Liefde, geld, rock-'n-roll: alle eindes [Walkthrough]

hou van geld rock-'n-roll

Liefde, geld, rock-'n-roll - een nieuw project van de binnenlandse ontwikkelaars van Sovjet-spellen, die eerder hebben gemaakt populaire visuele roman Oneindige zomer. Deze keer is de setting van het spel ver verwijderd van het kamp van de Sovjet-pioniers - de hoofdpersoon Nikolai, die opgroeide in een familie van emigranten uit de USSR, leeft als een gewone Japanse schooljongen. Al snel staat zijn hele wereld op zijn kop: om hem heen ontvouwt zich een vreemd verhaal, verbonden met zeer serieuze mensen.. De situatie wordt gecompliceerd door de behoefte aan Kolya omgaan met je gevoelens.

Er zijn iets minder meisjes in deze roman dan in Endless Summer: slechts viere. Maar verhaal eindigt in liefde, geld, rock-n-roll geef meer variatie: voor elke heldin zijn er maar liefst 3 of 4 eindes. "Solo-routes" worden niet verstrekt. In gegeven leiderschap we zullen het vertellen, hoe je alle eindes kunt krijgen in liefde, geld, rock and roll en zorg voor een handig routepad.

Om naar de gewenste eindes te springen, klikt u op het gewenste einde in de onderstaande lijst (inhoud).

Himitsu - alle eindes

Goed einde met Himitsu

Dagen 1-7

Himitsu houdt van geld, rock-'n-roll

Tijdens de lunch komt Nikolai Eli tegen, als de situatie tot rust komt, keert de man terug naar de klas. Na de les herinnert de jongeman zich de belofte aan zijn jeugdvriend en moet hij beslissen wat hij gaat doen:

  • Loop +1 🔥 in relatie met Kagome.
  • Ga lunchen met Himitsu +1🔥 in relatie met Himitsu.

De volgende dag, zittend aan de bar, zal Nikolai Katherine ontmoeten. Ze zullen een beetje praten en de tijd zal geleidelijk de avond naderen. Als de jongeman naar huis terugkeert, zal Himitsu hem daar al opwachten. Het meisje maakt zich grote zorgen en wil weten waar haar vriend al die tijd was, waar hij verdween en waarom hij zo laat terugkwam:

  • Om te zeggen dat hij met Katherine -1🔥 een relatie had met Himitsu.
  • leugen -1 🔥 in een relatie met Katherine.
Als je tot een goed einde wilt komen, dan is het in deze situatie beter om tegen het meisje te liegen en de punten van Katherine te verliezen, en niet Himitsu.

Binnenkort, overweldigd door woede jegens Katherine, zal Nikolai ruzie maken met Michael en ruzie maken met andere klasgenoten. De jongeman springt de gang in met het verlangen om de situatie te veranderen en af ​​te koelen. De eerste gedachte is natuurlijk om een ​​vriend te bezoeken, maar er is nog een andere optie:

  • Ga naar Himitz +1🔥 in relatie met Himitsu.
  • Ga naar het dak +1 🔥 in relatie met Kagome.

Aan het einde van de schooldag herinnert de man zich plotseling dat een reeks onaangename gebeurtenissen en conflicten zijn avondgedachten volledig onderbraken: om antwoorden te vinden. Onlangs sprak Nikolai met Ichinose, die hem een ​​fooi gaf over een restaurant aan het water. Tegelijkertijd wil de man heel graag met Himitsu praten om een ​​zware last van zijn ziel te verlichten. Met beide opties kun je de sympathie van het meisje krijgen:

  • Ga naar Himitz +1🔥 in relatie met Himitsu.
  • Op zoek naar antwoorden +1 🔥 in relatie met Kagome:
    • Om te bellen +1🔥 in relatie met Himitsu.
    • Bel niet - niets.
Keuze Ga naar Himitz (dat plaatsvindt op 10.09.1987/XNUMX/XNUMX) zal Nikolai naar de Himitsu - Katherine tak leiden, dus het is vooral belangrijk om deze actie uit te voeren, en niet op zoek te gaan naar antwoorden.

Dagen 5-7

Himitsu houdt van geld, rock-'n-roll

Aan het einde van dezelfde eerste week heeft Nikolai problemen met Katherine, tijdens oplossingen welke verschijnt drie keuzes tegelijk:

  • Controleer het oude appartement van Katherine -1🔥 in relatie met Himitsu en +1🔥 met Katherine.
  • Probeer haar moeder te vinden -1 🔥 in relatie met Himitsu +1 🔥 met Katherine.
  • Ga naar huis met Himitsu +1 🔥 in relatie met Himitsu.

Binnenkort zal de student een vraag hebben over tijd doorbrengen, wat ook van invloed zal zijn op de relatie met meisjes:

  • Om te gaan wandelen +2 🔥 in relatie met Himitsu.
  • Blijf thuis +2 🔥 in een relatie met Katherine.

Dagen 8-13

Himitsu houdt van geld, rock-'n-rollDe tweede week heeft een keuze die vergelijkbaar is met de vorige in de eerste, maar nu is het tijd om een ​​alternatieve optie te kiezen:

  • Thuis blijven +1 🔥 in relatie met Himitsu.
  • Ga naar Katherine +1 🔥 in relatie met Katherine.

Wanneer Nikolai wordt ondervraagd, moet je zo eenvoudig mogelijk blijven:

  • Dat gaat je niets aan! +1 🔥 met Himitsu en -1 🔥 met Katherine.
  • Ik ga momenteel door een moeilijke periode in mijn leven -1 🔥 met Himitsu en +1 🔥 met Katherine.

Na een tijdje moet je stoppen met naar de bioscoop gaan en met Himitsu gaan wandelen:

  • Om te gaan wandelen +1 🔥 in relatie met Himitsu.
  • Naar de bioscoop gaan is niets.

еделя 3-4

Himitsu houdt van geld, rock-'n-rollEvenementen in week 3 en 4 zullen volgens een ander scenario verlopen, het hangt er allemaal vanaf of het aantal punten voor Himitsu opweegt tegen het aantal voor Katherine. Als je alles doet volgens de hierboven beschreven gids, verschijnen de laatste twee keuzes:

  • In het park -1 🔥 in een relatie met Himitsu.
  • In de kroeg - niets.

Daarna verschijnt de definitieve oplossing, wat kan sla het goede einde over verhalen van Nicolaas en Himitsu:

  • Weigeren - Niets.
  • Mee eens - u kunt automatisch niet tot een goed einde komen, wat leidt tot een slecht einde.

Dus voor alle dagen die je kunt krijgen 9 puntenв. Hals de speler 8 of meer "sympathiepunten" voor het meisje heeft, leidt dit tot een goed einde en de prestatie "2 theeën voor deze meneer.

Himitsu: Schone lei - Slecht einde #1

Dagen 1-7

Liefde, geld, rock-'n-roll: alle eindes [Walkthrough]

Een van de eerste keuzes is om Iwamura-san te beschermen of buiten te blijven:

  • ingrijpen +1🔥 in relatie met Himitsu.
  • Buiten houden.

Tijdens de lunch komt Nikolai Eli tegen, als ze uiteengaan, gaat de jongeman naar de les. Na de les zal Kolya zich herinneren dat Himitsu meestal bento voor hem klaarmaakt en zal hij moeten beslissen wat hij gaat doen:

  • Loop +1 🔥 in relatie met Kagome.
  • Ga lunchen met Himitsu +1🔥 in relatie met Himitsu.

Wanneer Kolya's nieuwe, parttime liefde wordt overgedragen aan de klas, hoef je haar niet achterna te rennen, ga met Himitsu naar de winkel:

  • Niets te doen +1🔥 in relatie met Himitsu.
  • Ren achter Katherine aan +1🔥 in een relatie met Katherine.

Al snel, terwijl hij in een bar zit, zal Kolya per ongeluk Katya tegenkomen. Ze kletsen wat en 's avonds gaat de man naar huis. Als Kolya in de woning is, zal hij Himitsu daar vinden, die erg bezorgd is en geïnteresseerd is in waar haar vriendin al die tijd is geweest:

  • Om te zeggen dat hij met Katherine -1🔥 een relatie had met Himitsu.
  • leugen -1 🔥 in een relatie met Katherine.
Als je tot een goed einde wilt komen, dan is het in deze situatie beter om tegen het meisje te liegen en de punten van Katherine te verliezen, en niet Himitsu.

Binnenkort, overweldigd door woede jegens Katherine, zal Nikolai ruzie maken met Michael en ruzie maken met andere klasgenoten. De jongeman springt de gang in met het verlangen om de situatie te veranderen en af ​​te koelen. De eerste gedachte is natuurlijk om een ​​vriend te bezoeken, maar er is nog een andere optie:

  • Ga naar Himitz +1🔥 in relatie met Himitsu.
  • Ga naar het dak +1 🔥 in relatie met Kagome.

Aan het einde van de schooldag herinnert de man zich plotseling dat een reeks onaangename gebeurtenissen en conflicten zijn avondgedachten volledig onderbraken: om antwoorden te vinden. Onlangs sprak Nikolai met Ichinose, die hem een ​​fooi gaf over een restaurant aan het water. Tegelijkertijd wil de man heel graag met Himitsu praten om een ​​zware last van zijn ziel te verlichten. Met beide opties kun je de sympathie van het meisje krijgen:

  • Ga naar Himitz +1🔥 in relatie met Himitsu.
  • Op zoek naar antwoorden +1 🔥 in relatie met Kagome:
    • Om te bellen +1🔥 in relatie met Himitsu.
    • Bel niet - niets.
Keuze Ga naar Himitz (dat plaatsvindt op 10.09.1987/XNUMX/XNUMX) zal Nikolai naar de Himitsu - Katherine tak leiden, dus het is vooral belangrijk om deze actie uit te voeren, en niet op zoek te gaan naar antwoorden.

Dagen 5-7

Himitsu houdt van geld, rock-'n-roll

Aan het einde van dezelfde eerste week heeft Nikolai problemen met Katherine, waarin drie keuzes tegelijk verschijnen:

  • Controleer het oude appartement van Katherine -1🔥 in relatie met Himitsu en +1🔥 met Katherine.
  • Probeer haar moeder te vinden -1 🔥 in relatie met Himitsu +1 🔥 met Katherine.
  • Ga naar huis met Himitsu +1 🔥 in relatie met Himitsu.

Binnenkort zal de student een vraag hebben over tijd doorbrengen, waarvan het antwoord ook van invloed zal zijn op de relatie met meisjes:

  • Om te gaan wandelen +2 🔥 in relatie met Himitsu.
  • Blijf thuis +2 🔥 in een relatie met Katherine.

Dagen 8-13

Liefde, geld, rock-'n-roll: alle eindes [Walkthrough] De tweede week heeft een keuze die vergelijkbaar is met de vorige in de eerste, maar nu is het tijd om een ​​alternatieve optie te kiezen:

  • Thuis blijven +1 🔥 in relatie met Himitsu.
  • Ga naar Katherine +1 🔥 in relatie met Katherine.

Wanneer Nikolai wordt ondervraagd, moet je zo eenvoudig mogelijk blijven:

  • Dat gaat je niets aan! +1 🔥 met Himitsu en -1 🔥 met Katherine.
  • Ik ga momenteel door een moeilijke periode in mijn leven. -1 🔥 met Himitsu en +1 🔥 met Katherine.

Na een tijdje moet je stoppen met naar de bioscoop gaan en met Himitsu gaan wandelen:

  • Om te gaan wandelen +1 🔥 in relatie met Himitsu.
  • Naar de bioscoop gaan is niets.

еделя 3-4

Himitsu houdt van geld, rock-'n-roll

In de voorlaatste keuze moet u antwoorden:

  • Ik kan nu niets zeggen +1 🔥 in een relatie met Katherine.
  • Het zijn mijn zaken niet +1 🔥 in relatie met Himitsu.

Evenementen in week 3 en 4 zullen volgens een ander scenario verlopen, het hangt er allemaal vanaf of het aantal punten voor Himitsu opweegt tegen het aantal voor Katherine. Als je alles doet volgens de hierboven beschreven gids, verschijnen de laatste twee keuzes:

  • In het park -1 🔥 in een relatie met Himitsu.
  • In de kroeg - niets.

De puntenverhouding van Himitsu tot Katherine zal dus in het voordeel zijn van de eerste, waardoor je langs de jeugdvriendentak kunt gaan, maar je niet naar andere eindes kunt laten gaan, waarna het je een "schoon" zal geven lei” eindigt.

Himitsu: Beyond Seven Locks - Slecht einde #2

Voor slecht einde #2 "Achter de zeven kastelen» moet worden gebeld ruim 6 punten, voer Himitsu's verhaal in, doe alles zoals in het goede einde, maar verander de beslissing in de laatste van de keuzes:

  • Weigeren - gaat verder.
  • mee eens - leidt tot het gewenste einde.

Himitsu: De vriendenzone verlaten Slecht einde #3

Het derde slechte einde komt het dichtst bij het goede einde. Om dit einde te krijgen, doe je alles zoals voor "2 theeën voor deze meneer", maar verander een paar selecties:

  • Aan het einde van het interval tussen de 8e en 13e dag, wanneer er een keuze is waar te gaan, is het noodzakelijk om "Naar de bioscoop gaan” om te voorkomen dat je punten krijgt van Himitsu.
  • Op weg naar het goede einde, zou het nodig zijn om te zeggen dat Nikolai "In het parken nog een punt verliezen.

Met als resultaat de generaal aantal bril jeugdvriend zal hebben is 7, wat geschikt is om een ​​slecht einde te krijgen"Uit de friendzone komen.

Katherine - alle eindes

Goed einde met Katherine

Dagen 1-7

Katherine houdt van geld, rock-'n-roll

Aan het einde van de eerste schooldag, als de lessen bijna voorbij zijn, wacht Nikolai een schok - zijn ex-vriendin keerde plotseling terug naar Japan. Terwijl de man in gedachten zat en Katherine's motieven probeerde te begrijpen, was Himitsu het klaslokaal al binnengekomen, met wie Kolya plannen had voor de avond. Met een jeugdvriend naar de winkel gaan of gevoelens proberen op te lossen met een Amerikaan is een keuze die de relatie met de laatste beïnvloedt:

  • Ren voor Katherine +1 🌷 in relatie met Katherine.
  • Doe niets -1 🌷 in een relatie met Katherine.

De volgende interactie met het spel is ook op dit meisje gericht:

  • Stel dat je elkaar eerder hebt ontmoet +1 🌷 in relatie met Katherine.
  • Om te zeggen dat je haar niet kent -1 🌷 in een relatie met Katherine.

Als je met Himitsu praat, moet je alles direct zeggen, zonder het antwoord te ontwijken:

  • Stel dat je bij Katherine was +1 🌷 met Katherine en -1 🌷 met Himitsu.
  • Lieg -1 🌷 in een relatie met Katherine.
Keuze Ga naar Himitz (dat plaatsvindt op 10.09.1987/XNUMX/XNUMX) zal Nikolai naar de Himitsu - Katherine tak leiden, dus het is vooral belangrijk om deze actie uit te voeren, en niet op zoek te gaan naar antwoorden.

Dagen 5-7

Katherine houdt van geld, rock-'n-roll

Probeer bij de eerste beslissing tussen dag 5 en 7 Katherine op de een of andere manier te helpen:

  • Probeer haar moeder te vinden +1 🌷 in relatie met Katherine.
  • Bekijk het oude appartement van Katherine +1 🌷 in relatie met Katherine.
  • Ga naar huis met Himitsu +1 🌷 in relatie met Katherine.

Weiger in de toekomst ook te lopen:

  • Ga wandelen +2 🌷 in relatie met Himitsu.
  • Thuis blijven +2 🌷 in relatie met Katherine.

Dagen 8-13

Katherine houdt van geld, rock-'n-roll

Na 8 dagen moet je eindelijk je huis uit en naar je voormalige geliefde gaan:

  • Blijf thuis +1 🌷 in relatie met Himitsu.
  • Ga naar Katherine +1 🌷 in relatie met Katherine.

Als Nikolai wordt gevraagd om zichzelf uit te leggen, wees dan niet onbeleefd, het is beter om Katherine uit te leggen hoe de dingen in het leven van de man zijn:

  • Het zijn jouw zaken niet -1 🌷 met Katherine en +1 🌷 met Himitsu.
  • Ik ga momenteel door een moeilijke periode in mijn leven. +1 🌷 in relatie met Katherine en -1 🌷 in relatie met Himitsu.

Van de twee opties om tijd door te brengen, kun je er een kiezen, maar de beste is degene die geen Himitsu-punten oplevert:

  • Ga wandelen +1 🌷 in relatie met Himitsu.
  • Naar de bioscoop gaan - Niets.

Als je één op één met Catherine praat, probeer dan opnieuw zo tactvol mogelijk te zijn, wees niet onbeleefd tegen het meisje:

  • Dit gaat mij niet aan -1 🌷 in een relatie met Katherine.
  • Ik kan nu niets zeggen +1 🌷 in relatie met Katherine.

еделя 3-4

Katherine houdt van geld, rock-'n-rollNa de release in week 3-4 is er maar één keuze in de Katherine-tak, waardoor je naar een van de slechte of goede eindes kunt gaan. In een conflict is het beter om Katherine niet boos te maken:

  • Kom op voor Himitsu -1 🌷 in een relatie met Katherine.
  • Wees stil - Niets.

Als alles correct is gedaan, is het totale aantal punten voor het meisje 9 en kan ze het beste einde krijgen Katherine "Achter Amerika!.

Katherine: Uitstel is een slecht einde #1

Om het slechtste einde voor Katherine te krijgen, is het het beste om keuzes te maken die de relatie met haar alleen maar zullen bederven, maar tegelijkertijd de "prestaties" van andere meisjes niet zullen verbeteren:

  • In de eerste week heb je nodigNiets te doen", ren niet achter Katherine aan.
  • Bij de volgende keuze is het noodzakelijk "Zeg dat je haar niet kenten geef nog een punt op.
  • In het interval tussen de 5e en 7e dag, na het controleren van het appartement of het zoeken naar de moeder, is het noodzakelijk om "Om te gaan wandelenom 2 punten te krijgen van Himitsu in plaats van Katherine.
  • In de eerste keuze van dagen 8-13 moet u "Thuis blijven' in plaats van naar het meisje te gaan.

Als gevolg hiervan ziet de teller er als volgt uit: 4 punten voor een voormalige geliefde en 3 voor een jeugdvriend. Hierdoor kun je de passage helemaal aan het begin van 3-4 weken afmaken en het einde bereiken "Uitstelgedrag.

Katherine: Showdown in Little Tokyo - slecht einde #2

Om de route van Katherine in te gaan en het tweede negatieve einde te krijgen, hoef je slechts een paar beslissingen te veranderen, de rest hetzelfde laten als in het goede einde:

  • Nadat het meisje in de klas is aangekomen, moet je "Niets te doen", het weigeren van de eerste score.
  • Als Nikolai met Kagome praat, moet hij "Zeg dat je haar niet kent.
  • Als je met Himitsu spreekt, heb je nodig "leugen.

Uiteindelijk, na 3 punten te hebben verloren bij de start, zal Nikolai 6 sympathiepunten hebben met Katherine, waardoor hij het einde kan halen "Krachtmeting in Little Tokyo.

Katherine: Volle borsten - slecht einde #3

Het derde slechte einde vereist dat je alles hetzelfde doet als voor het beste einde, met uitzondering van damp andere verkiezingen:

  • In de laatste selectie, voordat u naar de hoofdmap gaat, moet u op "Het zijn mijn zaken niet”, zodat het aantal punten gelijk wordt aan 8 en erin slagen om verder te gaan.
  • Bij de laatste keuze is het noodzakelijk "Kom tussenbeide voor Himitsuen nog een punt verliezen.

Als je deze acties uitvoert, heeft Nikolai precies 7 punten, waarmee hij de prestatie en het einde kan verdienen "volle borst.

Kagome - alle eindes

Goed einde met Kagome

Dagen 1-7

kagome houdt van geld rock and roll

Terwijl hij met Himitsu door het schoolplein loopt, zal Nikolai opmerken hoe een menigte schoolkinderen een meisje vergiftigt. enige tijd zal denken over tradities en выluistert naar het moraliseren van zijn vriendin, waarna moet gedaan worden selectie:

  • ingrijpen +1 ❤️ in relatie met Kagome.
  • Bemoei je niet -1 ❤️ in relatie met Kagome.

Tijdens de lunch komt Nikolai Eli tegen, als de situatie tot rust komt, keert de man terug naar de klas. Na de les herinnert de jongeman zich de belofte aan zijn jeugdvriend en moet hij beslissen wat hij gaat doen:

  • Gaan wandelen +1 ❤️ in relatie met Kagome.
  • Ga lunchen met Himitsu +1 ❤️ in relatie met Himitsu.

Binnenkort, overweldigd door woede jegens Katherine, zal Nikolai ruzie maken met Michael en ruzie maken met andere klasgenoten. De jongeman springt de gang in met het verlangen om de situatie te veranderen en af ​​te koelen. De eerste gedachte is natuurlijk om een ​​vriend te bezoeken, maar er is nog een andere optie:

  • Ga naar Himitsu +1 ❤️ in relatie met Himitsu.
  • Ga naar het dak +1 ❤️ in relatie met Kagome.

Aan het einde van de schooldag herinnert de man zich plotseling dat een reeks onaangename gebeurtenissen en conflicten zijn avondgedachten volledig onderbraken: om antwoorden te vinden. Onlangs sprak Nikolai met Ichinose, die hem een ​​fooi gaf over een restaurant aan het water. Tegelijkertijd wil de man heel graag met Himitsu praten om een ​​zware last van zijn ziel te verlichten:

  • Ga naar Himitsu +1 ❤️ in relatie met Himitsu.
  • Op zoek naar antwoorden +1 ❤️ in relatie met Kagome:
    • Bel +1 ❤️ in relatie met Himitsu.
    • Bel niet - Niets.
Keuze Op zoek naar antwoorden (dat plaatsvindt op 10.09.1987/XNUMX/XNUMX) zal Nikolai naar de Kagome-Eli-tak leiden, dus het is vooral belangrijk om deze actie uit te voeren en niet naar Himitsu te gaan.

Dagen 5-7

kagome houdt van geld rock and roll

Om antwoorden te vinden en de waarheid te achterhalen over de verdwijning van Iwamura's vader en de dood van Nikolai's ouders, gaan klasgenoten naar de Kobayashi Corporation. Na een gesprek met de beheerder in de foyer, komt de lijfwacht van Jun naar beneden en vraagt ​​​​de jongeman om naar boven te gaan, naar het kantoor van de oprichter van het bedrijf. Een lang gesprek eindigt met Eli's grootvader die Kolya vraagt ​​om Kagome niet alle details te vertellen, maar de keuze is nog steeds aan de man:

  • Vertel de waarheid +2 ❤️ in relatie met Kagome.
  • Lie -2❤️ in relatie met Kagome.

Jun's woorden kalmeerden Iwamura duidelijk niet, ze maakten haar alleen maar boos. Het meisje besloot dat de beste optie was om Eli onder druk te zetten en haar haar grootvader te laten overtuigen. De koningin van de school zal thuiskomen bij Nikolai, waarna een ongelooflijk moeilijk gesprek zal beginnen tussen Eli en Kagome, waarin de man een van de partijen zal moeten kiezen en iemand moet steunen:

  • Steun Kagome +1❤️ met Kagome en -1❤️ met Eli.
  • Steun Eli -1❤️ met Kagome en +1❤️ met Eli.

Dagen 8-13

kagome houdt van geld rock and roll

Bij de tweede keuze volgende week, wanneer Nikolai naar het schoolplein gaat om af te rekenen met de pestkoppen van Kagome, zal hij stomverbaasd raken en gewoon weg willen van het conflict:

  • Ontsnappen -1❤️ in relatie met Kagome.
  • Houd stand - Niets.

Tijdens dezelfde schooldag zal Eli, die de hele situatie al heeft vernomen en zelf getuige is geweest van het conflict, Nikolai komen afhandelen op het dak, waar Iwamura al is. Als je aan Kobayashi de reden voor zijn actie uitlegt, is het de moeite waard om het op zo'n manier te doen dat je het hoofd van de klas niet te schande maakt:

  • Probeer Kagome niet te hinderen +1❤️ in relatie met Kagome.
  • De waarheid vertellen is niets.

Na enige tijd zullen Iwamura en Nikolai contact opnemen met een andere medewerker van Kobayashi Corporation, Nishimura. U moet beslissen wat u vervolgens gaat doen:

  • Zeg dat je klaar bent om haar te steunen +1❤️ in relatie met Kagome.
  • Zeggen dat het risico te groot is -1❤️ in een relatie met Kagome.

Terwijl ze met Eli over straat loopt, zal het meisje vragen waarom Nikolai zich zo gedraagt ​​en over zijn toekomstplannen voor Iwamura:

  • Zeg dat hij van plan is Kagome +1❤️ te beschermen in zijn relatie met Eli.
  • Zeg dat je er nog niet over hebt nagedacht - Niets.

Binnenkort, terwijl iedereen voor een pauze vertrekt, zullen Keske en Michael Nikolai benaderen, die de jongeman zal beginnen af ​​te raden van zo'n nauwe communicatie met Iwamura. De jongens zullen een vriend onder druk zetten en zeggen dat hij een outcast zal worden:

  • Antwoord Ik weet het zeker +1❤️ in relatie met Kagome.
  • Wees voorzichtig -1❤️ in de omgang met Kagome.

еделя 3-4

kagome houdt van geld rock and roll

Vroeg of laat merkt Nikolai dat er iets mis is, waarna hij Iwamura zal volgen naar het magazijn. In een verlaten kamer vindt de man een vastgebonden Kobayashi, die daadwerkelijk door Kagome is ontvoerd. Er komt een beslissende keuze tussen moraliteit en de geliefde:

  • Luister naar Kagome - Niets.
  • Eli bevrijden is een slecht einde.

Wanneer de voortvluchtigen naar het dorp verhuizen, zullen ze ruzie krijgen in de hotelkamer, in dit conflict is het noodzakelijk om toe te geven aan Iwamura:

  • Stand your ground -1❤️ in je relatie met Kagome.
  • verontschuldigen - Niets.

Als alles is gedaan volgens de bovenstaande instructies, dan is de teller "sympathiepunten" bij Iwamura gelijk aan 10, waarmee je een goed einde kunt verdienen "serieuze zaken.

Kagome: Exit to the Astral - slecht einde #1

Om de eerste van de slechte eindes met Kagome te krijgen, moet je alle bovenstaande punten volgen, zodat Iwamura's scoreteller hoger is dan die van Eli. Nadat we het pad van de hoofdman zijn binnengegaan, is het bij de eerste keuze noodzakelijk om het advies van Kagome te negeren en "Eli vrij". Zo'n actie zal Nikolai onmiddellijk naar het einde leiden "Uitgang naar het astrale.

Kagome: In het restaurant "vakbond van arbeid en kapitaal" - slecht einde #2

Het tweede slechte einde vereist dat Nikolai het heeft minder dan 8 punten. Volg de instructies voor een goed einde en verander daarnaast enkele keuzes, bijvoorbeeld:

  • Verberg aan het begin van de kloof tussen dag 5 en 7 de waarheid voor Kagome en kies "leugenom 2 punten te verliezen aan Iwamura.
  • In een ruzie tussen Eli en Kagome zal het nodig zijn "Steun Eli” om nog 1 punt te verliezen.

Als gevolg hiervan zal de teller "sympathiepunten" gelijk zijn aan 7 en zal Nikolai het tweede slechte einde bereiken - "in het restaurant Union of Labour and Capital.

Eli - alle eindes

Goed einde met Eli

Dagen 1-7

eli houdt van geld, rock-'n-roll

In de eerste week is er maar één keuze om dichter bij Eli te komen. Op het moment dat Nikolai door de gangen van de school loopt, hoort hij het geluid van een gitaar die uit de muziekles komt. Het zal Kobayashi blijken te zijn, de jongen en het meisje zullen een beetje praten, waarna ze stemmen zullen horen, en dan zal er een keuze verschijnen:

  • Verbergen +1🎸 in relatie met Eli.
  • Verberg -1🎸 niet in een relatie met Eli.
Keuze Op zoek naar antwoorden (dat plaatsvindt op 10.09.1987/XNUMX/XNUMX) zal Nikolai naar de Kagome-Eli-tak leiden, dus het is vooral belangrijk om deze actie uit te voeren en niet naar Himitsu te gaan.

Dagen 5-7

eli houdt van geld, rock-'n-rollIn een gesprek met Eli verschijnen slechts twee opties die met haar te maken hebben:

  • mee eens +1🎸 in relatie met Eli.
  • Weiger -1 🎸 in een relatie met Eli.

Jun's woorden kalmeerden Iwamura duidelijk niet, ze maakten haar alleen maar boos. Het meisje besloot dat de beste optie was om Eli onder druk te zetten en haar haar grootvader te laten overtuigen. De koningin van de school zal thuiskomen bij Nikolai, waarna een ongelooflijk moeilijk gesprek zal beginnen tussen Eli en Kagome, waarin de man een van de partijen zal moeten kiezen en iemand moet steunen:

  • Steun Eli +1 🎸 met Eli -1 🎸 met Kagome.
  • Steun Kagome -1 🎸 met Eli en +1 🎸 met Kagome.

Dagen 8-13

eli houdt van geld, rock-'n-rollAls je weer de muziekles binnenloopt, waar Kobayashi weer zal zijn, dan zal ze vragen waar Nikolai aan dacht. Dit is een goede reden om de relatie met een meisje te verbeteren:

  • Over jou! +1 🎸 in relatie met Eli.
  • Niets niets.

Als het in de toekomst over Kagome gaat, is het de moeite waard om de waarheid te vertellen en geen excuses te verzinnen, zodat Nikolai in Eli's ogen kan opstaan:

  • Zeg dat hij van plan is Kagome te beschermen +1 🎸 in relatie met Eli.
  • Zeggen dat ik er nog niet over heb nagedacht, is niets.

Op een van de volgende schooldagen zal er een gevecht zijn tussen Iwamura en Eli's vrienden: Kagome zal een van hen in het gezicht slaan. Iedereen zal zijn gang gaan, de situatie bespreken, en de blondine zal bij Nikolai blijven en hem proberen uit te leggen dat de hoofdman zich te ongepast gedraagt. Hier moet je het gewoon met haar eens zijn:

  • ben het met haar eens +1 🎸 in relatie met Eli.
  • Blijf Kagome -1 🎸 beschermen in je relatie met Eli.

Aan het einde van deze periode zal Eli Nikolai bellen om in hun rockband Z FEEL-Z te spelen. De maatjes gaan naar de oefenruimte, waar blijkt dat de man nog steeds goede vaardigheden heeft. 'S Avonds haalt Kobayashi Kolya op en zegt dat hij niet veel tijd heeft, en dat de bassist echt nodig is:

  • Nee, ik bel je zelf +1 🎸 in relatie met Eli.
  • Oké - niets.

еделя 3-4

eli houdt van geld, rock-'n-roll

Bij de eerste keuze moet je opzij stappen en niets zeggen tegen het hoofd van de klas, om niet in de ogen van Eli te vallen:

  • Waarschuw Kagome -2 🎸 in een relatie met Eli.
  • Niets te doen - Niets.

Wanneer Nikolai voor een moeilijk dilemma staat, moet u zich tot Eli's familielid wenden en u niet laten leiden door uw gevoelens:

  • Zoek bescherming bij Kobayashi Jun - Niets.
  • Voltooi de taak van Irina - krijg een slecht einde.

De volgende drie keuzes bestaan ​​uit dezelfde opties, maar u moet ze anders beantwoorden. Neem dit voor het eerst:

  • mee eens +1 🎸 in relatie met Eli.
  • Weiger -1 🎸 in een relatie met Eli.

De volgende keer:

  • Mee eens -2 🎸 in een relatie met Eli.
  • Weigeren - Niets.

En aan het einde van de route van de gitarist moet je opnieuw op dezelfde manier antwoorden als voorheen:

  • Mee eens -2 🎸 in een relatie met Eli.
  • Weigeren - Niets.

Het totale aantal "sympathiepunten" met dit meisje, als je de bovenstaande instructies volgt, zal zijn 11 punten, waarmee je het beste einde krijgt "Rots in Budokan.

Eli: High Society slecht einde #1

Om de eerste van de slechte eindes te krijgen, hoef je maar één keuze te maken, die alles zal beïnvloeden. Volg hetzelfde patroon als voor het goede einde en verander slechts één beslissing:

  • Na 3-4 weken, in plaats van bescherming te zoeken bij Kobayashi Jun, moet je "Voltooi Irina's missie.

Dankzij deze actie kun je het negatieve einde bereiken.Hogere kringen»

Eli: Moth - slecht einde #2

Om het tweede slechte einde te krijgen, moet het totale aantal sympathiepunten minder zijn dan 8. Om dit te doen, verander je verschillende keuzes, het is het gemakkelijkst om dit aan het einde te doen:

  • Na het beslissen "Zoek bescherming bij Kobayashi Jun”, noodzakelijk voor de eerste keer “Weigeren", dubbelklik vervolgens op "mee eens.

Dankzij dergelijke beslissingen kun je de eindscore op 6 brengen en het spel beëindigen met een alternatief negatief einde "mot.

Het stroomschema van de passage van Love, Money, Rock-n-Roll

Liefde, geld, rock-'n-roll: alle eindes [Walkthrough]Hierboven staat het vroegste stroomschema van Love, Money, Rock-n-Roll. Om het te gebruiken, hoeft u alleen de notatie te kennen:

  • Himitsu – beige [hoi].
  • Katherine – paars [ca].
  • Эли – geel [el].
  • Kagome – bruin [ka].

De inscripties over "week 3-4” geven een aandoening aan waarbij het ene meisje meer punten moet hebben dan het andere.

🔥Lees ook alle paaseieren en referenties in Love, Money, Rock and Roll.

Alle prestaties Love, Money, Rock and Roll

Alle Love, Money, Rock-n-Roll-prestaties worden meestal gerouteerd: 14 van de 18 kunnen worden verkregen door een of ander einde te krijgen. In de onderstaande tabel geven we een lijst met alle trofeeën:

IcoonNaam
De eerste stap

Maak de eerste keuze
Helemaal opnieuw

Himitsu slecht einde
Ga uit de friendzone

Himitsu slecht einde #2
Achter de zeven kastelen 

Himitsu slecht einde #3
2 theeën voor deze heer!

Himitsu goed einde
Uitstelgedrag

Katherine, slecht einde
Krachtmeting in Little Tokyo

Katherine Slecht Einde #2
volle borst

Katherine Slecht Einde #3
Achter Amerika!

Katherine goed einde
Hogere kringen

Eli, slecht einde
mot

Eli slecht einde #2
Rots in Budokan

Eli, goed einde
Uitgang naar het astrale

Kagome slecht einde
Restaurant "Unie van Arbeid en Kapitaal"

Kagome slecht einde #2
serieuze zaken

Kagome goed einde
Geduld en werk

Bekijk aftiteling tot het einde
kenner van schoonheid

Open alle galerij
Oorlog en vrede

Voltooi het spel in alle eindes

 

futsuri
Wotpack.ru - games, nieuws, gidsen, walkthroughs
Abonneren
Melden over
gast
31 commentaar
Nieuw
Oud
Intertekst beoordelingen
Bekijk alle reacties
31
0
Laat een reactie achter! Schrijf op wat je van het artikel vindt.x