Gevaarlijke taak binnen Zenloze Zone Nul — een verhaalopdracht voor onderzoek uit de keten “Insert Story of Chapter 2: Mission Impossible”, waarin Phaeton opnieuw te hulp zal moeten komen Zhu Yuan и Qingyi van de Openbare Veiligheidsdienst en helpen niet alleen bij het onderzoek naar de grot waarin de aanvallers zich schuilhouden, maar ook bij het zoeken naar gestolen materieel bewijsmateriaal, evenals bij het herstellen van het volledige beeld van het incident. Volg na de start van het seminar georganiseerd door de Veiligheidsraad de meisjes die dringend op missie gingen en opnieuw in het geheim de grot infiltreerden.
In deze gids vertellen we je hoe je de Dangerous Mission-missie voltooit, aanwijzingen verzamelt en vragen beantwoordt in het Mind Palace in ZZZ. Daarnaast leggen we uit hoe je een onderzoeksexperiment kunt uitvoeren en geven we het wachtwoord aan voor een geheime deur met een combinatieslot.
Hoe begin je met onderzoek? Gevaarlijke taak in ZZZ
Bestellen Onderzoek Dangerous Mission in Zenless Zone Zero wordt beschikbaar naarmate je verder komt in de hoofdverhaallijn 'Hoofdstuk 2 Voeg verhaal in: Mission Impossible'. Om het te accepteren moet u:
- heb geen lagere 30 niveaus Internota;
- vorige bestelling voltooien "De onzichtbare helpende hand" en ga naar het seminarie van de Openbare Veiligheidsdienst op Lumina Square.
Maak verbinding met de harde schijf en help Sobez-inspecteurs gestolen bewijsmateriaal terug te geven en verborgen criminelen te vinden. Agenten worden aanbevolen om de bestelling te verwerken elektrische en etherische eigenschappen. Het volgende zal opnieuw beschikbaar zijn als proefversie:
Walkthrough van de zoektocht Gevaarlijke taak in Zenless Zone Zero
Eenmaal in de grot help je Zhu Yuan en Qingyi het materiële bewijsmateriaal terug te brengen door een pad aan te leggen met behulp van zuigers en andere mechanismen. Nadat je het nodige bewijs hebt gevonden, gebruik je de psychoresonantie-plug-in en beantwoord je drie vragen in het Palace of the Mind in ZZZ.
Help Zhu Yuan en Qingyi om bij de bewijsauto te komen
Eos zal verschijnen in de grot aan de andere kant van de Sobez-mannen. Om de meisjes te helpen de criminelen te pakken te krijgen, moet je aan de zuigers draaien en een snelkoppeling door de cellen maken. Om dit te doen, volgt u deze stappen:
- Ga naar de eerste zuigerschakelaar en activeer deze zodraom de onderste zuiger naar rechts te draaien.
- Activeer de tweede schakelaar tweemaal, ga ermee op de kooi staan en klik er weer op om de twee centrale zuigers omhoog en naar rechts te draaien.
- Voer de derde schakelaar uit drie racesom de laatste zuiger naar beneden te draaien.
- Verlaat de locatie na de Sobez-medewerkers en ga door de zuiger naar de teleport.
Verzamel aanwijzingen ter plaatse
Eenmaal op een nieuwe plek inspecteer je de scène en zoek je naar bewijsmateriaal dat door de voortvluchtigen is achtergelaten. Volg deze stappen om vijf aanwijzingen te verzamelen:
- Volg de verborgen cellen om het hele pad te openen en Denny te vinden. Eenmaal in de grote kamer verzamel je drie dichtstbijzijnde aanwijzingen, aangegeven door een afbeelding van een vergrootglas.
- Maak kennis met de werking van de psychoresonantie-plug-in door naar Qingyi's Mind Palace te gaan. Het meisje zal uitleggen dat als er aanwijzingen worden gevonden, deze hier zullen verschijnen en belangrijke vragen over de zaak zullen onthullen. Verlaat de locatie via het portaal rechtsonder.
- Ga naar de linkerkant van de locatie langs de gang en verzamel onderweg geld en andere beloningen. Gebruik de zuiger om in de afgesloten kamer te komen. Activeer de schakelaar erin tweemaalom de zuiger naar beneden te draaien.
- Ga door de onderste zuiger naar beneden en ga door de gang naar het mechanisme dat naar links kijkt. Verzamel in de kamer de beloning en zodra activeer daar de schakelaar zodat de zuiger naar rechts wijst.
- Verlaat de kamer met behulp van de zuigers en ga naar het bovenste gedeelte van de locatie. Verzamel de voorraaddoos en ga naar rechts om de eerste te vinden bewakingsgegevens en verzamel er nog één aanwijzing.
- Ga de lopende band af en ga door het portaal in de linker benedenhoek van het veld.
- Verzamel in de nieuwe kamer een voorraaddoos en ga ook naar de rechter benedenhoek om een geheim pad te openen met een andere doos. Vervolgens optillen laatste aanwijzing en activeer de psychoresonantie-plug-in om naar het Mind Palace te gaan.
Beantwoord drie vragen in het Mind Palace
De plug-in voor psychoresonantie helpt je bij het creëren van Mind Palaces om aanwijzingen te verbinden en de zaak op te lossen. Dankzij het eerder gevonden materiële bewijsmateriaal zullen er drie vragen over het incident in de kamer verschijnen. Elk van hen biedt drie antwoordmogelijkheden, waarvan er slechts één juist is. De verkeerde kiezen geen zal leiden tot het mislukken van de taak - de plot zal niet verder gaan totdat u de gewenste positie in het zoeken naar antwoorden selecteert.
Hoe zijn de criminelen hier terechtgekomen?
In de cel links zal de vraag zijn hoe de aanvallers binnenkwamen. De aanwijzingen in de zoektocht naar antwoorden luidden: “Ter plaatse werd een gereedschapskist uit de onderhoudskit van het voertuig gevonden, evenals een vorkheftruck zonder tekenen van besmetting. Hieruit kunnen we concluderen...” Op de vraag “Hoe zijn de criminelen hier terechtgekomen?” u kunt de volgende opties kiezen:
- Zwemmen!
- Met de auto! - goed antwoord.
- Per parachute!
Hoe verlieten de criminelen het toneel?
In de bovenste kooi zullen ze vragen hoe de overvallers zijn ontsnapt. De aanwijzingen geven aan: “De elektronica van de vorkheftruck die vlakbij de plaats delict is achtergelaten, is defect als gevolg van elektromagnetische interferentie. In de buurt werden ook sporen van iemands voetstappen gevonden. Dit alles kan de vraag beantwoorden...” De juiste optiekeuze voor de vraag “Hoe hebben de criminelen het toneel verlaten?”:
- Door een ruimtelijke kloof?
- Ze vlogen weg!
- Te voet. - goed antwoord.
Van wie was die banbu?
In het vak aan de rechterkant zal de vraag zich richten op het identificeren van de eigenaar van de banboo die ter plaatse is gevonden. Aanknopingspunten in de zoektocht naar antwoorden leidden tot de ontdekking dat “een illegaal gemodificeerde Banbu met ernstige schade werd gevonden nabij de plaats van het incident. En rekening houdend met de inhoud van de opname kunnen we enkele conclusies trekken.” Op basis hiervan, op de vraag “Wie was de eigenaar van die banbu?” je moet de optie kiezen:
- Naar mij!
- Aan criminelen. - goed antwoord.
- Hij kwam net langs.
Beantwoord de sleutelvraag in het Mind Palace
Nadat alle drie de vragen zijn beantwoord, verschijnt er een andere cel in het midden van de kamer, waarin wordt aangeboden alle aanwijzingen en eerder gemaakte aannames samen te vatten en de vraag te beantwoorden: "Waar kunnen de criminelen nu zijn?" Beschikbare opties om uit te kiezen:
- Ze hebben de grot al verlaten.
- Bij de auto met bewijsmateriaal.
- Niet ver van hier! - goed antwoord.
Zoek uit waar de criminelen zijn
Door de analyse van de aanwijzingen kunnen de partners een onderzoeksexperiment beginnen, met behulp waarvan ze niet alleen het pad van de criminelen nauwkeurig kunnen bepalen, maar ook hun huidige locatie in de grot. Vervolgens moet u de volgende stappen voltooien:
- Nadat je het eerste deel van de opname hebt bestudeerd, ga je verder met kijken. In het tweede deel van de video kun je de gevolgen zien van het lanceren van de zender. Ga de cel binnen met het vergrootglas dat tegenover de defecte Banbu verschijnt.
- Begin opnieuw met opnemen en ga de deur binnen waar de indringers naartoe gingen. Luister naar hun gesprek om te luisteren wachtwoord van de geheime deur.
- Verlaat de simulatie en keer terug naar de realiteit. Verlaat het Mind Palace via het portaal en ga naar de deur die je eerder zag via de nabijgelegen lopende band.
- Onderaan de locatie bevindt zich een geheime deur met een cijferslot. Log in en kies het wachtwoord dat je eerder hoorde: «54321».
- In het nieuwe gedeelte van de locatie volg je het pad naar de cel met de afbeelding van een klok om de gebeurtenissen uit het verleden te zien. Nadat ze de acties van de aanvallers heeft gevolgd, zal de Fee je het juiste pad door de portalen vertellen. Volg haar aanwijzingen en beweeg alleen door cellen die zijn gemarkeerd met een groen kader.
- Ga naar het portaal aan de linkerkant van het veld, nadat je Denny en de tweede hebt verzameld bewakingsgegevens. Ga op de nieuwe locatie onmiddellijk naar een andere cel met een klokpictogram.
- Nadat je de opname hebt bekeken die de locatie van de criminelen aangeeft, verlaat je de modus en keer je terug naar de realiteit. Voordat je op zoek gaat naar indringers, verzamel je de beloningen die in de vorm van geld in een van de kamers verschijnen.
- Neem ook de derde plaats bewakingsgegevens in de meest linkse kamer. Ga achter de muur van de tweede kamer op de bovenste rij om de verborgen voortvluchtigen te vinden.
Er zal een gevecht plaatsvinden, waarna de medewerkers van Sobez de criminelen zullen arresteren en de grot zullen verlaten, waarna het bevel zal worden voltooid.
Awards
Na voltooiing van de Dangerous Mission-bestelling ontvang je de volgende prijzen:
- 500 Internota-kredieten;
- 60 polychromen;
- 2 Elite- en Senior Explorer-voorraadkratten;
- 2 banbu algoritmische modules;
- 10 dennen.
We hopen dat deze gids je heeft geholpen bij het leren verzamelen van aanwijzingen en het beantwoorden van vragen in het Mind Palace in Zenles Zone Ziro. Mochten er zich tijdens de uitvoering van uw bestelling moeilijkheden voordoen, dan kunt u deze melden in opmerkingen. Lees andere ZZZ-gidsen in de relevante secties van onze website: het voltooien van speurtochten, gidsen, karakter opbouwt и laatste nieuws.