Uitdagingen in Ni no Kuni: Cross Worlds zijn een van de belangrijkste bronnen van items om te verbeteren karakters и Bekenden. Voor uitdagingen wordt een systeem van toenemende complexiteit voorzien. Op sommige niveaus kan de grootte van de beloning worden verhoogd door neventaken te voltooien.
Waar vind je Trials in Ni no Kuni: Cross Worlds
Klik op het pictogram in de rechterbovenhoek, in het menu dat aan de rechterkant wordt geopend, selecteert u het tabblad "Proeven".
Trials ontgrendelen in Ni no Kuni: Cross Worlds
Voorwaarden voor het ontgrendelen van proeven:
- Verdienen: ontgrendeld na het voltooien van de reputatiezoektocht Eastern Magical Expedition - Familiar Tree.
- chaos veld: beschikbaar vanaf niveau 25.
- Grens tussen dimensies: ontgrendeld na het voltooien van de reputatiezoektocht Eastern Magical Expedition - Signal from Another World.
- Droomlabyrint: ontgrendeld na het voltooien van de reputatiezoektocht Evalania - Into the Endless Labyrinth.
- Bekende avonturen: beschikbaar vanaf niveau 33.
Soorten uitdagingen in Ni no Kuni: Cross Worlds
Uitdagingen zijn aparte zones waarin je een taak moet voltooien om buit te krijgen. Dood bijvoorbeeld de baas, breng zoveel mogelijk schade aan of ren weg voor monsters.
versterking
Ga dagelijks door de kerkers om de materialen te krijgen die je nodig hebt om te pompen. Eenmaal per dag beschikbaar 1 vrije loop. Voor extra pogingen heb je nodig diamanten.
De volgende kerkers zijn beschikbaar voor doorgang:
- Wieg van bekenden. Hier kun je middelen krijgen voor het fokken en versterken van huisdieren.
- Vuur Tempel. Deze kerker kweekt recepten en middelen om uitrusting te verbeteren.
- Goudbaards schip. In de kerker ontvangen ze goud, dat nodig is om items en bonussen te kopen.
Wieg van bekenden
In de Cradle of Familiars is de belangrijkste taak ei bescherming. Beren fungeren als vijanden.
De beloning voor succesvolle afronding hangt af van moeilijkheidsgraad и evaluatie. Dit laatste is gebaseerd op het aantal overlevende eieren: voor elk wordt 1 ⭐ toegevoegd. In totaal kunt u 3 ⭐ bellen. Wanneer u de maximale score behaalt, wordt de volgende moeilijkheidsgraad geopend.
beschikbaar in de kerker automatisch opruimen. De functie wordt geopend na de eerste succesvolle passage. Bij automatisch wissen wordt de buit onmiddellijk uitgegeven, druk gewoon op de knop. Het systeem berekent de hoeveelheid beloning op basis van de maximale moeilijkheidsgraad die is behaald.
Vuur Tempel
В Vuur Tempel moeten ontsnappen aan Ardor en de monsters. De belangrijkste taak is om levend bij de uitgang te komen.
De grootte van de beloning wordt bepaald door de moeilijkheidsgraad en de score van de passage. Probeer het om de kwaliteit van de buit te verbeteren de finish bereiken zo snel mogelijk en ga door de kerker van het maximaal beschikbare schietbereik.
Auto-clear is beschikbaar voor de Firelink Shrine. Bereik het einde van de kerker om het te ontgrendelen.
Goudbaards schip
Op het schip moet je schatten stelen Gouden baard. De piraat geeft ze echter niet zomaar weg: je zult hem en zijn team moeten bevechten.
Het bedrag van de beloning wordt bepaald door het bedrag dat aan Goudbaard wordt toegebracht schade. Je hoeft de piraat niet te doden: geef gewoon de maximale DPS en probeer te overleven.
Als de kapitein geen HP meer heeft, zal hij automatisch herstellen en vertrekken naar de volgende fase. In elke fase nemen de kenmerken van Goudbaard toe, hij verandert de reeks gebruikte vaardigheden. Een kerker is voltooid wanneer de tijd of de HP van het personage op is.
Dungeon automatisch wissen is beschikbaar. De optie opent na de eerste passage.
Chaos veld
Chaos veld - een uitdaging die bedoeld is voor spelers van gemiddeld niveau of hoger. Bij het passeren geven ze verschillende buit om te pompen. Je kunt de inhoud van de beloning bekijken op het uitdagingspaneel door op het zaalpictogram te klikken.
Om de test te halen, moet je mobs doden. De sterkte van de monsters hangt af van de vloer en het type chaosveld. In sommige kamers inbegrepen PvP-modus: Hier kunnen spelers elkaar straffeloos bevechten. Bazen spawnen regelmatig op het veld.
De ontwikkelaars hebben gemaakt voor het testen van een analoog van autocleaning - AI-modus. Als je ernaar overschakelt, gaat het gevecht tegen monsters en het verzamelen van buit automatisch door. Nadat je de optie hebt ingeschakeld, wordt het venster met het spel binnen 5 seconden gesloten.
Droom labyrint
Droom labyrint — kerker met extra complicaties. Om het succesvol te voltooien, moet je alle monsters vernietigen voordat de tijd om is en zijmissies voltooien.
Je kunt maar één keer beloningen uit de kerker ontvangen. De voortgang wordt gedeeld voor het account, dus nadat je alle niveaus hebt voltooid, hoef je ze niet opnieuw te halen met andere personages.
De belangrijkste beloning wordt gegeven voor de vernietiging van monsters in de toegewezen tijd. Om extra buit te krijgen, moet je de rating verhogen. Dit kan door te doen zijmissies.
Er worden ook items uitgegeven voor het voltooien van hoofdstukken voor een bepaald totaal aantal sterren.
Avontuur van de bekende
В Vertrouwd avontuur je kunt op een passieve manier middelen en ervaring opdoen. Het volstaat om een doelwit te kiezen, een geschikt team huisdieren te verzamelen en ze op een missie te sturen. Elk avontuur verbruikt 1 ticket.
Bekenden vechten automatisch. Na hun overwinning geeft het systeem een beloning uit. Voor avonturen is er een archief waarin je een lijst met voltooide missies, een herhaling van een gevecht en een lijst met buit kunt bekijken.
Voor overwinningen in veldslagen worden toegekend avontuurlijke ervaring. Het is nodig om te verbeteren rang.
Afhankelijk van het niveau:
- het aantal eenheden;
- gebieden beschikbaar voor opruiming;
- aantal dagelijkse pogingen.
Tickets worden dagelijks om 6:00 uur hersteld. Hoe hoger het niveau van het avontuur en hoe moeilijker het verzamelpunt, hoe beter de beloning.
Grens tussen dimensies
De proef houdt in teamgevecht met de baas. 5 spelers nemen deel aan de strijd. Je kunt automatisch een team vormen of alleen door vrienden uit te nodigen. Als iemand van het team regent voordat de baas 80% HP over heeft, zal het systeem een geschikte speler oppikken en naar de kerker teleporteren.
Geef buit en ervaring voor de doorgang van de kerker. De kwaliteit van de beloning hangt af van het type baas en de moeilijkheidsgraad. Om de rang te verhogen, kun je extra buit krijgen.
Je hebt een kaartje nodig om de kerker binnen te gaan. Je kunt het kopen voor diamanten of het gratis krijgen. Elke dag krijgen spelers 1 ticket, en ook voor elk ontgrendeld niveau.