Fuban in Zwarte mythe: Wukong - het is geheim baasleven in Koninkrijk Sakhali - een afgesloten plek die bereikbaar is als onderdeel van de verkenning van de Yellow Wind Ridge van het tweede hoofdstuk van de reis van de Uitverkorene. Een gevecht met deze laatste vijand op een verborgen locatie kan waardevolle curiosa opleveren, maar ook plotdetails van de act ‘Yellow Sand, Quiet Twilight’ onthullen.
In deze gids zullen we je vertellen hoe je Fuban kunt vinden in Black Myth: Wukong en de verborgen baas kunt verslaan: we zullen alle aanvallen opsommen, de optimale gevechtstactieken voorstellen en alle beloningen vastleggen.
Hoe kom je in Fuban?
Fuban is de laatste vijand van het Sahali-koninkrijk. De gids voor de verborgen locatie is dronken zwijn — om toegang te krijgen tot de plaats, moet je eerst de bijbehorende zijmissie voltooien. In het koninkrijk Sakhali zelf is de route naar de baas als volgt:
- Verlies "Tijgerwacht".
- Ga het open woestijngebied in. Ga naar de rots die boven de zandpoel hangt en waarop deze staat Salie gele wind en de trommel is geïnstalleerd. Praat met het personage om de kever op te roepen door luid op het instrument te slaan.
- Activeer het Sand Gate Outskirts-altaar op de klif en daal af in de zandpoel om het gevecht te beginnen.
Hoe Fuban te verslaan in Black Myth: Wukong
Het gevecht met Fuban heeft een unieke structuur en is deels plotgestuurd met ensceneringselementen. Dit laatste maakt de strijd veel gemakkelijker. De algemene volgorde van gebeurtenissen na het betreden van de arena is als volgt:
- [Fase 1] De speler vecht persoonlijk tegen Fuban, neemt ongeveer 40% van zijn gezondheid weg, waarna een filmpje wordt geactiveerd.
- Vervolgens komt een interactief element met verkenning van het lichaam van de baas.
- [Fase 2] De laatste fase begint, waarin Sage Yellow Wind de aap te hulp schiet.
Vervolgens zullen we kijken hoe we Fuban kunnen doden en ons tegen hem kunnen verdedigen.
Baas aanvallen
Yaoguai-aanvallen en manieren om ze te overwinnen:
- Duiken: Fuban begraaft zichzelf in het zand, rent op de aap af, springt er scherp uit en verplettert met het gewicht van zijn hele lichaam. Hardlopen helpt voorkomen dat je geraakt wordt, perfect ontwijken werkt ook. De zet is de openingszet van het gevecht. In de toekomst zal Fuban deze aanval echter herhalen voordat hij de tweede fase van de strijd ingaat zal het 3 keer achter elkaar doen.
- Dubbele klauwbeweging voor je met een laatste verticale slag: de aanval wordt uitgevoerd met slechts één klauw, ga naar de zijkant van het lichaam van de baas tegenover deze klauw en ontwijk. Op hun beurt redden een zijwaartse rol, de magische "Walk on the Clouds" en "Tough as a Rock" je van een verticale klap.
- Klauw bovensnede: begraaft de klauw in het zand en maakt een verticale zwaai van onder naar boven. De hoorn-uppercut is een sterkere versie van de trap. Naar rechts rollen is het veiligst.
- Zijdelingse druk: Fuban leunt opzij en valt met zijn hele lichaam op de grond. Probeer niet aan de kant van de baas te staan.
Belangrijke aanvallen van de overgangsperiode en de tweede fase:
- Drievoudig verbeterd duiken: graaft zich in, waarna hij eerst zijn hoorn uit het zand steekt, en vervolgens de vaardigheid “Duiken” gebruikt, die hij aan het begin van het gevecht gebruikte, 3 keer. Je kunt wegrennen voor de klap of rol, waardoor de afstand wordt verbroken.
- Instorten: staat op zijn achterpoten en slaat zijn hoorn met al zijn gewicht op de grond. Een paar rollen opzij kunnen schade voorkomen.
Strijd tactieken
De strijd is verdeeld in 2 fasen en het belangrijkste is om de eerste te overleven. Aanbevelingen over hoe u dit kunt doen:
- De openingszet van de baas in fase 1 is Duiken. Voer een perfecte rol uit als de kever valt, of ren weg om schade te voorkomen.
- De enige plekken waar de kever schade oploopt zijn zijn rode voorklauwen; Je kunt beide pakken. De rest van het lichaam is onkwetsbaar, dus probeer dicht bij het gezicht van de baas te blijven.
- Voel je vrij om magie, artefacten en technieken te gebruiken blauwe vlam juist in de eerste fase, omdat de tweede veel gemakkelijker is.
- De eerste fase eindigt altijd met een Triple Reinforced Dive, die opnieuw kan worden gered door te ontwijken of te rennen met een constant gat in de afstand.
Nadat je alle drie de cycli van de duikbewegingen van de kever hebt vermeden, activeer je een filmpje waarin Sage Yellow Wind de vijand zal verdoven. Volgende:
- Spring op het lichaam van Fuban met behulp van de "Ctrl"-knop. De eenvoudigste manier is om eerst op de hoorn te springen en dan gewoon op je rug te klimmen.
- Ga op je rug liggen en communiceer met het beeld en zuig de energie eruit.
De tweede fase zal beginnen, waarin Salie Gele Wind zal helpen De gekozen aap om te vechten. Vanaf dit punt wordt het veel gemakkelijker, maar als er nog maar weinig drank in de genezingsfles zit, ga dan als volgt te werk om Fuban te verslaan:
- Zorg ervoor dat Sage Yellow Wind niet tegen de kever vecht. Blijf dichtbij, maar niet te dichtbij. Laat een bondgenoot toe de baas verdoven en omverwerpen: Hij doet dit regelmatig.
- Zodra de kever valt, benader hem en breng schade toe aan de klauwen.
Herhaal de voorgaande stappen totdat je wint. Twee of drie cycli zijn genoeg om een Yaoguai te verslaan.
Awards
Met overwinning kun je de kracht van Fuban verwerven - "Pil van de wind", wat erg handig zal zijn in de strijd tegen de hoofdbaas van de Ridge - Wijze van de gele wind. Het artefact vermindert de inkomende schade, verdooft vijanden wanneer het wordt gebruikt en beschermt tegen wervelwinden.
Tweede prijs - Hoorn die de hemel doorboort. Gebruikt bij het maken van wapens.
Het verslaan van Fuban wordt ook ontgrendeld insectenpantser set: pantser kan op elk altaar worden gemaakt.
We hopen dat het materiaal heeft geholpen om erachter te komen waar Fuban zich bevindt in Black Myth: Wukong en hoe we hem kunnen verslaan. Als je vragen hebt over gevechtstactieken, aarzel dan niet om ze te stellen op opmerkingen. Lees meer materialen in de sectie gewijd aan nuttig Black Myth: Wukong-gidsen.