Verloren rijkdommen binnen Genshin Impact 4.3 – herhaling van het evenement gerelateerd aan het zoeken naar schatten. Maak opnieuw kennis met Ulman, die in Fontaine is aangekomen en nog steeds geliefd is bij de feeën. De man zal vertellen over zijn indrukken van het leven in Fontaine en om hulp vragen bij het verzamelen van schatten. Het belangrijkste doel zijn oude munten en andere waardevolle spullen.
In de gids zullen we de schatgebieden in detail verkennen, hoe je de verloren rijkdommen kunt voltooien en oude munten op de kaart kunt vinden. Leer hoe je een zoekfee kunt opladen, energiedeeltjes kunt vinden en verzamelen en permanent een kleine fee kunt krijgen.
Fee-evenementdata in 2024
Evenement met de fee “Lost Riches” in update 4.3 mee zal gaan 2 januari tot 15 januari 2024.
Hoe een evenement te starten
Om toegang tot een evenement te openen, moet aan de volgende voorwaarden worden voldaan:
- 20 bereiken avontuurlijke rang;
- activeer eventueel Archon-standbeeld в Fontaine.
zeeschatten
Maak kennis met Ullman, die langs de kust loopt. De man zal verhalen vertellen over zijn leven in Fontaine en klagen dat hij nog steeds populair is onder de feeën, hoewel hij nog steeds niet eens begrijpt wat ze zeggen. Ontvang van Ulman een notitieboekje met aantekeningen over de plaatsen waar de fee hem naartoe bracht om daar schatten te vinden.
Beloningen voor het voltooien van de zoektocht:
- 10 000 pestilentie;
- 4 ervaringen boeken avonturier;
- Zoek sprookjeshulpmiddel.
Gids voor het Lost Riches-evenement in Genshin Impact
Het evenement is verdeeld in verschillende fasen, die elk een eigen gebied hebben. Schatzoektochten kunnen zowel op het land als onder water worden uitgevoerd.
Schat zoeken met de zoekfee
Voordat je naar het zoekgebied gaat, rust je de Zoekfee uit de Inventarissectie uit "Hulpmiddelen".
Gebruik het alleen in het schatzoekgebied. Als de speler zich buiten de opgegeven locatie bevindt, wordt de fee zal niet werken.
Hoe laad je een fee op met energie?
Als je in een gebied op de kaart aankomt, moet je een wezen oproepen en de fee drie keer helpen energie te absorberen om de vitaliteit te herstellen. Voor elke drie aanwinsten wijst zij één schat aan.
Om je assistent op te laden, ren je eerst rond het zoekgebied dat wordt begrensd door de gele rand en vind je speciale deeltjesmarkeringen. In water verschijnen ze als klonters van energie, vergelijkbaar met een draaikolk. Benader vergelijkbare gebieden die op de minikaart zijn gemarkeerd.
Begin met zoeken: hoe je energie kunt verzamelen en de schat kunt pakken
Nadat je 3 elementaire deeltjes hebt verzameld, verschijnt er een systeemmelding dat de fee energie heeft verzameld en een schat heeft gevonden, en verschijnt er een pictogram op de minikaart. Ren naar de blauwe markering en druk op de toets "F"om de proef te starten.
Zodra de uitdaging begint, start de timer en verschijnen er vijanden of elementaire deeltjes in de buurt.
In het eerste geval vernietig je mobs om een aanklacht te krijgen, en deeltjes oppikken sprookjesachtige energie. Als er deeltjes in de buurt zijn, rennen of zwemmen langs de route en verzamel ze om de fee te vullen.
Noodzakelijk vul de voortgangsbalk bovenaan voordat de timer aflooptzodat de fee de schat kan vinden. Hierna wordt het gevecht onderbroken en verschijnt er een gele marker op de grond die de schat aangeeft.
Het enige dat overblijft is het opgraven van de kist naast de marker en het verzamelen van de beloningen.
Door oude munten op te graven, voltooit de speler geleidelijk de verkenningsvoortgang van elke zone in het schatboek.
Ulman zal op zoek moeten gaan naar verborgen schatten en hem 6 dagen lang moeten helpen. Elke nieuwe fase van de zoektocht begint de dag na de vorige.
Schatgebied 1
De zoektocht naar de eerste schatten zal plaatsvinden op het grondgebied van de westelijke helling van de Mont Atoneki en de oppervlakte van het dorp Poisson.Alles moet nog gevonden worden 6 energiebronnen en 2 verborgen schatten.
Eerste schat
Ga naar het teleportatiepunt op de berghelling om onmiddellijk de eerste energiebron op de rand van de klif te zien liggen. Ga ervan af naar de hut. Het tweede stolsel ligt achter de kar langs de weg.
Steek de weg over en ga een kleine tenthut binnen. De derde energiebron ligt daar precies in. Wanneer de fee alle drie de ladingen absorbeert, wijst ze naar de locatie van de dichtstbijzijnde schat. Verlaat het huis om het gewenste punt tussen het wrak van het schip boven het dorp Poissons te zien.
Activeer de uitdaging om genoeg energie te verzamelen zodat de fee een kist met beloningen kan opgraven. Verzamel alle bronnen door door de overblijfselen van het schip te lopen. Helemaal bovenaan gebruik je de waterring om het laatste stolsel op te pakken en ga terug naar de kist en pak er 10 op bron stenen, 40 oude munten en 30 pestilentie.
Tweede schat
Nadat je de kist hebt geopend, ga je naar de heuvel achter de begraafplaats.
Neem daar een andere energiebron en gebruik de waterring om snel naar de volgende punten te gaan.
Het volgende stolsel is verborgen achter een struik vlakbij de weg die naar de hutten leidt. Pak het op en ga richting de huizen in het oosten.
De laatste bron ligt op het dak van de schuur tussen de twee huizen. Neem het om de locatie van de tweede schat te onthullen.
Het punt verschijnt op de open plek tegenover de hutten. Nadat je het hebt geactiveerd, moet je tegen twee golven tegenstanders vechten. Verzamel de stolsels die overblijven na het verslaan van wezens om de zoekfee aan te vallen en een kist met 10 te verzamelen bron stenen, 40 oude munten en 30 pestilentie.
Schatgebied 2
De speurtocht op de tweede dag van het evenement vindt plaats in het onderwatergebied van het Salos Sea Plateau, niet ver van de locatie Elton Trench.
Als onderdeel van de tweede test moet je drie geblokkeerde energiebronnen vinden en in totaal een schatkist.
Schat
Begin uw zoektocht bij het dichtstbijzijnde onderwaterteleportatiepunt. De eerste energiebron verschijnt op het fragment van de brug. Het is niet mogelijk om het stolsel meteen op te pakken, omdat het wordt beschermd door een barrière.
Voordat u de barrière nadert, moet u de vaardigheid wegnemen xenochrome oscardichtbij drijven. Zwem dan naar de bubbel en start de uitdaging door op de juiste functie in het pop-upmenu te klikken. Binnen dit kader moet je alle dikke vruchten in vier rondes in 2 minuten vernietigen.
De taak zal verder gecompliceerd worden door de aanwezigheid van moddervruchten. Als de scheermesaanval de mudfruit raakt en vernietigt, begint de ronde opnieuw. Om de uitdaging met succes te voltooien en alleen de dikke vruchten te vernietigen, beweeg je de impacthoek zo dat het doel precies op de centrale dikke vrucht is gericht, en het personage zelf er tegenover staat.
Nadat je de uitdaging hebt voltooid, ga je naar de nabijgelegen kloof om een tweede geblokkeerde energiebron te vinden nabij het scheepswrak.
Als je de barrière activeert, wordt er weer een Puffy Fruit-uitdaging geactiveerd, bestaande uit drie rondes. Deze keer zijn alle doelen in beweging. Om de rondes te voltooien, kun je wachten tot de dikke vruchten op een rij staan om ze met één slag van de scherpschutter te vernietigen en ze afzonderlijk te verwijderen. Als je de Mudfruit raakt, wordt de ronde ook opnieuw gestart.
De volgende energiebron zal vlakbij verschijnen, iets hoger op de klif vanaf de plaats waar de tweede test plaatsvond.
Als je de barrière activeert, zul je veel vijanden oproepen die je in een beperkte tijd moet verslaan. Maak actief gebruik van de mogelijkheden van de Razorback en beweeg rond om verloren HP terug te winnen met behulp van Recovery Orbs. Zodra je alle wezens hebt verslagen, verschijnt er een schatteken in de buurt.
Onderzoek de gemarkeerde plek in het zand en graaf een kostbare kist op met daarin 20 bron stenen, 90 oude munten en 50 pestilentie.
Schatgebied 3
Op de derde testdag moet je naar de ruïnes van het Institute of Kinetic Energy in het noorden van Fontaine.
Je kunt het vinden tussen het puin van gebouwen en op open plekken in de buurt van de bergen 6 energiebronnen en 2 schatten in de vorm van rijke kisten.
Eerste schat
Begin je zoektocht vanaf het zuidelijke teleportatiepunt, gelegen naast het tuinhuisje op de locatie van het New Fontaine Research Institute. Beklim een stuk van een van de kolommen en zie de eerste energiebron op hetzelfde stuk puin vlakbij de weg liggen.
Nadat je het stolsel hebt weggenomen, gebruik je de waterring om snel naar de plek te gaan waar de resterende bronnen verborgen zijn.
De ring brengt je naar een open plek waar twee bronnen tegelijk zijn. Neem er één van de bomen en de tweede van de top van de stronk achter de weg.
Wanneer je het laatste stolsel oppakt, verschijnt er een merkteken op de nabijgelegen toren die de locatie van de schat aangeeft. Graaf het op om een gevechtstest te activeren. Versla twee golven elementaire vijanden slijm и khilichurlov, en neem een beloning van 10 uit de rijke kist bron stenen, 40 oude munten en 30 pestilentie.
Tweede schat
Nadat je de vijanden hebt verslagen en de kist hebt geopend, draai je in noordelijke richting om de volgende energiebron te zien, die zich bovenop een boomstronk op een heuvel bevindt.
Als je op een stuk hout klimt, zie je de volgende twee bosjes: één - tussen de bomen bij de klif, de tweede - op een kar naast Graf van de diepten.
Er verschijnt een schatteken ernaast graven, naast het karretje waar de derde bron werd opgehaald.
Als je probeert de kist op te graven, ontstaat er een tijdrit waarin je alle energiedeeltjes moet verzamelen. Raap de twee klonten op de grond op en ga de waterring in. Tijdens de vlucht verzamel je de meeste bronnen en land je op de top van de berg. Om de resterende twee deeltjes te verzamelen, glijd je naar beneden en land je op de marker. Als je een rijke kist opent, word je beloond met nog eens 10 bron stenen, 40 oude munten en 30 pestilentie.
Schatgebied 4
De speurtocht op de vierde dag van het evenement vindt plaats in het onderwatergedeelte van het Liffey-gebied, iets ten zuiden van de wachttorens Fort Meropida.
Net als in de vorige onderwaterfase moet je alles in het water vinden 3 energiebron die opent na het behalen van de tests, en 1 schat.
Schat
Activeer de zoekfee op het enige teleportatiepunt dat de zone binnengaat, zodat de eerste energiebron er tegenover verschijnt. Voordat je zijn barrière activeert en aan de uitdaging begint, moet je de vaardigheid wegnemen xenochrome kwallendichtbij drijven.
Om alle rondes snel te voltooien, probeer je met een geladen kwallenaanval op de centrale mollige vrucht te richten en de bommen op afstand tot ontploffing te brengen. De projectielen die door een vastgehouden vaardigheid worden opgeroepen, hebben een groot effectgebied en zijn in staat alle doelen in één keer te vernietigen.
Zodra je de uitdaging hebt voltooid, ga je naar de heuvels in het oosten. Daar, bijna aan de oppervlakte van het water, tussen de algen, bevindt zich een tweede energiebron.
Het activeren van de bronbarrière zal veel vijanden oproepen, die ook snel kunnen worden verslagen door de geladen aanval van de kwal. Vuur een projectiel af op een menigte vijanden en laat het tot ontploffing brengen om de uitdaging onmiddellijk te voltooien.
Voor de volgende bron zwem je de kloof in het zuiden in.
Als onderdeel van de derde test zul je binnen een beperkte tijd opnieuw met de gezwollen vruchten te maken krijgen. Dit keer zijn er Mudfruits op het speelveld, evenals een speciaal doelwit in de vorm van een gepantserde Pufferfruit. Om hem in de laatste ronde af te rekenen, moet je hem twee keer blootstellen aan het kwallenprojectiel.
Als je de laatste bron verzamelt, worden de schatlocaties onthuld. Ga naar de heuvels waar het tweede stolsel werd gevonden, maar onderzoek alleen de lagere laag. Nadat je het gemarkeerde punt hebt onderzocht, ontvang je een kostbare kist met 20 bron stenen, 90 oude munten en 50 pestilentie binnenkant.
Schatgebied 5
De zoektocht naar schatten in de vijfde testfase zal op de locatie plaatsvinden Erinyes-bos, namelijk aan de zuidkust van het eiland, ten noorden van het Path in the Misty Forest.
Omdat de zoektocht op het land plaatsvindt, zal het als onderdeel van de test noodzakelijk zijn om te verzamelen 6 energiebronnen en graven 2 schatten in de vorm van rijke kisten.
Eerste schat
Begin je zoektocht vanaf het teleportatiepunt op de heuvel. Ga ervan af naar de weg om het zoekgebied te betreden. Activeer de fee en ga naar de drie sparren langs het pad. De eerste energiebron ligt daartussen verborgen.
Het tweede energiestolsel bevindt zich bij een kapotte boom achter het kruispunt, waar de weg naartoe leidt waar de eerste werd gevonden.
Voor de derde bron moet je naar het kamp van schatdieven. Klim naar de top van de tent in het midden om de locatie van de eerste schat te onthullen.
Er verschijnt een opgravingspunt op een open plek achter de berg waar het kamp zich bevindt. Activeer het om een uitdaging te starten om deeltjes in een beperkte tijd te verzamelen.
Volg de deeltjes, beklim de berg en gebruik de waterring bovenaan om de resterende klonten in de lucht te verzamelen en terug te keren naar de opgravingslocatie. Het openen van een rijke kist levert 10 op bron stenen, 40 oude munten en 30 pestilentie.
Tweede schat
Vanaf de plaats waar je de eerste kist hebt gevonden, ga je naar de weg die naar het noorden leidt. Daarnaast verzamel je op de open plek de eerste energiebron.
Een tweede energiestolsel zal verschijnen in een ander kamp van schatdieven. Pak het uit de doos op het platform bij het scheepswrak aan de kust.
De laatste bron ligt vlakbij verborgen - tussen het wrak van een andere boot, iets dichter bij het water.
De opgravingslocatie verschijnt naast de weg, niet ver van het kruispunt. Kijk vanaf de plaats waar de laatste bron werd verzameld naar het pad in het westen en zie een lichtkolom die naar het gewenste punt wijst.
Als onderdeel van de laatste test moet je tegen twee golven tegenstanders vechten: elementair slijm en automaten. Verzamel de klonten die door vijandelijke wezens zijn achtergelaten en graaf een rijke kist op met daarin 10 bron stenen, 40 oude munten en 30 pestilentie.
Schatgebied 6
De laatste tests van het evenement zullen plaatsvinden in het onderwatergebied van het Erinyes-woud, vlakbij de haven van Lumidus.
Net als in andere onderwaterzoekgebieden is het op de zeebodem nabij de haven noodzakelijk om te vinden 3 energiebron en 1 schat in de vorm van een kostbare kist.
Schat
Begin je zoektocht door vanuit Port Lumidus het water in te duiken. Ga naar de overblijfselen van een gezonken schip in de kloof om de eerste energiebron te vinden. Voordat u met de test begint, moet u de vaardigheid wegnemen xenochrome octopusdichtbij drijven. Nadat je de bronbarrière hebt geactiveerd, vernietig je de bewegende gezwollen vruchten met de vaardigheid die je zojuist elke ronde hebt verworven.
Zodra je de uitdaging hebt voltooid, ga je verder naar het noorden langs de kloof om de tweede energieschicht te vinden.
Bij nog wat puin vind je achter de slagboom een tweede bron. Om het te verwijderen, moet je nog een test met gezwollen fruit doorlopen, maar deze keer zijn de doelen statisch.
Voor het volgende doel ga je naar de andere kant van het zoekgebied, naar een groepje algen op de vlakte.
De laatste test in de zone is een gevecht. Nadat je de barrière hebt geactiveerd, verschijnt er een groep vijanden in de buurt. Versla alle wezens met behulp van het verworven octopusvermogen om toegang tot de energiebron te openen.
Wanneer je alle drie de bronnen hebt verzameld, verschijnt er een schatteken bij de rotsen dichter bij de noordelijke kust. Graaf het zand op het gemarkeerde punt op en verzamel er 20 uit de kostbare kist bron stenen, 90 oude munten en 50 pestilentie.
Nadat je de zoektocht in het laatste gebied hebt voltooid, keer je terug naar Ulman aan de kust bij de Cour de Fontaine en praat je met hem om de mini-quest te voltooien Zeeschatten: epiloog en ontvang een extra beloning van 10 pestilentie en 4 ervaringen boeken avonturier.
Awards
Als u het evenement volledig voltooit, ontvangt u de volgende prijzen:
- bron stenen;
- zee;
- versterking magisch erts;
- held ervaring.
- een kleine fee.
Welke fee je moet kiezen in het evenement in Genshin Impact 4.3
De belangrijkste schat voor de speler is een van de zes feeën ter waarde 160 oude munten:
- Tina (groen): modderkleurige fee. Hij is blij als hij bomen ziet.
- Roos (roze): fee de kleur van rozen. Volgt de geliefde reiziger.
- Blauwe ogen (blauw): zeekleurige fee. Volgt reizigers om de wereld te zien.
- kurkuma (geel): ruikt naar pest. Gelooft dat het geluk brengt.
- aster (paars): violetkleurige fee. Doet me denken aan het Electro-element.
- Pracht (blauwviolet): glinstert met de kleur van de golven van de Oerzee. Verdwijnt niet bij onderdompeling onder water.
De beschrijvingen van feeën verschillen van elkaar, maar in het spel is er geen verschil: kies degene waarvan je de kleur het leukst vindt. Deze wezens worden gebruikt als constante metgezellen voor het actieve karakter.
Als u echter actief de onderwaterwereld verkent, raden wij u aan de sprookjesachtige Splendor mee te nemen, zodat uw metgezel u op de reis kan vergezellen zonder te verdwijnen.
Hoe te beginnen
Om de toegang tot het evenement te openen, moet u de taak voltooien Schatten onder de wijnstok. Ga hiervoor naar Ulman. Het staat bij de oostelijke ingang van Sumeru: de coördinaten worden weergegeven op de kaart. Om het snel te bereiken, teleporteer je naar het controlepunt bij de Academie en spring je naar het zwembad. Praat gewoon met de man. Hij zal alles geven wat je nodig hebt voor de zoektocht.
Aanvankelijk is slechts één gebied beschikbaar voor de speler.
Open het evenementenmenu om het schatboek met zoekzones te bekijken. Klik op de kompasknop in het menu rechtsboven. Selecteer Verloren rijkdommen en vouw de beschrijving van het evenement uit. Er wordt een logboek geopend met hints. Het toont een kaart van het schatgebied en de openingstijd van de volgende locatie. Je kunt op de kistpictogrammen klikken om te schakelen tussen verschillende zoektochtzones en hints ervoor.
Locatie op de schatkaart en oude munten (september 2022)
Het volgende biedt gedetailleerde informatie over hoe je energiedeeltjes kunt vinden om de fee op te laden en tests te doorstaan om oude munten te verkrijgen, evenals de data voor het toevoegen van nieuwe zoekzones.
Zoek gebied | Datum toegevoegd | plaats | onderscheiding |
---|---|---|---|
1 | 02.09.2022 | Chatraka-grot | 90 oude munten 2 boeken met heldenervaring 30 primogen 2 Instructies op Instructies 2 ijzeren bosdauw-amuletten |
2 | 03.09.2022 | Vishuddhi-weiden | 90 oude munten 2 boeken met heldenervaring 30 primogen 2 punten van verstand 2 Gunsten van Blooming Oasis |
3 | 04.09.2022 | Ardravi-vallei | 90 oude munten 2 boeken met heldenervaring 30 primogen 2 Eerlijkheidsrichtlijnen 2 glimpen van vlammende kracht |
4 | 05.09.2022 | Ardravi-vallei | 90 oude munten 2 boeken met heldenervaring 30 primogen 2 Instructies op Instructies 2 ijzeren bosdauw-amuletten |
5 | 06.09.2022 | Bos van Avidya | 90 oude munten 2 boeken met heldenervaring 30 primogen 2 punten van verstand 2 Gunsten van Blooming Oasis |
6 | 07.09.2022 | Struikgewas Apam | 90 oude munten 2 boeken met heldenervaring 30 primogen 2 Eerlijkheidsrichtlijnen 2 glimpen van vlammende kracht |
Schatgebied 1: Chatrakam-grot
Zoekgebied van de eerste dag - Chatrakam-grot en zijn omgeving. Teleporteer direct naar haar als het checkpoint in dat gebied al ontgrendeld is.
Hierboven ziet u de volledige kaart van het schatgebied met de symbolen die er al op zijn aangebracht. bloemen de locatie van energiebronnen is gemarkeerd, en keuzes - opgravingen. Verder is het zoekproces voor het gemak verdeeld in 3 fasen.
1 schat met oude munten
De schat is begraven in het zuiden van de locatie. Alle deeltjes en schatten zijn gemarkeerd op de kaart:
Eerste elementaire deeltje boven de grond hangen: je moet erdoor aangetrokken worden met behulp van een vierbladig symbool. De tweede boven de boom vind je energie voor de fee. Gebruik de Jumping Mushroom om er te komen. Derde deeltje – naast de opgravingsplaats van de Khilichurls.
De schat is in de buurt van deze locatie te vinden: hij wordt gevolgd op de kaart. Vecht tegen de mobs om de laatste test te doorstaan. Zal moeten winnen mallen и slijm. Verzamel deeltjes die verschijnen terwijl je vijanden vernietigt om de feeënladingsbalk te vullen. Wanneer het 100% bereikt, zal de test eindigen en is het mogelijk om een kist met oude munten op te graven, bron stenen en 2 Hero Experience-boeken.
2 schat met oude munten
De volgende minilocatie om te zoeken is in het noorden. Hieronder vindt u een kaart met markeringen en schermafbeeldingen met alle deeltjes:
het eerste deeltje kijk boven de Jumping Mushroom. Te bereiken seconde, trekken naar het vierbladige symbool boven de waterval. Derde deeltje gelegen achter de slagboom. Beklim de nabijgelegen rots en spring naar beneden om energie te verzamelen voor de fee.
Het testgebied bevindt zich vlakbij op een eiland. Om de fee op te laden, ren je langs de route en verzamel je energie in de buurt van de plaats waar de schatten begraven liggen. Daarna zal het wezen een opgravingsplek laten zien met munten en 2 richtingen van begeleiding.
3 schat met oude munten
Ga naar het westen naar de Chatrakam-grot.
Eerste deeltje hangend in de lucht, kun je er komen met behulp van de Jumping Mushroom. Het tweede verstopt in de struiken. Derde deeltje energie bevindt zich op de helling nabij de holte. De handigste manier om het te beklimmen is door op een paddenstoel te springen.
Zoek naar de testzone op een klein eiland in het midden van de rivier. Om de fee te vullen, versla je de mobs en verzamel je de energie die eruit is gevallen. Je moet slimes en Dendro- en Electro-spoken verslaan. Zodra de laadbalk vol is, graaf je een kist op met munten, Bronstenen en 2 Iron Forest Dew Charms.
Schatgebied 2: Vishuddhi-weiden
Op de tweede dag moet je op zoek naar schatten Weiden van Vishuddha. De tooltip en de randen van de gebeurteniszone in het spel zijn hierboven te zien.
Als u van plan bent om eerst alle beschikbare deeltjes te verzamelen en vervolgens alle tests afzonderlijk te wissen, is het handig om een kant-en-klare kaart met symbolen te gebruiken. Symbolen in het formulier kleuren geef de plaatsen aan waar energie wordt verzameld voor de feeën, schoppen - uitgravingen.
Verder is de schattenjacht verdeeld in 3 fasen: het proces van het verkrijgen van elke kist wordt afzonderlijk beschreven.
1 schat met oude munten
De eerste minilocatie is gevestigd op Zuid.
Het eerste energiedeeltje kijk boven de hut van de kluizenaar. Je kunt er komen met behulp van een vierbladig symbool. Het tweede verborgen in een holte. Derde deeltje zweefde over de top van een palmboom. Gebruik de springende paddenstoel bij de boom om het gemakkelijker te maken om hem op te pakken.
Na het verzamelen van energie gaat er een marker open. Om een kist te vinden, heb je nodig versla slijm en schimmels. Neem de energie die is overgebleven van de menigten in de buurt van de plaats waar de schatten zijn begraven. De eerste kist bevat 30 oude munten, 10 primogems en 2 boeken over heldenervaringen.
2 schat met oude munten
Laad de fee op Westers delen van de locatie.
eerste частица - boven de hut van de kluizenaar, je kunt er doorheen klimmen vier blad symbool. Het tweede zweefde recht boven het gras op de heuvel. Om hem sneller te beklimmen, spring je op de paddenstoel of trek je jezelf naar het symbool. Het laatste deeltje energie hoog boven de weg vliegen. Gebruik het vierbladige symbool om er te komen.
Markeerstift western treasure bevindt zich midden in het energieverzamelgebied. Om de fee op te laden ren langs de route en verzamel geladen deeltjes. Het pad wordt hierboven weergegeven in de schermafbeeldingen. Graaf de kist op en pak de munten eruit, bron stenen en 2 Punten van Wit.
3 schat met oude munten
Zoek naar deeltjes voor de derde schat erin noordoostelijk deel van de locatie.
Eerste energie vliegt over de rots naast de pakjak. Tweede deeltje zwevend boven de boom. Om er snel op te klimmen, spring je op de paddenstoel. laatste vliegt in de buurt van de heuvel. Je kunt er ook naartoe vliegen met behulp van een paddenstoel.
Markeerstift verschijnt in het zuidelijke deel van de locatie na het verzamelen van energie voor de fee. In de derde test zul je moeten vechten met slijm en schimmels en verzamel geladen deeltjes nadat je ze hebt verslagen. Er zullen in totaal 3 golven monsters zijn. Uit de kist kun je primogems, oude munten en 2 gunsten van de bloeiende oase halen.
Schatgebied 3: Ardravi-vallei
Op de derde dag moet je met een zoekfee meegaan naar de Ardravi-vallei ten westen van Port Ormos. Een hint van de beschrijving van het evenement en de grens van de schatzone is te zien in de bovenstaande screenshots.
Degenen die eerst alle energiedeeltjes verzamelen en vervolgens afzonderlijk slagen voor de tests, zullen handiger zijn om de volledige kaart met alle symbolen te gebruiken. bloemen zijn plaatsen voor het verzamelen van energie voor de fee, en schoppen - opgravingen. Verder is het zoekproces verdeeld in 3 secties in overeenstemming met het aantal schatten op de locatie.
1 schat met oude munten
Het eerste deeltjeszoekgebied - in het noordoosten van de evenementenlocatie.
Eerste energie vliegt hoog boven de grond in de buurt van een groep vormers. Je kunt het oppakken met een springende paddenstoel. Tweede deeltje ook vliegt, je moet hem inhalen via het vierbladige symbool. NAAR de derde het is genoeg om te naderen: het zweeft boven de steen. Wees voorzichtig: activeer de vallen van tevoren of spring er voorzichtig overheen.
Eerste schatmarker spawnt ten westen van het deeltjesverzamelgebied. Om de fee met energie op te laden, moet je tijdens de test winnen slijm en schimmels. Neem na het gevecht uit de kist bron stenen, oude munten en 2 boeken met heldenervaringen.
2 schat met oude munten
Tweede deeltjesverzamelzone - in het westen.
Eerste deeltje is op het houten platform naast de kist als het nog niet is verzameld. Het kan worden aangetrokken met de vierbladige glyph, maar het naderen van de vlam zal de kluizenaars ergeren. De tweede is te vinden boven de shack. Beklim een gebouw of vlieg er vanaf een nabijgelegen heuvel naartoe. Derde deeltje hoog in de lucht hangen. Om er te komen, spring je op de paddenstoelkap.
Tweede markering zal in het zuiden verschijnen, ga langs de weg naar hem toe. Verzamel tijdens de test energie voor de fee in de buurt van de plaats waar de schatten zijn begraven. Tijdens het proces moet je de hoogte aanpassen, omdat de luchtstroom het personage te veel kan optillen. Het laatste deeltje kan worden aangetrokken door het vierbladige symbool. De route voor het verzamelen van energie wordt weergegeven in de bovenstaande schermafbeeldingen. De tweede kist bevat Ancient Coins, Primogems en 2 Directions of Honesty.
3 schat met oude munten
Het volgende zoekgebied is hier, op Zuid.
Eerste deeltje verstopt in de struiken. Tweede energie ook zwevend direct boven de grond in de buurt. Krijgen derde deeltje, moet aangetrokken worden vier blad symbool.
Markeerstift verschijnt ten noorden van het zoekgebied voor partikels. Tijdens de derde test moet je winnen schimmels en slijm en laad de fee op met energie. De laatste kist geeft je Primogems, Ancient Coins en 2 Glimpses of Blazing Power.
Schatgebied 4: Ardravi-vallei
Het volgende zoekgebied bevindt zich ook in Ardravi-vallei, maar in het noorden, dichtbij Vimar-dorpen. De tooltip en grenzen van de evenementlocatie zijn hierboven te zien. Het is raadzaam om voor het gemak een teleport in het westen te openen.
Voor degenen die eerst alle deeltjes zoeken met een zoekfee en vervolgens slagen voor de tests, zal het gemakkelijker zijn om op de bovenstaande kaart te navigeren. bloemen geef plaatsen aan waar de energie wordt verzameld voor de fee, en schoppen - Schatgebieden. Verder is het opgravingsproces verdeeld in 3 fasen.
1 schat met oude munten
Het is het beste om mee te beginnen westelijk deel en ga naar het midden van het gebied.
Eerste deeltje zwevend boven de grond, kun je er komen met behulp van een paddenstoel. de volgende - aan de andere kant. Om het op te halen, moet je contact opnemen met vier blad symbool. Derde deeltje vliegt net boven de grond onder een paraplu.
De markering verschijnt vlakbij op de weg. Activeer het en verzamel energie in de buurt van de opgravingslocatie. Uit de kist kun je 30 oude munten halen, 10 primogems en 2 boeken over heldenervaringen.
2 schat met oude munten
Het volgende opgravingsgebied is op Zuid evenement zone.
Eerste deeltje zwevend recht boven de grond, verzamel het gewoon, pas op voor vallen. Nadat je ze hebt geactiveerd, kun je naar de zijkant rennen. tweede deeltje ook makkelijk te vinden, hij vliegt over de steen. Te bereiken derde energie, je moet op de paddenstoel springen en opzij vliegen.
De markering verschijnt in hetzelfde gebied. Om de zoekfee aan te vallen, versla mallen. De kist bevat primogems, oude munten en 2 Precepts of Precepts.
3 schat met oude munten
Laatste zoekgebied - naar het noorden locaties.
Eerste energie vliegt over de steen aan de voet van de berg. Tweede deeltje zwevend hoog in de lucht in de buurt. Gebruik de Jumping Mushroom om er te komen. Третья zit in de toren. Pak het vierbladige symbool ernaast vast en vlieg naar het bovenste platform.
Als de computer snel laadt na het teleporteren, ga dan onmiddellijk naar het westelijke controlepunt en ren naar de markering die eruit verschijnt: op deze manier zal het sneller zijn. Anders kun je met behulp van vierbladige symbolen naar de andere kant van de rivier vliegen. Om de laatste kist te krijgen, moet je energie verzamelen voor de fee in de buurt van de plaats waar de schatten zijn begraven. De route wordt weergegeven in de bovenstaande screenshots. Op een plek met verticale ringen moet je aangetrokken worden vier blad symbool aan de onderkant. Wordt gegeven als beloning primogenen, oude munten en 2 ijzeren bosdauw-amuletten.
Schatgebied 5: Avidya-bos
Vijfde zoeklocatie - Bos van Avidya. De zone bevindt zich in de buurt van een grot die naar toe leidt Schuld. Om daar te komen, teleporteer je naar het standbeeld van de archon. De hint voor de 5e dag en de evenementlocatie aangegeven door de grens zijn te zien in de screenshots hierboven.
Als het handiger is om eerst alle energiedeeltjes te verzamelen en vervolgens de tests te doorstaan, is het gemakkelijker om langs de algemene kaart met markeringen te navigeren. Symbolen in het formulier kleuren geef de plaatsen aan waar energie wordt verzameld voor de fee, pikhouwelen en schoppen - testmarkeringen. Verder is de schattenjacht verdeeld in 3 fasen.
1 schat met oude munten
De eerste zone met deeltjes - in het zuiden, in de bergen.
Vlieg vanaf het standbeeld van de Archon naar de helling en trek aan het vierbladige symbool om omhoog te gaan eerste energie. Tweede deeltje gelegen achter doornig struikgewas. Verbrand de Pyro-planten met een aanval en verzamel dan de energie. Derde deeltje zwevend boven de grond. Om er te komen, spring je op de verende paddenstoel.
Dichtbij verschijnt markeerstift. Spring nergens heen, ga recht op hem af: hij is op dezelfde hoogte. Win om de fee aan te vallen slijm en schimmels. De kist bevat primogems, oude munten en 2 boeken met heldenervaring.
2 schat met oude munten
Het volgende zoekgebied is een kort stukje langs de rivier ten zuidoosten van het standbeeld van de Archon.
Nemen eerste deeltje, loop naar de helling en ga naar het vierbladige symbool. Vlieg meteen tweede: ze zweeft over een van de bloemen. Verzamelen derde deeltje bij de waterval klim je omhoog met de Jumping Mushroom. Het is aan te raden om hem op te laden met Electro elementen om hoger te vliegen.
Omhoog klimmen: tweede markering ook in de bergen. De volgende test is weer vechten, winnen schimmels en slijm, zullen er 3 golven zijn. Als beloning voor het verzamelen van energie krijgt de fee een kist met bronstenen, oude munten en 2 Wit-richtingen.
3 schat met oude munten
De derde verzamelzone van energiedeeltjes - locatie centrum, rond het standbeeld van de Archon.
Ren naar het noorden, spring van de klif en verzamel eerste energiezwevend boven een bloem. Verzamelen volgende deeltje, spring op de paddenstoel. Vlieg naar het addertje onder het gras, dat een boog vormt: dat zal het wel derde.
Derde marker zal verschijnen in de benedenloop in de buurt, nabij de oever van de rivier. Om de zoekfee op te laden, verzamel energie langs de hierboven aangegeven route. Vliegende lichten zijn gemakkelijker op te pikken als je ze gebruikt vier bladsymbolen. Voor de derde test ontvang je bronstenen, oude munten en 2 gunsten van een bloeiende oase.
Schatgebied 6: Apam Struikgewas
Laatste schatgebied - Struikgewas Apam. U kunt de hint van het evenement en de locatiekaart op de bovenstaande afbeeldingen zien. Teleporteer om snel naar deze zone te gaan naar het zuidelijke controlepunt op de berg.
Degenen die gewend zijn om eerst alle energiedeeltjes te verzamelen en vervolgens de tests te doorstaan, zullen handiger zijn om de kaart te gebruiken met de symbolen die er al op zijn aangebracht. bloemen geef de plaatsen aan waar je de fee moet opladen, en pikhouwelen en schoppen - uitgravingen. Verder is het zoeken verdeeld in 3 fasen.
1 schat met oude munten
De beste manier om te beginnen met graven van het zuidelijke deel van de locatie.
Vlieg onmiddellijk vanuit de teleport naar het Oosten. Eerste deeltje zwevend boven een van de eilanden, kan het worden bereikt met behulp van een verende paddenstoel. Het tweede hangt over een steen vlakbij, aan de wortels van een grote boom. volgende deeltje kijk hier, naar een van de naburige wortels. Ze vliegt recht voor de ingang van de aranar-woning.
De markering verschijnt ten noordwesten van de plaats van de zoektocht naar energiebollen, ga er naartoe. Om de zoekfee op te laden, versla de slijmen. Wees voorzichtig: het gevecht vindt plaats in een gebied met een vijver en een van de tegenstanders kan toebrengen cryo-aanvallen en bevriezen. Het is raadzaam om er zo snel mogelijk mee om te gaan. Als beloning voor het slagen voor de test krijgen ze een kist met primogems, oude munten en 2 ervaringsboeken.
2 schat met oude munten
Het tweede zoekgebied is naar het noorden.
Ga niet ver weg van de opgraving: hier in een van de bloemen ophalen deeltje energie. Het tweede heel dichtbij zweven: op de top van de waterval. derde energie vliegt tussen gevaarlijke paddenstoelen die Dendro-sporen uitwerpen. De schade is niet zo groot, dus je kunt er gewoon tussen rennen, maar het is beter om een schild te gebruiken of de Pyro-planten met aanvallen van een afstand te verbranden, waardoor ze worden uitgeschakeld.
Loop de helling op van het laatste deeltje naar de markering. Hij zal verschijnen in de zuidelijke regio op de berg. Om de fee op te laden en de schat op te graven, moet je de route volgen en energie verzamelen. Als het in verticale secties niet mogelijk is om bij het optillen onmiddellijk alle deeltjes langs de luchtstroom op te pakken, trek er dan gewoon naar toe vier bladsymbolen omlaag. Ga terug naar de marker, graaf de kist op en pak de oude munten, bronstenen en 2 Directions of Integrity.
3 schat met oude munten
Het derde zoekgebied is ook naar het noorden.
Ren over de plaats waar de tweede marker was, terug de helling op, naar het noorden. Eerste deeltje zweeft boven de strik. De tweede kan op dezelfde hoogte worden gevonden zonder in het laagland te springen. Hij vliegt over de bloem. derde energie verstopt achter Varuna's auto. De kleur van het deeltje versmelt met het symbool in het addertje onder het gras, dus je moet hier goed kijken.
De markering verschijnt op een nabijgelegen rots, vlieg er naartoe. Tijdens de derde proef versla de geesten om energie te verzamelen voor de fee. Hiervoor ontvang je oude munten, primogems en 2 Glimpses of Blazing Power.
Awards
Voor het behalen van de test in totaal kunt u krijgen:
- 180 bron stenen - 10 uit elke kist;
- 12 Routebeschrijvingen vanuit Sumeru - 2 per dag;
- 12 wapenmaterialen van Sumeru - 2 per dag.
Kaartlocaties van speciale schatten en ijzeren munten (augustus 2021)
Datums waarop nieuwe zoekzones zijn toegevoegd
Zoek gebied | Datum toegevoegd | Zoek gebied | Datum toegevoegd |
---|---|---|---|
1 | 06.08.2021 | 8 | 09.08.2021 |
2 | 06.08.2021 | 9 | 10.08.2021 |
3 | 07.08.2021 | 10 | 10.08.2021 |
4 | 07.08.2021 | 11 | 11.08.2021 |
5 | 08.08.2021 | 12 | 11.08.2021 |
6 | 08.08.2021 | 13 | 12.08.2021 |
7 | 09.08.2021 | 14 | 12.08.2021 |
Schatgebied 1: Tinju-bos
Schatgebied 2: kust van Nazuchi
Speciale schat 1: Araumi
Na het verzamelen van een paar stukjes van de eerste aanwijzing over een speciale schat in de Lost Riches, is het niet moeilijk te begrijpen dat het ergens in de buurt van Araumi is.
Bij het naderen van de plaats die op de kaart is gemarkeerd, ziet de speler een bericht over de nabijheid van de schat. Het is noodzakelijk om de fee te bellen zodat ze laat zien waar ze moet graven. Na het uitgraven zal een drukplaat verschijnen. Ga van daaruit door de blokken in de volgorde die wordt aangegeven door de cijfers.
Voor het voltooien van deze puzzel ontvangt de speler 60 Source Stones, 3 Hero XP, 6 Enchantment Magic Ore en 30000 Pestilence.
Treasure Area 3: ten westen van Narukami Grand Shrine
Op het met een vierkant gemarkeerde punt werd naast oude munten een test gevonden. Het doden van twee Electro Kairagi geeft 5 Hero Experience-kaarten.
Schatgebied 4: Ten noorden van Fort Fujito
Schatgebied 5: Jinren-eiland
Schatgebied 6: ten zuiden van Kujo Camp
Speciale schat 2: Mumei Fort
ander de plaatpuzzel bevindt zich in Mumei Fort bijna op dezelfde plaats die te vinden is bij het verkennen van Inazuma en het voltooien van de zoektocht Legacy of Orobashi.
Op het moment van publicatie van de tekst is het nog niet mogelijk om delen van deze puzzel in het evenement zelf te openen. Andere spelers hebben het gevonden en daarom wordt de oplossing afzonderlijk gekozen, omdat. er is nog geen tooltip in het gebeurtenisvenster. Om het op te lossen, kunt u de volgende combinaties van geactiveerde platen proberen (stap op de blokken in deze volgorde):
Voor het voltooien van deze puzzel ontvangt de speler 60 Source Stones, 3 Hero XP, 6 Enchantment Magic Ore en 30000 Pestilence.
Schatgebied 7: tussen kamp Kujo en Tatarasuna
Een vrij moeilijke uitdaging werd hier gevonden met Lavachurl met een donderhelm. Je moet hem heel snel doden.
Schatgebied 8: Ten noorden van Tatarasuna
Schatgebied 9: Kujo kamp west
Schatgebied 10: Jakotsu-mijn
Alle punten bevinden zich op het lagere niveau in de mijn zelf. Genoeg te gaan langs de smalle doorgang van het amulet voor het verlaten van de mijn (en terug).
Schatgebied 11: ten zuiden van de Musojin-kloof
Schatgebied 12: Ten westen van de Serpent's Head
De auteur had op deze locatie slechts 3 punten, waarvan er één de laatste (derde) tijdrit opende.
Treasure Area 13: Het schiereiland in het zuidoosten van Kujou Camp
Schatgebied 14: Onder Yogo Mountain
We hopen dat onze gids je heeft geholpen alle informatie te vinden die je nodig hebt over hoe je een kleine fee kunt krijgen en Lost Riches kunt voltooien in Genshin Impact 4.3. Wanneer we elk van de zoekzones toevoegen, publiceren we een actuele walkthrough met informatie over waar je op de kaart naar schatten kunt zoeken, dus voeg het artikel toe naar bladwijzers. Vragen stellen in opmerkingen en lees anderen Genshin Impact-gidsen op onze website.