Aegis, een van de beste creaties van ingenieur Eugène de Vaucanson, moet beslissen over het lot van de hele Franse Revolutie. Gevechten met de mechanische soldaten van de tiran, het verkennen van de donkere stad zijn slechts een klein deel van de avonturen van de trouwe androïde Marie Antoinette. Om een moeilijk doel te vereenvoudigen, is het belangrijk kies de beste klasse in Steelrising.
Je kunt gevechten met totaal verschillende benaderingen aangaan: dood vijanden ter plekke met dansen of ga je gang als tank. Het hangt allemaal af van de voorkeuren en smaken van de speler. De gids zal vertellen over beste startklasse в staal stijgt: Lees verder om erachter te komen hoe je je personage kunt upgraden en welke wapens je moet gebruiken.
Startlessen in Steelrising
Verdediger
Verdediger gebruikt zijn kracht om de slagen van tegenstanders te weerstaan en in ruil daarvoor aanzienlijke schade toe te brengen. Vanaf het allereerste begin krijgt deze klasse een toename van de kenmerken:
- +3 Kracht - Verhoogt de gezondheid en het evenwicht.
- +2 Techniek - de parameter geeft extra bepantsering, verhoogt de effectiviteit van negatieve alchemistische effecten en de kans om waardevolle items te vinden.
De Defender is een typische langzame tank met zware wapens, in het begin worden haar prestaties als volgt verhoogd:
- +60 gezondheidsbonus.
- +0,14 buitvermenigvuldiger.
- +12% in evenwicht.
- +40 pantser.
Aegis met deze klasse start het spel met een zwaar wapen Verzamelde werken, wiens speciale techniek is "щит", en schok granaat, de vijand tijdelijk neutraliseren. Ideaal voor degenen die veilig willen vechten en willen toeslaan als de vijand niet kan reageren.
Солдат
Солдат vechtend met klassieke melee-aanvallen, is hij een sterke jager en kan hij zware wapens gebruiken om krachtige fysieke aanvallen uit te voeren. Aegis begint haar reis met de volgende toevoegingen:
- +3 Kracht, wat fysieke schade en slagkracht vergroot.
- +2 Energie, wat het uithoudingsvermogen en kritieke schade aan vijanden vergroot.
Bij de start worden de prestaties van de soldaat als volgt verhoogd:
- +14 Uithoudingsvermogen.
- +7 Fysieke schade.
- +9 voor slagkracht.
- +0,16 Critical Strike-vermenigvuldiger.
Helemaal aan het begin zal de soldaat in de uitrusting hebben Gribovals Hellebaard - zwaar wapen met "afstandsaanval". Bovendien kun je gooien explosieve granaten, wat de vijand uit balans kan brengen. Perfect voor spelers die gevechten niet uit de weg gaan, maar rechtdoor gaan.
Danser
Danser heeft een hoge overlevingskans en kan aanvallen snel combineren tot volwaardige ketens om vijanden te immobiliseren en kritieke schade toe te brengen. Aegis zal starten met de volgende verhogingen:
- +3 Behendigheid, wat de fysieke schade en de kracht van het verlammingseffect vergroot.
- +2 Energie, wat het uithoudingsvermogen en kritieke schade aan vijanden vergroot.
De kenmerken van het personage worden dus verhoogd met de volgende waarden:
- +14 Uithoudingsvermogen.
- +2 voor fysiek. schade.
- +5 verlamming.
- +0,16 Critical Strike-vermenigvuldiger.
De danser begint met Gepantserde fans - lichte wapens met de vaardigheid "щит". Ze kan ook gooien granaten afvurendie vijanden in brand staken. Deze klasse is een goede keuze voor diegenen die willen balanceren tussen snelheid en schade, maar geen zware wapens willen dragen.
Alchimist
Alchimist combineert perfect het gebruik van de elementen en goede verdedigende prestaties. Deze klasse geeft de voorkeur aan wapens die alle vijanden ontsteken, bevriezen of elektrocuteren. Aegis begint met twee verhogingen:
- +3 tot elementaire alchemie, wat alchemieschade en weerstand verhoogt.
- +2 techniek, wat de effectiviteit van negatieve alchemie-effecten verhoogt, de kans om waardevolle items te vinden vergroot en ook extra bepantsering geeft.
Zo krijgt de Alchemist een aantal verhoogde kenmerken:
- +0,14 Buitvermenigvuldiger.
- +40 pantser.
- +12% brandwerendheid.
- +12% ijsbestendigheid.
- +12% Bliksembestendigheid.
Door deze klasse te kiezen, begint Aegis het spel met Clubs met een glazen kern - een licht wapen, waarvan het gebruik het object enkele seconden met ijs doordrenkt. Nog één ding in de begininventaris - flacon met vloeistof voor weerstand tegen alchemie, wat schade door vijandelijke alchemie-aanvallen tenietdoet. Deze klasse wordt het best gekozen door diegenen die zoveel mogelijk willen genieten van de elementaire component van gevechten.
Beste startklas in Steelrising
Beste klasse om te beginnen in Steelrising - Danser, wat een uitgebalanceerde, veelzijdige jager is. Ze begint met een middelgroot wapen, waardoor ze snel kan aanvallen en veel schade kan toebrengen aan vuurgranaten. De aanvankelijke winsten zorgen voor snelheid en behendigheid wanneer dat nodig is, evenals herstel van uithoudingsvermogen.
Verhoogde prestaties "verlamming' geeft een kleine kans om het gevecht met vijanden sneller te beëindigen. Deze klasse heeft geen verdedigingsboosts, maar er zijn nog steeds gepantserde fans in de inventaris met de "schild"-vaardigheid waarop je kunt vertrouwen.
Hoe statistische punten correct toe te wijzen
Behalve klasse Alchimist, die enkele punten zou moeten besteden aan elementaire alchemie en engineering, alle anderen zouden ongeveer hetzelfde pad moeten volgen. Soldaat, verdediger en danser wordt geadviseerd om de puntenverdeling af te wisselen Door macht (toegebrachte schade) kracht (gezondheid en energie (uithoudingsvermogen).
Afhankelijk van welk gebied de moeilijkheid is, kun je meer punten toekennen aan het ene attribuut in plaats van aan het andere. Om de efficiëntie te verbeteren kom niet boven de 7 uit, aangezien pompen na deze waarde niet veel waarde meer heeft. Als er niet genoeg uithoudingsvermogen is, is het beter om een moduleslot te gebruiken en de essentie van de ziel te redden.
We hopen dat onze gids u heeft geholpen bij uw keuze startklasse in Steelrising en zoek uit hoe je attribuutpunten correct verdeelt. Als je vragen hebt, kun je die binnen stellen opmerkingenen we zullen antwoorden.