Energy Drinks in Stray: waar te vinden en hoe een B-12-geheugen te krijgen

Azuz in StrayEnergetische drankjes в Stray (Verdwaald) - een verbruiksartikel dat nodig is om met een vlooienhandelaar te handelen Azzom. Banken vinden in de achterstraten van de sloppenwijken is niet eenvoudig, maar met hun hulp kun je ze krijgen muziek voor de muzikant en robot geheugen, waardoor de innerlijke wereld van het spel wordt onthuld.

Totaal in Stray 4 energiedrankjes, in deze gids zullen we het hebben over hun locatie en het verkrijgen ervan.

Waar vind je Azusa

Vinden Azusa u kunt op de markt, die zich aan de rechterkant bevindt Voogd. De hoofdpersoon komt naar deze plek, volgt de verhaallijn, nadat hij aan de ingang van de robot is ontsnapt sloppenwijk.

Hoe kom je bij Azusa in StrayTijdens de vergadering zal de robot het assortiment goederen laten zien, vanaf dit moment kunt u beginnen met het zoeken naar blikjes drank.

Energy Drinks in Stray: waar te vinden en hoe een B-12-geheugen te krijgen

Waar vind je energiedrankjes in Stray

Dat vind er energie in Stray (Verdwaald), je moet speciale automaten vinden, verlicht van binnenuit.

Energiek 1

Om het eerste drankje op te halen, keert u terug naar Voogd, vanaf het ontmoetingspunt met de robot moet je nu naar toe tegenovergestelde weg van de marktkant.

Energy Drinks in Stray: waar te vinden en hoe een B-12-geheugen te krijgen

In deze hoek kunt u elkaar ontmoeten musicusliedjes spelen volgens eerder gebrachte noten. Links ervan is een kleine doodlopende doorgang waar je in moet.

Klim naar de muur met graffiti, en dan nog hoger. Op de top van het dak staat Mito, draai Rechtsaf, keurig om de hoek van het huis.

route op het dak

Ga verder over de daken spring naar de andere kant en ga naar beneden. Hier is de eerste machine, communiceer ermee en pak een blikje van de eerste energiedrank.

Energiek 2

Ga terug naar Musicus, recht tegenover staat de volgende automaat met een tweede energiedrankje.
Tweede energiedrankautomaat in Stray

Energiek 3

Het pad naar de volgende machine loopt door de labyrinten sloppenwijk. van Musicus je moet de stad uit. Sla rechtsaf en ga dan achter de borden de trap op.

Daarna een donker steegje in. Bijna bij de ingang ervan zijn trappen die naar de volgende automaat leiden, met de derde energiedrank.

Energiek 4

Het vinden van de laatste automaat is het moeilijkst, ga naar de ingang sloppenwijk. Deze keer moet je naar de splitsing met een rood neonbord.

Ga verder tot je een hoek van het gebouw vindt met een airconditioning buiten en een kleine ventilatieopening.

Daarop moet je op het turquoise dak klimmen en dan op de plank springen. Rechts van haar staat een automaat met een vierde energiedrankje.

Hoe een B-12-geheugen te krijgen

Nadat je alle blikjes hebt verzameld, ga je terug naar azuzu. Praat met hem over het in lompen gewikkelde vierkant geheugen. Kies dan een optie "Toon item" en scrol in de inventaris naar de potten, en klik dan op "Toon item". De uitwisseling zal met succes worden afgerond en B-12 zal praten over de oude versie van robots die door mensen zijn gemaakt.

Naast de V-12 Memory Piece wordt deze NPC ook verkocht muziek noten [kosten - 1 energiedrankje] en elektrische kabel [vereist voor uitwisseling wasmiddel].

Больше gidsen en informatie over Stray is te vinden in relevante gedeelte van de website.

Kinime
Wotpack.ru - games, nieuws, gidsen, walkthroughs
Abonneren
Melden over
gast
0 commentaar
Nieuw
Oud
Intertekst beoordelingen
Bekijk alle reacties
0
Laat een reactie achter! Schrijf op wat je van het artikel vindt.x