van | ×60 Hoogdimensionale gegevens: Crimson Horror ×9 Laatste dans | × 405 |
Beste builds voor Piper in Zenless Zone Zero
Piper Wheel is een van de weinige vertegenwoordigers van de Anomaly-specialiteit die gespecialiseerd is in het verzamelen van vijanden attribuutafwijkingen en het veroorzaken van negatieve effecten die overeenkomen met de elementen. De heldin wordt gewaardeerd vanwege haar relatieve onmisbaarheid voor elke squad-build die zich richt op de onmiddellijke schade van Onslaught of het veroorzaken van chaos door de botsing van twee attributen. Dankzij de mechanica richt het meisje veel schade aan, verzwakt vijanden en vergroot de schade van haar team terwijl ze voldoet aan de eisen van neigingen. Piper's montage is gevormd rond de volgende indicatoren:
- kennis van anomalie — verhoogt de schade als gevolg van het melden van een anomalie;
- anomalie controle — versnelt het proces van het vullen van de indicator voor het fysieke element;
- fysieke aanvalsbonus — vergroot zowel de directe schade als gevolg van vaardigheden als van het benoemen van een anomalie;
- Aanvalskracht — het basiskenmerk voor het aanrichten van schade, waarvan alle toegebrachte DPS afhangen;
- penetratie kans – bepaalt de kans waarmee de agent de verdediging van de vijand zal negeren.
Kritieke kans en schade hebben geen prioriteit als elementaire summonschade kan niet kritisch zijn, maar de montage zelf is enorm ingewikkeld vanwege de noodzaak van een zorgvuldig evenwicht tussen de kenmerken. Vervolgens gaan we dieper in op hoe we de beste build voor Piper in ZZZ kunnen samenstellen: we selecteren sets schijfschijven voor de agent, selecteren een versterker en laten de beste eenheden zien, rekening houdend met de banbu.
Aanbevolen karakteristieke waarden
Wanneer u artefacten selecteert, moet u zoeken naar vinylplaten met de belangrijkste kenmerken die hieronder worden weergegeven:
Positie | Basisparameter |
1 | Gezondheid (permanent) |
2 | Aanvalskracht (permanent) |
3 | Bescherming (permanent) |
4 | Anomaliecontrole - prioriteit, aanvalskracht - альтернатива. |
5 | Bonus fysiek schade - prioriteit, aanvalskracht / penetratiekans - альтернатива. |
6 | Anomaliekennis/aanvalskracht. |
Om comfortabel alle inhoud van het eindspel te dekken, zouden de statistieken van Piper Wheel op het maximale niveau ongeveer zo moeten zijn:
- Aanvalskracht: vanaf 2 stuks;
- Gezondheid: vanaf 9 stuks;
- bescherming: vanaf 800 stuks;
- Anomaliecontrole: 120-150 eenheden;
- Kennis van de anomalie: vanaf 300 stuks
Beste versterker [wapen]
Piper's beste wapen is haar kenmerkende Roaring Car-versterker, die hoge basisboosts biedt voor belangrijke statistieken en de aanvalskracht vergroot. Vanwege het effect vergroot het wapen de kennis van de anomalie en versnelt het de accumulatie van de attribuutanomalie. Bij het kiezen van een versterker voor Wil kun je letten op de volgende items die geschikt zijn voor helden van haar specialiteit:
Versterker | effect |
---|---|
Brullende auto ⭐⭐⭐⭐ Basisaanval: 42-624 Aanvalskracht: 10-25% | Wanneer een krachtige speciale aanval een vijand raakt, wordt gedurende 5 seconden een van de drie effecten geactiveerd:
|
Ingebouwde compiler ⭐⭐⭐⭐⭐ Basis aanvalskracht: 46-684 Penetratie kans: 9.6-24% | De aanvalskracht wordt verhoogd met 12-24%. Bij het lanceren van een speciale aanval of een versterkte speciale aanval neemt de anomaliekennis van een agent die is uitgerust met de betreffende S-Rank Amp toe met 25-50 eenheden: dit effect kan maximaal 3 keer worden gestapeld en duurt 8 seconden. De duur van elk niveau wordt afzonderlijk berekend. |
huilende tweeling ⭐⭐⭐⭐ Basis aanvalskracht: 40-594 Aanvalskracht: 10-25% | Wanneer een teamlid een vijandelijke attribuutafwijking toebrengt, krijgt de agent met het wapen in kwestie 1 niveau van het effect, waardoor zijn kennis van de afwijking wordt vergroot door 30-46 eenheden: dit effect kan maximaal 4 keer worden gestapeld en verdwijnt nadat het doelwit de verdoofde toestand heeft verlaten of is vernietigd. De duur van elk effect wordt, net als bij de hierboven besproken versterkers, afzonderlijk berekend. |
Elektrische lipgloss ⭐⭐⭐⭐ Basis aanvalskracht: 40-594 Kennis van de anomalie: 30-75 | Als er vijanden met een attribuutafwijking op het slagveld zijn, neemt de aanvalskracht van het personage toe 10-16%, en de schade van de doelagent is voorbij 15-25%. |
Tropische gourmet ⭐⭐⭐⭐ Basis aanvalskracht: 40-594 Kennis van de anomalie: 30- 75 | Voor elke 10 verbruikte eenheden energie krijgt een agent met dit item een toename in aanvalskracht 2.5-4.0% gedurende 10 seconden: dit effect stapelt zich tot 10 keer op en de duur van elk bonusniveau wordt afzonderlijk geteld. |
In een aparte gids hebben we alle bestaande in de game gedetailleerder bekeken. versterkers met aanbevelingen voor helden waarvoor ze geschikt zijn.
Beste schijfschijven [artefacten]
Artefacten voor Piper zouden de prioriteitskenmerken moeten verhogen, die de algehele effectiviteit van het personage bepalen. Allereerst moet u opletten kennis и anomalie controleevenals aanvalskracht. Aandrijfschijven geven bonussen als je 2 of 4 stuks uit één set hebt. Daarom kun je ze combineren in een verhouding van 4+2 en ontvang je bonussen uit twee sets tegelijk. De beste kits voor Piper zijn:
Aandrijf schijf | effecten | aanbeveling |
---|---|---|
Woeste heavy metal | 2-onderdelen: fysieke schade +10%. 4-onderdelen: Wanneer een teamlid Rush uitvoert, richt de agent 35% meer schade aan gedurende 12 seconden. | Een uitstekende optie voor personages die directe fysieke schade aanrichten. Gericht op het vergroten van de algehele schade, maar vereist uitvoering "Aanval", wat Piper zowel zelfstandig als in een team met andere fysieke karakters kan doen. Kan worden gecombineerd met “Hormon Punk” en “Fugu Electro” om statistieken of passieve bonussen in evenwicht te brengen met andere kenmerken. |
Fugu-electro | 2-onderdelen: penetratiekans +8%. 4-onderdelen: Ultimate richt 20% meer schade aan. Na het gebruik van de ultieme vaardigheid neemt de aanvalskracht van de agent gedurende 15 seconden met 12% toe. | Fugu Electro is goed voor personages met explosieve schade, wat Piper een kans kan geven. Met zijn hulp zal de schade die aan verbijsterde vijanden wordt toegebracht verschillende keren toenemen, maar om het passieve te activeren zul je je ult moeten gebruiken. Geschikt als alternatief voor “Ferocious Heavy Metal” in de positie van hoofdschadedealer of in een build van twee schadedealers, waarbij Piper de voorkeur heeft bij het gebruik van haar superkracht. Te combineren met de Ferocious Heavy Metal of Hormone Punk halve set. |
In een andere gids leest u er meer over schijf schijven in ZZZ en zoek uit welke geschikt zijn voor wie.
Beste Banbu
Bij het kiezen van een Banbu voor Piper moet vooral rekening worden gehouden met de kenmerken van de groep en de belangrijkste DD. Een unieke banbu voor de Wil-factie en Lucy niet nu, maar er is een epische optie voor agenten van de Anomaly: Magnitoba, die vijanden naar het midden van een klein gebied trekt. Daarnaast kun je letten op de volgende kleine helpers die in groepen passen die een “Chaos”-reactie veroorzaken:
Banbu | vaardigheden |
---|---|
Revolverb |
|
Magnitoba |
|
Stekerbu |
|
Rocketaboo |
|
huilebalk |
|
Voor meer informatie over assistenten, zie een gedetailleerde gids voor Banbu met een lijst met de beste.
Squads voor Piper in ZZZ
Als vertegenwoordiger van de Piper Anomaly in Zenles kan Zon Zero optreden als zowel een belangrijke DPS-held als een secundaire held. Ze verzamelt perfect een attribuutafwijking, valt aan in een gebied en beschikt over goede onmiddellijke schade. Het is misschien niet gemakkelijk voor een meisje om squadrons te selecteren, omdat dit gebeurt in het kader van fysieke training. kenmerk dat ze concurreert met andere agenten, en binnen de Sons of Calydon-factie is er weinig keus. De beste eenheden voor Piper zijn als volgt:
Karakter 1 | Karakter 2 | Karakter 3 | Banbu | Functies |
---|---|---|---|---|
Pijper | Kolyada Бен | Lucy | Rocketaboo huilebalk | Met elk van de twee teams kun je de synergie behouden, zowel qua factie als qua attributen. Lucy helpt Piper in de behoefte aan een partner uit de groep te voorzien, en Kolyada/Ben zijn al gekoppeld aan Lucy. Piper treedt op als schadedealer en vertrouwt op de steun van Lucy en Kolyada. Ben kan als F2P-optie worden geplaatst, maar de potentiële en algehele schade van zo'n team zal lager zijn. |
Pijper | Soldaat 11 | Lucy | Magnitoba Rocketaboo | Dure afwijkende eenheid met Arson van Soldier 11 en Lucy en een gezamenlijke Chaos-reactie, die schade omvat door alle veroorzaakte elementaire afwijkingen. In zo'n team is het logisch dat de soldaat de kenmerken van kennis en controle over de anomalie verzamelt om de algehele schade van het team te vergroten. Hoewel Lucy als buffer fungeert, zal ze goed presteren als secundaire schadehandelaar met hoge directe vaardigheidsschade, dus dit wordt aanbevolen bij een kritische build. |
Pijper | Elegantie | rina Lucy Enby | Stekerbu Elektrobu | Een team dat wordt gespeeld tegen verdoving en shock. De beste optie zou zijn om Rina te kiezen om in de behoefte aan Electro te voorzien, maar budgetopties in de vorm van Enby of Lucy zijn ook geschikt. |
Nekomata Corine | Pijper | Lucy | Revolverb Avocado | Nekomata treedt op als de belangrijkste schadeveroorzaker en Piper moet haar schade vergroten door afwijkingen te creëren. Lucy verzamelt energie door ondersteunende taken uit te voeren. DD kan worden vervangen door Korin als de vereiste vijf niet beschikbaar zijn. |
Conclusie over het personage
Piper Wheel in ZZZ is een sterke vertegenwoordiger van de Anomaly-klasse met handige mechanica en indrukwekkende schade, wat genoeg is om alle initiële gevechtsinhoud te voltooien. De gameplay van de heldin draait om het bezit van een speciale vaardigheid om Spinning Wheel uit te voeren, dat voortdurende schade aanricht en een attribuutafwijking toepast bij het raken van vijanden. Bij gebrek aan energie verliest het meisje geen comfort, omdat ze na elke ontwijking aan het wiel kan draaien. Maar wat eenheden en volledige rotatie betreft, wordt de selectie van bondgenoten enorm belemmerd door de noodzaak om lange tijd op het veld aanwezig te zijn.
We hopen dat onze gids je heeft geholpen het beste bouwwerk voor Piper in Zenles Zone Ziro te maken en uit te vinden welke eenheden je met haar kunt maken. Als u vragen heeft, kunt u deze stellen op opmerkingen, we zullen zeker antwoorden. Lees andere gidsen over ZZZ in de relevante secties van onze website: het voltooien van speurtochten, gidsen, karakter opbouwt и laatste nieuws.