De illusie van het einde Honkai: Starrail - permanente, regelmatig bijgewerkte spelmodus, vergelijkbaar met bestaande "Pure fictie" и "Hal van vergetelheid". Als gevechtstest heeft het veel functies en unieke regels die alleen in de fasen van toepassing zijn. Het belangrijkste doel van de modus is een gevecht met sterke tegenstanders en een beperkt aantal zetten om punten te verzamelen, waaruit het resultaat en de uiteindelijke beloning worden berekend.
In deze gids zullen we je vertellen hoe je Illusion of the End in HSR opent en voltooit, rekening houdt met de speciale regels van de modus, evenals de personages en het team die het meest geschikt zijn om deze te voltooien.
Hoe Illusion of the End te ontgrendelen in Honkai: Star Rail
Het voltooien van de “Illusion of the End”-niveaus is onder bepaalde voorwaarden beschikbaar voor alle spelers:
- bereikt balans niveau 3 of hoger;
- Meesterschapsmissie voltooid "Kleine stad grotesk" uit de Penaconia-verhaallijn "In onze tijd", waarmee de toegang tot de locatie wordt geopend Droomstroomrif.
Ga naar het aangegeven zoekpunt om een bericht van dokter Edward te ontvangen waarin je wordt uitgenodigd om de genoemde locatie te bezoeken en deel te nemen aan de test. Hierna teleporteer je automatisch naar de NPC Elegy, die toegang tot de modus opent.
In de toekomst is het gemakkelijk om terug te keren naar de tests door opnieuw met het meisje te praten.
De modus is dankzij een nieuwe spelfunctie ook beschikbaar voor spelers die Penaconia nog niet hebben ontdekt of de opgegeven missie nog niet hebben voltooid "Visie van volledigheid".
Wanneer de modus is bijgewerkt
De duur van de fase “Illusie van het Einde” is 6 weken, net als andere tests van dit type. Door de release van de nieuwe modus zal het updateschema voor Pure Fiction en Hall of Oblivion enigszins veranderen. De volgorde van release van de fasen is als volgt: "Illusion of the End" - "Pure Fiction" - "Hall of Oblivion".
Alle komende modusupdates en hun datums worden weergegeven op het tabblad Interstellar Guide "Lichtverlichte schatten".
Gids voor de illusie van het einde in Honkai: Star Rail
In zijn structuur en algemene spelregels lijkt “Illusion of the End” behoorlijk op “Pure Fiction”, maar verschilt er nog steeds van in een aantal regels die de modus veel moeilijker maken dan alle bestaande.
Basisregels van de modus
Een van de belangrijkste verschillen tussen “The Illusion of the End” en “Pure Fiction” zijn de volgende innovaties:
- De mogelijkheid om knooppunten 1 en 2 afzonderlijk opnieuw te behalen als u ontevreden bent over het resultaat van slechts één deel van de toets. Wanneer je de Node opnieuw opstart, kun je de ploeg echter niet opnieuw configureren. Er wordt alleen rekening gehouden met verhogingen van het niveau van de personages, hun lichtkegels en relikwieën.
- Wanneer je het hele level opnieuw speelt, is het mogelijk om de personages te vervangen in de eenheden die in de eerste run werden gebruikt, en om hun lichtkegels en relikwieën rechtstreeks in het modusmenu te veranderen.
Knooppunt bazen
Knooppunten uit elk van de vier beschikbare fasen worden gepresenteerd alleen bazen. Gevechten zullen geen golven hebben; het belangrijkste doel van elke test zal zijn om tegenstanders te verslaan en HP terug te brengen naar 0. Knooppuntbazen zijn anders dan de gebruikelijke en hebben dat wel gedaan. een aantal belangrijke kenmerken. Hoe hoger het uitdagingsniveau, hoe meer functies de vijand zal hebben.Als je tijdens de passage moeilijkheden ondervindt, kun je op een speciaal tabblad enkele tips krijgen over het tegengaan van de vaardigheden van de vijand "Passagestrategie" авом верхнем углу ана.
Ambers en definitieve postulaten
In elke nieuwe fase van de modus verschijnen er nieuwe Smeulende kolen - speciale bonussen die op alle niveaus van de uitdaging werken en bepaalde aspecten van de personages verbeteren. Voorafgaand aan elk gevecht krijg je ook de mogelijkheid om een van de drie te kiezen Postulaten van de finale, het verbeteren of toevoegen van bepaalde mechanismen aan de ploeg.
Actie-index in de strijd
In plaats van de gebruikelijke bewegingen en cycli zal de test werken Actie-index. Aan het begin van elk knooppunt is de score 2. Elke keer dat een bondgenoot of vijand een actie uitvoert, worden er een bepaald aantal punten afgetrokken.
Het eindresultaat van het knooppunt wordt opgeteld van de hoeveelheid verminderde baas-HP, evenals de resterende actie-index. Als de baas niet is verslagen, telt deze statistiek alleen maar op voor de hoeveelheid schade die aan de baas is toegebracht. De eindscore van de hele etappe vertegenwoordigt de resultaten van de eerste en tweede voltooide knooppunten. Bij het opnieuw afleggen van de toets wordt alleen rekening gehouden met het beste slagingspercentage.
Beste karakters
De volgende karakters zijn het meest geschikt om te slagen voor de "Illusion of the End" -tests: aanvallende typen:
karakter | Pad | soort schade | Functies |
---|---|---|---|
Fysiek. held | vernietiging | fysiek | Standaard DPS-held beschikbaar voor alle spelers. Dankzij verschillende soorten houdingen tijdens zijn ult kan hij schade toebrengen en de duurzaamheid van zowel één baas als de wezens en structuren die hij oproept verminderen. |
jingliu | vernietiging | Ijs | De beste schadehandelaar van het ijstype, die enorme schade toebrengt aan één enkel doelwit en gebied. Als de baas een ijskwetsbaarheid heeft, kan deze een beslissende rol spelen in de strijd. |
mes | vernietiging | Wind | Een extreem sterke held van het windtype, die buiten zijn beurt bonusaanvallen kan uitvoeren, waardoor de kwetsbaarheid van tegenstanders snel wordt verminderd. |
Maan eter | vernietiging | Denkbeeldig | Main-DD van een denkbeeldig type, dat een aantal vaardigheidsvariaties heeft waarmee je schade kunt toebrengen aan zowel een geselecteerd enkel doelwit als een groep vijanden op het slagveld. |
glimworm | vernietiging | vurig | De heldin is niet alleen in staat om enorme vuurschade aan de baas toe te brengen, maar hem ook onafhankelijk kwetsbaar te maken voor haar aanvalstype. Het stelt je dus in staat om bazen te bevechten die geen zwakte hebben voor brandschade, bij gebrek aan geschikte schadedealers van het vereiste type. |
Clara | vernietiging | fysiek | Een van de beste opties voor dealers van fysieke schade voor baasgevechten. Door een normale en verbeterde bonusaanval te activeren, zal het meisje wraak nemen elke keer dat een vijand haar of haar teamgenoot (met actieve superkracht) schade toebrengt. |
Xueyi | vernietiging | антовый | Een effectieve schadebeheersing van het kwantumtype die voor iedereen beschikbaar is, die enorme schade toebrengt met superkrachten en de weerstand van de vijand vermindert, ongeacht zijn kwetsbaarheden. Als de baas een zwak heeft voor kwantumschade, krijgt hij nog meer verbeteringen. |
Kool | Schieten | антовый | Een geweldig personage om tegen bazen te vechten. Dankzij zijn vaardigheden kan hij enorme opeenvolgende schade aanrichten op hetzelfde doelwit. |
Boothill | Schieten | fysiek | De beste dealer voor fysieke schade voor gevechten met één doel, die vijanden fysiek kwetsbaar kan maken. |
Topaz en de accountant | Schieten | vurig | Vanwege de aanwezigheid van een baas of een andere sterke vijand op het slagveld, zal het vermogen van Topaz de schade van bonusaanvallen die de vijand raken aanzienlijk vergroten. Voor teams waarvan de schade specifiek op dit soort aanvallen is gericht, zal het meisje een onmisbare assistent worden. |
Dokter verhouding | Schieten | Denkbeeldig | Als er voldoende debuffers of andere helden in het team zijn die verzwakking op de vijand kunnen toepassen, zal dit de belangrijkste bron van schade worden. |
Jing Yuan | Eruditie | Электрический | Ondanks het feit dat de vaardigheden van Jing Yuan erop gericht zijn enorme schade aan te richten over het hele speelveld, kan hij een goede schadedealer van het elektrische type worden door de bonusaanvallen van de Lightning Lord te activeren. |
Argenti | Eruditie | fysiek | Beschikt over een verbeterd type superkracht, waardoor hij het hoogste percentage schade aanricht in het gebied en solo-doelwit als de vijand alleen wordt gelaten op het slagveld. Heeft een constante instroom van energie nodig en heeft daardoor een hoge synergie met ondersteuningen als Tingyun en Hoho. |
Welt | Niets | Denkbeeldig | Als er maar één baas op het slagveld is, neemt de waarde van Welt's vaardigheid, die drie treffers tegelijk op het doel maakt, aanzienlijk toe. Naast het toebrengen van een enorme hoeveelheid schade, kan het de snelheid van de vijand effectief verminderen. |
Kafka | Niets | Электрический | Een onmisbare schadedealer voor teams die tegen DoT-aanvallen spelen. Als er personages in het team zijn die periodieke schadestatussen kunnen toebrengen, wordt dit de belangrijkste bron van schade aan de baas. |
Acheron | Niets | Электрический | Een van de beste vertegenwoordigers van het Pad van het Niets als het gaat om het aanrichten van schade. Als alleen de baas op het slagveld aanwezig is, zal de schade van Acheron aanzienlijk toenemen als gevolg van het opleggen van de Crimson Knot-status. Om zijn potentieel volledig te ontketenen, zijn er minstens twee vertegenwoordigers van het Niets in het team nodig. |
Luke | Niets | fysiek | Een vertegenwoordiger van het Niets die beschikbaar is voor veel spelers, waarvan de schade slechts op één doelwit is gericht. Het krachtigst in squadrons die tegen DoT-aanvallen spelen. |
Beste ploegen
Ondanks de vrij sterke gelijkenis met de 'Pure Fiction'-modus, vertonen de' Illusion of the End'-tests veel serieuze verschillen die een speciale voorbereidingsaanpak vereisen. De focus zal verschuiven van enorme schade naar enkele schade, waardoor er met andere teams kan worden geëxperimenteerd. Basisregels die je zullen helpen goede eenheden samen te stellen voor de Illusion of the End:
- Focus op de helden van de Paths jacht, Niets En in het bijzonder verwoesting. Ondanks het feit dat sommige bazen andere tegenstanders naar het slagveld kunnen oproepen, zal de grootste schade nog steeds op hem vallen. Personages met de mogelijkheid om vergeldingsaanvallen of bonusaanvallen uit te voeren, zullen uiterst nuttig zijn.
- Heroes eruditie kan alleen in bepaalde specifieke gevallen nuttig zijn: bijvoorbeeld wanneer de baas veel volgelingen met een bepaald soort kwetsbaarheid oproept.
- Bij het kiezen van een sterk personage wiens vaardigheden gericht zijn op een solo-doelwit, is het logisch om meer ondersteunende helden in de ploeg op te nemen in de persoon van Harmonie en / of Niets. Als er een keuze is tussen Overvloed en Behoud, is het de moeite waard om er een te kiezen om ruimte vrij te maken voor een andere ondersteuning voor schadebeperking.
- Als het geselecteerde team zich niet onderscheidt door hoge schadepercentages, zorg er dan voor dat je, naast de sub-DD, een personage in je team opneemt dat in staat is om щит. In dit geval kun je de aanvallen van de baas langer weerstaan en dienovereenkomstig meer aanvallen uitvoeren per toegewezen actie-index. Hoe hoger de verminderde HP van de vijand, hoe meer eindpunten en beloningen je kunt verzamelen.
Algemene tips en trucs voor het slagen
Andere kenmerken van gevechten zijn onder meer:
- Het prioritaire doelwit van de strijd zou de hoofdbaas moeten zijn, om te verminderen wiens HP-punten worden toegekend. Je focus verleggen naar andere vijanden heeft alleen zin als de opgeroepen structuren of bondgenoten een ernstige bedreiging vormen voor het voortbestaan van het team (bijvoorbeeld speren en schilden). Argenti, kevers Skarakabaza enz.). In andere gevallen kunnen secundaire doelen worden genegeerd ten gunste van meer schade aan de baas (bijvoorbeeld opgeroepen ijsstructuren). Kokolie, Silvermaned-bewakers Jachtluipaard en anderen).
- Bij het kiezen van Eindpostulaten is het logisch om degene uit te rusten die de grootste toename van de algehele schade van het team veroorzaakt. Als er meerdere personages in de groep zijn met bonusaanvalsvaardigheden, neem dan een buff die specifiek op dit aspect is gericht, en niet op de toename van de schade van bepaalde vaardigheden. Hetzelfde principe werkt bij periodieke schade of doorsteekschade. Andere bonussen zijn alleen nuttig voor helden die niet over een van de gespecificeerde mechanismen beschikken.
Hoe Squally Macaque te passeren
De tegenstanders in de Illusie van het einde van versie 2.7 zullen verschijnen Kokolie en variatie van de groep "Nightmariki" Het Wonderful Forest Banathedral-team. De verbetering van Ambers in de fase strekt zich uit tot schade door kwetsbaarheidspenetratie en bonusaanvallen. Net als in voorgaande seizoenen hebben de hoofdbazen de status Unyielding Defense, die de opgelopen schade vermindert totdat hun duurzaamheid is verbroken. Na het doorbreken worden de commandovaardigheidspunten hersteld en krijgt de eenheid een actievoorschot, terwijl de beurt van de baas verder wordt uitgesteld.
De Ambers-verbetering is actief in beide kamers op elke moeilijkheidsgraad, en bovendien kun je voor het geselecteerde team een van de Postulaat van de Finale-verbeteringen kiezen. De volgende effecten zijn beschikbaar in Cocolia's uitdaging:
- "Doordringende vorst": Penetratieschade opgelopen door alle vijanden wordt verhoogd met 10%. Nadat de kwetsbaarheid van de vijand is doorbroken, neemt de snelheid van alle bondgenoten gedurende 20 beurten met 2% toe.
- "Persistentie van verval": Voordat een vijand met de status Onbuigzame verdediging wordt verbroken, wordt de schade die hij in de loop van de tijd oploopt, geregistreerd. Zodra de kwetsbaarheid is verbroken, loopt die vijand extra schade op die gelijk is aan 200% van de totale periodieke schade die hij heeft opgelopen.
- "Stormvloed": Verhoogt de kwantumschade die door alle bondgenoten wordt toegebracht met 60%. Na het verslaan van een vijand gaat de actie van de aanvallende bondgenoot met 15% vooruit.
Teams die tegenover het Wondrouswood Banathedral Collective staan, kunnen profiteren van een van de volgende verbeteringen:
- "Wieg": Het gebruik van een vaardigheid of superkracht op een bondgenoot verhoogt de aanvalskracht van het doelwit met 25% gedurende 2 beurten. Dit effect kan maximaal 2 keer worden gestapeld.
- "Pauze tussen de lessen": De superschade van alle bondgenoten aan vijanden met een gebroken kwetsbaarheid wordt met 70% verhoogd
- "Vertraging na de les": Basisaanval en vaardigheidsschade van alle bondgenoten wordt verhoogd met 55%.
Vernietiger van de Mistral of Despair: Hoe Cocolia te verslaan
In de eerste helft moet je de Mistral of Despair verslaan: Kokolia (kwetsbaarheden: vuur, elektrisch, wind, kwantum), waarbij ze voortdurend hun kwetsbaarheid overbrengen op opgeroepen wezens. Bovendien begint Cocolia het gevecht met Cheetah, die de strijd ingewikkelder maakt door schadeabsorberende barrières te creëren.
Op de derde en vierde moeilijkheidsgraad, samen met het oproepen van de Mistrals, worden markeringen op de personages in het team geplaatst, waardoor de baas de vaardigheid kan herhalen: doelen selecteren en schade aanrichten totdat alle markeringen zijn opgebruikt. Als gevolg hiervan moet je, om de vijand te verslaan, in een van de fasen snel met extra vijanden omgaan.
Voordat je met de test begint, rust je je team uit met de juiste Final Postulaat-verbetering:
- "Persistentie van verval" is gericht op het veroorzaken van drievoudige schade door periodieke statussen en is geschikt voor pakketten met DoT-schadedealers: Kafka, Black Swan, Sampo, Guinaifen of Jiaoqiu.
- "Stormvloed" Verbetert voornamelijk personages met kwantumschade, dus het is geschikt voor een beperkt aantal builds met de belangrijkste DD Zele, Qingque, Xuei, of voor het maximaliseren van de schade van Jasper.
- "Doordringende vorst" heeft een meer universeel effect door de DPS te verhogen door penetratie en versnelling van het hele peloton, daarom wordt het aanbevolen voor andere groepen.
Plamenan-aaptruc
De baas in de tweede kamer is een aan gezondheid gerelateerde groep monsters.kwetsbaarheden: ijskoud, elektrisch, denkbeeldig). Dit betekent dat elke aanval de HP-balk van alle vijanden tegelijk uitput, en dat groepsvaardigheden meer schade aanrichten als gevolg van schade aan meerdere monsters tegelijk. Elke vijand heeft op zijn beurt zijn eigen schaal van kwetsbaarheid.
In de strijd tegen het Collectief is er een hulpmechanisme om van kanaal te wisselen: wanneer een teamlid een bepaald aantal aanvallen op de vijand uitvoert, wordt zijn duurzaamheid vernietigd en wordt er extra schade toegebracht aan de algehele kwetsbaarheidsbalk van de baas. De belangrijkste strategie ter voorbereiding op de strijd en binnen de strijd wordt dus het gebruik van aanvallen over een groot gebied.
Vorm een team met een AoE-schadedealer en kies een van de verbeteringen:
- "Wieg" fungeert als een aanvulling op de vaardigheden van ondersteunende personages die vaardigheden of ults op bondgenoten gebruiken. De meeste helden van het Pad van Harmonie en Overvloed, evenals enkele Conservation-schildkrijgers, bijvoorbeeld de ijzige 7 maart, kunnen profiteren van het effect.
- "Pauze tussen de lessen" werkt goed voor de meeste helden, vooral als de superkracht veel gebiedsschade aanricht.
- "Vertraging na de les" verhoogt direct het schadecijfer van vaardigheden en basisaanvallen, daarom wordt het meer aanbevolen voor vechters zoals Moon Eater, Jingliu of Blade.
Voltooide stadia van de Illusie van het Einde
Hieronder vindt u walkthroughs van voltooide fasen van gevechtsactiviteit:
Hoe voltooi je Storm Knight in Honkai: Star Rail
De illusie van het einde van patch 2.3 is opgedragen aan Cocolia en Argenti. Extra verbeteringen zijn bedoeld om kwetsbaarheden te doorbreken, en onder individuele teamverbeteringen kun je periodieke schade, schade door superkrachten, basishits en bonusaanvallen vinden.
Smeulende hoeken van de fase en postulaten van de finale
De Ambers of the Storm Knight-fase biedt de volgende teamverbetering: Door de kwetsbaarheid van een vijand te doorbreken met de Relentless Defense-status worden vaardigheidspunten hersteld en worden onmiddellijk de supervaardigheden van alle bondgenoten in de ploeg geactiveerd. Kwetsbaarheid penetratieschade neemt toe met 15%, de superpenetratieschade neemt toe met 25%.
De volgende teambonussen komen beschikbaar als definitieve postulaten:
- Gebroken paradijs (1 en 2 knooppunten) - Verhoogt het penetratie-effect van bondgenoten met 50%. Als je schade aanricht met superpenetratie, neemt de snelheid van het personage toe 40% van de huidige indicator van zijn snelheid. De boost duurt tot de volgende beurt.
- Moment van voltooiing (1 knooppunt) - Verhoogt de schade van de superkrachten van het team met 50%. Na het verslaan van een vijand gaat de actie van de bondgenoot verder 25%.
- Bestand tegen verval (1 knooppunt) - Alle periodieke schade die wordt opgelopen door een vijand met de status Onbuigzame verdediging wordt geregistreerd. Nadat hij zijn kwetsbaarheid heeft doorbroken, ontvangt deze vijand een schade gelijk aan 170% van wat er is opgenomen.
- Het slagveld van Ash (2 knooppunten) - Verhoogt de schade die wordt aangericht door de basisaanvallen en vaardigheden van bondgenoten met 50%. Na het verslaan van een vijand gaat de actie van de bondgenoot verder 25%.
- Op jacht naar de dag des oordeels (2 knooppunten) - Bonusaanvalschade opgelopen door een vijand met de status Onbuigzame verdediging wordt geregistreerd. Nadat hij zijn kwetsbaarheid heeft doorbroken, ontvangt deze vijand een schade gelijk aan 200% van wat er is opgenomen.
Vernietiger van de Mistral of Despair
In het eerste knooppunt vindt de strijd plaats in twee fasen: in de eerste fase van de test is het noodzakelijk om Cocolia en Cheetah te verslaan, in de tweede helft verschijnt de Guardian of Belobog in de verbeterde vorm van "Mother of Deception". Afhankelijk van de moeilijkheidsgraad om te slagen, wordt de lijst met baasfuncties geleidelijk uitgebreid. In de laatste test zijn alle verbeteringen van Cocolia van kracht; Je kunt aanvullende vijandelijke talenten bestuderen in de onderstaande tabel:
Ingewikkeldheid | versterking | effect |
I | Onbuigzame verdediging | Schade opgelopen door de baasillusie wordt met 50% verminderd. Nadat de kwetsbaarheid is doorbroken, wordt het effect ervan verder uitgesteld en neemt de schade die het oploopt met 100% toe. |
II | Transfer naar het slagveld | Cheetah gaat het gevecht aan en verdedigt de illusie van de baas. De illusie draagt zijn kwetsbaarheidstype over op opgeroepen wezens, en bij het verslaan van opgeroepen wezens wordt de duurzaamheid ervan verder verminderd. |
III | Nergens om naartoe te rennen | Het opgeroepen wezen markeert één bondgenoot. Nadat de baas een enkele aanval heeft gebruikt, herhaalt hij de vaardigheid op het geselecteerde doelwit. |
IV | Standvastige vastberadenheid | Vermindert de schade die al zijn bondgenoten hebben opgelopen, maar tegelijkertijd vergroot elk type kwetsbaarheid de opgelopen schade. |
Beste ploegen
In een gevecht met een baas die tegenstanders aan zijn zijde roept, wordt het vermogen van bondgenoten om schade aan te richten aan het gewenste element in een gebied zeer gewaardeerd. Stel op basis van de voorbeelden van eenheden een groep samen die geschikt is om de test te doorstaan:
Karakter 1 | Karakter 2 | Karakter 3 | Karakter 4 | aanbeveling |
---|---|---|---|---|
Acheron | Kafka Zilver Wolf | Tsjern. Zwaan zong | Fu Xuan | Versterking voor het eindpostulaat: “Moment van voltooiing” of “Volharding van verval”. |
qingque | serval | zong | lynx | Versterking voor het slotpostulaat: “Moment van voltooiing.” |
Tactiek
Naarmate de moeilijkheidsgraad toeneemt, wordt Cocolia een lastige tegenstander, in de strijd waarbij je je aan een bepaalde strategie zult moeten houden:
- Probeer Cocolia's kwetsbaarheid zo snel mogelijk te verwijderen om de schade die ze oploopt te vergroten en haar voor een korte tijd uit de strijd te halen.
- Maak een groep die voornamelijk bestaat uit Quantum- en Electric-schadedealers, en gebruik ook geen personages die afzonderlijke doelen aanvallen.
- Concentreer je op het verslaan van de Spears of Infinite Cold, waarvoor de baas zijn kwetsbaarheid weggeeft. Zolang er wezens op het veld aanwezig zijn, zal het niet mogelijk zijn de weerstand van de vijand te verminderen.
- Bekijk de bewegingen van Cheetah en bereid zijn ultieme van tevoren voor, waardoor bondgenoten een gemeenschappelijk schild wordt opgelegd.
- Zorg ervoor dat je een steun in je team opneemt die de weerstand tegen effecten vergroot of verzwakking wegneemt.
Zilveren Ridder van Deugd
Binnen het tweede knooppunt vindt het gevecht op dezelfde manier plaats in twee fasen, maar alleen de aanwezigheid van een gevaarlijke vaardigheid, zoals summoning, hangt af van de fase. In de eerste helft roept de ridder in willekeurige volgorde beelden op het veld op, en in de tweede fase roept hij tegelijkertijd 4 identieke wezens op. Net als bij Cocolia ontgrendelt Argenti's illusie nieuwe power-ups naarmate de moeilijkheidsgraad toeneemt:
Ingewikkeldheid | versterking | effect |
I | Onbuigzame verdediging | Schade opgelopen door de baasillusie wordt met 50% verminderd. Nadat de kwetsbaarheid is doorbroken, wordt het effect ervan verder uitgesteld en neemt de schade die het oploopt met 100% toe. |
II | Geluk Annulering | Tijdens het gevecht kan de illusie van de baas zijn gevechtshouding veranderen en verschillende standbeelden oproepen. Wanneer personages standbeelden met de Soul Deliverance-status verslaan, neemt de schade die door de eenheid wordt toegebracht toe. |
III | De zaken omdraaien | Wanneer de illusie in de tweede fase gebruik maakt van Soul Deliverance, richt deze zich op alle beelden. |
IV | Ster verdediger | Elke vijand aan de kant van de baas, behalve de illusie zelf, vermindert de opgelopen schade en vergroot de toegebrachte schade. |
Beste ploegen
Het probleem met het gevecht met Argenti is de mogelijkheid om 4 schilden op het veld op te roepen, die Taunt opleggen aan bondgenoten. In dit geval kan het teamlid het doelwit niet veranderen totdat je de vijand verslaat die aan het personage is toegewezen. Om deze reden is het winstgevender om een team samen te stellen uit personages met gebiedsvaardigheden, maar ook uit personages die in staat zijn hun doelwit alleen te verslaan.
Karakter 1 | Karakter 2 | Karakter 3 | Karakter 4 | aanbeveling |
---|---|---|---|---|
Boothill glimworm | ruan mei | Denkbeeldig. held zong | Gallagher | Verbetering van het eindpostulaat: ‘Paradise Broken.’ |
Fysiek. held | Hertha | Asta | Natasha | Versterking voor het eindpostulaat: “Ash Battlefield”. |
Tactiek
Let op deze tips om je door de strijd heen te helpen:
- Negeer de oproepen niet, maar vernietig actief hun duurzaamheid en verminder hun gezondheid. Overwinning op opgeroepen wezens zal de ploeg meer schade of een schild opleveren of extra schade aanrichten.
- Vernietig meerdere vijanden tegelijk om te voorkomen dat Argenti de kwetsbaarheid in één dagvaarding kan blokkeren.
- Richt je allereerst op wezens met een gouden halo van de Soul Deliverance-vaardigheid, omdat de vaardigheden van dergelijke tegenstanders worden verbeterd.
- Zorg bij het vormen van een squad voor ondersteuning met massabescherming, aangezien de speervaardigheid het gebied raakt.
Hoe ondergeschikt kwaad te voltooien in Honkai: Star Rail
Aan het einde van de illusie van patch 2.4 zijn Kafka en het Doomsday Beast te zien. Winst Sintels werken op alle verdiepingen en zijn gericht op het gebruik van karakters bonus aanvallen и tegenaanvallen. Helden met de nieuwste mechanica zijn onder meer Ice Maart 7 и Clara. Tegenaanvallen zijn een soort bonustreffer die door een bondgenoot worden uitgevoerd nadat hij een vijandelijke aanval heeft ontvangen.
Verbetering van de hoofdmodus: Wanneer je de kwetsbaarheid van een vijand met de status Onbuigzame verdediging doorbreekt, gaan de acties van alle teamleden met 100% vooruit en wordt hun energie voor het uitvoeren van superkrachten volledig aangevuld. Met andere woorden, wanneer duurzaamheidsbalk zichzelf de baas afnemend, maakt elke bondgenoot onmiddellijk een zet en kan hij een ultieme actie gebruiken. Als je ziet dat de 'schild'-schaal van de belangrijkste vijand bijna nul is, dan zou je daarvoor tijd moeten hebben om de superkrachten van de helden te activeren, aangezien ze na het doorbreken nog steeds worden aangevuld.
Als je met elk van de bazen vecht, zijn er Postulaten van de finale, waarvan de essentie er ook op gericht is de kwetsbaarheid van tegenstanders te doorbreken en schade aan hen toe te brengen. In beide helften u kunt de versterking selecteren "Paradijs van het einde", waardoor bonusaanvallen en tegenaanvallen van bondgenoten de duurzaamheid van de vijand kunnen aantasten, zelfs als hij niet over het overeenkomstige type kwetsbaarheid beschikt. Het effect van de initiële schade op de duurzaamheid van de vaardigheid is 50% voor bonusaanvallen en 100% voor tegenaanvallen.
Er zijn nog twee unieke Eindpostulaten beschikbaar in de eerste helft tegen Kafka:
- "Omgekeerde indiening": Verhoogt de schade van een basisaanval en maakt deze nog sterker tegen vijanden met een gebroken kwetsbaarheid.
- "Huntersstap": Het doorbreken van de kwetsbaarheid van een tegenstander bevordert de actie van het personage.
In het tweede deel tegen het Doomsday Beast zijn er nog twee laatste postulaten waaruit je kunt kiezen:
- "Karmische waarde": De vijand krijgt meer penetratieschade.
- "Laatste stand": De kritieke schade van personages neemt toe en wordt zelfs nog hoger tegen tegenstanders met een gebroken kwetsbaarheid.
De aantrekkelijke heer: hoe Kafka te verslaan
Bij het eerste knooppunt moet je winnen Kafka. In haar eerste fase samen daarmee weersta je Vuur vanuit de Ruimte (kwetsbaarheden: fysiek, denkbeeldig) en IJs vanuit de Ruimte (kwetsbaarheden: vuur, wind). In tweede fase in plaats daarvan zal er Overcooked zijn van de groep "Nightmare" (kwetsbaarheden: fysiek, denkbeeldig) en Meme van de geheugenzone "Shell of Extinguished Fury" (kwetsbaarheden: vuur, wind).
Versla elke opgeroepen vijand en zijn elementaire zwaktetypes worden overgedragen naar het tweede wezen. Wanneer beide wezens vallen, zullen alle vier de soorten kwetsbaarheden naar Kafka verhuizen. Als je geen tijd hebt om de baas binnen een tijdje te vernietigen, verschijnen beide wezens weer op het veld.
Met elke verdieping zal de moeilijkheidsgraad van de test toenemen. Dus op niveau 3 zullen alle tegenstanders voor elke vijand op het veld minder schade oplopen. In fase 4 zullen alle opgeroepen monsters verbeteringen krijgen in plaats van dat Kafka een van de wezens versterkt.
Onder de slotpostulaten zijn er drie beschikbaar:
- "Paradijs van het einde" past bij het team via bonusaanvallen om snel vijanden met massavaardigheden te vernietigen, ook als het schade-element van de held niet overeenkomt met de zwakte van de vijand (Doctor Ratio, Topaz, Zaryanka, Aventurine en anderen).
- "Omgekeerde indiening" goed in een groep via één hypercarry, die wordt ondersteund door verschillende steunen, voornamelijk afhankelijk van regelmatige aanvallen (Moon Eater, Argenti, Yunli en anderen).
- "Huntersstap" ontworpen voor eenheden die door kwetsbaarheidspenetratie spelen (Firefly, Boothill, Xuei).
Sterrenvernietigerbeest
Bij het tweede knooppunt kom je het Doomsday Beast tegen, dat in drie delen is verdeeld: De rechterhand van een ramp (kwetsbaarheid: fysiek, vuur, ijs), Linkerhand van de dageraad (kwetsbaarheid: fysiek, vuur, wind) en Antimatter Engine. Vernietig ze geleidelijk, zodat de soorten zwakte worden overgedragen Antimaterie motor, en nadat je alle drie de fragmenten hebt vernietigd, kun je rechtstreeks schade aan de baas toebrengen. Als je geen tijd hebt om binnen een bepaalde tijd alle onderdelen kwijt te raken, keren ze geleidelijk terug naar het slagveld.
In de strijd zullen bondgenoten willekeurig het effect verkrijgen kwantum- of denkbeeldige infusie. Val tijdens hun beurt delen van de baas aan met het overeenkomstige element, dat wordt gemarkeerd door het pictogram, om het effect te verwijderen en te voorkomen dat de personages een negatieve status krijgen.
Op moeilijkheidsgraad 3 zal het activeren van een enkele vaardigheid, groepsaanval of ondersteuningsvaardigheid respectievelijk de snelheid van de vijand verhogen, de aanvalskracht vergroten of de gezondheid herstellen. In fase 4 zal het de binnenkomende schade aan bondgenoten verminderen, maar tegelijkertijd de schade die wordt ontvangen voor elk ander type kwetsbaarheid vergroten.
Bij het kiezen van Eindpostulaten zijn er drie opties:
- "Paradijs van het einde" zal nuttig zijn voor squadrons met bonusaanvallen, zelfs als de elementen van de personages in het squadron niet passen bij de soorten vijandelijke kwetsbaarheden (Doctor Ratio, Topaz, Zaryanka, Aventurine en anderen).
- "Karmische cycliciteit" Geschikt voor groepen met schadedealers door het penetratie-effect (Firefly, Boothill, Xuei).
- "Laatste stand" bedoeld voor teams met meerdere schadedealers (Blade, Jingliu) of composities die niet geschikt zijn voor andere versterkingen.
Hoe je het aanzetten tot de speler voltooit
In update 2.5 biedt Illusion of the End je de mogelijkheid om tegen gevaarlijke tegenstanders als Aventurine en Fantilia te vechten. Om het bestrijden ervan gemakkelijker te maken, is er op alle moeilijkheidsgraden en knooppunten een speciale boost die de schade vergroot die vijanden ontvangen door bonusaanvallen en superkrachten.
Ambers van dit seizoen bevordert de acties van alle bondgenoten met 100% nadat het de kwetsbaarheid van een tegenstander heeft doorbroken met de Relentless Defense-status en herstelt de vaardigheidspunten van het team volledig. Zo'n vijand op het slagveld is alleen de baas zelf, en zijn kwetsbaarheidsschaal gaat op zijn beurt pas open nadat aan bepaalde voorwaarden is voldaan: het behalen van het vereiste aantal punten of het vernietigen van een of meer Lotussen. Naast verbeteringen voor een team bondgenoten, legt het doorbreken van de kwetsbaarheid van de vijand hem ook de negatieve status Zwakheid op, waardoor de schade die door hem wordt doorgegeven toeneemt.
Naast de enkele power-up die van toepassing is op alle uitdagingen van het seizoen, kun je extra power-ups kiezen, genaamd Final Postulaten, om elk moeilijkheidsniveau te voltooien.
In het gevecht met de Desperate Player Aventurine zal een van de drie beschikbare power-ups helpen:
- "Gelukkige wending": Zorgt ervoor dat de bonusaanvalschade van bondgenoten 15% van alle vijandelijke weerstandstypes negeert, en dat de sterkte wordt afgevoerd die niet overeenkomt met het schadetype van het personage. Deze schade komt overeen met slechts 50% van de oorspronkelijke duurzaamheidsschade van de gebruikte vaardigheid.
- "Hoge inzet": Verhoogt de ijsschade die door personages wordt toegebracht met 55%.
- "Vervolging en eliminatie": Verbetert de actie van een personage dat de kwetsbaarheid van een vijand doorbreekt met 15%. Het effect kan slechts 1 keer per beurt werken.
Om de avontuurlijke provocateur Fantilia te bestrijden, kun je de volgende eindpostulaten kiezen:
- "Verschroeide aarde": Het uitvoeren van een aanval op een vijand met een gebroken kwetsbaarheid activeert onmiddellijk alle bestaande schade in de loop van de tijd op het doelwit en veroorzaakt 60% van de oorspronkelijke schade. Het effect kan slechts 1 keer per beurt werken.
- "Verweven chaos": Na het verslaan van een vijand wordt de penetratieschade die alle vijandelijke doelen op het slagveld ontvangen, verhoogd met 5%. Het effect stapelt zich tot 5 keer op en is zelfs van toepassing op nieuwe wezens die tijdens het gevecht verschijnen.
- "Verpletterende kracht": Verhoogt de kritiek. schade aan superkrachten met 30%. De schade neemt met nog eens 30% toe als deze wordt toegebracht aan vijanden met een gebroken kwetsbaarheid.
Wanhopige gokker: hoe je Aventurijn kunt verslaan
De tegenstander van het eerste knooppunt van het seizoen zal de Desperate Player zijn: Aventurijn (kwetsbaarheden: fysiek, ijs, elektrisch, wind), evenals de dobbelstenen die hij oproept, die dezelfde reeks zwakke punten hebben. De tweede fase verschilt alleen van de eerste in de reeks baasvaardigheden, evenals in het aantal botten dat tegelijkertijd op het slagveld bestaat.
Om de kwetsbaarheidsschaal van de baas te openen, moet je tijdens beide fasen van het gevecht een spel met hem spelen en meer punten scoren dan aangegeven op het scherm achter Aventurijn. Punten worden gescoord door de dobbelstenen te vernietigen die door de Desperate Player zijn opgeroepen. Het getal dat onder de dobbelsteen wordt weergegeven, wordt aan het totaal toegevoegd nadat het doelwit is verslagen. Bovendien zal het vernietigen van de dobbelstenen enige fysieke schade aan de baas veroorzaken en de duurzaamheid ervan enigszins verminderen.
Het heeft op dit moment geen zin om de baas aan te vallen; de schade die erdoorheen gaat wordt aanzienlijk verminderd door het huidige effect van Onbuigzame Defensie. Zodra je meer punten scoort dan Aventurijn, wordt het effect verwijderd en gaat zijn kwetsbaarheidsbalk open, waardoor je er doorheen kunt breken en het grootste deel van de schade kunt aanrichten.
In de tweede fase zal het aantal door de baas opgeroepen dobbelstenen toenemen en zullen hun effecten enigszins veranderen. Probeer allereerst die blokjes te vernietigen die een groot aantal punten opleveren, en verdubbel ook het aantal dat al beschikbaar is.
Maak, afhankelijk van de verzamelde ploeg, een keuze voor de volgende Postulaten van de finale:
- "Gelukkige wending" zal teams waarvan de grootste schade voortkomt uit bonusaanvallen aanzienlijk versterken, waardoor niet alleen weerstanden kunnen worden genegeerd, maar ook de duurzaamheid kan worden verminderd, ongeacht het element van het personage. Versterking is geschikt voor Feixiao, Blade, Himeko, Jing Yuan en anderen.
- "Hoge inzet" Alleen ijshelden worden versterkt: Jingliu, Gerta, Misha, Pelu en de rest.
- "Vervolging en eliminatie" zal de schadedealer in staat stellen verder te komen naarmate hij de kwetsbaarheden van het doelwit binnendringt. Het effect zal een nuttige aanwinst zijn voor die eenheden die bondgenoten hebben die de efficiëntie van de penetratie vergroten, of er zijn geen karakters die voldoen aan de voorwaarden van de andere twee postulaten.
Avontuurlijke provocateur: hoe Fantilia te verslaan
In het tweede knooppunt ontmoet je de avontuurlijke provocateur: Fantilia (kwetsbaarheden: vuur, elektrisch, wind, denkbeeldig) en de door haar opgeroepen Lotussen, die dezelfde reeks zwakke punten hebben. Net als in de vorige fase verschillen de gevechtsfasen alleen in de vaardigheden van de baas en het aantal opgeroepen wezens.
Tijdens het gevecht met Fantilia in een van de fasen zal haar kwetsbaarheidsschaal ook niet beschikbaar zijn en zal het niet mogelijk zijn om haar aanzienlijke schade toe te brengen vanwege het huidige effect van Onbuigzame Defensie. De boost kan alleen worden verwijderd nadat een van de Lotussen op het slagveld is vernietigd. Het vernietigen van de bloem zal de Avontuurlijke Taunter beschadigen, de duurzaamheid ervan enigszins verminderen, en ook bondgenoten genezen en hun penetratie-effect vergroten.
Nadat je de Lotus hebt vernietigd, concentreer je je aanvallen op Fantilia. Na een paar acties zal de vijand opnieuw bloemen oproepen en haar kwetsbaarheidsschaal blokkeren, waardoor ze gedwongen wordt alle acties opnieuw te herhalen.
Om je tegenstander te verslaan, kun je de volgende eindpostulaten kiezen, die de strijd gemakkelijker maken:
- "Verschroeide aarde" zal eenheden die gericht zijn op het aanrichten van periodieke schade aanzienlijk versterken. Als je een team hebt gekozen dat met dit effect speelt, zorg er dan voor dat je een boost krijgt.
- "Verweven chaos" zal de penetratieschade van bondgenoten aanzienlijk vergroten als je tegenstanders verslaat. De meest universele versteviging, geschikt voor vrijwel alle units.
- "Verpletterende kracht" zal personages helpen wiens schade geconcentreerd is in superkrachten. Als je team Blade, Himeko, Jing Yuan, Serval, Guinaifen en anderen bevat, kun je voor dit postulaat kiezen.
Hoe de soevereine controle te passeren
In de illusie van het einde van patch 2.6 zullen de belangrijkste vijanden Kafka en het “Chorus of Balance” Septimius de Grote zijn. Een speciale zegen, Ambers, is van toepassing op alle niveaus, waardoor de schade door het binnendringen van kwetsbaarheden en bonusaanvallen met 20% toeneemt.
Net als in voorgaande seizoenen vult de Sovereign Control-verbetering, wanneer hij de kwetsbaarheid van een tegenstander onder de status Unyielding Defense doorbreekt, de vaardigheidspunten en energie van de personages maximaal. Dat wil zeggen dat het terugbrengen van de duurzaamheid van de baas tot nul de helden in staat zal stellen onmiddellijk superkrachten en vaardigheden uit te voeren, ongeacht hoeveel actiepunten er eerder zijn verzameld. Om de kans te krijgen de kwetsbaarheid van een bepaalde vijand te doorbreken, zul je deze eerst van zijn handlangers naar hemzelf moeten overbrengen.
Naast de hoofdbonus zijn er op beide verdiepingen drie extra postulaten van de finale, waaruit je er één kunt kiezen. De volgende verbeteringen zijn beschikbaar in de strijd tegen Kafka:
- "De onderwerping van alle levende wezens": Verhoogt de schade van alle karakterbonusaanvallen met 50%.
- "Wispelturige geesten": Als een van de vijanden sterft, gaan alle acties van de helden onmiddellijk 10% vooruit.
- "Gelukkige wending": Schade door bonushits van bondgenoten negeert 15% van de weerstand van de tegenstander en vermindert hun kracht, zelfs als ze niet over de juiste kwetsbaarheid beschikken. Deze verbetering komt overeen met 50% van de duurzaamheidsschade van het toegepaste vermogen.
In de strijd tegen het Koor van Evenwicht zijn er deze Laatste Postulaten:
- "Overwinningsstreepje": Door een bonusaanval te activeren, gaat de held 15% vooruit op de actiebalk. Zo'n buff kan maar 1 keer werken tot de volgende beurt van dit personage.
- "Verdwijning zonder spoor": De effectiviteit van het doorbreken van de kwetsbaarheid van een bepaalde held neemt met 25% toe na gebruik van zijn ultieme.
- "Oorlog veroorzaakt oorlog": Het penetratie-effect van alle bondgenoten in het team is met 50% verhoogd. Als een van hen de kwetsbaarheid van een vijand doorbreekt, worden er 5 energie-eenheden geregenereerd.
De aantrekkelijke heer: hoe Kafka te verslaan
In de eerste kamer moet je tegen de Aantrekkelijke Heer vechten: Kafka (kwetsbaarheden: denkbeeldig, fysiek, vurig, wind). In de beginfase zullen de volgelingen Fire and Ice from Space zijn, en in het tweede deel zul je Overcooked from the Nightmare Troupe en Meme of the Memory Zone “Shell of Faded Fury” tegenkomen, die in eerste instantie de aangegeven soorten kwetsbaarheden zullen bevatten .
De speciale mechanismen van deze baas zijn het opleggen van verbeteringen aan de wezens die hij oproept, en ook het feit dat hoe meer vijanden in de arena, hoe minder schade ze oplopen. Kafka is zelf in staat de status van Subjugaat op te leggen, waardoor personages bondgenoten beginnen aan te vallen, maar deze verzwakking kan worden weggenomen. In de tweede helft wordt de kans op deze debuff zelfs nog groter, omdat het aan het arsenaal van de vijand toevoegen van doelen in de status Hypnose, gevolgd door Submission.
Configureer vóór het gevecht het Laatste Postulaat volgens het geselecteerde team:
- "De onderwerping van alle levende wezens" Dit zal niet alleen nuttig zijn voor schadedealers die regelmatig aanvallen gebruiken, maar ook voor sommige Harmony-personages om hun schade iets te vergroten. De eerste omvatten de Moon Eater, de denkbeeldige 7 maart, Topaz, Boothill en Blade.
- "Wispelturige geesten" zal alle bondgenoten versnellen na het verslaan van een tegenstander, wat een redelijk universele boost is.
- "Gelukkige wending" is bedoeld voor personages uit een bonusaanval en stelt hen in staat de weerstand van de vijand te doorbreken, zelfs als hun elementen niet overeenkomen met zijn kwetsbaarheden. De gelederen van dergelijke helden omvatten Doctor Ratio, Armor, Topaz, Himeko, Robin, Blade, Yunli, de denkbeeldige 7 maart Feixiao.
Dirigent van Kakofonie: Hoe je Grote Septimius kunt verslaan
In de tweede hal bevindt zich de baas van de Cacophony Conductor: Koor van Evenwicht (kwetsbaarheden: denkbeeldig, elektrisch, vurig en kwantum). Hij roept 4 Echoes of Old Dreams op naar het slagveld, die worden overgebracht naar zijn type elementaire duurzaamheid. Als een van de soorten kwetsbaarheid op een minion doorbreekt, wordt deze naar alle tegenstanders verzonden. Opgeroepen wezens hebben een grotere schadeweerstand tegen de elementen waarvoor ze geen zwakte hebben.
Met de uitputting van elk niveau van de duurzaamheid van het wezen verwerven de bondgenoten de status 'Als we in het licht lopen', wat bestaat uit het ophopen van een enorm schild op hen.
In de tweede fase komt het Koor van Evenwicht in de bijzondere staat ‘In den beginne was het woord’. Terwijl hij daarin zit, krijgt de baas bij elke beweging van de geallieerden een last van dit effect. Wanneer de statuswaarde 7 stapels bereikt, richt de vijand enorme denkbeeldige schade aan, waarbij hij de verdediging van het doelwit negeert.
De volgende eindpostulaten zijn beschikbaar in de strijd tegen de kakofonie-dirigent:
- "Overwinningsstreepje" versnelt personages nadat ze een bonusaanval uitvoeren. Vanwege vijandelijke kwetsbaarheden is dit geschikt voor Doctor Ratio, Jing Yuan, Topaz, Kafka, Himeko, Qingque, Aventurine en de denkbeeldige 7 maart.
- "Verdwijning zonder spoor" is ontworpen voor helden die met ultieme vaardigheden spelen en kan worden beschouwd als een universele bonus voor eenheden waarvoor de andere twee verbeteringen niet geschikt zijn.
- "Oorlog veroorzaakt oorlog" zal je helpen snel beter door te dringen in de kwetsbaarheid van de vijand en een deel van de energie terug te geven aan het personage dat dit heeft gedaan. Rappa, Firefly, Imaginary Pathfinder, Gallagher en Ruan Mei zijn verbonden met het penetratie-effect.
Awards
Voor het voltooien van alle niveaus van “Illusion of the End” tot een maximum van 12 sterren, wordt de volgende beloning toegekend:
- 800 ster jade;
- jade veren;
- reisgidsen;
- gezuiverde ether;
- verloren kristallen.
Bij de eerste voltooiing van het tweede niveau van een willekeurige fase van “Illusion of the End” kun je gratis 4⭐-tekens krijgen Xueyi (Vernietiging: Quantum).
We hopen dat deze gids je heeft geholpen bij het ontgrendelen en voltooien van Illusion of the End in Honkai: Star Rail. Als u problemen of vragen tegenkomt tijdens het voltooien van de niveaus, kunt u deze verlaten in opmerkingen. Lees andere handleidingen in de secties voorbijgaan, gidsen, bouwt и лор.