Gedetailleerde gids voor Motse in Honkai: Starrail heeft tot doel de beste build te creëren, rekening houdend met de kenmerken van gameplay en karakterrotatie. Vanwege het feit dat de capaciteiten van de held gericht zijn op het volledig ondersteunen van de ploeg, niet alleen met bonussen van derden, maar ook met extra schade, is het uiterst belangrijk om rekening te houden met deze nuances en op een dergelijke manier een team rond de eenheid samen te stellen dat er rekening wordt gehouden met de speciale mechanismen voor het verzamelen van aanklachten en het opleggen van de status “Slachtoffer” " Rekening houdend met deze factoren, zullen we tijdens de build de beoordeling van de beste presenteren lichte kegels voor een teken in de posities van support-debuffer en sub-DD uit bonus aanvallen, evenals geschikte sets overblijfselen van grotten en vlakke sieraden. Daarnaast zullen we de procedure voor het verbeteren van vaardigheden en alles wat je nodig hebt om Mojie een niveau hoger te brengen, oplossen.
Motse - een verkenner uit Yaoqing Xianzhou die Lofu bezocht als assistent van de arbiter-generaal Feixiao. De zwijgzame jongeman verschijnt zelden in het openbaar en handelt het liefst alleen. Als speelbaar personage wordt hij voorgesteld als een dealer van elektrische schade en een ondersteuningsdebuffer, die het Path of the Hunt volgt.
Waardering | A-positie binnen streepje lijst |
Zeldzaamheid | ⭐⭐⭐⭐ |
Element [Type] | Elektrisch ⚡️ |
Pad | Schieten |
wanneer toegevoegd aan het spel | 10 september 2024 (patch 2.5) |
Hoe een personage te krijgen | banners Star Jump, Start Jump, Event Jump: Character en Event Jump: Light Cone |
Geslacht | Mannelijk |
Thuisregio | Yaoqing Xianzhou |
Rol in de ploeg | Sub-dd, debuffer |
Rol in het spel | Schaduwbeschermer van Yaoqing |
kenmerkende lichtkegel | Geen |
Stemacteurs |
|
Biografie van Mojie in Honkai: Star Rail
Mojie uit Hongkai: Star Rail staat bekend onder de titel "Shadow Guard of Yaoqing", die hij ontving vanwege zijn stealth-vaardigheden. De stille verkenner beweegt zich onopgemerkt, als een schaduw, en openbaart zich slechts in uitzonderlijke gevallen. De jongeman beheerst de kunst van het moorden perfect, bovendien heeft hij uitgebreide kennis van methoden om tegenstanders van het leven te beroven.
Verschijnt voor het eerst in de verhaallijn "Duel onder de azuurblauwe hemel 1" als metgezel Feixiao - algemene scheidsrechter van de skiff Yaoqing Xianzhou. Motse's geschiedenis voordat hij Falcon Power ontmoette is onbekend, maar zijn huidige taken worden onthuld door de tweede ondergeschikte van de generaal, Jiaoqiu: de jongeman staat naast de krijger om haar oncontroleerbare macht te beperken.
Hoe je Mojie kunt krijgen in Honkai: Star Rail
Bij het uitgeven van spins in de volgende banners bestaat de kans om Mojie uit te schakelen:
- met een kleine kans op de “Startsprong” (newbiebanner);
- met standaard drop-rates voor epische personages en wapens in Star Leap (permanente standaardbanner);
- met een verhoogde kans in de “Event Jump: Character” (evenementbanner), als deze in de lijst van 4⭐ vechters staat met dropprioriteit;
- met een kleine kans op de Event Jump: Light Cone-wapenbanner.
Voor het eerst verschijnt Mojie in de spandoeken van de eerste helft patch 2.5, het evenement begint 10 september 2024 jaar.
Als je de herhaling van Mojie in Honkai: Star Rail en de “Jumps” van andere epische en legendarische personages niet wilt missen, voeg ze dan toe aan je “Bookmarks” banner schema.
kenmerken van
Naarmate je een hoger niveau bereikt en Mojie stijgt, kun je de waarden van de basisindicatoren van aanvalskracht, gezondheid en verdediging verhogen:
Niveau | Basis aanvalskracht | Basis bescherming | Basis Gezondheid | snelheid | spot |
1 | 82 | 48 | 110 | 111 | 75 |
20 | 159 | 94 | 215 | 111 | 75 |
30 | 233 | 137 | 315 | 111 | 75 |
40 | 306 | 180 | 414 | 111 | 75 |
50 | 379 | 223 | 513 | 111 | 75 |
60 | 453 | 266 | 613 | 111 | 75 |
70 | 526 | 310 | 712 | 111 | 75 |
80 | 599 | 352 | 811 | 111 | 75 |
Taunt en snelheid zijn op hun beurt vast en nemen niet toe naarmate je stijgt.
Basisvaardigheden
Mojie is een elektrische secundaire schade-dealer en -ondersteuning die gespecialiseerd is in het ondersteunen van teams die mechanica spelen. bonus aanvallen. Als onderdeel van een turn-based gevecht legt de jongeman de vijand een negatieve status op "Slachtoffer", wat bovendien de schade vergroot die de vijand ontvangt door bonustreffers van de eenheid. Door het ‘slachtoffer’ te raken met aanvallen van bondgenoten, wordt op zijn beurt een bonusaanval van de schaduwwacht Yaoqing gelanceerd. Als gevolg hiervan kunnen we zeggen dat de gameplay van het personage gebaseerd is op de negatieve status in kwestie.
In de volgende paragrafen zullen we nader bekijken hoe de vaardigheden van Motze werken om prioriteit te geven aan het nivelleren ervan en de positieve aspecten van de Path of the Hunt-eenheid te benadrukken. Daarnaast zullen we analyseren welke boosts de jongeman krijgt via sporen en eidolons, inclusief welke eidolon in eerste instantie wordt aanbevolen voor F2P-spelers die spins naar de banner sturen ter wille van een epische held.
Actieve vaardigheden
- Techniek "Verborgen Vleugels" || Verdienen
Na het gebruik van de techniek gaat het gedurende 20 seconden in de staat ‘Onzichtbaarheid’. Terwijl Mojie zich in de Stealth-status bevindt, kan hij niet worden gedetecteerd door tegenstanders. Aan het begin van een gevecht dat wordt geactiveerd door een aanvalsactie vanuit de Stealth-status, wordt de schade die aan Mojie wordt toegebracht gedurende 30 beurten met 2% verhoogd.
- Basisaanval "Blade gooien" || Enkele treffer
Raakt één doel met elektrische schade gelijk aan 50-130% over de waarde van de aanvalskracht.
- bekwaamheid "Aanval van de Nimble Feathers" || Enkele treffer
Plaatst de markering "Slachtoffers" op het geselecteerde doelwit. (debuff), veroorzaakt elektrische schade gelijk aan 75-187,5% van de aanvalskracht en krijgt 9 oplaadpunten.
Als er geen geallieerde personages meer in gevechtsklare staat op het veld zijn, kan Mojie de vaardigheid niet gebruiken en verwijdert hij ook het 'Slachtoffer'-teken van de vijand.
- Supermacht "Doordringende schaduwen, verborgen messen" || Enkele treffer
Voert een snelle aanval uit, waarbij hij schade toebrengt aan de vijand gelijk aan 162-324% op de aanvalskracht en lanceert de bonusaanval beschreven in het talent tegen deze vijand. Als het doelwit wordt verslagen voordat de bonusaanval begint, wordt deze bonusaanval op een willekeurige vijand gericht.
Passieve vaardigheden
- talent "De snelle vlucht van het verenblad" || Enkele treffer
Terwijl er een vijand op het veld staat met de aanduiding ‘Slachtoffers’, gaat Mojie naar de status ‘Afwezig’:
Wanneer bondgenoten het "slachtoffer" aanvallen, richt Mojie extra elektrische schade aan die evenredig is 15-37,5% van aanvalskracht, en absorbeert 1 lading. Voor elke drie verbruikte ladingen voert de jongeman een bonusaanval uit op een vijand met een merkteken, die elektrische schade aanricht die gelijk is aan 80-200% van ATK.
Op het moment dat de kostenteller 0 bereikt, wordt de status 'Slachtoffer' van het doel verwijderd en wordt de teller van de verbruikte punten gereset. De bonusaanval die wordt beschreven in het talent van het personage kost geen lading.
De volgorde van nivellerende vaardigheden
Talent = Vaardigheid > Superkracht > Basisaanval
De gameplay van de jongeman bestaat uit de status "Slachtoffer" en daaropvolgende bonusaanvallen. Rekening houdend met het algemene nut van de vaardigheden en hun schade, is er een duidelijke prioriteit voor het verbeteren van de vaardigheden van Motze:
- talent и bekwaamheid worden vanwege hun onderlinge verbinding en veelvuldig gebruik parallel gepompt. De vaardigheid is vereist om schade aan te richten, 9 aanvallen te ontvangen en de markering “Slachtoffer” toe te passen, waarna bonusaanvalschade wordt gerealiseerd via het talent.
- Supermacht het wordt minder vaak gebruikt, rekening houdend met het feit dat er energie moet worden bespaard. De waarde van de vaardigheid wordt echter gerechtvaardigd door het extra kostenverbruik en de lancering van een buitengewone bonusaanval van het talent.
- Basisaanval heeft geen prioriteit vanwege rotatiekenmerken en algemene mechanica: de vaardigheid wordt niet als een bonusaanval beschouwd, daarom werkt deze niet onder spoorverbeteringen en is veel minder belangrijk dan de vaardigheid.
tracks
Alle sporen van Motse kunnen in onderstaande tabel worden bestudeerd:
Kreta. schade +5,3% (niveau 1) | |||
"Veren van de Nacht": De bonusaanval van het talent herstelt 1 vaardigheidspunt. Het effect kan na de volgende zet opnieuw worden geactiveerd. De zet van Mojie wordt beschouwd als het gebruik van een vaardigheid of basisaanval. |
Aanvalskracht +4% (A2) | Kreta. schade +5,3% (A3) | |
Gezondheid +4% (A3) | |||
"Genomen dolk": Wanneer Mojie de status Afwezig verlaat, wordt zijn effect met 20% verhoogd. Aan het begin van de golf gaat de actie van de jongeman met 30% vooruit. | Kreta. schade +8% (A4) | Aanvalskracht +6% (A5) | |
Kreta. schade +8% (A5) | |||
"Meedogenloze gerechtigheid": Schade aanrichten met een supervaardigheid telt als het activeren van een bonusaanval. Verhoogt de schade die wordt opgelopen door bonusaanvallen door vijanden gemarkeerd als 'Slachtoffer' met 25%. | Gezondheid +6% (A6) | Aanvalskracht +8% (niveau 75) | Kreta. schade +10,7% (niveau 80) |
Totale toename van parameters bij het bestuderen van alle sporen:
- Kreta. schade - 37,3%;
- aanvalskracht - 18%;
- gezondheid - 10%.
Eidolons
Alle Motze-merken:
1 | "Gelofte" | Herstelt aan het begin van het gevecht 20 energie-eenheden. Door extra schade toe te brengen aan de vijand, zoals beschreven in het talent, herstelt Motze 2 energie-eenheden. |
2 | "Straf" | Kritisch effect dat door bondgenoten wordt toegebracht aan een vijand gemarkeerd met ‘Slachtoffer’. de schade neemt toe met 40%. |
3 | "Vervolging" | Het superkrachtniveau neemt toe met maximaal 2. niveau - 15. Talentniveau stijgt met 2, max. niveau - 15. |
4 | "Vermomming" | Na het gebruik van de superkracht neemt de schade van Mojie gedurende 30 beurten met 2% toe. |
5 | "Teleurstelling" | Vaardigheidsniveau stijgt met 2, max. niveau - 15. Basisaanvalniveau wordt verhoogd met 1, max. niveau - 10. |
6 | "Toewijding" | De vermenigvuldiger van de bonusaanvalschade van het talent neemt toe met 25%. |
Onder alles zijn de volgende de beste eidolons van Motze: eerste, tweede, de vierde:
- E1 – aangezien de verkenner geen bewegingen kan maken in de ‘Afwezig’-status, wordt de eidolon als de beste aanwinst beschouwd, waardoor de energiewinst voor de ult wordt gestabiliseerd. De vaardigheid zelf helpt talentladingen te besteden, lanceert een bonushit en gaat bovendien door de versterking van het spoor van de zesde verhoging.
- E2 — versterkt Motse in de positie van teamondersteuning. Eidolon vergroot de schade van een kritieke treffer tegen een vijand gemarkeerd met 'Slachtoffer'.
- E4 - nog een belangrijke verbetering, waarvan de werking niet moeilijk te handhaven is op een permanente basis. De gameplay van het personage is gebaseerd op bonusaanvallen, een passieve bron van schade buiten de beurtteller. De buff van 30% blijft op zijn beurt twee beurten geldig voor het personage en wordt bijgewerkt door de ultieme te activeren.
Omdat er geen gegarandeerde drop is voor 4⭐ karakters, wordt F2P-spelers die Mojie met optimale consts willen krijgen op het moment van de banner, waar de kans op hero drop is, aangeraden om te kiezen voor tweede eidolon.
Voor- en nadelen van Mojie
Nadat we de mechanica van Motse en de kenmerken van zijn vaardigheden hebben overwogen, kunnen we de volgende positieve en negatieve aspecten van de gameplay van het personage opmerken.
Voordelen | Beperkingen |
Het eerste spoor maakt de jongeman bijna neutraal in termen van vaardigheidspunten. In teams met veel extra's. Mojie's acties herstellen 1 vaardigheidspunt, zodat hij de vaardigheid in zijn volgende beurt kan gebruiken. | Geldt voor een plaats in teams die spelen op basis van bonusaanvalmechanismen; ze zijn meestal 'vraatzuchtig' in relatie tot vaardigheidspunten. Daarom moet je je verbruik zorgvuldig in de gaten houden om er zeker van te zijn dat het apparaat altijd punten overhoudt voor de vaardigheid. |
Ondersteunt vijanden twee debuffs voor één gebruik van de vaardigheid. Deze eigenschap is handig bij het samenstellen van squadrons waarbij schadedealers een negatieve status nodig hebben om relikwieën of persoonlijke mechanismen te laten werken. | Maximaal uitsluitend verkocht in premium-eenheden met legendarische main-dds, buffers en ondersteuningen, waarbij de mechanica wordt gespeeld die overeenkomt met de gameplay. |
Gaat goed met windjacht, Feixiao. Als je een meisje wilt uitschakelen, maar er zijn geen legendaries op je account die spelen vanuit de bonusaanvalmechanismen, zal de epische Mojie helpen bij de implementatie van de vaardigheden van de schadedealer in de strijd. | Als sub-schadedealer handelt het lage schade zelfs met serieuze investeringen is het daarom zwak bestand tegen de concurrentie met aanvragers van hetzelfde slot. |
Door actiebevorderende effecten vanaf het tweede spoor wordt de snelheidskalibratie in het team vereenvoudigd, veroorzaakt door de noodzaak om de status “Slachtoffer” toe te passen vóór de beurten van geallieerde personages om ladingen te absorberen. | Sindsdien beter geschikt voor gevechten met ‘dichte’ vijanden Het symbool “Slachtoffer” wordt niet overgedragen na het verslaan van een monster. Dienovereenkomstig neemt Motse tot de volgende beurt niet deel aan de strijd, omdat de kostenteller voor de bonusaanval op nul wordt gezet. |
Goed om de duurzaamheid te verminderen, hoewel het niet gespecialiseerd is in het doorbreken van kwetsbaarheden: voor één bonusaanval verwijdert het 30 eenheden van de elektrische kwetsbaarheidsschaal. | Over het algemeen voert het dezelfde functies uit als topaas – als er een meisje op de rekening staat, ben ik gedwongen haar een plaats in de ploeg te geven. |
Motse in HCP nivelleren
In de volgende paragrafen kun je de volledige lijst met bronnen voor Mojie bestuderen: materialen voor het verhogen van niveaus, vaardigheden en tracks voor het nivelleren, evenals het totale aantal credits en ervaringsmateriaal.
Hoogte materialen
Niveau | Materiaal 1 | Materiaal 2 | Materiaal 3 |
---|---|---|---|
30 | Leningen ×3 200 | Kunstmatige mechanische component ×4 | |
40 | Leningen ×6 400 | Kunstmatige mechanische component ×8 | |
50 | Leningen ×12 800 | Mechanisch cilindrisch wiel ×5 | Beestkistklauw ×2 |
60 | Leningen ×32 000 | Mechanisch cilindrisch wiel ×8 | Beestkistklauw ×5 |
70 | Leningen ×64 000 | Mechanisch hart van chaos ×5 | Beestkistklauw ×15 |
80 | Leningen ×128 000 | Mechanisch hart van chaos ×7 | Beestkistklauw ×28 |
Het totale aantal grondstoffen dat nodig is om Motse volledig te upgraden naar niveau 80:
- leningen (×826 000);
- kunstmatige mechanische component (×12), mechanisch cilindrisch wiel (×13), mechanisch hart van chaos (×12) - componenten die zijn gevallen van betoverde uitvindingen in Lofu Xianzhou;
- beestkistklauw (×50) — materiaal van de nieuwe baasversie 2.5;
- reizigersgidsen (×289), avonturenlogboeken (×6), bijeenkomsten over reizen (×3).
Materialen voor het nivelleren van vaardigheden
bekwaamheid | Materiaal 1 | Materiaal 2 | Materiaal 3 | Materiaal 4 |
---|---|---|---|---|
Basisaanval "Gooi van doornen" | Leningen ×192 000 | Meteoorkogel ×2 Noodlottige dood ×6 Schot tegen de klok in ×8 | Kunstmatige mechanische component ×4 Mechanisch cilindrisch wiel ×5 Mechanisch hart van chaos ×5 | |
bekwaamheid "Swift-Winged Raid" | Leningen ×522 000 | Meteoorkogel ×2 Noodlottige dood ×12 Schot tegen de klok in ×23 | Kunstmatige mechanische component ×6 Mechanisch cilindrisch wiel ×10 Mechanisch hart van chaos ×5 | De afdruk van het lot ×1 Zielveren ×3 |
Supermacht "Jerk en Cut" | Leningen ×522 000 | Meteoorkogel ×2 Noodlottige dood ×12 Schot tegen de klok in ×23 | Kunstmatige mechanische component ×6 Mechanisch cilindrisch wiel ×10 Mechanisch hart van chaos ×5 | De afdruk van het lot ×1 Zielveren ×3 |
talent "Blade van veren" | Leningen ×522 000 | Meteoorkogel ×2 Noodlottige dood ×12 Schot tegen de klok in ×23 | Kunstmatige mechanische component ×6 Mechanisch cilindrisch wiel ×10 Mechanisch hart van chaos ×5 | De afdruk van het lot ×1 Zielveren ×3 |
Om de vaardigheden van Mojie te verbeteren heb je in totaal het volgende nodig:
- leningen (×1 758 000);
- kunstmatige mechanische component (×22), mechanisch cilindrisch wiel (×35), mechanisch hart van chaos (×20);
- meteorietkogel (×8), noodlottige dood (×42), opname tegen de klok in (×77) - materiaal voor het verbeteren van de tracks, vaardigheden en hoogte van de lichtkegel van Path of the Hunt-personages;
- zielenveren (×9) - hulpmiddel dat wordt gegeven voor het winnen van een uitdaging "Echo's of War: Sky Cutter";
- Indrukken van het lot (3) is een zeldzaam materiaal waarvoor wordt verkregen "Eer van de naamlozen", taken binnen virtueel universum, evenals deelname aan verschillende evenementen en aankopen in de winkel.
De volgorde van pompsporen
tracks | Materiaal 1 | Materiaal 2 | Materiaal 3 | Materiaal 4 |
---|---|---|---|---|
Kreta. schade +5,3% | Leningen ×2 000 | Kunstmatige mechanische component ×2 | ||
Veer in de nacht | Leningen ×4 000 | Meteoorkogel ×2 | Zielveren ×1 | |
Aanvalskracht +4% | Leningen ×4 000 | Meteoorkogel ×2 | Kunstmatige mechanische component ×2 | |
Kreta. schade +5,3% | Leningen ×8 000 | Noodlottige dood ×2 | Mechanisch cilindrisch wiel ×2 | |
Gezondheid +4% | Leningen ×8 000 | Noodlottige dood ×2 | Mechanisch cilindrisch wiel ×2 | |
Schede | Leningen ×16 000 | Noodlottige dood ×4 | De afdruk van het lot ×1 | Zielveren ×1 |
Kreta. schade +8% | Leningen ×16 000 | Noodlottige dood ×4 | Mechanisch cilindrisch wiel ×3 | |
Aanvalskracht +6% | Leningen ×36 000 | Schot tegen de klok in ×2 | Mechanisch hart van chaos ×2 | |
Kreta. schade +5,3% | Leningen ×36 000 | Schot tegen de klok in ×2 | Mechanisch hart van chaos ×2 | |
De wraak van de wijze | Leningen ×128 | Schot tegen de klok in ×6 | De afdruk van het lot ×1 | Zielveren ×1 |
Gezondheid +6% | Leningen ×128 000 | Schot tegen de klok in ×6 | Mechanisch hart van chaos ×6 | |
Aanvalskracht +8% | Leningen ×128 000 | Schot tegen de klok in ×6 | Mechanisch hart van chaos ×6 | |
Kreta. schade +10,7% | Leningen ×128 000 | Schot tegen de klok in ×6 | Mechanisch hart van chaos ×6 |
Om de sporen die de verborgen vaardigheden van Mojie vertegenwoordigen volledig te bestuderen, zijn verbruiksbronnen vereist:
- leningen (×642);
- kunstmatige mechanische component (× 6), mechanisch cilindrisch wiel (× 7), mechanisch hart van chaos (× 22);
- meteoriet kogel (× 4), noodlottige dood (× 12), tegen de klok in geschoten (× 28);
- zielenveren (×3);
- afdrukken van het lot (× 2).
Beste builds voor Mojie in Honkai: Star Rail
Mojie in HSR, die de rol speelt van een secundaire bron van schade in het team, heeft klassieke kenmerken nodig die de schade vergroten: Aanvalskracht, Kreta. kans/schade, elektrische schadebonus. De noodzaak om de parameters “snelheid” en “energieterugwinning” samen te stellen, en hun prioriteit, hangt op zijn beurt sterk af van externe factoren:
- snelheid Mojie moet worden ontwikkeld tot het niveau van de snelste held van het team, zodat de jongeman het merkteken 'Slachtoffer' kan toepassen vóór de golf van geallieerde acties. Als er een “hypercarry” Armor of Spark in de squad-assemblage zit, is het voldoende om het kenmerk naar optimale waarden te brengen zonder nauwkeurige kalibratie binnen de squad.
- Met de eerste eidolon wordt het ultieme passief opgeladen nadat bondgenoten het ‘slachtoffer’ hebben geraakt. De noodzaak om een touw aan te vinden energieterugwinning verdwijnt, en indien gewenst kunt u vlakke sieraden uitrusten met een bonus voor het betreffende kenmerk.
In de volgende sectie zullen we in detail analyseren hoe we Mojie in HCP kunnen verzamelen: we zullen de optimale waarde van alle parameters presenteren, de meest geschikte lichtkegels met gunstige passieve effecten, evenals beoordelingen van grotrelikwieën en vlakke decoraties.
Aanbevolen karakteristieke waarden
Belangrijkste kenmerken van Heirloom- en Planar-sieradenonderdelen:
Hoofd | PK (permanent) |
handen | Aanvalskracht (permanent) |
lichaam | Kreta. kans/schade |
voeten | Aanvalskracht - prioriteit, snelheid (indien nodig) |
vlakke bol | Elektrische schadebonus - Prioriteit, aanvalskracht (alternatief) |
Connectieve ligatuur | Aanvalskracht |
Let in substatistieken op stijgingen van de volgende parameters:
- Aanvalskracht;
- Kreta. kans en schade;
- snelheid;
- gezondheid, verdediging, weerstand tegen effecten - noodzakelijk om te overleven.
Bij de maximale pompfase wordt aanbevolen om de kenmerken op de volgende waarden te brengen:
- gezondheid: vanaf 2 stuks;
- Aanvalskracht: van 2 naar 400 eenheden;
- Kreta. schade: vanaf 140%;
- Kreta. kans: 50-70%;
- snelheid: optimaal 134 eenheden. Rekening houdend met de voortgang van de actie binnen het gevecht, kun je meerdere eenheden minder verzamelen dan de snelste bondgenoot;
- energieterugwinning: 100-105%.
Ultieme lichtkegel [wapen]
Als Path of the Hunt-personage moet Mojie's wapen altijd van zijn klasse zijn. Anders worden de meest waardevolle passieve effecten van de kaart geblokkeerd. Onder de uitrusting van zijn klasse wordt prioriteit gegeven aan opties voor Kreta. schade и kans, toename van de totale schade и aanvalskracht. Bovendien zijn, vanwege de mechanica, “kaarten” die werken vanuit het gebruik van bonusaanvallen uitstekende opties. In de onderstaande tabel kun je de meest geschikte uitrustingsopties voor Mojie bestuderen:
Lichte kegel | effect | aanbeveling |
---|---|---|
Doop van zuiver denken ⭐⭐⭐⭐⭐ PK: 43-952 Aanvalskracht: 26-582 bescherming: 24-529 | Kreta. schade neemt toe met 20-32%. Voor elke debuff op de vijand, crit. De schade van de drager aan dit doel wordt met een ander vergroot 8-12%. De bonus is cumulatief tot 3 keer. Wanneer het personage schade aanricht met een ult aan een bepaalde vijand, krijgt het de status ‘Discussie’, waardoor de schade die wordt toegebracht toeneemt 36-60% en het toestaan dat de bonusaanval wordt genegeerd 24-40% bescherming. Het effect duurt 2 beurten. | Een legendarische lichtkegel gericht op het vergroten van persoonlijke schade. Op het moment van uitrusting geeft het een passieve toename van de kritieke schade tijdens het gevecht; het verhoogt de eigenschap tot drie keer als er debuffs op de vijand worden toegepast. Na gebruik van de Ultimate geeft het krachtige effecten die twee beurten aanhouden. De verbetering verspreidt zich tussen beurten naar een groot aantal bonusaanvallen. Omdat de jongeman gefocust is op schade aan één vijand, kan hij gemakkelijk een negatieve status behouden en het 'Discussie'-effect op nuttige wijze implementeren. |
Angst en gelukzaligheid ⭐⭐⭐⭐⭐ PK: 48-1058 Aanvalskracht: 26-582 bescherming: 21-463 | Kreta. kans neemt toe met 18-30%, en de schade door een bonusaanval wordt verminderd 30-50%. Wanneer een bonusaanval wordt uitgevoerd, past de drager de status Temmen toe op de vijand, die maximaal twee keer kan worden gestapeld. Als een teamlid schade toebrengt aan een doelwit met deze status, verhoogt elke stapel de toegekende kritiek. schade door 12-20%. | Een sterk legendarisch wapen met een kritieke trefferkans en bonusschade voor Mojie's belangrijkste vaardigheid, bonusaanval. Geeft een extra “Tame”-debuff voor de vijand, wat handig is voor sommige hoofdschadedealers en bij het spelen met een set "Ontdekker van dode wateren". Bovendien biedt het bondgenoten een toename van de schade als gevolg van kritieke treffers tegen een vijand met deze negatieve status. De vermelde verbeteringen repliceren de verbeteringen van Mojie's sporen en eidolons, dus het is logisch om de kegel uit te rusten om de effectiviteit van de ingebouwde ondersteuningsmogelijkheden te vergroten. Als je je persoonlijke DPS wilt verhogen, moet je op andere wapenopties letten. |
schermen ⭐⭐⭐⭐ PK: 43-952 Aanvalskracht: 21-476 bescherming: 15-330 | Als je meerdere keren schade toebrengt aan hetzelfde vijandelijke doelwit, neemt de toegebrachte schade toe met 8-16%. De bonus wordt maximaal 5 keer gestapeld en wordt verwijderd wanneer de drager naar een andere tegenstander overschakelt. | Sterke en toegankelijke epische wapens, geschikt voor de gameplay van de held. Tijdens het gevecht brengt het personage schade toe aan één doelwit, meestal een elitevijand of een baas, wat verschillende cycli duurt om te vernietigen. Als je moet overschakelen naar een andere vijand, zullen passieve stapels zich in de kortst mogelijke tijd ophopen, op voorwaarde dat de bondgenoten het “slachtoffer” aanvallen. |
De enige winnaar ⭐⭐⭐⭐ PK: 43-952 Aanvalskracht: 21-476 bescherming: 15-330 | De aanvalskracht wordt verhoogd met 12-20%. Bij kritisch Als je een vijand raakt, krijgt het personage 1 niveau van geluksstatus, die maximaal 4 keer kan worden gestapeld. Elk behaald niveau verhoogt de kritiek. schade door 8-12%. De geluksstatus verdwijnt aan het einde van de beurt. | Kegel op aanvalskracht en kritiek. schade, waarvoor het aantal treffers op het moment van de aanval belangrijk is, aangezien het passieve effect aan het einde van de beurt wordt verwijderd. Het grootste aantal stapels kan worden behaald na het gebruik van de ultieme vaardigheid en vervolgens het gebruik van bonushits onder boosts. |
Cruise door de melkweg ⭐⭐⭐⭐⭐ PK: 43-952 Aanvalskracht: 24-529 bescherming: 21-463 | Kreta. kans neemt toe met 8-16%. Als vijanden een gezondheid van 50% of minder hebben, crit. de kans neemt toe met een ander 8-16%. Na het verslaan van een vijand neemt de aanvalskracht van de drager toe met 20-40% binnen 2 zetten. | F2P-wapens uit “Gerta's winkel” zijn een relatief stabiele optie vanwege de toename van de kritiek. kans en hoge basisaanvalkracht. Om de bonus voor aanvalskracht te activeren, is het echter noodzakelijk om de vijand af te maken, wat moeilijk te implementeren is voor een sub-deader gericht op schade aan bazen met ondersteunende functies. |
Ik ga jagen ⭐⭐⭐⭐⭐ PK: 43-952 Aanvalskracht: 28-635 bescherming: 21-463 | Kreta. kans neemt toe met 15-25%. Wanneer de eigenaar een bonusaanval uitvoert, ontvangt hij 1 niveau van de status ‘Flow of Light’, maximaal 2. Elke stapel kun je negeren 27-39% het beschermen van een vijandelijk doelwit. Aan het einde van de beurt van de eigenaar wordt 1 niveau van de status ‘Lichtstroom’ verwijderd. | Net als de vorige kegel verhoogt het de kritiek zonder enige voorwaarde. De kans is groot dat het nuttig zal zijn voor de statistische balans. Bovendien kun je stapels verzamelen om een status op te leggen die de verdediging van de vijand tijdens de ult negeert. Er worden stapels gegeven voor het uitvoeren van een bonusaanval, maar deze worden na het einde van de beurt één voor één verwijderd, wat de volledige implementatie van het passieve bemoeilijkt en je dwingt het moment te raden om de superkracht te activeren. |
Er blijft alleen stilte over ⭐⭐⭐⭐ PK: 43-952 Aanvalskracht: 21-476 bescherming: 15-330 | De aanvalskracht wordt verhoogd met 16-32%. Op voorwaarde dat er niet meer dan twee vijanden in de arena zijn, crit. kans neemt toe met 12-24%. | Een goede wapenkaart met eenvoudig te activeren effecten. In de strijd tegen bazen die nieuwe monsters aan hun zijde oproepen, stijgt de kritiek. De kans is groot dat het instabiel zal zijn. Op het moment van oproepen verdwijnt het effect en kan het alleen worden teruggegeven door de inspanningen van andere leden van de ploeg. |
Lente rivier stroomt ⭐⭐⭐⭐ HP: 38-846 Aanvalskracht: 21-476 bescherming: 18-396 | Aan het begin van het gevecht verhoogt de snelheid met 8-12% en schade aan 12-24%. Na het ontvangen van schade verdwijnt de bonus. Het effect treedt opnieuw op aan het einde van de volgende beurt. | Wapens met onstabiele effecten zijn geschikt in omstandigheden met een ernstig snelheidstekort. Nadat je hem hebt uitgerust, wordt aanbevolen om Mojie zo ver mogelijk van personages met een hoge bespottingswaarde (Save, Destruction) te plaatsen of een krachtig schild in het team te plaatsen dat beschermt tegen schade. |
dode droom ⭐⭐⭐⭐⭐ HP: 48-1058 Aanvalskracht: 26-582 bescherming: 21-463 | Verhoogt kritiek. schade per 30-50%. Als de basisaanval of vaardigheid geen kritiek oplevert, crit. kans neemt toe met 36-60% voor 1 beurt. Het effect werkt 1 keer per 3 beurten. | Als u problemen ondervindt bij het bereiken van de optimale kritieke waarde. kans of kritiek. schade, het wordt aanbevolen om op dit wapen te letten. Op voorwaarde dat de vaardigheid geen kritieke treffer veroorzaakte, geeft het een verhoging van de kritiek. kans, die duurt tot de volgende beurt. Na activering gaat het effect echter door met afkoelen. |
Terug in de duisternis ⭐⭐⭐⭐ PK: 38-846 Aanvalskracht: 24-529 bescherming: 15-330 | Kreta. kans neemt toe met 12-24%. Bij kritisch treffer heeft een vaste waarschijnlijkheid 16-32% verwijder 1 verbetering van een vijand. Het effect kan één keer per treffer worden geactiveerd. | Wapens uit de Battle Pass "Eer van de naamlozen" begiftigd met een verhoogde basis en een bonus voor crit. kans. Bovendien is het tweede deel van het passieve nuttig voor ondersteuning met een groot aantal aanvalsvaardigheden, op voorwaarde dat de baas geleidelijk kracht verzamelt als onderdeel van de strijd. Het kegeleffect zal bijvoorbeeld handig zijn in de strijd met Argenti. |
Pijlen ⭐⭐⭐ PK: 38-846 Aanvalskracht: 14-317 bescherming: 12-264 | Aan het begin van de strijd, crit. kans neemt toe met 12-24% voor 3 verhuizingen. | Startuitrusting met lage basisstatistieken. Kan worden gebruikt totdat wapens verschijnen en volledig zijn geüpgraded in hogere posities. |
Laten we verduidelijken dat de wapenkaart met de afbeelding van een jonge man, "Verborgen in de schaduw van de nacht", kan worden beschouwd als de kenmerkende lichtkegel van Mojie. Uitrusting is echter een 4⭐-optie voor helden die in het penetratiemechanisme spelen. Omdat Mojie geen extra nodig heeft penetratie-effect, die niet compatibel zijn met ingebouwde verbeteringen, kunnen wapens met hun afbeelding niet als een teken worden beschouwd.
Beste relikwieën [artefacten]
Bij het selecteren van artefacten voor Motse is het noodzakelijk om rekening te houden met de kenmerken van zijn vaardigheden en gameplay:
- de belangrijkste bron van schade is de bonusaanval;
- het personage kan elke beurt twee debuffs toepassen;
- In het team speelt hij de rol van support damage dealer, waardoor hij zowel buffersets als sets voor persoonlijke schade kan dragen.
Van passieve verhogingen tot kenmerken, het heeft een balans nodig tussen voltreffers, optimale snelheid en bonussen tot elektrische schade.
Grotrelikwieën [belangrijkste artefacten]
Набор | effect | aanbeveling |
---|---|---|
Ontdekker van dode wateren | 2-onderdelen: Verhoogt de schade die aan vijanden wordt toegebracht met debuffs met 12%. 4-onderdelen: Verhoogt de kritiek. 4% kans. Als er schade wordt toegebracht aan doelen met minstens 2/3 verzwakking, dan crit. de schade neemt respectievelijk met 8%/12% toe. Wanneer de drager een negatieve status oplegt, worden deze effecten gedurende 100 beurt met 1% verhoogd. | Een uitstekende set voor personenschade, die zowel in een tweedelige versie als in zijn geheel geschikt is. Het personage past zelfstandig debuffs toe met behulp van een vaardigheid en speelt op één doel, zodat hij alle effecten van het passieve kan gebruiken en behouden. Het enige is dat er slechts twee debuffs in de vaardighedenset zitten. Als je dus het maximale voordeel uit de set wilt halen, moet je minstens één personage met debuffs in je team plaatsen. |
Ontdekker van dode wateren Brandende hertog | 2 delen: Verhoogt de schade die aan vijanden wordt toegebracht met debuffs met 12%. 2-onderdelen: Verhoogt de bonusaanvalschade met 20%. | Een competitieve vervanging voor de volledige set hierboven, gericht op het verbeteren van bonusaanvallen. De bonussen van de twee delen van de "Ontdekker" beginnen te werken op het moment dat het merkteken wordt aangebracht, en de "Hertog" versterkt alle aanvallen van het "veermes" zonder voorwaarden. Als je de voltreffers in evenwicht wilt brengen, kun je de helft van de Duke vervangen door een volledige set Pathfinder. |
Brandende hertog Zinderende Thunderband | 2-onderdelen: Verhoogt de bonusaanvalschade met 20%. 2-onderdelen: Verhoogt de elektrische schade met 10%. | Een alternatieve build van sets voor een bonus tot elektrische schade en het belangrijkste type aanvallen. Beide kits werken continu, omdat er geen voorwaarden aan verbonden zijn. |
Zinderende Thunderband | 2-onderdelen: Verhoogt de elektrische schade met 10%. 4-onderdelen: Wanneer de eigenaar een vaardigheid gebruikt, wordt zijn aanvalskracht gedurende 20 beurt met 1% verhoogd. | De set past goed in de gameplay van de jongeman, omdat het een boost geeft na het gebruiken van een vaardigheid. De toename van de aanvalskracht is van toepassing op alle bonushits tot de volgende beurt. Daarnaast zal de schade groter worden door de toevoeging aan de elektrische schadebonus. |
Kondig zwerven in hackerruimte aan Ontdekker van dode wateren Brandende hertog Zinderende Thunderband | 2 delen: Verhoogt de snelheid met 6%. 2 delen: Verhoogt de schade die aan vijanden wordt toegebracht met debuffs met 12%. 2-onderdelen: Verhoogt de bonusaanvalschade met 20%. 2-onderdelen: Verhoogt de elektrische schade met 10%. | In omstandigheden van een kritiek gebrek aan snelheid kunt u, om de volgorde van bewegingen binnen het team te kalibreren, de "Herald" gebruiken in combinatie met elke reeks bovenstaande posities. Wanneer het je lukt om een comfortabele hoeveelheid snelheid te verzamelen, kunnen twee delen van de "Herald" vrijelijk worden vervangen door een schadeset. |
Vlakke ornamenten [Extra artefacten]
Набор | effect | aanbeveling |
---|---|---|
Duran Wolf-dynastie | 2-onderdelen: Wanneer een teamlid een bonusaanval uitvoert, krijgt de drager level 1. Prestatiestatus, maximaal niveau 5. Elke stapel verhoogt de bonusaanval met 5%. Bij het bereiken van niveau 5 crit. De schade van het personage neemt met nog eens 25% toe. | Een set voor teams die spelen in de bonusaanvalmechanismen. Samenwerken met andere schadedealers en ondersteuning met bonushits heeft de voorkeur voor Motse, dus de set werkt goed voor de held. Tijdens het gevecht krijgt de jongeman een verhoging van 25% in bonusaanvallen en voltreffers. schade. |
Izumo Wereld en Takama Koninkrijk | 2-onderdelen: Aanvalskracht neemt toe met 12%. Als ten minste één teamlid hetzelfde pad volgt als de vervoerder, crit. de kans neemt toe met 12%. | Aangezien de meeste in aanmerking komende schadedealers het Path of the Hunt volgen, kunnen World of Izumo en Realm of Takama worden beschouwd als een alternatief voor de eerste set. Bij het balanceren van statistieken kun je een keuze maken ten gunste van een van de sets. |
Bevroren Salsotto | 2-onderdelen: Verhoogt de kritiek. 8% kans. Indien kritisch is de kans groter dan of gelijk aan 50%, dan neemt de schade van superkrachten en bonusaanvallen toe met 15%. | Een van de klassieke crit-sets. een kans die, wanneer aan de voorwaarden is voldaan, de schade van de ultieme vaardigheids- en bonusaanval vergroot. Om met de set te spelen, moet je op crit letten. kans, in ruil daarvoor krijgt de jongeman een verhoging van 15% voor de belangrijkste bron van schade. |
ruimte afdichtstation | 2-onderdelen: Verhoogt de aanvalskracht met 12%. Als de snelheid 120 eenheden bereikt. of meer, de aanvalskracht neemt met nog eens 12% toe. | Startende vlakke decoraties voor aanvalskracht. Ze vereisen een minimaal aantal snelheidseenheden om te kunnen werken, in ruil daarvoor zorgen ze voor een prestatieverbetering van 24%. |
Leef Wonwak | 2-onderdelen: Verhoogt het energieterugwinningspercentage van de drager met 5%. Als de snelheid van de eigenaar groter is dan of gelijk is aan 120 eenheden, gaat zijn actie aan het begin van het gevecht met 40% vooruit. | Als je wilt dat Mojie aan het begin van het gevecht altijd als eerste gaat, kun je deze set overwegen. Als extra bonus is er een kleine toename in de snelheid van energieherstel, wat handig is voor een stabieler eindresultaat. |
Eenheden voor Mojie
In HSR fungeert Motse als een secundaire schadehandelaar en debuffer voor één doel, waarvan de gevechtsmechanismen afhankelijk zijn van het merkteken "Slachtoffer". Voor elke drie treffers van teamgenoten op een vijand met een merkteken voert de eenheid een bonusaanval uit met elektrische schade, en kan maximaal drie bonustreffers uitvoeren in één gebruik van de vaardigheid. Wanneer je een team selecteert, beschadig dan dealers en ondersteuningen bonusaanvallen of tegenaanvallen, wiens vaardigheden de stabiele prestaties van het talent van de jongeman kunnen garanderen. In ruil daarvoor zal de held de schade van het hele pakket vergroten vanwege de vele ingebouwde debuffs van sporen en eidolons.
Er zal minder synergie worden geboden door het snelle hoofdpad van de jacht, dat meerdere keren per cyclus loopt en regelmatig schade kan toebrengen aan de “prooi”. In teams met een heel andere focus zal de held geen goede resultaten kunnen demonstreren, omdat de debuffs niet worden gecombineerd met de mechanica van de groep en de schade als gevolg van een enkele trigger van het talent laag is.
Beste karakters
Laten we de personages waarmee de Motze-mechanica wordt gecombineerd eens nader bekijken:
karakter | Schadepad en -type | Functies |
---|---|---|
Feixiao | Schieten Wind | Een kenmerkende schadedealer voor jonge mannen met een soortgelijk mechanisme voor het verzamelen van stapels door bondgenoten te raken. In een team met haar worden niet alleen de eigen mechanica van de held geïmplementeerd, maar ook debuffs van sporen en eidolons. |
Dokter verhouding | Schieten Denkbeeldig | Een vertegenwoordiger van Path of the Hunt met een bonusaanvalsmechanisme en een hoge afhankelijkheid van debuffs van vijanden. In één beurt voert hij minstens twee aanvallen uit op één vijand, en nadat hij zijn ult heeft gebruikt, valt hij het monster aan met een reeks bonusaanvallen. |
Topaz en de accountant | Schieten vurig | Een brandschadedealer met ondersteunende functies. Plaatst een markering op één vijand die de schade door het bonustreffermechanisme vergroot. Vereist meerdere personages uit het team die in dit mechanisme spelen, zodat het opgeroepen wezen vaker beweegt. |
Kool | Schieten антовый | Een heldin met hoge snelheid zal werk kunnen bieden aan het talent van de jongeman, maar zal geen volwaardige hoofd-DD of ondersteuning van bonusaanvallen vervangen. Voor een meisje is Mojie nuttig als tweede eidolon, wat de kritiek verhoogt. schade aan het ‘slachtoffer’. |
Yanqing | Schieten Ijs | Legendarische schadedealer vanaf standaard met extra. schade elke beurt van Empathic Link. De karaktermechanismen zijn goed te combineren binnen één team, maar bonusaanvallen zijn niet de belangrijkste bron van Yanqing’s DPS, dus sommige verbeteringen kunnen niet worden geïmplementeerd. |
Maart 7 | Schieten Denkbeeldig | Beschikbaar sub-dd van het denkbeeldige element, afhankelijk van de frequentie van de “Leraar”-aanvallen. Past een snelheids- en kritiekverbetering toe op één bondgenoot. schade. |
Susan | Schieten fysiek | Main-dd, voert aanvallen uit op één doel. Bevordert vaak de werking ervan, dus kan gebruikt worden met Mojie. Echter, net als in de situatie met Zele, heeft het meisje alleen een voltrefferboost nodig. schade door de tweede eidolon van de steun. |
Dan Heng | Schieten Wind | Secundair en hoofdbeginschade-uitrichtend personage. Verzamelt snel energie voor het ultieme en legt vijanden een negatieve status op waardoor de snelheid afneemt. |
Yunli | vernietiging fysiek | De gameplay van de heldin is gebaseerd op de mechanica van tegenaanvallen, die worden uitgevoerd bij het ontvangen van vijandelijke aanvallen. Kan een groep om zich heen bouwen of als secundaire bron van schade fungeren. |
Clara | vernietiging fysiek | Een standaard legendarisch die speelt vanuit de tegenaanval van Svarog. Nadat hij de ult heeft gebruikt, ontvangt hij ladingen die een bonusaanval activeren voor het oplopen van schade door een bondgenoot. |
jingliu | vernietiging Ijs | De Zwaardmeester voert acties met een hoge frequentie uit, voornamelijk vanwege 100% vooruitgang op het moment dat hij alle stapels "Sigiziya" ontvangt. Het meisje heeft een bonus nodig om te criteren. schade door de tweede eidolon Motze. |
mes | vernietiging Wind | Een aanvulling op verschillende pakketten in de sub-dode positie vanwege het lage verbruik van vaardigheidspunten en relatief hoge schade. Voert om de paar beurten een bonusaanval uit in het gebied. |
Jing Yuan | Eruditie Электрический | Een personage met AoE-aanvallen en bonushits van de Lightning Lord. Verzamelt geleidelijk stapels en versnelt het opgeroepen wezen, zodat het niet in staat zal zijn om de feilloze activering van Mojie's talent te garanderen. Integendeel, hij implementeert alle verbeteringen van de jongeman perfect. |
qingque | Eruditie антовый | Alternatieve hoofdschadebeperking voor één doel en gebied. Als E4 aanwezig is, heeft hij een kleine kans om aan het einde van de beurt een bonusaanval uit te voeren. |
serval | Eruditie Электрический | Het invullen van de sub-DD-positie met een verscheidenheid aan mechanismen. Zeer geschikt om het team te ondersteunen met periodieke en directe schade, en verzamelt ook snel energie voor het ultieme. |
Robin | harmonie fysiek | Kenmerkende ondersteuning ter ondersteuning van teams met bonusaanvalmechanismen. Verlengt een schadeboost voor het team en helpt extra schade aan te richten. De vaardigheden van het meisje duren een beperkt aantal zetten, zodat ze de beste implementatie krijgen in FUA-squadrons. |
Fonkeling | harmonie антовый | Het versterken van de vaardigheid van de heldin is gericht op het vergroten van de voltreffers en het bevorderen van de actie van één bondgenoot. Het team heeft meer schade en een uitgebreide vaardigheidspuntenlimiet. |
pantser | harmonie Wind | In de strijd richt de buffer zich op het ondersteunen van één bondgenoot met een vaardigheid die zijn actie met 100% bevordert, de negatieve status verwijdert en de aangerichte schade vergroot. Ultimate geeft het hele team een cruciale boost. kans en ATK. |
Asta | harmonie vurig | Epische ondersteuning geeft het team een grote toename in aanvalskracht en snelheid. Het zal zich het beste demonstreren tegen een vijand die kwetsbaar is voor vuur, anders zal het onmogelijk zijn om een groot aantal stapels te verzamelen. |
Chania | harmonie fysiek | Een ondersteuning die onder meer verantwoordelijk is voor het herstellen van vaardigheidspunten, het vergroten van de schade van bondgenoten en het distribueren van buffs naar de belangrijkste DD na gebruik van de ultieme. |
ruan mei | harmonie Ijs | Een ondersteunend personage met universele verbeteringen die in elk team van pas kunnen komen. Verhoogt de efficiëntie van het doorbreken van de stamina-balk en het ‘doorbraakeffect’-kenmerk bij gebruik van een ult, het voorkomt dat de vijand terugkeert naar een gevechtsklare staat voor een nieuwe beurt. |
Jiaoqiu | Niets vurig | Een sterke debuffer die de schade aan vijanden vanuit alle vaardigheden vergroot. Na gebruik van de ult brengt deze extra schade aan. een negatieve status die de schade van de ultieme vaardigheden van je teamgenoten vergroot. |
Zilveren Wolf | Niets антовый | Quantum sub-DPS en debuffer in één doel met een uitgebreide set debuffs. Goed voor het ondersteunen van teams in baasgevechten. |
zong | Niets Ijs | Een epische ondersteuning gericht op krachtige verdedigingsbezuinigingen op monsters. Ze staat vriendelijk tegenover vaardigheidspunten, omdat ze geen dringende behoefte voelt om de vaardigheid te gebruiken. |
Aventurijn | behoud Denkbeeldig | Een denkbeeldige schildjager en schadehandelaar die kosten verzamelt voor een bonusaanval wanneer monsters het schild raken of een bondgenoot een bonushit gebruikt. Het is afgestemd op de mechanismen waarin teams met Motse spelen en daarom is het een prioriteitsondersteuning. |
Maart 7 | behoud Ijs | Ice March 7 voert tegenaanvallen uit nadat een vijand een squadronlid heeft geraakt dat wordt beschermd door haar schild. Zijn Ultimate heeft een grote kans om vijanden op het veld te bevriezen, en met open eidolons krijgt hij het vermogen om te genezen van schade. |
Fu Xuan | behoud антовый | Een krachtige verdediger die de door vijanden toegebrachte schade herverdeelt over de personages in het team. Verhoogt bovendien de kritiek. kans, maximale gezondheid en beschermt tegen controle-effecten. |
cheetah | behoud Ijs | Een schildman van een standaardbanner die het hele team beschermt met sterke barrières na gebruik van een ult. Met een kleine kans kan hij tegenstanders bevriezen met zijn vaardigheid, en met open sporen lokt hij de aandacht van de vijand naar zichzelf. |
Vuur. held | behoud vurig | Een personage dat met beschimpingen het voortbestaan van het team verzekert. Hij bekleedt ook de positie van sub-deader met zijn ultieme en helpt bij het aanrichten van schade op basis van brandwerendheid. |
Linsha | rijkdom vurig | Een veelzijdige genezer die het konijn Fu Yuan in de rij roept. Past debuffs toe, neemt deel aan het aanrichten van schade, geneest passief en verwijdert verzwakking van bondgenoten. De vermelde acties worden uitgevoerd met behulp van de bonusaanval van de summon. |
hoho | rijkdom Wind | Krachtige genezer met bufferfuncties. De vaardigheid herstelt de gezondheid van drie doelen van het team en vult talentladingen aan, en de superkracht vult energie en vergroot de aanvalskracht. |
Locha | rijkdom Denkbeeldig | Een genezer met passieve off-turn-genezing is goed in builds met veel acties. Met zijn ultieme kracht richt hij schade aan en verwijdert hij verbeteringen van vijanden, en met zijn vaardigheid herstelt hij onmiddellijk de gezondheid en verwijdert hij 1 negatief effect van een bondgenoot. |
Bailu | rijkdom Электрический | Een genezer uit de standaardbanner met het unieke vermogen om gevallen kameraden weer tot leven te wekken. Verwijdert de effecten van crowd control niet, maar biedt het team tijdens het gevecht krachtige genezing. |
Gallagher | rijkdom vurig | De barman geneest goed en veroorzaakt extra schade aan de staminabalk en HP van de vijand. De genezingsmechanismen zijn vergelijkbaar met die van Locha, dus het is een goede keuze voor een build tegen bonushits. |
lynx | rijkdom антовый | Gratis heldin voor "Pure Fiction" met massale genezing en verwijdering van negatieve effecten. Verhoogt de gezondheid van bondgenoten en heeft een periodiek genezend effect. |
Natasha | rijkdom fysiek | Beginnende genezer met enkelvoudige genezing en “reiniging” van negatieve effecten. Begiftigd met enorme onmiddellijke genezing van de ultieme en periodieke genezing van de vaardigheid. |
Topteams
De beste eenheden voor Mojie bestaan uit eenheden die het bonusaanvalmechanisme gebruiken. Hieronder staan voorbeelden van synergetische pakketten, op basis waarvan u een persoonlijk team kunt samenstellen, rekening houdend met de helden die beschikbaar zijn in uw account.
Held 1 | Held 2 | Held 3 | Held 4 | Rotatiefuncties |
---|---|---|---|---|
Feixiao | Robin topaas | Mojie | Linsha Aventurijn | De premiumgroep van Feixiao bestaat uit personages waarvan de belangrijkste schade voortkomt uit bonusaanvallen of buffs die geschikt zijn voor deze monteur:
|
Dokter verhouding | topaas Robin Zilver Wolf | Mojie | Aventurijn Linsha | Het verschil tussen Dr. Ratio en de windschadedealer is de vereiste om voldoende verzwakkingen toe te passen op vijanden, waarbij alle vertegenwoordigde teamleden helpen. Topaz past een certificaat van schuld toe en richt schade aan, maar kan worden ingeruild voor Silver Wolf voor extra debuffs of Robin voor een teambrede DPS-boost. Aventurine's debuff wordt toegepast door een ultieme, en die van Lingshi door een techniek en superkracht. |
Yunli Clara | Aventurijn Fu Xuan | Robin Chania Asta | Mojie | Commando om Yunli of Clara in de tegenaanval te zetten. De gekozen heldin wordt naast een Save-personage met hoge beschimping geplaatst, dat schilden verspreidt of de overlevingskansen ondersteunt met unieke mechanica. Ter ondersteuning van een team van verschillende schadedealers zijn Robin, Hanya of Asta geschikt, waarvan de universele buffs op alle bondgenoten van toepassing zijn. |
Kool Yanqing | Fonkeling pantser Chania | Mojie | Linsha hoho Aventurijn | Een groep met een klassieke vertegenwoordiger van het Pad van de Jacht wordt ondersteund door de Twilight- of Armor-actie vooruit te helpen. Bij gebrek aan buffers kun je overwegen om hetzelfde Hanyu slot te gebruiken met een hoge acceleratie van een bondgenoot met een superkracht. Voor een stabielere trigger van het talent van de jongeman zal de genezer Linsha met een wezen dat naar het veld is opgeroepen of Hoho, die energie overspoelt, geschikt zijn. Bovendien kun je een schildkrijger overwegen met bonusmechanismen, bijvoorbeeld Aventurijn. |
jingliu mes | Jiaoqiu ruan mei zong | Mojie | Fu Xuan lynx | Groepeer met Jingliu of Blade, die goed zijn in het opruimen van inhoud met één doel. Om de schadedealer te versterken, kun je de groep Ruan Mei inzetten, die de effectiviteit van het doorbreken van weerstand vergroot, Jiaoqiu met verschillende debuffs, of de klassieke Pelu. Het wordt aanbevolen om Fu Xuan of Lynx als verdediger in de groep te plaatsen, wat de maximale gezondheidsreserve vergroot. |
Jing Yuan qingque | Fonkeling tintelend Asta | Mojie | hoho Locha | Een team met een Path of Erudition-personage dat uitstekend werk levert tegen bazen. Sparkle stuwt de actie voort en biedt een vrijwel onuitputtelijke voorraad vaardigheidspunten. Tingyun vergroot de aanvalskracht en vult de energie aan voor de ultieme main-dd. Motze legt de vijand een status op die de schade veroorzaakt door bonusaanvallen en de schade door kritieke treffers vergroot (E2). Hoho of Locha houden toezicht op de gezondheid van de ploeg. |
Bij het analyseren van de gedetailleerde gids van Mojie in Honkai: Star Rail met tips voor het maken van de beste build, zullen we ons afzonderlijk concentreren op F2P-teams van de beschikbare helden.
Held 1 | Held 2 | Held 3 | Held 4 | Rotatiefuncties |
---|---|---|---|---|
Susan | Maart 7 Chania | Mojie | Gallagher | Een goed episch team onder leiding van Susan, die snelheidsboosts krijgt door ondersteuning in het tweede slot. Motse activeert het talent relatief vaak door de medewerking van de hoofd-dd en buffer, en Gallagher is verantwoordelijk voor het voortbestaan van het team. |
Dan Heng | Mojie | Maart 7 | Vuur GG | Een team van beginnende personages zal helpen de vaardigheden van de jongeman te activeren via de tegenaanval van 7 maart en de GG Save-bespotting. Dan Heng treedt op als een klassieke schadedealer en verzamelt snel energie voor een goedkoop ultieme doel. |
qingque | Dan Heng serval Asta | Mojie | Natasha lynx | Qingque is een goede vechter, qua kracht vergelijkbaar met sommige legendarische. In het team met het meisje en Mojie kun je personages plaatsen met goedkope superkrachten of een buffer met aanvalsvaardigheden, bijvoorbeeld Asta. Natasha of Lynx met enorme onmiddellijke genezing passen bij de plaats van de genezer. |
Speel als Mojie: Rotatie
Motse in Hankai: Star Rail zit niet boordevol mechanica die moeilijk te begrijpen is - in het kader van de strijd concentreert de held zich alleen op het toepassen van het 'Slachtoffer'-teken en het tijdige gebruik van het ultieme:
- Het personage is sterk afhankelijk van bondgenoten om aanklacht te krijgen voor bonusaanvallen, dus het is roterend afhankelijk van het geselecteerde team. De frequentie waarmee de vaardigheid wordt gebruikt om statussen bij te werken, hangt af van het vermogen van het team om het ‘slachtoffer’ zoveel mogelijk treffers toe te brengen.
- Terwijl hij zich in de status 'Afwezig' bevindt, verdwijnt hij uit de wachtrij en kan hij alleen bonusaanvallen van het talent uitvoeren, evenals zijn ultieme aanvallen. Wanneer de stapels 0 bereiken, keert hij terug naar de algemene beurtwachtrij en kan hij opnieuw een vaardigheid of basisaanval gebruiken.
- De superkracht richt eenmalige schade aan, veroorzaakt een bonusaanval en absorbeert één aanval om het talent later te activeren. Dienovereenkomstig moet de ultieme vaardigheid strikt worden gebruikt tegen een vijand die als 'slachtoffer' is gemarkeerd.
Nadat hij de vaardigheid heeft gebruikt, krijgt Mojie 9 punten op de talentmeter en plaatst hij een stempel op de vijand. Als je door teamgenoten wordt geraakt tegen een monster met een debuff, wordt 1 aanval weggenomen - voltreffers, extra acties, bonusaanvallen en tegenaanvallen worden meegeteld. Wanneer de jongeman op deze manier 3 stapels absorbeert, wordt de bonusaanval van het talent geactiveerd - met een aantal ladingen van 6, 3 en 0.
Als gevolg hiervan volgt de rotatie van Motse binnen de strijd het volgende principe:
- Begin de strijd door eerst te gebruiken techniek held. De jongeman krijgt gedurende twee beurten verhoogde schade en in totaal zes of meer bonusaanvallen.
- Gebruik als eerste actie de vaardigheid op de vijand die je gaat aanvallen voor de hoofd-DD. De vijand krijgt een debuff om de schade van bonusaanvallen te vergroten, en Mojie zal 9 ladingen aanvullen voor bonusaanvallen.
- Probeer alle aanvalsvaardigheden van je teamgenoten op het ‘slachtoffer’ te gebruiken, zodat het talent van Motse zo vaak mogelijk werkt.
- Houd de scoreteller, het vullen van de ultieme energie en de wachtrij bij. Gebruik je superkracht als er nog 7 of 4 ladingen over zijn - in dit geval kun je gegarandeerd een beroep doen op een extra lading. bonus aanval.
- Laat vaardigheidspunten achter voor de beurt van de held en update voortdurend de status 'Slachtoffer', waardoor je teamgenoten een voltrefferboost krijgen. schade en debuffs op monsters. Anders wordt de bijdrage van de jongeman aan de strijd teruggebracht tot 0.
Conclusie over het personage
Motse is een personage met een beperkte focus en eenvoudige gameplay, maar hoge eisen aan de samenstelling van het team. De held krijgt uitsluitend maximale bekendheid in builds die zijn opgebouwd rond de bonusaanvalsmechanismen, waarbij al zijn teamgenoten zijn debuffs gebruiken en aanvallen helpen absorberen door aanvallen op het 'slachtoffer'. Omdat het een solo-doelwit is zonder de mogelijkheid om een merkteken over te dragen na het vernietigen van een vijand, is het bovendien geschikter voor lange gevechten met elitevijanden en bazen. Gedurende het gevecht moet hij zijn vaardigheden voortdurend gebruiken, dus hij moet het verbruik van vaardigheidspunten in de gaten houden.
Bij het samenstellen van een build richt hij zich op het verbeteren van de standaardparameters voor een klassieke schadedealer. Wat wapenselectie betreft, heeft het een breed scala aan 4-5⭐-uitrusting voor zowel groepsverbetering als persoonlijke schade. De aanwezigheid van twee debuffs in de vaardigheden geeft de jongeman toegang tot de krachtige set "Discoverer of Dead Waters", en de rol van een dealer voor ondersteuningsschade beperkt de selectie van vlakke sieraden niet. Maar wat budgeteenheden betreft, er zijn een klein aantal epische vechters in de game die het potentieel van Motse kunnen realiseren. De held demonstreert zichzelf veel beter in samenwerking met legendarische teamgenoten, zowel ondersteunende personages als hoofd-DD's.
Kortom, Mojie dient als een alternatieve sub-deader en (de-)buffer die een leeg slot kan vullen in een team dat een bonusaanvalsmechanisme speelt. Wanneer er krachtigere personages op je account verschijnen, verbleken ze in vergelijking vanwege de gemiddelde schade en de sterke afhankelijkheid van de acties van teamleden.
Vragen en antwoorden over Mojie in HCP
Hoe krijg je Mojie in Honkai: Star Rail?
Motze kan worden verkregen in de "Jump: Character Events" van patch 2.5. Vanaf patch 2.6 zal de held in andere banners verschijnen.
Wat zijn de belangrijkste vaardigheden van Mojie?
Het personage is gericht op het behouden van een negatief effect op de vijand, wat bondgenoten versterkingen geeft en ervoor zorgt dat persoonlijke bonusaanvallen werken.
Welke actieve vaardigheden heeft Mojie?
Techniek “Ondoordringbare vleugels”, Basisaanval “Doornen gooien”, Vaardigheid “Swift Wing Raid”, Supervaardigheid “Dash and Cut”, Talent “Feather Blade”.
Wat is de procedure om de vaardigheden van Mojie te verbeteren?
Talent = Vaardigheid > Superkracht > Basisaanval
Wat zijn de beste eidolons voor Mojie?
De beste eidolons van Motse: eerste, tweede, vierde.
Hoeveel middelen heb je nodig om Mojie te upgraden?
3 studiepunten; 226 reisgidsen; 200 avonturendagboeken; 289 reisbijeenkomsten; 3 kunstmatige mechanische componenten; 3 mechanische cilindrische wielen; 40 mechanische chaosharten; 55 meteorietkogels; 57 noodlottige sterfgevallen; 12 schoten tegen de klok in; 54 beestkistklauwen; 105 afdrukken van het lot.
Wat is de kenmerkende lichtkegel van Mojie?
Kegel met de afbeelding van Motse - "Onder de dekking van de nacht."
Wat is de beste lichtkegel voor Mojie?
"De doop van puur denken", "Angst en gelukzaligheid", "Schermen", "Cruising the Galaxy", "I Go Hunting", "Alleen de stilte blijft", "Spring Flows of Rivers", "Dead Man's Dream", " De enige winnaar”, "Terug in de duisternis."
Wat zijn de beste relikwieën voor Mojie?
Grotrelikwieën: Ontdekker van Dode Wateren, Burning Duke, Band of Incinerating Thunder. Vlakke decoraties: "Duran Wolf Dynasty", "World of Izumo and the Kingdom of Takama", "Frozen Salsotto", "Space Sealing Station", "Living Wonwak".
Wat zijn de beste karakters voor Mojie?
Feixiao, Dr. Ratio, Topaz en Accountant, Zele, Yanqing, 7 maart Sushan, Dan Heng, Yunli, Clara, Jingliu, Blade, Jing Yuan, Qingque, Serval, Robin, Sparkle, Armor, Asta, Hanya, Ruan Mei, Jiaoqiu, Zilveren Wolf, Sang, Aventurijn, 7 maart, Fu Xuan, Cheetah, Vuur. Held, Linsha, Hoho, Locha, Bailu, Gallagher, Lynx, Natasha.