Lu-A-Jala's vonk Allods online - een zoektocht van Nihaz, waarin je de ziel van de geliefde van de held, At-Zako, moet vinden. Om dit te doen, stuurt de God of Darkness het personage op zoek naar een dagboek, waarvan de pagina's verspreid zijn over Eljun. Deze gids bevat gedetailleerde informatie over het ontcijferen van alle notities en het voltooien van de taak.
Iskra Lu-A-Jala: waar vind je alle noten in Eljuna
Er zijn 18 fasen in de zoektocht naar de vonk van Lu-a-Jala. Voor het gemak toont de onderstaande schermafbeelding een kaart met alle checkpoints van de zoektocht.
Lees aandachtig de taak zelf en de beschrijving van de gevonden pagina's. Ze bevatten de sleutel van de puzzel.
Grens bos
Je moet naar de grens gaan tussen de troepen van de League en het Empire. Daar over de lichamen van de gesneuvelde soldaten kraaien vliegen. Volg de route van de vogel en volg deze. Raaf zal af en toe stop over dode soldaten. Benader het gemarkeerde doel en gebruik de contextactie. Dus de eerste noot wordt gevonden.
De kans bestaat dat de pagina de eerste keer niet wordt gevonden (de inscriptie "Er is een scherp kraaienoog voor nodig om iets van waarde te vinden" verschijnt). Daar is niets mis mee, ga gewoon naar de volgende gesneuvelde soldaat.
Dronken struikgewas
Het tweede briefje hangt in een kooi. Om het te krijgen, moet je een handelaar vinden Klauw van de genadeloze. Het staat naast de cel en wordt op de kaart gemarkeerd als je het nadert. Koop bij verkoper bouillon en ga naar de orc RV. ligt binnen ключ, maar het wordt bewaakt door een hond. Voer hem en pak snel het gewenste item. Nu kun je veilig de kooi openen en het tweede biljet oppakken.
Lesnaja Zastava
Rennen naar verlaten kerk. Het benodigde item bevindt zich in een van de hutten. Het is de moeite waard om rond te kijken en voorzichtig te zijn - er zijn veel vijandige NPC's in de buurt.
Beer Glade
Volgens de beschrijving in de laatste noot wordt het duidelijk dat we moeten naderen Plu Krochoboru. Vraag hem over de pelgrim en de vermiste staf. Plu Krokhobor zal je vertellen dat er vóór deze dialoog een meisje kwam en Bear Meadow doorzocht.
Loop rond op de site en zoek naar een briefje. Ze hangt meestal in de tent. Als de notitie er niet is, controleer het dan. de hele omtrek van de veiling en de loketten van handelaren.
Neskuchny-bos
Zoek op deze locatie bordeel. Ze zullen in de tuin zitten Semyon Pyatkin en Lyubava Laskova. Afluister hun gesprek af, nadat ze zich in een struik hebben verstopt, direct tegenover de NPC. Tijdens de dialoog zal duidelijk worden dat Lyubava Laskova een mooi klein ding heeft gevonden en opgehangen aan de halsband van een van de katten.
Vind de kat en vang hem snel. Bij elke mislukte poging versnelt het dier. Als je hem niet meteen kunt pakken, ga dan weg van de kat en probeer het opnieuw.
Grens bos. Huis Louis Dee Blizar
Volgende halte - Huis aan het meer. Een elf zit op de veranda Louis Dee Blizzar. Ga naar zijn huis en zoek een briefje. Ze hangt meestal over de tafel. Het kan ook zijn dat het briefje in de textuur van het huis valt. Daar is niets mis mee, de contextactie zal nog steeds verschijnen.
Bloed buitenpost
Hier heb je weer nodig vind de kraai. Hij vliegt recht over de Buitenpost. Om een gevederde te vangen, moet je katapulten gebruiken. Houd de beweging van de vogel goed in de gaten. Zodra ze dichter bij het centrum vliegt, gebruik je de katapult en pak je snel het briefje van haar poot.
Haven van Takalik
Ga naar de haven Ork Bell of the Merry en speel met hem op het podium. Na een tijdje verschijnt de inscriptie: "Je muziek windt iemand op!". Begin in de haven te zoeken naar de NPC die begon te dansen. Praat met hem en pak de fles alcohol.
Noord Parma
Ga naar Liga kamp. loopt niet ver van hem vandaan sater Huilebalk. Je moet hem over Lara vragen en een stuk van de vlag oppakken.
Spiegel van de wereld. Piratenschip
Stap op het piratenschip via het springapparaat. We moeten 3 getallen vinden. Een driecijferige code opent een kamer in het ruim. Een nummer is te vinden in dagboek van Lara Lopatina. Er moet een vraag zijn over de datum van de transactie (dag van de maand). Haal een ander deel van de code uit kobold op het benedendek. Hij zal je vertellen tot hoeveel getallen hij kan tellen.
Het laatste nummer is binnen tijdschrift voor de bevoorradingsmanager. Let op de hoeveelheid astrale lapis lazuli. Houd geen rekening met de rest van de getallen. heb maar een enkele nodig. Zodra de code is verzameld, voert u deze in het slot in. Let daar op de volgorde van getallen is willekeurig. Het aantal pogingen is niet beperkt. Zodra de kamer opengaat, gebruik je de June Box en pak je het kristal eruit.
dove zee. Juni Itzmal
Op een ervan ligt een pagina uit het dagboek Kolommen van juni. Alleen kun je er niet bij. Hiervoor moet u activeren juni kristal. Het bevindt zich boven het kamp van de historici. Na activering verschijnt er een speciale vaardigheid - een sprong van 30 meter. Klim op een kleine kolom en spring naar de notitie. Hieronder is de gemakkelijkste manier.
Zuidelijke Rand
Vinden Koroduba. Hij dwaalt niet ver van het kamp van het rijk. Praat met het wezen en pak een stuk van zijn schors van de boom.
dove zee
Vinden Zosima Vsesetova - De grote alchemist. Hij zit op de oever onder een boom en verkoopt aan de wereld. Zosima Vsesvetov zal een taak geven waarin je een rietpijp moet vinden door in de buurt te lopen. Om een muziekinstrument te krijgen, verhoog het volume in het spel en beweeg langs de rand van de allod. Astrale melodie en contextuele actie verschijnen op een van de plaatsen. Pak de pijp van het riet en ga verder.
Belorechnaya Dubrava
Ga naar boswachterskamp aan de rivier. Praten met Bugor, of Squishy en Ird the Striker zonder een misser. Rituele kleding van de boswachter zal verschijnen. Gebruik het naast een stel sjamanen bij het standbeeld van June. Je moet deelnemen aan het ritueel. Volg het ritme.
Na het ritueel zal de geest van Jun At-Ichtak verschijnen. Praat met hem en pak het Portal Piece.
Rand van de eeuwige nacht
Pagina hangt recht over hoektanden. Het is alleen te bereiken via draaiende demonische portalen. Er worden vier typen onderscheiden: zwerven, zwerven, zwervers en reizen. Welke je moet invoeren is onbekend..
Probeer verschillende portalen. Een van hen zou met het briefje naar het platform moeten gaan.
Zosimova Pustyn
Er is hier niets ingewikkelds. De dagboekpagina is verborgen op het terrein van de kerk. Ga rond in het gebied en de hutten.
Spiegel van de wereld
Ga naar besneeuwd meer. Duik erin en zoek naar een briefje. Houd koude stapels in de gaten en ga ze niet oppotten. Het is raadzaam om uiterlijk 10 seconden later een pagina uit het dagboek te halen.
Juni Hoektanden
Kijk in de ruïnes Juni geesten. Ga in de richting waarin de geest kijkt. Klim omhoog en benader de kolom. Het personage verandert in een spookachtige adelaar. Doel - ga naar de top van de berg en druk constant op de vliegvaardigheid. Spark Lu-A-Jala en Nihaz wachten daar al en sturen ze op een nieuwe reeks missies.
onderscheiding
Voor het voltooien van de zoektocht ontvangt de speler Murzik - vaardigheid voor de lol. Je kunt het kitten vrijlaten en vangen. Er zijn ook verschillende beloningen om uit te kiezen:
- Strijdersharnas x2 — het aantal ontvangen beloningen voor Duels wordt gedurende 100 uur met 24% verhoogd.
- Combat Merit-medaille x2 — het ontvangen beloningsbedrag voor gevechten wordt gedurende 100 uur met 24% verhoogd.
- Kampioensbeker x2 - Het aantal punten op sportprestaties dat is ontvangen voor Goblin Ball wordt gedurende 100 uur met 24% verhoogd.